קרבר הודחה, פדרר נגד נדאל בשמינית הגמר – סיכום היום השישי באינדיאן וולס

לפני שאנחנו נכנסים לשלבי ההכרעה של טורניר המאסטרס של קליפורניה, משחקי הסיבוב השלישי הסתיימו אצל הגברים ונקבע כי נקבל דרבי ענק בין פדרר לנדאל בשמינית הגמר. אצל הנשים, אנג'ליק קרבר (2) הודחה ע"י וסנינה, וגם ונוס וויליאמס סימנה עוד וי בדרך לגמר. בהמשך, סיכום היום השישי של אליפות האינדיאן וולס.

נשים:

RELATED POSTS

ילנה וסנינה (15) נגד אנג'ליק קרבר (2): כפי שאנדי מארי עף מהטורניר עם הפסד מפתיע, כך גם היום אנג'ליק קרבר. מוליכת הדירוג העולמי לשעבר והגרמניה המובילה בסבב פגשה היום את הרוסייה ילנה וסנינה, לקרב על המקום הרבע גמר הטורניר. לאחר שכבר נקבע כי ונוס וויליאמס המקומית היא זו שעתידה לפגוש את המנצחת כאן, קרבר ידעה כי היא חייבת לעצור את הכושר הלא טוב שלה בטורניר אחרת היא עלולה להפסיד – אך לצערה היא לא הצליחה. משחק (במפתיע) חד-צדדי לטובתה של וסנינה, שזכתה ב-80% מהנקודות שבהן קרבר השיגה הגשה שנייה, ועם נתון סטטיסטי כזה איך אפשר להפסיד? היא ידעה להתעלות ברגעי הלחץ (שמרה על 75% מנקודות השבירה), הגישה יותר אייסים (שלושה לעומת שניים) והכי חשוב – ניצחה יותר נקודות (74:61 לטובתה). בכך, בתום שעה ו-27 דקות, הרוסייה בת ה-30 מעפילה באופן דומיננטי לרבע הגמר (שם כזכור היא תפגוש את ונוס וויליאמס).

ונוס וויליאמס (13) נגד שוואי פנג (49): המפגש הלוהט בין שתי השחקניות הללו יכול בקלות להיקרא כמשחק המרכזי של רבע הגמר, מהסיבה הפשוטה שלכל אחת יש את הסיפור שלה: ונוס וויליאמס (עם הדחתה של לורן דיוויס) היא האמריקאית היחידה שנותרה בהגרלה הראשית, והיא תנסה להמשיך את הקאמבק המדהים שלה כדי אולי לזכות בתואר שהיא מעולם לא זכתה, במקום אחותה הקטנה שפרשה לפני תחילת הטורניר. מנגד, עומדת מולה הפתעת הטורניר שוואי פנג (או פנג שוואי, תלוי בהומור שלכם), שהדיחה את אנה קונג'ו ואת אגניישקה רדוואנסקה בשתי מערכות, והיא עוד הייתה צריכה לעבור שני סיבובי מוקדמות בשביל כך. אבל לצערה, ונוס וויליאמס פשוט טובה יותר, כי בתום שעתיים, האמריקאית בת ה-36 יצאה עם ידה על העליונה עם 6:3, 6:1, 3:6 כביר על הסינית. בסיבוב הבא, וויליאמס צפויה לפגוש את אלינה וסנינה (שהדיחה את קרבר) לקרב חם.

תמשיך את מסע הקסם? וסנינה (HT Sports)

 

גרביניה מוגורוסה (7) נגד אלינה סביטולינה (10): אחד המשחקים הטובים ביותר שקיבלנו היום היה המפגש בין שתי השחקניות המוכשרות הללו, כאשר הספרדיה בת ה-23 יצאה עם ידה על העליונה בתום שעה ו-53 דקות של קרב עיקש. במערכה הראשונה אמנם האוקראינית זכתה ביותר נקודות מגרביניה (44 לעומת 43), היא הפסידה אותה בשובר שוויון שהסתיים לטובתה של מוגורוסה (7:5) – וכאן העניינים החלו להסתבך. סביטולינה, שניצחה את הספרדיה בשלושת המפגשים האחרונים ביניהן, פתחה מבערים ולא השאירה אף סיכוי ליריבתה כשדרסה אותה במערכה השנייה – 1:6 לאוקראינית. הפעם, לא רק שהיא זכתה ביותר נקודות, היא זכתה בכמות כפולה לעומת מוגורוסה (28:14). המערכה השלישית הייתה ההפתעה הכי גדולה של המשחק – כשהיא מכניסה רק 55% מההגשות הראשונות (לעומת 78% במערכה הקודמת), אלינה סביטולינה הצליחה איכשהו לקבל בייגל. מוגורוזה סתמה לה את כל המבערים ופתחה את שלה, ועם 6:0 מוחץ במערכה הקובעת (ו-6:0, 1:6, 7:6 בסיום) גרביניה מוגורוסה עולה לשלב רבע הגמר, שם היא תפגוש את קרולינה פלישקובה.

דומיניקה סיבולקובה (5) נגד אנה פבליוצ'נקובה (21): דומיניקה סיבולקובה הצ'כית הגיע לשמינית הגמר כאשר היא נמצאת בכושר לא טוב. בכל אחד מהמשחקים הקודמים שלה בטורניר היא נמשכה ל-3 מערכות מול שחקניות כמו ילנה אוסטפנקו וקריסטינה פלישקובה (לא קרולינה), וגם היום היא עשתה זאת, רק שהיום זה לא לטובתה. את המפגש היום מול אנה פלביוצ'נקובה היא פתחה בצורה שלילית, מה שבישר על הבאות: היא לא השיגה אף אייס (לעומת יריבתה הרוסייה שהשיגה חמישה) וזכתה רק ב-29% מהנקודות שבהן היא השיגה הגשה שנייה, ולכן המערכה הסתיימה בתוצאה 6:4 לטובת אנסטסיה. במערכה השנייה היא שיפרה את אחוזי הניצחונות ההגשה השנייה ל-56% והיא ידעה להתעלות במאני טיים כשהיא הצילה ארבע מתוך חמש נקודות שבירה (לעומת 0 מ-2 של פבליוצ'נקובה), ועם הנתונים הטובים הללו היא זכתה במערכה השנייה עם 6:3 לטובתה. בשלישית, חוסר היציבות שלה נמשך, כאשר היא מאפשרת ליריבתה שלוש נקודות שבירה. בנוסף, היא חזרה לאבד נקודות בהגשה השנייה כשהפעם היא ירדה לשיא שפל של 20%, ובכך היא אפשרה לפבליוצ'נקובה לנצח את המערכה בתוצאה 6:2 (6:2, 3:6, 6:4 בסיום) ולעלות לרבע הגמר. שם, היא תפגוש את סבטלנה קוזנצובה.

יכולה ללכת עד הסוף? מוגורוסה (AFP)
יכולה ללכת עד הסוף? מוגורוסה (AFP)

 

קרולינה פלישקובה (3) נגד טימאה בשינסקי (16): המשחק בין קרולינה פלישקובה וטימאה בשינסקי לא נמשך יותר מדי זמן, כאשר השוויצרית נאלצה לפרוש לאחר שישה משחקונים (5:1 לטובת הצ'כית) בלבד עקב כאבים בפרק כף היד. עם זאת, דרכה בטורניר היתה מכובדת מאוד, כשיזכרו לזכותה ניצחונות יפים על מוניקה ניקולסקו וקיקי ברטנס – אבל את העבודה הלאומית היא משאירה על הכתפיים של חבריה בקטגוריית הגברים, רוג'ר פדרר וסטאן (דה-מאן) ואוורינקה. מנגד, בצד השמח של המפגש הזה, קרולינה פלישקובה מנצלת את פרישתה של סרינה וויליאמס מלפני הטורניר, כך שהיא קיבלה את ההגרלה שנחשבת "הנוחה ביותר" מבין כל המתמודדות – הרי היא מחליפה את המדורגת במקום הראשון בעולם. למרות זאת, היא נאלצה לעבור קרב עיקש בסיבוב השני נגד זוכת מדליית הזהב בריו מוניקה פויג, וגם משחק לא קל מול אירינה בגו (7:6, 6:4) בסיבוב שלאחר מכן, כך שהיום היא קיבלה מנוחה טובה לפני שתפגוש ברבע הגמר את גרביניה מוגורוסה הספרדיה.

סבטלנה קוזנצובה (8) נגד קרולין גארסיה (25): במשחק אולי הכי חד-צדדי בשמינית גמר הנשים, פעמיים אלופת גראנד סלאם סבטלנה קוזנצובה פגשה את קרולין גארסיה, שכזכור הדיחה בסיבוב הקודם את ג'והאנה קונטה הבריטית. הרוסייה לא התקשתה בכלל מול הצרפתייה, ועם 6:4, 6:1 שנמשך שעה ו-11 דקות, היא עולה לרבע הגמר שבו היא תפגוש את אנסטסיה פבליוצ'נקובה.

קריסטינה מלאדנוביץ' (26) נגד לורן דיוויס (38): גם כאן קיבלנו מפגש חד-צדדי, כאשר קריסטינה מלאדנוביץ' הצרפתייה הייתה עם ידה על העליונה לאורך כל המשחק, ובתום שעה ו-27 דקות היא גוברת על השחקנית המקומית (6:3, 6:3) ועולה לשלב רבע הגמר, שם היא תפגוש את המנצחת במפגש בין מדיסון קיז לקרולין ווזניאקי.

המדורגת הגבוהה ביותר בטורניר כעת - פלישקובה (WHD)
המדורגת הגבוהה ביותר בטורניר כעת – פלישקובה (WHD)

 

גברים:

מאליק ג'אזירי (53) נגד טיילור פריץ (136): מסע הקסם של הילד בן ה-19 הסתיים לו, כאשר התוניסאי מאליק ג'אזירי דאג להחזיר את כולנו לאדמה בתום מותחן בן 3 מערכות שהלך לטובתו (6:3, 3:6, 6:4). האמריקאי שניצח את בנואה פייר ואת אלוף אליפות ארה"ב הפתוחה לשעבר מארין צ'יליץ' בסיבובים הקודמים, נאלץ היום להיפרד מאיתנו לפני שאנו נכנסים לשלבים המאוחרים של התחרות. בסיבוב הבא התוניסאי יפגוש את ג'ק סוק.

ג'ק סוק (17) נגד גרגור דימיטרוב (13): מי שזוכר את חצאי הגמר של אליפות אוסרטליה הפתוחה השנה, הוא לבטח זוכר את המשחק המדהים בין רפאל נדאל לבין גרגור דימיטרוב, משחק שמנשך למערכה חמישית וסיפק את אחד המשחקים הכי טובים של השנה. היום, הבולגרי נאלץ להיפרד מקליפורניה עם הפסד בסיבוב השלישי לג'ק סוק המקומי (7:6, 3:6, 6:3) וזוהי אכזבה גדולה להרבה חובבי טניס מרחבי העולם (בארה"ב דווקא שמחים). בסיבוב הבא, סוק יפגוש את מאליק ג'אזירי.

דונאלד יאנג (60) נגד לוקאס פואי (15): הפתעה נוספת בטורניר הגברים של האינדיאן וולס, כאשר השחקן המקומי בן ה-27 דונאלד יאנג גבר על יריבו הצרפתי ועלה לשמינית הגמר, עם ניצחון בתוצאה 6:3, 1:6, 6:4. כנהוג בארה"ב, כל מי ששמו דונאלד בדרך כלל מנצח, אז מי יודע לאן עוד "הילד" הזה יכול להגיע? מה שכן ידוע, הוא שבסיבוב הבא הוא יפגוש את קיי נישיקורי.

רפאל נדאל (6) נגד פרננדו ורדסקו (29): דרבי הספרדי החם של הסיבוב השלישי, רפאל נדאל פגש את פרננדו ורדסקו, מולו הוא לא התקשה יותר מדי. עם 7:5, 6:3 שנמשך פחות משעה וחצי, השור ממאיורקה סוגר סיפור ומבטיח לעצמו מקום בשמינית הגמר, שם הוא יפגוש את לא אחר מאשר רוג'ר פדרר.

רוג'ר פדרר (10) נגד סטיב ג'ונסון (27): גם רוג'ר פדרר לא משך את המשחק יותר מדי, ועם שני ניצחונות בשני שוברי שוויון (7:6, 7:6) גם הוא עולה לשמינית הגמר, שם הוא יפגוש (כפי שכבר הוזכר) את רפאל נדאל.

ניק קיריוס (16) נגד אלכסנדר זברב (20): ניק קיריוס ממשיך בתקופתו הנפלאה והפעם הוא גובר על אלכס זברב הנפלא, עם 6:4, 6:3 קל באופן מפתיע. בסיבוב הבא האוסטרלי בעל האופי יפגוש את נובאק ג'וקוביץ'.

נובאק ג'וקוביץ' (2) נגד חואן מרטין דל-פוטרו (35): חמד"פ הצליח להקשות על אלוף האינדיאן וולס כבר 3 שנים ברציפות, אבל לצערו הוא לא הצליח לגבור עליו. ג'וקוביץ', או בכינויו הג'וקר הסרבי, הוכיח עליונות ואופי וגבר על הארגנטינאי בשלוש מערכות עם 6:1, 4:6, 7:5. בסיבוב הבא הוא יפגוש את ניק קיריוס.

זוכרים את המפגש האחרון ביניהם? כך הוא נגמר אז, כיצד הוא יגמר הפעם? (SI)
זוכרים את המפגש האחרון ביניהם? כך הוא נגמר אז, כיצד הוא יגמר הפעם? (SI)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?