גראנד פרי אנטליה

תחרות הגראנד פרי השלישית של השנה באנטליה, טורקיה יצאה לדרך כשזוהי הפעם הראשונה שהעיר מארחת את תחרות הגראנד פרי כשהיא מחליפה את סמסון. המשלחת הישראלית מסיימת את התחרות מרוצה כשהספורטאים הציגו יכולת טובה בדרך לפודיום כשהם חוזרים לארץ עם 8 מדליות כשחצי מתוכן כסף כולל מדלית בכורה בסבב לאריאל בצלאל. במקביל בגביע אירופה לג'וניור בליגננו, איטליה, נבחרת הג'וניור קצרה גם היא הצלחות ופודיומים.

גברים

יום התחרות הראשון 7.4

דניאל בן דוד (60- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול סולטבייב האוזבקי דניאל פתח טוב את הקרב וכבר אחרי פחות מ-2 דקות סולטנבייב קיבל 2 עונשים, הניסיונות של הישראלי לא היו חדים מספיק והקרב עבר לגולדן סקור שם האוזבקי קיבל שידו שלישי ששלח את דניאל לסיבוב הבא. בקרב הבא מול סהין קבא הטורקי, קבא פתח את הקרב טוב ותקף אך לא הצליח להשיג ניקוד, לאחר מכן תרגיל של הישראלי היה ספק וואזארי אך השופט לא נתן ניקוד, הקרב התאזן ושני היריבים היו ראויים לניצחון, לאחר שלא הושגה הכרעה בתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם שני היריבים הציגו קרב עיקש אך לאחר כ-2 וחצי דקות הישראלי ספג וואזארי (שוב, ספק וואזארי אך השופט העניק ניקוד) וסיים את יום התחרות.

אלון רחימא (60- ק"ג) – בקרב הראשון מול תילובוב האוזבקי המדורג ראשון בתחרות ו-12 בעולם האוזבקי פתח טוב יותר אך עירנות של אלון מנעה ניקוד, בהמשך הקרב התאזן ו-1:28 לסיום הישראלי השיג איפון ורבע גמר. ברבע מול יאנג הישראלי פתח פחות טוב אך התעורר מהר ושני היריבים היו שקולים, לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם רחימא הפסיד לאחר שספג שידו שלישי ועבר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול באירה המונגולי הישראלי פתח את הקרב פחות טוב אך המונגולי לא הצליח להשיג ניקוד, בהמשך באירה השיג וואזארי והמשיך לתקוף עד שהשיג איפון בדרך לקרב על הארד. אלון מסיים את התחרות במקום השביעי.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) – בקרב הראשון מול דנטרוב ברוך היה טוב יותר והשיג וואזארי ממנו המשיך לריתוק בדרך לסיבוב הבא. ברבע הגמר מול אבדולזהלילוב הרוסי הקרב היה שקול, אך פחות מדקה לסיום הרוסי נעל את הזרוע של הישראלי שנכנע ועבר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול סנדל הטורקי ברוך ניצח באיפון לאחר פחות מ-20 שניות (סנדל הגיע לקרב עייף לאחר קרב עיקש מול דובדון המדורג 6 בעולם). בקרב על הארד מול אזמט מוקאנב הקזחי הישראלי היה טוב יותר והשיג וואזארי ומקום על הפודיום. ברוך מסיים את יום התחרות במקום השלישי.

ברוך מתאושש עם פודיום אחרי גראנד פרי טביליסי (ijf)
יום התחרות השני 8.4

טוהר בוטבול (73- ק"ג) – בקרב הראשון מול זהבורוב טוהר פתח טוב וזרק את זהבורוב שהצליח לא לספוג ניקוד, הישראלי המשיך לתקוף והשיג וואזארי בדרך לסיבוב הבא. ברבע הגמר מול חדבתר המונגולי בוטבול המשיך ביכולת טובה והשיג וואזארי בקרב עיקש ומקום בחצי הגמר. בחצי מול חסן הטורקי טוהר לא הצליח לסיים תרגילים והטורקי שנהנה מתמיכת הקהל ניצל זאת ותקף ללא הפסקה עד שהשיג וואזארי שבתום 4 דקות שלח את טוהר לקרב על הארד. בקרב על המקום השלישי מול רוק הסלובני טוהר תקף אך לא הצליח להשיג ניקוד ובתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם הישראלי היה עדיף, הסלובני ספג שידו שלישי שהביא לניצחון של בוטבול. טוהר מסיים את יום התחרות במקום השלישי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
(ijf)

אסף חן (81- ק"ג) – בקרב הראשון מול סטניסלב הרוסי אסף לא הצליח לתקוף והרוסי ניצל זאת להשגת 2 וואזארי ושליטה בקרב. חן מסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

יום התחרות השלישי 9.4

לי קוכמן (90- ק"ג) – בקרב הראשון מול ג'ונג הקוריאני שני היריבים הציגו ג'ודו איכותי והתקפי אך קוכמן ספג וואזארי, הוא המשיך לתקוף אך לא הצליח להשיג ניקוד בתום 4 דקות והוא מסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

יעקב ממיסטילוב (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אוזבטלשבילי הגאורגי הקרב היה שקול אך הגיאורגי הצליח להשיג וואזארי, יעקב לחץ כדי להשיג ניקוד שיחזיר אותו לקרב אך ספג איפון וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

פיטר פלצ'יק (100- ק"ג) – בקרב הראשון מול הונג פיטר ניצח באיפון. ברבע הגמר מול ביסולטנוב הרוסי הפסיד באיפון ועבר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול קורבונוב האוזבקי הפסיד לאחר שספג 3 שידו. פיטר מסיים את יום התחרות במקום השביעי.

נשים

יום התחרות הראשון 7.4

שירה ראשוני (48- ק"ג) – בקרב הראשון מול קלמנדי ראשוני הייתה טובה יותר ושלטה בקרב, הישראלית השיגה 3 וואזארי בדרך לחצי הגמר מול מינסקר. קרב שני לישראליות בסבב העולמי השנה כשבגראנד סלאם באקו הן נפגשו ברבע הגמר וסיימו את היום כשהן חולקות את המקום השלישי על הפודיום. הפעם שוב שירה ניצחה לאחר שהשיגה וואזארי בקרב ישראלי איכותי ושלחה את מינסקר לקרב על הארד. בגמר מול גלבדרה הקזחית המדורגת 3 בעולם (ראשוני 13) ומדליסטית ארד מריו, הקזחית שלטה והייתה טובה יותר, ראשוני ספגה וואזארי והיא מסיימת את יום התחרות במקום השני.

נועה מינסקר (48- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול גוז הטורקייה מינסקר הייתה טובה יותר ותקפה אך לא השיגה ניקוד. בתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם נועה לא הפסיקה לתקוף, גוז קיבלה שידו שלישי שהעלה את הישראלית לסיבוב הבא. בקרב הבא מול אישה גורבנילי האזרית נועה הייתה טובה יותר והשיגה וואזארי וריתוק בדרך למפגש בחצי הגמר עם שירה ראשוני. מינסקר הפסידה בוואזארי לחברתה לנבחרת ועברה לקרב על הארד. בקרב מול מריה סידרות הפורטוגזית נועה שלטה בקרב אך מריה הגיבה טוב להתקפות של מינסקר שהשיגה וואזארי בדרך לפודיום. נועה מסיימת את יום התחרות במקום השלישי.

פודיום ישראלי כפול (ijf)

גילי כהן (52- ק"ג) – בקרב הראשון מול אזיזובה האזרית גילי הייתה טובה יותר אך לא השיגה ניקוד, פחות מ-5 שניות לסיום כהן השיגה וואזארי בדרך לחצי הגמר. בחצי מול קלדיורובה האוזבקית גילי הייתה טובה יותר והשיגה ריתוק בדרך לגמר. בגמר מול קרסניקי, הקוסבארית הייתה טובה יותר והשיגה 2 וואזארי בדרך לניצחון. גילי מסיימת את יום התחרות במקום השני.

אריאל בצלאל (52- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אוזדק הטורקייה אריאל פתחה את הקרב מצוין וכבר אחרי קצת יותר מדקה השיגה איפון ובדרך לסיבוב הבא מול קרסניקי. בקרב מול הקוסברית החזקה אריאל הציגה ג'ודו טוב אך נכנעה לוואזארי שממנו קרסניקי המשיכה לריתוק ושלחה את בצלאל לבית הניחומים. בבית הניחומים מול טנה הקרואטית בצלאל ניצחה טכנית (טנה לא עלתה לקרב) ועלתה לקרב על הארד. בקרב על הארד מול קלדיורובה האוזבקית אריאל הייתה טובה יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד ובתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם אריאל ניצחה בזכות עונשים שספגה האוזבקית והיא מסיימת את יום התחרות במקום השלישי.

אריאל (אחרי יום קרבות מעולה) וגילי על הפודיום (ijf)

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג) – בקרב הראשון מול סולטנובה האוזבקית תמנע פתחה את הקרב מצוין והשיגה וואזארי, היא המשיכה לעבוד ונעלה את הזרוע של האוזבקית שנכנעה ועלתה לחצי הגמר. בחצי מול בקי הבריטית הקרב היה שקול ושתי היריבות הציגו ג'ודו איכותי, לאחר 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם תמנע השיגה וואזארי בדרך לגמר. בגמר מול נורה הקוסברית הקרב היה שקול כששתי היריבות מנסות להכריע, הקוסברית השיגה וואזארי וניצחון בתום 4 דקות. תמנע מסיימת את יום התחרות במקום השני.

יום מצוין של נלסון לוי (ijf)
יום התחרות השני 8.4

ענבל שמש (63- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אמי הבריטית ענבל פתחה טוב את הקרב ותקפה אך לא הייתה חדה מספיק והבריטית ניצלה התקפה לא מספיק טובה שלה לוואזארי, ענבל המשיכה לנסות ולא נפלה מאמי אך נכנעה לתרגיל חניקה והיא מסיימת את יום התחרות אחרי קרב אחד.

רותם שור (63- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול פיאובסנה הבריטית שור פתחה את הקרב לא טוב והייתה מהוססת, הבריטית תקפה והשיגה איפון שסיים את יום התחרות של הישראלית אחרי קרב אחד.

יום התחרות השלישי 9.4

ירדן מאירסון (78- ק"ג) – בקרב הראשון מול זרינה הקזחית ירדן שלטה וריתקה את זרינה בדרך לחצי הגמר. בחצי מול אלבינה הקזחית מאירסון שלטה בקרב ותקפה עד שהשיגה וואזארי בדרך לגמר. בגמר מול דמיטרייבה הרוסייה ירדן הייתה מסוכנת יותר אך הרוסייה השיגה אחיזה טובה בג'ודוגי של הישראלית שמנעה ממנה לבצע תרגילים, לאחר פתיחה פחות טובה של דמיטרייבה היא התעוררה ותקפה והשיגה וואזארי, הישראלית המשיכה לנסות להשיג ניקוד ללא הצלחה ונכנעה לריתוק. מאירסון מסיימת את יום התחרות במקום השני.

גביע אירופה לג'וניור ליגננו, איטליה

מקום ראשון
תומר גולומב (60- ק"ג)

מקום שלישי
דילן רצ'סטר (81- ק"ג)

מקום חמישי
איתי גולן (90- ק"ג), אלמוג לוזון (100- ק"ג)

מקום שביעי
ארי וינקלר (81- ק"ג)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort