אליפות אירופה לג'ודו

אליפות אירופה יצאה לדרך בורשה, פולין. נבחרות הגברים והנשים יצאו לאליפות כשהיא מהווה תחרות אימון נוספת לקראת אליפות עולם שתתקיים בסוף אוגוסט בהונגריה. הנבחרת השיגה חמישה קרבות על מדליות אך לא הצליחה להביא פודיום בסיום שלושת ימי התחרות.

גברים

יום התחרות הראשון 20.4

דניאל בן דוד (60- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מארק טסירקין האסטוני דניאל ניצח באיפון. בסיבוב הבא מול יריב גיאורגי בן דוד נפצע בפניו וירד לקבל טיפול, כשחזר הגיאורגי השיג וואזארי והמשיך לתקוף עד שנעל את זרועו של הישראלי שנכנע וסיים את יום התחרות לאחר שני קרבות.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול דניס וירו המולדובי ברוך השיג וואזארי והמשיך לתקוף עד שהשיג איפון. בקרב הבא מול בוגדן ברוך שלט והשיג וואזארי שנתן לו ניצחון בתום 4 דקות. ברבע הגמר מול אדריאן הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם הישראלי ספג איפון ששלח אותו לבית הניחומים. בבית הניחומים מול קמל הרוסי הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם שמאילוב השיג וואזארי וניצחון. הקרב על הארד מול פוליאק הסלובקי היה שקול, פוליאק השיג וואזארי ושמאילוב תקף כדי להשוות אך לא הצליח והוא מסיים את התחרות במקום החמישי.

טל פליקר (66- ק"ג) – בקרב הראשון מול דימיטרי מינקאו הבלארוסי טל הפסיד באיפון וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

יום התחרות השני 21.4

טוהר בוטבול (73- ק"ג) – בקרב הראשון מול לואיס כרמו הפורטוגלי טוהר פתח את הקרב טוב והשיג וואזארי הוא המשיך לתקוף וריתק את הפורטוגלי בדרך לסיבוב הבא. הקרב מול קורבל הצרפתי היה שקול כששני היריבים לא מסכנים יותר מדי, פחות מדקה וחצי לסיום טוהר זרק את הפורטוגלי באיפון ועלה לרבע הגמר. ברבע מול דניס הרוסי הקרב היה שקול כששני היריבים תוקפים אך לא מצליחים להשיג ניקוד, בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם הישראלי ריתק את הרוסי בדרך לחצי גמר. בחצי מול מוסה מוגושקוב הרוסי עם פתיחת הקרב טוהר טפס את הג'ודוגי של מוגושקוב אך איבד שיווי משקל והרוסי ניצל זאת לריתוק ששלח את בוטבול לקרב על הארד לאחר 32 שניות בלבד. בקרב על הארד מול טומי השוודי שני היריבים הציגו קרב זהיר ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם לאחר יותר מ-2 דקות בוטבול קיבל שידו שלישי שהוביל לניצחון של השוודי. טוהר מסיים את התחרות במקום החמישי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יום התחרות השלישי 22.4

פיטר פלצ'יק (100- ק"ג) – בקרב הראשון מול מרטין השוודי פיטר השיג וואזארי לאחר קצת יותר משתי דקות שהעלה אותו לסיבוב הבא. בקרב מול מילאן רנדל הסלובקי פלצ'יק השיג וואזארי כדקה לסיום ועלה לרבע הגמר. ברבע מול ממדוב האזרי הפסיד באיפון ועבר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול דניסוב הרוסי הישראלי הפסיד פחות מדקה לסיום באיפון. פיטר מסיים את התחרות במקום השביעי.

נשים

יום התחרות הראשון 20.4

נועה מינסקר (48- ק"ג) – בקרב הראשון מול אולגה אלדושבילי הגיאורגית נועה פתחה את הקרב מצוין ושלטה לכל אורכו, היא השיגה וואזארי בדרך לסיבוב הבא. ברבע הגמר מול אבה ההונגרייה שתי היריבות קיבלו שידו כבר בתחילת הקרב בהמשך נועה קיבלה שידו נוסף שהכניס אותה לבעית עונשים שגרמה לקרב זהיר מצידה. בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אבה השיגה וואזארי ושלחה את מינסקר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול ניקוליץ' הסרבית הקרב היה שקול ונועה נכנסה שוב לבעיית עונשים לאחר שקיבלה 2 שידו, היא לא הורידה הילוך והמשיכה לנסות להכריע ושיגה איפון וקרב על הפודיום. בקרב על הארד מול מוניקה אונגורנו הרומנייה לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם שתי היריבות בציגו קרב איכותי אך שתי דקות בתוך הגולדן סקור נועה קיבלה שידו שהוביל לניצחון של אונגורנו. מינסקר מסיימת את התחרות במקום החמישי.

שירה ראשוני (48- ק"ג) – בקרב הראשון מול קלמנדי הקוסבארית שירה ניצחה בעזרת וואזארי. ברבע הגמר מול דולגובה, הרוסייה השיגה וואזארי ששלח את ראשוני לבית הניחומים. בבית הניחומים מול מרינה האוקראינית ראשוני הפסידה לאחר שמרינה השיגה 2 וואזארי והיא מסיימת את התחרות במקום השביעי.

אריאל בצלאל (52- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אבלני סצ'ופ, השוויצרית פתחה את הקרב מצוין וחנקה את בצלאל שניכנעה. אריאל מסיימת את יום התחרות אחרי קרב אחד.

גילי כהן (52- ק"ג) – בקרב הראשון מול מרים לאנדרה פרייטס הפורטוגלית גילי שלטה בקרב והשיגה ריתוק בדרך לשלב הבא. ברבע הגמר מול אליסיה הרוסייה כהן הפסידה לאחר שאליסיה נעלה את זרועה ועברה לבית הניחומים. בבית הניחומים מול דסטריה, הקוסאברית פתחה את הקרב טוב יותר אך ערנות של גילי מנעה ניקוד, לאחר מכן הקרב גילי התעוררה והשיגה וואזארי וקרב על מדלית ארד. בקרב על הארד מול ראמוס הפורטוגלית הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם ראמוס השיגה וואזארי וניצחון. גילי מסיימת את התחרות במקום החמישי.

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג) – בקרב הראשון מול קוטקאיטה, הליטאית השיגה וואזארי, תמנע המשיכה לתקוף והשיגה איפון בדרך לסיבוב הבא. ברבע הגמר מול סטול הגרמנייה הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם סטרול השיגה איפון ששלח את נלסון לוי לבית הניחומים. בבית הניחומים מול יבלינה הבולגרייה נלסון לוי הפסידה לאחר שיבלינה השיגה וואזארי. תמנע מסיימת את התחרות במקום השביעי.

יום התחרות השני 21.4

רותם שור (63- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מגדלנה, האוסטרית הייתה טובה יותר והשיגה וואזארי, שור תקפה אך לא הצליחה לזרוק את האוסטרית שניצלה את ההתקפות שלה להשגת וואזארי נוסף. רותם מסיימת את התחרות אחרי קרב אחד.

יום התחרות השלישי 22.4

ירדן מאירסון (78- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אנסטסיה, האוקראינית השיגה וואזארי לאחר 2:02 דקות אך מאירסון לא הצליחה להשיג ניקוד והיא מסיימת את התחרות לאחר קרב אחד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort