דראפט 2017 כבר פה: צוות מסקרי ה-nfl של האתר מנסה לחזות את הדראפט הקרוב

שלום לכל הקוראים! האירוע המרגש ביותר של פגרת הפוטבול, האירוע שכולנו חיכינו לו כבר והתכוננו לקראתו כבר ממש מעבר לפינה. אם מישהו עדיין לא הבין על מה מדובר, דראפט ה-NFL שקורה ב-27 לחודש בפילדלפיה ויערך במשך שלושה ימים מתקרב בצעדי ענק וההתרגשות בשיאה.

אחרי שצמד המומחים שלנו הכירו לכם את שחקני המפתח של כמעט כל עמדה על המגרש, הפעם הם ינסו לחזות את כל הבחירות של הסיבוב הראשון, בתוספת הסבר על הבחירה וקצת רקע על השחקן כמובן אז לפני שנתחיל, איך בעצם מתקיים דראפט ה-NFL?

הקבוצה שסיימה את העונה האחרונה עם המאזן הכי גרוע היא זו שבוחרת ראשונה שחקן מכללות שנרשם לדראפט וכן הלאה. לדוגמה קליבלנד בראונס, סיימה את עונת 2016 עם המאזן הכי גרוע בליגה (15-1)  ולכן היא תבחר ראשונה. יש שבעה סיבובי בחירה וכל אחת מהקבוצות תבחר שחקן אחד בכל סיבוב. ישנם מצבים שקבוצות עושות טרייד של שחקנים תמורת בחירות דראפט. ניתן לבחור רק שחקנים ששיחקו שלוש שנים ומעלה במכללות ונרשמו לדראפט. הדראפט מתרחש במשך שלושה ימים כשביום הראשון עושים את סיבוב הבחירות הראשון, ביום השני את סיבוב הבחירות השני והשלישי וביום השלישי את הסיבוב הרביעי,החמישי,השישי והשביעי.

והנה התחזית:

הקבוצה הבוחרת אורי בן נון אליסף גליס

1.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קליבלנד בראונס

מיילס גארט, דפ' ליין,

טקסס איי.אנ.אמ

את האמת שאין יותר מדי מה להסביר. גארט הוא השחקן הכי טוב בדראפט הקרוב וקליבלנד המסכנה צריכה להיות מאוד טיפשה כדי לא לבחור בו. הוא בנוסף לאוגבה ולקולינס יוצרים לקליבלנד יופי של הגנה קדמית.

מיילס גארט, דיפנסיב אנד,

טקסס איי.אנ.אמ

במונחי הליגה ״החבילה המושלמת״: במהלך האופסיזן הנוכחי, קליבלנד החתימו כל דבר אפשרי בכדי לסייע לקוורטרבק אותו ייבחרו. מאוד חסר להם מישהו שיהיה אחראי לעורר את הגנת הלחץ המשתדרגת של קליבלנד. אני מקווה מאוד שהם לא מתלבטים על מי לקחת בבחירתם הראשונה.

2.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס

סולומון תומאס, דפ' ליין,

סטאנפורד

כמעט ואין עמדה שהניינרס לא צריכים לחזק אז לדעתי הם פשוט יקחו את השחקן הכי טוב שעדיין על הלוח. הוא שחקן מצויין ויכול להצטרף מדהים לבאקנר ששנה שעברה היה נקודת האור היחידה אצל הניינרס

מאליק הוקר, סייפטי,

אוהיו סטייט

לאחר החתמות התקפיות מרובות בפגרה זו, הניינרס ששחררו את אנטואן בת׳יאה ואת טרמיין ברוק, צריכים אדם אחר שיוביל את הסקנדרי. מאליק הוקר הוא נשק בעל נוכחות גבוהה שיכול לעזור מאוד, תזכרו שהוא מגיע מאוהיו סטייט היוקרתית…

3.

שיקאגו ברס

ג'מאל אדאמס, סייפטי,

אל.אס.יו

לשיקאגו יש בעיה גם בסקנדרי וגם בהנהגת הקבוצה. אדאמס הוא יופי של תשובה בשביל שתי הבעיות הללו. הוא מזרים אנרגיות שיכולות להרים קבוצה שלמה וזה בדיוק מה שחסר אצל הברס. להערכתי הוא הולך להיות אחד הסייפטיס הכי חזקים בליגה יום אחד.

סולומון ת׳ומאס, דפ׳ אנד,

סטאנפורד

שיקגו יכולים לוותר על הלחץ הנוכחי ולאו דווקא לבחור בקורנרבק מארשון לאטימור, סולומון תומאס הוא אסטרטג, מנהיג, מלא אנרגיות ומפלצת שמוחבאת מאחורי צילו של מיילס גארט. הוא יוכל לסייע ללאונרד פלויד להביא לחץ על קו ההתקפה עם הידיים הענקיות שלו. שיקגו לא יירצו לתת כזה דבר לקבוצות אחרות.

4.

ג׳קסונוויל ג׳אגוארס

לאונרד פורנט, רנינבק (רץ),

אל.אס.יו

לג'גוארס יש יופי של קבוצה עם הגנה מפוצצת בפוטנציאל. הבעיה שלהם בשנה שעברה התרכזה בעיקר בקווטרבק בלייק בורלטס ובמשחק הריצה החלש כשכריס אייבורי וטי ג'י ילדון לא מצליחים להראות יכולת טובה. הוספה של סופרסטאר כמו פורונט למשחק הריצה שלהם יכולה לעשות את השינוי שהקבוצה מייחלת לו כבר כל כך הרבה זמן.

לאונרד פורנט, רנינבק (רץ),

אל.אס.יו

קבלו דה ז׳ה ווו לבחירות של שנה שעברה: כמו זיק אליוט, פורנט ייבחר רביעי… כמו זיק אליוט, פורנט ייבחר לג׳קסונוויל כאשר יש להם כבר 2 רנינגבקים שבעבר התחילו ולא הפציצו במשחקם כלל… ובכלל, כאשר היגוארים מחתימים רק שחקני הגנה בפגרה, אין רמז יותר ברור.

5.

טנסי טייטנס

(הועבר בטרייד עם לוס אנג׳לס ראמס)

מארשון לאטימור, קורנרבק,

אוהיו סטייט

טנסי היא קבוצה שנבנת נכון מאוד ואף אחד לא יופתע אם תגיע בעונה הבאה לפלייאוף. יש לה סקנדרי די חלש וחיזוק של קורנר כמו לאטימור שהוא הקורנר היחיד בדראפט שלהערכתי יכול לפתוח כקורנר 1 כבר בעונה הראשונה שלו בליגה.

ג'מאל אדאמס, סייפטי,

אל.אס.יו

המאמן ההגנתי של הטייטנס, דיק לבאו, אימן פעם את הגנת הפיטסבורג סטילרס ואת זוג הסייפטים האימתני טרוי פולמאלו ורייאן קלארק. אני לא אהיה מופתע כלל אם הוא יוצר שוב את הזוג סייפטים החזקים בליגה: ג׳ונת׳ן סייפריין וג׳מאל אדאמס. לאטימור יכול להיות אחלה שחקן, אבל אדאמס יכול להיות אחלה מנהיג.

6.

ניו יורק ג׳טס

מיטשל טרוביסקי, קוורטרבק (זורק),

צפון קרולינה

הג'טס פשוט לא יכולים לעבור עוד עונה עם פיצפטריק בתור הקווטרבק הפותח. מיטשל טרוביסקי זורק מצויין אך אני חושש שהקו התקפה של הג'טס לא יעשה לו חיים קלים.

מארשון לאטימור, קורנרבק,

אוהיו סטייט

היורש של דארל ריביס, או לפחות מה שהג׳טס מקווים שהוא יהיה. לאחר שאיבדו את ריביס והחתימו את קלייבורן בלבד, הסימנים ברורים שהם יצטרכו שחקן סקנדרי ברמה גבוהה. לאטימור הוא בפער עצום מעל שאר הקורנרים שייבחרו השנה, ניו יורק יכולה לחכות לסיבוב הבא בשביל להשיג קוורטרבק.

7.

לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס

מליק הוקר, סייפטי,

אוהיו סטייט

לא הרבה מלבד מזל חסר לצ'ארגרס על מנת להיות נפלאים. הגנב חזקה מאוד אך עם חוסר עומק גדול בעמדת הסייפטיס בעיקר במצבים שלאורי ואדיי פצועים. מעבר לכך, הוקר הוא סייפטי נהדר ואחד מהשחקנים הכי טובים בדראפט הקרוב והוא יכול להיות המחליף המושלם לאריק וודל שעזב לבולטימור בעונה שעברה.

מייק וויליאמס, ווייד רסיבר (תופס),

קלמסון

הפתעה נוספת, הצ׳ארג׳רס הם קבוצה חזקה מאוד בסקנדרי כאשר הם בריאים כמובן, ומדורגים גבוה בכדי להשיג ליינבאקר שיהיה במקום מאנטי טיאו. אבל החששות שלפני העונה בעניין קינן אלן שמוסיף להפצע כבר שתי עונות ברציפות, דורשות סטנדרטים יותר גבוהים לאלו שמסביב לריברס. כמו אנטוניו גייטס, וויליאמס הוא פיזי ובעל יכולת מיקום כדור מרשימה, דבר שריברס צריך גם כשהוא לא מרוכז ברבע הרביעי.

8.

קרולינה פאנת׳רס

ג׳ונת׳ן אלן, דפ׳ ליין (קו הגנה),

אלבמה

שחקן מעולה שיכול לשפר מאוד את קרולינה. הקו הגנה של הפנתרים היה חלש בשנה שעברה ולא הרבה להשיג סאקים. אני בטוח שצירופו של אחד מהשחקנים הכי טובים בדראפט הקרוב שהצליח ליפול עד אליהם לא יזיק להם בכלל.

ג׳ונת׳ן אלן, דפ׳ ליין (קו הגנה),

אלבמה

אני עדיין חושב שקו ההגנה של הפאנת׳רס כרגע הוא אחד המרשימים ביותר מבחינת איכות השחקנים, אך התוצאות לא מביאות לכך. צ׳ארלס ג׳ונסון כבר מבוגר ועייף והגיע הזמן להתחיל לשים אותו בחילופים עם מישהו רענן וחזק כמו ג׳ונת׳ן אלן, שרק יכול להביא לשיפור בעוצמת המשחק של הקבוצה.

9.

סינסינטי בנגלס

דרק בארנט, דפ׳ אנד,

טנסי

עוד שחקן קו הגנה. הבנגלס היו חסרי עוצמה בעונה האחרונה. בארנט מתאים להם כמו כפפה ליד, הוא מאוד חזק ומאוד מהיר ובעל נוכחות חזקה על המגרש. בארנט עובר מהכתום של טנסי לכתום של סינסנטי.

דרק בארנט, דפ׳ אנד,

טנסי

ההגנה של הבנגלס צריכה טיפה עזרה, וזה עדיין השלב בו יש המון שחקני הגנה חזקים פנויים – יהיה אפשר לטפל בקו ההתקפה אחר כך. דרק בארנט יוכל להשכיח לי את דומאטה פיקו, ולהוות איום בנוסף לאטקינס ודאנלאפ.

10.

באפלו בילס

מייק וויליאמס, ווייד רסיבר (תופס),

קלמסון

משחק המסירה של הבילס דורש שיפור ואני מאמין שאין שחקן יותר מתאים מוויליאמס בשביל הקבוצה מבאפלו. וויליאמס הוא לא אתלט גדול אבל הוא שחקן שמוציא תפיסות ממצבים בלתי אפשריים. הוא ווטקינס יכולים להוות צמד רסיברים נפלא ולשתיהם גם תכונות דומות.

או.ג׳יי. הווארד, טייט אנד,

אלבמה

כאשר הקבוצה מחתימה רסיברים משלל מקומות בליגה בכדי להביא לטיירוד טיילור אמצעי התבטאות, למה להביא רסיבר חדש? או.ג׳יי. הווארד הוא טייט אנד מבחוץ שבפנים טמון בו אחלה רסיבר, הוא גם אדם די גדול וקשה להפלה שיכול לסייע לקו ההגנה הלא רע בכלל של באפלו לשמור על טיירוד. בקיצור: נשק יום הדין שטיירוד טיילור יישמח למסור את הכדור אליו.

11.

ניו אורלינס סיינטס

ראובן פוסטר, ליינבאקר,

אלבמה

ההגנה של ניו אורלינס חייבת להשתפר. בעוד היא מחזיקה באחת מההתקפות הטובות בליגה, לסיינטס יש גם את אחת ההגנות הגרועות בליגה וקשה לראות איזו עמדה הם אינם צריכים לחזק. פוסטר הוא מפלצת בהגנה וללא ספק הליינבאקר הכי טוב שתמצאו בדראפט הקרוב. הוא בתוספת של וון בל הסייפטי וקמרון ג'ורדן שדורס קווטרבקים נהדר יכולים לייצב את ההגנה של הסיינטס.

ג׳אבריל פפרס, ליינבאקר/סייפטי,

מישיגן

הסיינטס באים לדראפט כקבוצה מלאת בחירות ומוכנה לקראת כל שחקן הגנתי שייזדמן לה לקחת. אחד השחקנים הבולטים ביותר והססגוניים ביותר בכיתה זו הוא לא אחר מג׳אבריל פפרס. פפרס הוא שחקן שיכול להיות איפה שרק יגידו לו. הוא מאוד אוהב את מרכז המגרש, רק תנו לו קרוב עם הליינבקרים או רחוק עם הסייפטים, הוא יהיה שם. הסיינטס לא הכי בטוחים מה הם צריכים בהגנה קודם, אז למה לא את כל התפקידים?

12.

קליבלנד בראונס

(הועבר בטרייד עם פילדלפיה איגלס)

דישון ווטסון, קוורטרבק,

קלמסון

ווטסון הוא ללא ספק אחד הקווטרבקים הכי טובים בדראפט הקרוב. הוא חכם ביותר, זורק לעומק נפלא ויותר מהכל, הוא ווינר שזה הדבר הכי הכרחי אצל הבראונס. הבראונס יעמידו לו יופי של קו התקפה ואני חושב שזה הקרווטרבק הראשון שגם יכול להצליח בקליבלנד.

מיטשל טרוביסקי, קוורטרבק (זורק),

צפון קרולינה

בראונס סיפקו אחלה קו התקפה לכל קוורטרבק שייבחר: ג׳ואל ביטוניו, ג׳י סי טרדר, קווין זייטלר, וג׳ו תומאס הנאמן למקורו. מיטש שבצפון קרוליינה פחות התמודד עם לצאת מהפוקט, הוא בחירה שקליבלנד ייראו לנכון לעשותה ולעדיפה על ווטסון.

13.

אריזונה קארדינלס

פטריק מאהומס, קוורטרבק,

טקסס טק

מאהומס הוא כישרון גדול עם הרבה סימני שאלה מעל ראשו בעקבות כך שהוא מגיע ממכללה קטנה. אריזונה סבלה שנה שעברה מעונה נוראית של פאלמר שהולך ומזדקן. אני חושב שזה יהיה מאוד נכון מבחינתה של אריזונה להביא קווטרבק שילמד מפאלמר שנה-שנתיים ואז יחליף אותו. מאהומס הוא קווטרבק מצויים עם שלל איכויות נהדרות ואני חושב שהוא יכול למצוא את עצמו כשחקן פותח באריזונה יום אחד. התנאים באריזונה נפלאים ולא יהיה לו חסר למי למסור.

דישון ווטסון, קוורטרבק,

קלמסון

הלב של ווטסון אמור להיות על הדופק כל בחירה ובחירה שתהיה, ופה בפעם השנייה בקריירה של פאלמר, ייבחר בדראפט האדם שיחליפו. פאלמר יוכל לברוח למקום אחר שעלול לקבלו, אך זו היא נורת האזעקה האחרונה שלו. ובחזרה לווטסון: קארדינלס בבחירה זו יוצרים לעצמם התקפה דינאמית וצעירה (עם רוחו המזוקנת מעט של לארי פיצג׳ראלד) שבלי נדר תחזור לשחק ברמת פלייאוף. אל תשכחו שלמרות עזיבתו של קלאיס קמפבל, לאריזונה בנוייה הגנה מאסיבית. ווטסון, אתה יכול להרגע.

14.

פילדלפיה איגלס

(הועבר בטרייד עם מינסוטה וייקינגס)

כריסטיאן מקאפרי, ראנינגבק,

סטאנפורד

שחקן שיודע לעשות הכל, משחק הריצה של פילי הוא איכותי אבל ספרולס ומאתיוס מתחילים להזדקן וצריכים עוד רנינבק חזק איתם. מקאפרי הוא גם שחקן ספיישל טים נפלא ויעצים עוד יותר את החזרת הכדורים הנפלאה של פילי. החיסרון הגדול ביותר מבחינתם הוא התופסים ומקארפי הוא ללא ספק הרץ עם יכולות התפיסה הטובות ביותר בדראפט הקרוב.

מארלון האמפרי, קורנרבק,

אלבמה

לאחר אופסיזן מלא בחיזוק הארטילריה שאליה קארסון וונץ ימסור שנה הבאה, הגיע הזמן לפתח את סגל הקורנרים שיישמרו על הארטילריות האחרות למיניהם. האמפרי הוא הקורנר השני הכי טוב בכיתת דראפט זו בזכות פציעתו של סידני ג׳ונס.

15.

אינדיאנפוליס קולטס

טאקו צ׳רלטון, דפ׳ אנד,

מישיגן

הקולטס הביאו יופי של חיזוקים בפריי אייג'נטסי ואני מאמין שהם בדרך הנכונה להתחזקות. עם כך, ההגנה שלהם חייבת שיפור והם חייבים להביא בדראפט כמה שחקני מפתח להגנה. צ׳ארלטון הוא חזק, מהיר ויודע לעשות את העבודה. אני חושב שהוא בחירה לא מסוכנת והוא יתרום הרבה מאוד עוצמה ומשחק לחץ להגנה של הקולטס.

ראובן פוסטר, ליינבאקר,

אלבמה

ראובן פוסטר במהלך השבוע האחרון הפסיד המון נקודות כאשר דווח על העובדה שהוא נכשל בבדיקת סמים. אז למרות העובדה שהוא יחכה עכשיו יותר זמן,  אינדיאנפוליס זקוקה לסופרסטאר. פוסטר מוביל בהרבה על שאר הליינבקרים בכיתת הדראפט הנוכחית, בהגנת הקולטס שבנוייה משחקנים יציבים שהיו בהגנות טובות בליגה – הוא יכול להוות תפקיד מהותי מאוד כמאחדם.

16.

בולטימור רייבנס

או.ג׳יי. הווארד, טייט אנד,

אלבמה

הווארד הוא ללא ספק בכלל הטייט אנד הכי חזק במחזור הדראפט הקרוב ואם הוא הצליח ליפול כל כך הרבה בחירות עד לידיים של הרייבנס, הם יקחו אותו. הוא פשוט שחקן מעולה. תופס חלק, גדול וחזק, בלתי ניתן להפלה. לי הוא מאוד מזכיר את גרונק מהפטריוטס ואין לי ספק בכלל שהוא הולך להיות ענק כבר בעונתו הראשונה ובמיוחד אצל העורבים שצריכים חיזוק למשחק המסירה שלהם.

קורי דייויס, ווייד רסיבר,

מישיגן המערבית

לאחר שספדנו את קריירתו הטיפה מוחמצת של סטיב סמית׳ שפרש העונה, וקמאר אייקן שוחרר לקולטס, הגיע הזמן להביא את המחליף שלהם: קורי דיוויס עומד לו מאחוריי הבאז המטורף שמייק וויליאמס האומן מקבל, והוא זה שהרייבנס יצטרכו אם יירצו להוות איום על הסטילרס.

17.

וושינגטון רדסקינס

האסון רדיק, ליינבאקר,

טמפל

תכננתי לבחור קווטרבק בשביל הרדסקינס אך בגלל ששלושת הקווטרבקים הבכירים כבר נבחרו, החלטתי ללכת על רדיק. רדיק הוא אתלט על שיכול לשחק גם כליינבאקר וגם כשחקן קו הגנה. יש לו המון אנרגיות במשחק שלו והוא מאוד מורגש על המגרש.

האסון רדיק, ליינבאקר,

טמפל

הסקנדרי של הרדסקינס משתפר, שני הקוורטרבקים הטובים נבחרו כבר, אבל הרדסקינס ימשיכו לחזק את ההגנה. רדיק הוא הקאליל מאק של הדראפט הזה. למד לשחק גם בקו וגם כליינבאקר. לקבל אותו כמחליף של כריס בייקר וכמנהיג על מלחיצי המסירה זה דבר מעולה, בעיקר אם הקבוצה רוצה רוח צעירה באוויר.

18.

טנסי טייטנס

קורי דייויס, ווייד רסיבר,

מישיגן המערבית

החוליה החלשה של טנסי היא הרסיברים. דיוויס הוא התופס הכי שלם והכי מוכן לליגת ה-NFL במחזור הדראפט הקרוב. יש לו יכולת להפוך את המסירות הכי קצרות לטאצ'דאון ענק. דיוויס הוא אתלט על וקשה לי מאוד לראות איך הוא לא הופך להיות שחקן מוביל. השילוב של מריוטה הקווטרבק, הנרי ומורי הרצים ודייויס התופס יוצר התקפה מפחידה וצעירה.

ג׳ון רוס, ווייד רסיבר,

וושינגטון

עוד דה ז׳ה ווו, הטייטנס ייקחו את השחקן הנוכחי הכי מהיר בפעם השנייה ברציפות, רק הפעם בדמות רסיבר. לאחר שהשלימו לעצמם סקנדרי משודרג ומאיים, הגיע הזמן לתת למאריוטה שחקנים שיוכלו להפתח בשבילו ולהוות מטרה פתוחה לתמיד. כל שנותר הוא שרוס יוכל לתפוס את הלייזרים שמריוטה ייתן לו. חשש זה יכריע אם הטייטנס ילכו על מייק וויליאמס בהתחלה או על רוס כעת.

19.

טמפה ביי באקנירס

ג׳אבריל פפרס, ליינבאקר/סייפטי,

מישיגן

אחד השחקנים הכי צבעוניים בדראפט הקרוב והקבוצה עם פוטנציאל ההשתפרות הכי גדול בליגה שמורכבת מהרבה שחקנים צעירים נשמע לי שידוך משמיים. פפרס יכול לשחק כמעט בכל עמדה במגרש ולדעתי יכול להיכנס נפלא בתור הסטרונג סייפטי של הבאקס. הוא גם יכול להחליף את סמית בעמדת הליינבאקר וליצור טריו מפחיד של אלכסנדר דיויד ושלו.

דאלבין קוק, ראנינגבק,

פלורידה סטייט

שימו לב, ווילקוקס הארגרייבס וגריימס בסקנדרי, מקוי בייקר וגולסטון בקו ההגנה, ודייויד ואלכסנדר בליינבאקר. לכל התוהים אם הם צריכים חיזוק הגנתי, אז כרגע לא ברמת סיבוב ראשון. הפיראטים ישדדו את דאלוין קוק שימתין לא מעט עד להיבחרו. לאחר שנה מסובכת של פציעות, תנו לראנינגבק חדש להביא רוח קרב להתקפת שודדי הים.

20.

דנבר ברונקוס

רייאן ראמצ׳יק, טאקל,

וויסקונסין

אחת ההגנות הכי טובות בליגה אך אחת ההתקפות הכי גרועות בליגה. קו ההתקפה של הברונקוס היה חלש מאוד בעונה שעברה וכמעט ולא נתן לסימון (הגם ככה לא מדהים) זמן לזרוק. ראיין ראמצ'יק הוא אחד משחקני קו ההתקפה היחידים שאני מאמין שיכולים להיות פותחים כבר בעונתם הראשונה. הוא מאוד חזק ופותח חורים לריצה טוב מאוד.

קאם רובינסון, טאקל,

אלבמה

גם בלי דימארכוס וור ההגנה בטופ, אבל ההתקפה צריכה להיות על אותו קו. סימיאן לכל הנראה לא יוחלף עדיין, אבל למה לתת לו להיות חשוף לסאקים? אז הפתרון כמובן הוא להביא טאקל שיעמוד במקום אוקונג המאכזב. תגידו שלום לקאם רובינסון, הוא יכול להוות מבטחים לסימיאן ברמה סבירה.

21.

דטרויט ליונס

ג׳ון רוס, ווייד רסיבר,

וושינגטון

רוס יכול להיות תוספת נחמדה מאוד להתקפה המרשימה של הליונס כריסבר מספר 3. הוא יכול ללמוד טוב מבולדווין ולהפוך להיות רסיבר מוביל ביום מן הימים בקבוצה מדטרויט. רוס הוא שחקן מהיר בצורה חריגה וראינו בעונה האחרונה כמה זה יכול להיות שימושי עם ההופעות של טייריק היל בקנזס סיטי.

כריסטיאן מקאפרי, ראנינגבק,

סטאנפורד

הרבה זמן שלא ראיתי את הליונס רצים כמו שצריך. מקאפרי יכול להוות תפקיד משמעותי ביותר בריצה, וגם להפוך את משחק המסירה של הליונס לרציני מאוד. אני מאמין שסטאפורד יוכל למצוא דרכים בהם מקאפרי יהיה חלק משמעותי מההתקפה, זכרו שהוא גם תופס נהדר. דטרויט תהיה אחלה מקום עכשיו כשחל שיפור בקו ההתקפה, וכאשר המטרות הניצבים לסטאפורד במסירה אינם הכי יציבים.

22.

מיאמי דולפינס

פורסט לאמפ, גארד,

קנטאקי המערבית

מיאמי הצליחה להפתיע את כולם ולהעפיל לפלייאוף עם עונה מרשימה מאוד והרבה בזכות ההשתפרות העצומה שחלה בקו ההתקפה של הקבוצה שנותן הרבה יותר זמן לטנאהיל לנשום. תוספת של שחקן כמו לאמפ שנראה כמו גארד עוצמתי וכבד שקשה מאוד להפיל תהפוך את הקו התקפה של מיאמי לטוב עוד יותר בהנהגתו של טאנסיל המצויין ותהפוך את הקבוצה הזאת להיות יותר שלמה בדרך לעונה מוצלחת כמו בעונה הקודמת.

גארט בוולס, טאקל,

יוטה

להתראות בראנדן אלברט, שלום גארט בוולס: תוצאות הקומביין של בוולס היו די מרשימות ומעלות את סיכוייו להבחר כבר בסיבוב הראשון. לאחר פציעתו של טנהיל לקראת סוף העונה, רואים שקו ההתקפה הינו חלק בלתי נפרד מסיכויי מיאמי בפלייאוף. וגם אם רוצים שג׳יי אג׳איי יהיה דומיננטי, צריך לספק לו כלים נכונים לכך. בוולס יהיה אחלה תוספת לטאנסיל שנכנס לפני שנה לרוסטר, ובכך ההתקפה של מיאמי רק תפרח.

23.

ניו יורק ג׳ייאנטס

דויד נג׳וקו, טייט אנד,

מיאמי

הג׳איינטס שעשו יופי של החתמות בפרי אייג׳נטסי ונראה כי הם מכוונים לאפילו יותר גבוה משנה שעברה עדיין חלשים בשתי חוליות, קו התקפה וטייט אנדס. מכיוון שנג׳וקו הוא שחקן שנחשב יותר טוב מכל שאר שחקני קו ההתקפה שנשארו פנויים, אני מאמין שהג׳איינטס יורידו אותו מהלוח. זאת תהיה בחירה מאוד חכמה מבחינתם מכיוון שנג׳וקו הוא שחקן שיכול לתרום המון מהרגע הראשון שלו בקבוצה, במיאמי הוא היה נראה כמו שחקן מפחיד ביותר שדורס הגנות ואם הוא יצליח להביא את היכולת הזאת לניו יורק אז הוא מסודר.

פורסט לאמפ, גארד/טאקל,

קנטאקי המערבית

איליי מאנינג כבר לא צעיר: למרות שמעולם הוא לא נפצע והוא הקוורטרבק היחיד שפתח בכל משחק ב10+ שנים האחרונות, דבר זה לא מונע מניו יורק להביא שחקן מקו ההתקפה שיישמור עליו. פורסט לאמפ יכול להיות משמעותי מאוד בקו בגלל הגוונים שהוא מביא: הוא יכול לשמור במרכז או בצדדים, ולמחוק סאקים משמעותיים מהלוח. במידה והג׳ייאנטס חותמים עם רנינגבק ותיק, הוא יוכל לשפר גם את משחק הריצה הטעון שיפור של המועדון.

24.

אוקלנד ריידרס

מארלון האמפרי, קורנרבק,

אלבמה

עוד קבוצה שיכולה לכוון הכי גבוה שאפשר. אחרי שסיימה את העונה הסדירה בצורה חלומית בעונה שעברה, היא הגיעה לפלייאוף ועקב פציעה של דרק קאר היא הודחה כבר בסיבוב הראשון. הריידרס נראת קבוצה שלמה מאוד אך לא יזיק לה חיזוק כדוגמת האמפרי שהוכיח שהוא קורנר מצויין במכללה הכי חזקה בארה״ב נגד התופסים הכי חזקים שהולכים לשחק נגדו גם ב-NFL.

ג׳אראד דייויס, ליינבאקר,

פלורידה

הריידרס צריכים ליינבאקר שישפר את הנגישות אל הכדור. מאלקולם סמית׳ עוזב לטובת הקבוצה השנייה באיזור המפרץ, וברוס אירווין ישמח לקבל סיוע מליינבאקר מאיים כמו דיוויס בכדי לתת לנצחונות של הריידרס להיות קצת פחות צמודים.

25.

יוסטון טקסנס

דישון קייזר, קווטרבק,

נוטר דאם

אני לא חובב גדול של הקווטרבק שהעיד על עצמו שהוא יכול להיות הקווטרבק הטוב בהיסטוריה אך במצב של יוסטון בו כל הקבוצה נראת כל כך טוב (בעיקר מבחינת הגנה), אני לא חושב שיש להם ברירה. לטקסנס הגנה משוגעת, רץ מעולה וגם תופסים טובים מאוד אך כרגע אין להם אף אחד שיזרוק את הכדור. אני לא חושב שקייזר שווה סיבוב ראשון אך בגלל ששלושת הקווטרבקים הבחירים של הדראפט כבר נבחרו, ליוסטון אין בריריה והיא נאלצת לקחת את קייזר.

פטריק מאהומס, קוורטרבק,

טקסס טק

יוסטון בנויים מעולה מבחינת כישרון הניצב מסביב לקוורטרבק. למרות שהאיבוד המשמעותי שלהם היה איי ג׳יי בוייאי הצעיר שהיה קורנרבק מרשים מאוד בעונה שעברה, יוסטון תעדיף לפתוח את הבחירות שלהם עם קוורטרבק שייפתח במקום אוסוויילר שנזרק לבראונס. אני מאמין שמאהומס יוכל לבצע את העבודה בצורה טובה מאוד, על אף החששות מהעובדה שהוא מגיע ממכללה קטנה ופחות מוערכת. אל תתנו למיקום שלו בדראפט להטעות אתכם.

26.

סיאטל סיהוקס

קאם רובינסון, טאקל,

אלבמה

קו ההתקפה של סיאטל היה חלש מאוד בעונה שעברה וחייב שיפור על מנת לשמור על ראסל ווילסון במצב בריא. רובינסון הוא טאקל אימתני שהראה חוזקה גם מול שחקני קו הגנה מעולים כמו מיילס גארט ולדעתי הוא הולך להיות שחקן מעולה וסיאטל תהיה שמחה שהוא בשירותה.

רייאן ראמצ׳יק, טאקל,

וויסקונסין

אין שם מוכר אחד בקו ההתקפה של סיאטל, בעיקר לאחר שחרורו של גרי גיליאם. אני מצפה מהסיהוקס לקחת שחקן מקו ההתקפה של הכיתה השנה ולהתחיל להגן על ווילסון, הוא עלול לסיים את העונה עם גבס.

27.

קנסס סיטי צ׳יפס

גאריון קונלי, קורנרבק,

אוהיו סטייט

אלכס סמית׳ הוא לא הקווטרבק שיעשה את קפיצת המדרגה שהקבוצה מקנזס מייחלת לה אך בגלל שלא נשארו קווטרבקים שנראה הגיוני לבחור בהם בשלב כזה של הסיבוב הראשון, קונלי הוא הבחירה שלי בשביל הצ׳יפס. יופי של קורנר שבא ממכללה מצויינת וצבר ניסיון רב מול רסיברים מעולים. בנוסף, הוא יכול לקחת לעצמו כמה שנים ללמוד מאחת מחוליות הסקנדרי הטובות בליגה על מנת להתעצם ולהיות שחקן נהדר.

טאקו צ׳ארלטון, דפ׳ אנד,

מישיגן

מעמדו של אלכס סמית׳ כקוורטרבק הפותח של קנסס סיטי יקבל בונוס עצום אם באמת הם יבחרו באדם שאינו בתפקיד זה. אבל נצמיד לקנסס סיטי משהו שונה, טאקו צ׳ארלטון יחליק טיפה בדראפט הזה וייצטרך לחכות קצת יותר זמן ממה שהעריכו לפני כחודש, אבל הוא ימלא תפקיד עצום בשיפור הלחץ שיונחת על התקפות לצידי בני לוגאן וארבעת הליינבאקרים הפנטסטים – די פורד, דריק ג׳ונסון, טאמבה האלי, וג׳סטין יוסטון.

28.

דאלאס קאובויס

טרה׳דוויס ווייט, קורנרבק,

אל.אס.יו

דאלאס חייבים לחזק את הסקנדרי. אחרי שאיבדו בפרי אייג׳נטסי כשלושה שחקני סקנדרי פותחים, אני לא רואה את דאלאס לוקחים שחקן בעמדה אחרת. להערכתי, ווייט הוא הקורנר הכי טוב שנשאר על הלוח, יש לו מהירות, אתלטיות וחיפוי מעולה ואני רואה איך הוא משתלב כשחקן משמעותי בהגנה של הקאובויס כבר בעונתו הראשונה.

טרה׳דוויוס ווייט, קורנרבק,

אל.אס.יו

בחירתם של הקבוצה של אמריקה תהיה בשחקן בסקנדרי והסיבה פשוטה, לכתם של שלושה שחקני סקנדרי פותחים. בראנדון קאר, מוריס קלייבורן, ובארי צ׳רץ׳ ברחו ועתה הקאובויס ינחיתו את טרה׳דוויס ווייט במטרה לכפר על מעברים אלו. ביחד עם ביירון ג׳ונס (אם הוא יהיה בריא שוב), הם יכולים לאיים יופי על רסיברים שונים.

29.

גרין ביי פאקרס

דלבין קוק, רנינבק (רץ),

פלורידה סטייט

הפאקרס איבדו את אדי לייסי במהלך הפגרה והם ירצו מישהו שיתחלק בריצות עם מונגומרי שמשמש גם כרץ ובטח שהם ירצו שמי שיעשה את זה הוא רץ ברמה של דלבין קוק שבעיות התנהגות וחוסר אתלטיות הורידו אותו עד לפה. אני חושב שהשיעמום בוויסקונסין יעשה טוב לרץ המפוצץ בכישרון והוא עשוי להיות גניבה רצינית מצד גרין ביי בכך שהוא נפל להם לידיים אחרי 28 בחירות.

טי.ג׳יי. וואט, ליינבאקר,

וויסקונסין

בגלל לכתו של ג׳וליוס פפרס, וקליי מאת׳יוס מתחיל להזדקן, לליינבאקרים בגרין ביי חסרים כשרונות צעירים פעילים שיובילו בעתיד את הקבוצה הלאה. טי ג׳יי וואט שבקומביין הביא תוצאות טובות מאחיו המוכר, יהיה מעולה בתפקיד. כהערה חשובה נוספת גרין ביי ממוקמת במדינת וויסקונסין, לא מעבר מורכב מדי בשביל וואט.

30.

פיטסבוג סטילרס

טי ג׳יי וואט, ליינבאקר,

וויסקונסין

אח של ג׳יי ג׳יי רוצה שיכירו אותו לא רק בזכות זה, וזה עוד יקרה. החיסרון הגדול ביותר של הסטילרס הוא בעמדת הליינבאקר החיצוני והם יכולים לקחת את וואט על מגש של כסף. וואט הוא אתלט שדרס לא מעט הגנות בימו בוויסקונסון ולדעתי הוא יקבל את הבמה ואת התנאים הטובים ביותר אצל פיטסבורג.

זאק קאנינגהאם, ליינבאקר,

ואנדרבליט

האיבוד המרכזי של פיטסבורג בפגרה הנוכחית הוא לורנס טימונס, מי שהיה מלך הטאקלים של הקבוצה. בואנדרבליט, קאנינגהאם היה אליל הטאקלים. קאנינגהאם הוא מגננה מתפוצצת בכל מהלך מחדש, הוא מזהה מהלכים והראשון למצוא את הכדור בזמן המהלך. הסטילרס צריכים אדם הקורא מחשבות כמוהו בכדי לשפר את וילון הפלדה, הוא ורייאן שייזיר יילחמו על כל טאקל וטאקל, בקטע טוב כמובן.

31.

אטלנטה פאלקונס

ג׳ארד דיוויס, ליינבאקר,

פלורידה

לאטלנטה יש שחקני על בכל עמדה במגרש ויש לה גם הגנה מעולה וגם התקפה מעולה. דיוויס הוא ליינבאקר מצויין בעל יכולות מגוונות. מהיר מאוד, חזק מאוד ונותן מספרים. הוא יכול להיכנס מצויין לצד דיון ג׳ונס ולהשלים את ההגנה המוצויינת והצעירה של הקבוצה שאני בטוח שתרצה ללכת הפעם עד הסוף ולא להשמיט יתרון 28-3 בגמר.

טאקריסט מקינלי, דפ׳ אנד,

יו.סי.אל.איי

לאטלנטה יש מבנה של אלופה, והם כבר היו כל כך קרובים לקחת את האליפות בשנה האחרונה. אז מה הם ייקחו בסיבוב הראשון? ובכן, נותר מקינלי שהוא אחלה בלחדור אל הקוורטרבק מאחור. אטלנטה צריכה עזרה בתפקיד הנ״ל בכל פעם שויק ביסלי נמצא בתפקיד הליינבאקר החיצוני. כך ייווצר סגל פאס ראשרים חזק הכולל את ביסלי, דיון ג׳ונס, ואת דונטארי פו שהתווסף בפגרה.

32.

ניו אורלינס סיינטס

(הועבר בטרייד עם ניו אינגלנד פטריוטס)

בודה בייקר, סייפטי,

וושינגטון

אחד השחקנים האהובים עליי בדראפט הקרוב. כמו שכבר ציינתי, לסיינטס יש בעיות הגנה חמורות ועיקרן הן בסקנדרי. בייקר הוא שחקן מדהים שנותן לפחות פעם אחת במשחק מהלך מלא בנחישות  שמרים את האנרגיות של כל הקבוצה. במקרה שהוא ו-וון בל ירכיבו את מרכז ההגנה האחורית של הסיינטס והם יכולים להיות יותר שקטים בעניין הזה.

גאריון קונלי, קורנרבק,

אוהיו סטייט

הסיינטס כבר דמיינו את ג׳וש נורמן, מאלקולם באטלר, וריצ׳ארד שרמן משחקים במדיהם, אבל המציאות מראה אחרת. את הבחירה האחרונה בסיבוב הראשון, הם ייקחו את שאריות הקורנרים שנותרו. קונלי יתן סוף סוף להגנתם את הדבר שבאמת חסר לה. רק נותר לראות אם הוא יהיה מספיק בשביל נצחונות להפיק.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort