גראנד פרי דיסלדרוף

תחרות הגראנד פרי הראשונה של השנה יצאה לדרך בדיסלדרוף, גרמניה. נבחרת הג'ודו הישראלית שלחה לתחרות 9 ספורטאים והיא יכולה להיות מעודדת ומרוצה מהיכולת לקראת ההמשך לאחר תחרות טובה הן מנבחרת הגברים והן מנבחרת הנשים שהציגו ג'ודו איכותי והם חוזרים לארץ עם מדליות והרבה מחמאות על ההופעה הטובה באחת התחרויות היותר קשות בסבב העולמי.

גברים

יום התחרות הראשון 24.2

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אדריאן הסלובקי ברוך ספג וואזארי אך אדריאן שסחב 2 עונשים ספג עונש שלישי 1:45 לסיום ושמאילוב המשיך לסיבוב הבא. בקרב הבא מול לוקאס הגרמני שמאילוב השיג 2 וואזארי ועלה לרבע הגמר. ברבע מול יריב פורטוגלי הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם הישראלי השיג וואזארי ועלה לחצי הגמר. בחצי מול יריב יפני ברוך הפסיד באיפון ועבר לקרב על מדליית ארד שם הפסיד ליריב רוסי באיפון וסיים את יום התחרות במקום החמישי.

טל פליקר (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מרסלו הברזילאי טל השיג וואזארי ועלה לשלב הבא. בסיבוב השני מול יריב מונגולי טל השיג 2 וואזארי בדרך לרבע הגמר. ברבע מול דניס המולדובי פליקר השיג איפון לעלה לחצי הגמר. בחצי מול יריב גאורגי פליקר ספג שלושה וואזארי ועבר לקרב על מדליית ארד שם מול היריב הפורטוגלי ששמאילוב ניצח ברבע, השיג 2 וואזארי ופודיום.

(ijf)
טל על הפודיום (ijf)
יום התחרות השני 25.2

טוהר בוטבול (73- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אהרון הבריטי הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם בוטבול השיג וואזארי ועלה לשלב הבא. בסיבוב השני מול פאוול הפולני טוהר השיג 2 וואזארי ועלה לרבע הגמר. ברבע מול איגור הגרמני הקרב היה שקול ועבר לגולדן סקור שם איגור ספג עונש שלישי מה שהוביל לניצחון טכני של טוהר. בחצי הגמר מול יריב גאורגי הישראלי ספג שלושה עונשים והפסד טכני ועבר לקרב על מדליית ארד. בקרב על הארד מול יריב צרפתי בוטבול לא הצליח להשיג ניקוד ובתום 4 דקות נכנע לוואזארי וסיים את יום התחרות במקום החמישי.

יום התחרות השלישי 26.2

פיטר פלצ'יק (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול חוסה ארמנטרוס הקובני שהשתתף במשחקים האולימפיים בריו (מדורג 12 בעולם) לא הושג ניקוד בתום 4 דקות לאחר שהקובני השיג אחיזה טובה יותר בישראלי שהגבילה את יכולת ההתקפה שלו, פלצ'יק הגיע ל 2-3 מצבים של השגת ניקוד אך חוסה היה ערני והצליח לברוח. הקרב עבר לגולדן סקור שם שני היריבים היו שווים ביכולת אך אחרי 45 שניות הקובני השיג וואזארי שסיים את יום התחרות של פלצ'יק אחרי קרב אחד בלבד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נשים

יום התחרות הראשון 24.2

שירה ראשוני (48- ק"ג) – את הקרב הראשון מול קטרינה מנז הגרמנייה הישראלית ניצחה באיפון פחות מדקה לסיום ועלתה לרבע הגמר שם פגשה את טונאקי היפנית לה הפסידה באיפון ועברה לבית הניחומים. את הקרב בבית הניחומים מול יריבה צרפתייה אותה הדיחה מינסקר שירה הפסידה לאחר שהצרפתייה השיגה וואזארי. שירה סיימה את התחרות במקום השביעי.

נועה מינסקר (48- ק"ג) – בקרב הראשון מול קימברלי הבריטית נועה שלטה ותקפה ללא הפסקה, היא השיגה 3 וואזארי אך לא הורידה הילוך לכשהשעון הראה 2 שניות לסיום הרימה את הבריטית האומללה והנחיתה אותה באיפון. בסיבוב הבא מול יריבה צרפתית ניצחה בוואזארי לאחר ששלטה בכל הקרב. בחצי הגמר מול פונה טונאקי היפנית שהדיחה את ראשוני קיבלנו קרב שקול כשפעם הישראלית כמעט משיגה איפון ופעם היפנית, מינסקר קיבלה עונש שלישי מה שהוביל להפסד טכני וקרב על ארד. נועה המשיכה את הכושר המצוין שלה מתחילת השנה וניצחה את ניקוליץ' הסרבית בדרך לפודיום.

מינסקר מסיימת עוד תחרות טובה על הפודיום (ijf)
מינסקר מסיימת עוד תחרות טובה על הפודיום (ijf)

גילי כהן (52- ק"ג) – גילי נכנסה ליום התחרות בסיבוב השני בזכות היותה מדורגת שם פגשה את סגיטובה הרוסייה, הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור, הישראלית חזרה לעצמה וניצחה בוואזארי. בסיבוב הבא מול אלאודיס הברזילאית שתי היריבות לא הציגו יכולת מספיקה להשגת ניקוד וספגו עונשים הקרב עבר לגולדן סקור שם הברזילאית ספגה עונש שלישי מה שהוביל לניצחון טכני של גילי. בחצי הגמר מול בוצ'ארד הצרפתייה הישראלית ספגה וואזארי וכ-20 שניות לאחר מכן איפון ועברה לקרב על מדליית ארד. בקרב על הארד מול שישמה היפנית הישראלית נכנעה לאחר שהתגוננה ולא הצליחה לתקוף. היפנית השיגה וואזרי והמשיכה לתקוף וכדקה לסיום רתקה את גילי שסיימה את התחרות במקום החמישי. לאחר פתיחת שנה לא טובה הג'ודוקא הישראלית מתחילה לחזור לעצמה.

אריאל בצלאל (52- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול יריבה הגרמנייה אריאל ניצחה באיפון לאחר שבמהלך הקרב הציגה עליונות בעבודת רגליים מה שסיעה לה לבצע את האיפון. בקרב הבא מול אבה היפנית בצלאל בעיקר התגוננה וברחה מתרגילים אך ספגה 2 וואזארי ואיפון וסיימה את התחרות.

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג) – הקרב הראשון מול יריבה גרמנייה נפתח כששתי הג'ודוקא מספקות יכולת פושרת, השופט העניק לשתיהן עונשים במטרה להעיר את הקרב אך בסיום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור בו הגרמנייה השיגה אחיזה טובה בתמנע והשיגה איפון שסיים את יום התחרות של הישראלית לאחר קרב אחד בלבד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort