וסנינה וקוזנצובה בגמר, פדרר עלה לחצי – סיכום יום באינדיאן וולס

נשים – חצאי גמר:

פלישקובה (3) נגד קוזנצובה (8): במה שבקלות יכל להיקרא כגמר הטורניר, פלישקובה וקוזנצובה נפגשו בקרב על המקום בגמר. פלישקובה, עם הדחתה של קרבר ופרישתה של סרינה, נותרה כמדורגת הבכירה בטורניר, והיא גם באה חדה יותר למשחק לאחר שבשמינית הגמר היא שיחקה רק שישה משחקונים לפני שטימאה בשינקסי הודיעה על פרישה. מנגד, גם קוזנצובה מגיעה בכושר טוב, עם ניצחונות קלים על קרולין גארסיה (21) ועל חברתה לנבחרת הפדרציה אנה פבליוצ׳נקובה (19), והקרב בין השתיים הבטיח וגם קיים.

המערכה הראשונה נפתחה עם שתי שבירות רצופות של קוזנצובה, בדרך ל-3:0 לטובתה. כשהיא גם מובילה 40:15 במשחקון ההגשה שלה, פלישקובה חוזרת לשוויון ושוברת את הגשותיה – לאחר שהיא שומרת על שלה, היא מקטינה את ההפרש ל-3:2. רק במשחקון ה-9, כשהתוצאה היא 5:4 לקוזנצובה, פלישקובה שוברת בפעם השנייה ומשווה את התוצאה ל-5:5. המערכה הגיעה לשובר שוויון, בו קוזנצובה התעלתה על יריבתה ולקחה אותו אליה. המערכה השנייה נפתחה עם שבירה של כל אחת מהשחקניות, והסתיימה עם עוד שובר שוויון שהולך לטובת קוזנצובה. עם משחק הכנה מהמשובחים בסבב, סבטלנה קוזנצובה עולה לגמר אליפות האינדיאן וולס, לאחר שהיא מנצחת את המדורגת במקום ה-3 בעולם בתוצאה 7:6, 7:6. בגמר, היא תפגוש את וסנינה.

דרבי רוסי בגמר. קוזנצובה עושה את המוטל עליה (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)
דרבי רוסי בגמר. קוזנצובה עושה את המוטל עליה (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)

 

אלינה וסנינה (14) נגד קריסטינה מלאדנוביץ׳ (28): הרבה מאוד הדחות מפתיעות של הרבה שחקניות טופ 10 אפשרו לאלינה וסנינה הלוהטת להגיע למפגש חם מול קריסטינה מלאדנוביץ׳. האוקראינית אחראית על הדחתן של אנג׳ליק קרבר וגם ונוס וויליאמס, כשמלאדנוביץ׳ הגיחה את ווזניאקי ואת סימונה האלפ. שתי הסוסות השחורות הללו נפגשו להם בחצי הגמר, שהיה חד-צדדי לטובת וסנינה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המערכה הראשונה נפתחה עם 2 שבירות רצופות של אלינה, שהעלו אותה ל-5:0. מלאדנוביץ׳ שברה פעם אחת וצימקה ל-5:3, אך וסנינה ידעה לסיים את המערכה ואת המומנטום החיובי של הצרפתייה עם 6:3 במערכה. השנייה נפתחה כמו הקודמת, עם שבירה מוקדמת שהעלתה את האוקראינית ל-3:0. קריסטינה התעוררה וצימקה ל-3:1 (שבירה), אך וסנינה הייתה טובה יותר היום והיא שברה חזרה ועלתה ל-5:1. מלאדנוביץ׳ לא ויתרה, ועם שבירה נוספת היא צימקה ל-5:4, אך אחינה שמרה על הגשותיה וניצחה את המשחק – 6:3, 6:4 לאוקראינית. בגמר היא תפגוש את קוזנצובה.

וסנינה שריינה מקום בגמר (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)
וסנינה שריינה מקום בגמר (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)

רבע גמר הגברים:

ג׳ק סוק (17) נגד קיי נישיקורי (4): סוק ונישיקורי נפגשו לקרב מעניין בין שתי פילוסופיות משחק: משחק הגנתי עם הרבה תנועה על המגרש מצד היפני, ומשחק התקפי המבוסס על חבטות הגשה והחזרה קטלניות של האמריקאי.

המערכה הראשונה נפתחה במשחקון צמוד שהוכרע רק בכוח הרצון של סוק, שנכנס לריצה של 3-0 שכללה שבירה. מה שהחזיר את ה״נינג׳ה העקשן״ למשחק היה חזרה ממספר נקודות שבירה במשחקון הרביעי כשהוא מחקה את יריבו בהגשות בלתי ניתנות לעצירה. זה לא מנע מיריבו לעלות ל-4-1, להמתין עוד שני משחקוני הגשה ולנצח 3-6 תוך שהוא משיג חא מעט נק ליד הרשת. האם אנו בדרך להפתעה? ניש פתח את המשחקון ההגשה הראשון במערכה השנייה ביתר אגרסיביות, מה שנעניק לו נקודה חשובה ביותר. אבל משחק בלתי מתפשר של סוק הביא לו ניצחון, שוויון ויתרון מנטלי. במצב של 2-1 ליפני החללית סוק את עצמו בלי סיבה מיוחדת ואחרי סדרת טעויות העניק משחקון שבירה על האפס לנישיקורי.

היפני, עליז וטוב לב, עלה ל4-1 מבטיח. סוק ניצל מנק שבירה, התקיף והשיג אייס ניצחון. נישיקורי אמנם התקשה במשחקון הבא אך ניצל ואחרי טעות בלתי מחויבת שובר שוב וניצח 6-2 די קליל. 1-1 במערכות בדיוק כמו המאזן בין השחקנים בתחילת המשחק. סוק לקח את שני המשחקונים הראשונים ורק תושייה של ניש לא גרמה לו לאבד את השלישי. תושייה נגדית מנעה שבירה של נישיקורי וסוק עלה ל-3-1. במשחקון קריטי הכל עבד לטובתו של סוק, הרשת, הערעור וגם הטעויות של נישיקורי אבל ל-5 נק שבירה כדי לעלות לירון כמעט בלתי ניתן למחיקה של 4-1. אמא מזל המשיכה להציל את בנה המהמר שפשוט היה לא חד אבל נהנה מחמת הספק עקב משחק רע עוד יותר של עמיתו היפני. ניש עוד הצליח לגנוב משחקון אבל נכנע בתום משחק מעניין. (6-2 מע שלישית). בחצי הגמר, סוק יפגוש את רוג׳ר פדרר.

ניצחון ענק! סוק רשם את עצמו בחצי הגמר (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)
ניצחון ענק! סוק רשם את עצמו בחצי הגמר (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)

רוג׳ר פדרר (10) נגד ניק קיריוס (14): ברבע גמר נוסף, רוג׳ר פדרר היה אמור להיפגש עם האוסטרלי ניק קיריוס שהדיח את ג׳וקוביץ׳, אבל הוא פרש מהמשחק ואפשר לשוייצרי לנוח ועוד קצת לפני ששלב חצי הגמר מתחיל. בחצי הגמר, הוא יפגוש את ג׳ק סוק (שהדיח את נישיקורי).

מארי-סוארס (7) נגד קובוט-מלו (8): התחרות הלא מוצלחת של משפחת מארי הסתיימה היום, כאשר האח הבכור מביניהם הפסיד בחצי גמר הזוגות לצמד קובוט-מלו. כזכור, אנדי הודח בהפתעה בסיבוב השני של הטורניר (למזלו ג׳וקוביץ׳ הפסיד לקיריוס בשמינית הגמר), ובכל המסע של האחים מארי באליפות האינדיאן וולס הסתיים לו מוקדם מהצפוי. במשחק עצמו, קיבלנו נתונים סטטיסטיים מעניינים מאוד: בכל הקשור להגשות, מארי וסוארס הדאירו ליריביהם אבק כוכבים, אבל ככל הקשור למאני טיים, הם אלו שהושארו מאחור. הצמד שמדורג במקום ה-8 בתחרות הציל 8 נקודות שבירה במהלך כל המשחק, ואם נסתכל על דף הסטטיסטיקה, נגלה כי זה הוא הנתון היחיד שנוטה לכיוונם – אפילו בכמות הנקודות מארי-וסוארס הובילו עליהם, 69:65.

בדרך לגמר, קובוט ומלו מפוקסים במשחק שלהם הבוקר (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)
בדרך לגמר, קובוט ומלו מפוקסים במשחק שלהם הבוקר (האתר הרשמי של האינדיאן וולס)

המשחק ביניהם נפתח דווקא לטובת הצמד האנגלי-ברזילאי, שהם מצליחים לקחת את המערכה הראשונה בתוצאה 6:3. הזוג שהוכרז כזוג הטוב ביותר של שנת 2016 כבר הוביל 4:2 במערכה השנייה והיה בדרך הבטוחה לנצח, אבל התעוררות של הצמד קובוט-מלו עזרה להם לחזור למשחק ולנצח את במערכה השנייה בתוצאה 7:5. בשובר השוויון של המשחק (המערכה השלישית לא משוחקת בשיטה רגילה, אלא כשובר שוויון בן 10 נקודות), קובוט ומלו לא נתנו למארי וסוארס לשלוט, ועם 10:5 הם רשמו עלייה ראשונה שלהם לגמר טורניר מאסטרס 1000.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort