אליפות אירופה הפתוחה

נבחרת הג'ודו הישראלית יצאה לאליפות אירופה עם ספורטאים צעירים שעלו על המזרן בדרך לצעד נוסף בדרך לטוקיו. נבחרות הגברים והנשים המשיכו עם המסורת של המדליות ושפשוף הדור הצעיר.

גברים – קטוביץ, פולין

יום התחרות הראשון 4.3

אלון רחמים (60- ק"ג) – בקרב הראשון מול לאשה הגאורגי הפסיד וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

דניאל בן דוד (60- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מוגוייב האוקראיני ניצח בעזרת 3 וואזארי לאחר ששלט בקרב ולא הפסיק לתקוף ועלה לסיבוב הבא. את הקרב הבא מול חואקין גומיס הספרדי, המדורג שני בתחרות הישראלי פתח פחות טוב ובעיקר ברח מתרגילים. לאחר 4 דקות ללא ניקוד הקרב עבר לגולדן סקור שם דניאל התעורר והשיג וואזארי בדרך לסיבוב הבא. בקרב הבא מול יריב ארמני ניצח לאחר ששלט בקרב והשיג וואזארי. ברבע הגמר מול יריב קזחי שני היריבים השיגו 2 וואזארי אך בן דוד השיג איפון ועלה לחצי הגמר. בחצי מול יריב צ'כי הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם הישראלי ניצח ועלה לגמר שם פגש את לאשה הגאורגי שניצח את אלון, בן דוד המשיך את היום המצוין שלו כשהוא מנצח עם וואזארי ואיפון ומסיים יום תחרות מצוין על הפודיום.

איפון ופודיום, דניאל מסיים יום מוצלח עם מדליה (eju)
איפון ופודיום, דניאל מסיים יום מוצלח עם מדליה (eju)

אמיר דנטה (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אלכסנדר הפולני הפסיד בוואזארי וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד בלבד.

ירין מנגד (66- ק"ג) – בקרב הראשון מול יריב בלרוסי מנגד השיג וואזארי אך נכנע לבלרוסי שהשיג וואזארי ואיפון וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

טל אלמוג (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול יריב סלובקי הפסיד לאחר שהסלובקי השיג וואזארי ואיפון וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

רן רוזמרין (66- ק"ג) – בקרב הראשון מול פטריק הפולני הקרב לא הוכרע ועבר לגולדן סקור שם רן ניצח בוואזארי. בקרב הבא מול אנדרס האוסטרי הפסיד באיפון וסיים את יום התחרות.

אור חסן (73- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול לינקולן נבס הברזילאי השיג וואזארי ולאחר מכן איפון. בקרב הבא מול יריב ליטאי הפסיד באיפון וסיים את יום התחרות.

יבגני שולוס (73- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אריק הבריטי הקרב היה שקול כששני היריבים לא מצליחים להשיג ניקוד ומציגים יכולת פושרת, בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אריק נעל את הזרוע של שולוס שנכנע וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

יום התחרות השני 5.3

לי קוכמן (90- ק"ג) – בקרב הראשון מול סונגט זקרייאב הקזחי לי השיג אחיזה טובה בג'ודוגי כך שהצליח לחמוק מההתקפות של סונגט, הקזחי קיבל עונש על פסיביות מה שהעיר אותו ומיד לאחר מכן השיג איפון שסיים את יום התחרות של קוכמן אחרי קרב אחד.

יעקב ממיסטילוב (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול פוול הפולני הישראלי פתח טוב את הקרב וניסה להכריע, לאחר קצת יותר מדקה השיג איפון ועלה לשלב הבא. בקרב מול קריסטוף האוסטרי יעקב פתח פחות טוב וקריסטוף שלט בקרב והשיג איפון שסיים את יום התחרות של הישראלי.

נשים – פראג, צ'כיה

מעיין גרינברג (57- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול יריבה ממרוקו ניצחה בוואזארי ועלתה לשלב הבא. בקרב הבא מול ויקטוריה הסלובקית הפסידה לאחר שהמרוקאית השיגה 2 וואזארי וסיימה את יום התחרות.

ניצן מירון (57- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול יריבה בלרוסית הפסידה באיפון וסיימה את יום התחרות אחרי קרב אחד.

נועה שניר (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול ייבנה המונטונגרית הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם לאחר 6 דקות נכנעה לייבנה וסיימה את יום התחרות אחרי קרב אחד.

רותם שור (63- ק"ג) – את הקרב הראשון מול אנסטסיה האוקראינית שור פתחה לא טוב ולא הצליחה לתקוף, דקה לסיום התעוררה והייתה עדיפה על האוקראינית אך לא הצליחה להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור בו הישראלית השיגה וואזארי ועלתה לסיבוב הבא. בקרב הבא מול סופיה המרוקאית הישראלית השיגה ניצחון טכני אחרי שסופיה ספגה עונש שלישי. ברבע הגמר מול וארמיר ההולנדית הפסידה באיפון ועברה לבית הניחומים. בקרב מול קרולינה הפולנייה ניצחה בוואזארי ועלתה לקרב על הארד בו פגשה שוב יריבה מפולין אך הפעם  נכנעה ל-2 וואזארי וסיימה את התחרות במקום החמישי.

ענבל שמש (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול ואן דר ברג ההולנדית שמש השיגה 2 וואזארי ואיפון בדרך לסיבוב הבא. בסיבוב הבא מול דניאלה הבלרוסית השיראלית ספגה וואזארי ואיפון וסיימה את יום התחרות.

פז לייבל (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול כריסטינה קבנה פרז הפסידה לאחר שכריסטינה השיגה וואזארי וסיימה את יום התחרות אחרי קרב אחד.

בר פרין (70- ק"ג) – בסיבוב בראשון מול יריבה מרוקאית הפסידה וסיימה את יום התחרות אחרי קרב אחד.

ירדן מאירסון (78- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול יריבה ליטאית ניצחה לאחר שהלטבית קיבלה עונש שלישי מה שהביא לניצחון טכני של הישראלית. בסיבוב הבא מול יריבה קזחית ניצחה עם וואזארי ואיפון ועלתה לחצי הגמר. בחצי הפסידה לסוארס הברזילאית לאחר שספגה 2 וואזארי ואיפון. בקרב על הארד מול יריבה מטורקיה ניצחה באיפון וסיימה יום תחרות טוב על הפודיום.

ירדן על הפודיום (eju)
ירדן על הפודיום (eju)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort