יום מצוין לג'ודוקאים הישראלים בגראנד סלאם באקו

תחרות הגראנד סלאם השנייה של השנה יצאה לדרך בבאקו, בירת אזרבייג'ן, שבשנה הבאה תארח את אליפות העולם. המשלחת הישראלית נהנתה מהגרלות נוחות יחסית בקרבות הראשונים בזכות העובדה שכל הספורטאים נהנו מדירוג בנוסף ההגרלה סיפקה מפגש ישראלי בקרב על חצי גמר אצל הנשים. המשלחת הציגה יום מצוין עם 6 קרבות על מדליות.

גברים

יום התחרות הראשון 10.3

טל פליקר (66- ק"ג) – בקרב הראשון מול לאשה ג'ואינשווילי הגאורגי, הישראלי פתח טוב, אך הגאורגי התעורר והשיג אחיזה טובה בג'ודוגי של פליקר, השופט ניסה להעיר את הקרב ונתן לשני היריבים עונשים. שני היריבים המשיכו לאחוז אחד בשני בלי לתקוף או לנסות להשיג ניקוד והשופט נתן לשניהם עונש שני, לאשה ספג עונש שלישי מה שהוביל לניצחון טכני של פליקר שהמשיך לסיבוב הבא. בקרב הבא מול יריב אירני שוב הפוליטיקה נכנסה לספורט ופליקר ניצח טכנית לאחר שהאירני לא עלה לקרב. בחצי הגמר מול דניס שהדיח את שמאילוב טל שלט בקרב והשיג וואזארי, הישראלי לא הפסיק לתקוף והשיג ריתוק בדרך לגמר. בגמר פגש את טומופומי היפני, הקרב היה שקול בלי יותר מדי ניסיונות להשיג ניקוד ולאחר 4 דקות ללא הכרעה קרב עבר לגולדן סקור בו הישראלי השיג ניקוד וסיים יום מוצלח בראש הפודיום.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול באבזדה האזרי הקרב היה שקול, לאחר שתי דקות השופט פסק לוואזארי של שמאילוב אך חיכה להחלטת שופטי הטלוויזיה לאישור ההחלטה, השהייה הארוכה עד לאישור הוואזארי העירה את הישראלי והוא השיג וואזארי נוסף, ברוך המשיך לעבוד וריתק את האזרי בדרך לשלב הבא. בקרב הבא מול דניס המולדובי הפסיד ועבר לבית הניחומים שם פגש את היריב האירני שלא עלה לקרב מול פליקר וניצח טכנית אחרי שהאירני שוב לא עלה לקרב. בקרב על הארד מול שיקאליזאדה האזרי המדורג ראשון בתחרות ושביעי בעולם שמאילוב שלט ותקף והשיג 3 וואזארי למרות שלקראת סוף הקרב היה בסכנת עונש שלישי והאזרי התעורר אך ברוך הצליח ליפול נכון ולמנוע ניקוד ולסיים את היום במקום השלישי ועל הפודיום.

פודיום כפול: פליקר ושמאילוב על הפודיום (ijf)
פודיום כפול: פליקר ושמאילוב על הפודיום (ijf)
יום התחרות השלישי 12.3

פיטר פלצ'יק (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אוזבדלשבילי הגאורגי הישראלי פתח לא טוב ושני היריבים השיגו תפיסות בג'ודוגי אחד של השני אך לא המשיכו לתרגילים, פיטר התעורר אחרי שהשעון הראה על 2 דקות לסיום והשיג וואזארי, הוא לא הוריד הילוך והשיג וואזארי נוסף כשפחות מחצי דקה לסיום ריתק את הגאורגי בדרך לסיבוב הבא. הקרב הבא מול גסימוב האזרי היה שקול אך האזרי השיג איפון ושלח את פלצ'יק לבית הניחומים. בבית הניחומים מול יריב אסטוני שני היריבים ניסו בעיקר לא להפסיד ובתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם פיטר היה טוב יותר והשיג איפון וקרב על מדליה. את הקרב על הארד מול יריב הונגרי הישראלי ירצה לשכוח לאחר שהפסיד בגלל מהלך לא חוקי שלו והופעה חלשה. פיטר סיים את יום התחרות במקום החמישי.

נשים

יום התחרות הראשון 10.3

שירה ראשוני (48- ק"ג) – בהגרלה כמו בהגרלה התוצאות אינן צפויות וכבר בעלייה הראשונה של ראשוני למזרן קיבלנו קרב ישראלי ראשוני מול מינסקר, הישראליות נתנו קרב עיקש אך ראשוני הייתה טובה יותר והצליחה לחמוק מתרגילים של מינסקר. כ-15 שניות לסיום כניסה לא מספיק טובה של נועה הפכה לנעילת זרוע מצד שירה שמיד עם הכרעת השופט הרפתה מהתרגיל וניחמה את החברה לנבחרת. בחצי הגמר מול ניקוליץ' הסרבית הישראלית בעיקר התגוננה ונכנעה לוואזארי. בקרב על מדלית ארד מול צ'רניאק האוקראינית הישראלית בעיקר ברחה מתרגילים של צ'רניאק וגם קיבלה 2 עונשים אך האוקראינית ביצעה תפיסה לא חוקית מה שהוביל לניצחון טכני של ראשוני ופודיום במהלך הקרב ראשוני נפצעה במרפק שמאל נקווה שלא מדובר בפציעה חמורה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נועה מינסקר (48- ק"ג) – את הקרב הראשון של היום הפסידה לראשוני ועברה לבית הניחומים שם פגשה יריבה אזרית, נועה שלטה אך לא השיגה ניקוד בתום 4 דקות. בגולדן סקור הישראלית נעלה את הזרוע של האזרית בדרך לקרב על מדלית ארד מול סזאר מגינאה ביסאו המדורגת שנייה בתחרות ו-11 בעולם, נועה הייתה טובה יותר לאורך כל הקרב וניסתה להכריע את הקרב, סזאר לא תקפה ומינסקר השיגה וואזארי ופודיום. נועה מסיימת תחרות מצוינת על הפודיום.

התחילו את היום יחד וסיימו יחד. ראשוני ומינסקר כובשות את הפודיום (ijf)
התחילו את היום יחד וסיימו יחד. ראשוני ומינסקר כובשות את הפודיום (ijf)

גילי כהן (52- ק"ג) – בקרב הראשון מול אנייה סטנגר הסלובנית גילי ניצחה בוואזארי בגולדן סקור לאחר שהקרב לא הוכרע בתום 4 דקות. בחצי הגמר מול פופ ההונגרייה כהן נכנעה לריתוק לאחר שפופ הייתה טובה יותר לאורך הקרב. בקרב על מדלית ארד מול ואן סניק הבלגית שהדיחה את בצלאל גילי נכנעה לבלגית שנעלה את הזרוע שלה וסיימה את יום התחרות במקום החמישי.

אריאל בצלאל (52- ק"ג) – בקרב הראשון מול ואן סניק הבלגית אריאל הייתה טובה יותר והשיגה שלושה וואזארי אך הישראלית הורידה הילוך ונענשה על כך כשהבלגית ריתקה אותה וניצחה את הקרב. יום התחרות של הישראלית נגמר אחרי קרב אחד למרות העליונות הברורה שלה על המזרן.

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג) – בקרב הראשון מול יריבה פולנייה הפסידה לאחר שלא הצליחה להגיב לוואזארי ועברה לבית הניחומים. בקרב מול יריבה סלובנית תמנע הייתה טובה יותר וניצחה באיפון לאחר פחות מדקה. בקרב על מדלית ארד מול יריבה קזחית תמנע שלטה בקרב וריתקה את הקזחית בדרך לפודיום. נלסון לוי מסיימת את היום במקום השלישי.

נלסון לוי מתחילה לחזור לעצמה (ijf)
נלסון לוי מתחילה לחזור לעצמה (ijf)

גביע אירופה ציריך, שוויץ

אביה מועלם (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול ליזי ההולנדית אביה ספגה שידו שלישי 2 שניות לסיום מה שהוביל לניצחון טכני של ליזי.

אלירן תומר גבאי (60- ק"ג) – בקרב הראשון מול תימו ההולנדי הפסיד לאחר שספג 3 וואזארי ואיפון.

גביע אירופה לקדטים זאגרב, קרואטיה

מקום ראשון
עידו רבין (50- ק"ג)

מקום שני
מתן קוקולייב (55- ק"ג)

מקום שלישי
רועי רוזן (60- ק"ג)

מקום חמישי
יאיר אלקינד (60- ק"ג), גיא כוכב (66- ק"ג), ליאור רפאלוב (55- ק"ג)

מקום שביעי
סהר שגיב (66- ק"ג)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort