אליפות אירופה הפתוחה

נבחרת הג'ודו הישראלית ממשיכה במסע ההכנות לטוקיו כששלחה 26 ספורטאים צעירים לאליפות אירופה הפתוחה. לאחר אין ספור מדליות והצלחות בשנה הקודמת בענף מצפים להמשיך את ההתקדמות ולפתוח ברגל ימין את סבב התחרויות האירופי והעולמי. הנבחרת חסרה את הספורטאים הבכירים והדור הצעיר קיבל את הבמה על המזרן. קיבלנו תחרות איכותית הן מסופיה, שם התחרתה נבחרת הנשים והן מאודיבלס, שם התחרתה נבחרת הגברים.

גברים – אודיבלס, פורטוגל

יום התחרויות הראשון (4.2)

דניאל בן דוד (60- ק"ג) – הג'ודוקא הישראלי פגש יריב בלגי אותו לא הצליח לנצח וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

אלון רחמים (60- ק"ג) – בקרב הראשון הישראלי פגש יריב מקומי וניצח. בסיבוב הבא אלון פגש יריב גרמני לו הפסיד.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) – הג'ודוקא הצעיר התחיל את יום התחרות בסיבוב השני שם פגש יריב אוקראיני אותו ניצח. בקרב הבא מול יריב גרמני ידו של הישראלי הייתה שוב על העליונה והוא המשיך לרבע הגמר. את רבע הגמר ברוך ניצח מול יריב גאורגי והמשיך לחצי הגמר שם פגש יריב צרפתי שניצח אותו ושלח את הישראלי לקרב על הארד שם פגש יריב צרפתי שניצח אותו. שמאילוב סיים את התחרות במקום החמישי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

טל אלמוג (66- ק"ג) – טל נכנס ליום התחרויות בסיבוב השני שם פגש יריב צרפתי. הישראלי הפסיד וסיים את יום התחרות.

אמיר דנטה (66- ק"ג) – הג'ודוקא פגש בקרב הראשון יריב ספרדי אותו ניצח. בקרב הבא פגש יריב צרפתי שניצח אותו וסיים את יום התחרות של הישראלי.

טל פליקר (66- ק"ג) – הג'ודוקא נכנס ליום התחרות בסיבוב השני שם פגש יריב מקומי אותו ניצח. בקרב הבא מול יריב בלגי הישראלי המשיך את היום הטוב שלו ועולה לרבע הגמר שם פגש את הצרפתי שהדיח את חברו לנבחרת אמיר. פליקר ניצח את הצרפתי והעפיל לחצי הגמר שם ניצח יריב אוקראיני והבטיח מדלייה. את הגמר מול יריב צרפתי הישראלי ניצח עם איפון מרשים ובסוף יום התחרות סיים בראש הפודיום עם "התקווה" ברקע.

טל פליקר בראש הפודיום (eju)
טל פליקר בראש הפודיום (eju)

ירין מנגד (66- ק"ג) – הג'ודוקא נכנס ליום התחרות בסיבוב השני שם פגש יריב ספרדי אותו ניצח. בקרב הבא התמודד מול יריב צרפתי אך נכנע לו וסיים את יום התחרות.

טוהר בוטבול (73- ק"ג) – הג'ודוקא נכנס ליום התחרות בסיבוב השני שם פגש יריב אוסטרי אותו ניצח. את הקרב הבא מול יריב מקומי הישראלי הפסיד וסיים את יום התחרות.

דמיטרו רסקין (73- ק"ג) –  הג'ודוקא נכנס ליום התחרות בסיבוב השני שם פגש יריב טורקי אותו ניצח. בסיבוב הבא מול יריב רוסי הישראלי הפסיד וסיים את יום התחרות.

יום התחרויות השני (5.2)

אסף חן (81- ק"ג) –  הג'ודוקא נכנס ליום התחרות בסיבוב השני שם פגש יריב ספרדי אותו ניצח בתום 4 דקות בעזרת וואזארי. בקרב הבא הישראלי פגש יריב קנדי לו הפסיד כשספג 3 עונשים (דבר המביא להפסד טכני באיפון) וסיים את יום התחרות.

פיטר פלצ'יק (100- ק"ג) – את הסיבוב הראשון מול יריב טורקי הישראלי צלח בהצלחה ועלה לשלב הבא. בקרב הבא פיטר פגש יריב פולני אותו הוא מנצח ועולה לרבע הגמר. ברבע פלצ'יק פגש יריב רוסי שניצח אותו בעזרת וואזארי והישראלי עבר לבית הניחומים. את הקרב מול הגרמני הישראלי מפסיד ומסיים את התחרות במקום השביעי.

יעקב ממיסטלוב (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון פגש הג'ודוקא יריב רוסי. הישראלי לא הצליח לנצח וסיים את יום התחרות אחרי קרב אחד.

נשים – סופיה, בולגריה

יום התחרויות הראשון (4.2)

נועה מינסקר (48- ק"ג) – הג'ודוקא נכנסה ליום התחרויות בסיבוב השני בזכות היותה מדורגת (שמונת המתחרות הראשונות לפי הדירוג העולמי), בקרב הראשון מול יריבה מרומניה נועה פתחה טוב ותקפה, היריבה ניסתה לתקוף ללא הצלחה וקבלה עונש על פסיביות. לאחר 4 דקות בהן שתי הג'ודוקא לא השיגו ניקוד הקרב עבר לגולדן סקור (זמן בלתי מוגבל עד להשגת ניקוד). קצת יותר מדקה בתוך הגולדן סקור מינסקר זרקה את הרומנייה והמשיכה לסיבוב הבא. ברבע הגמר הישראלית פגשה יריבה יפנית שניצחה אותה בסיום 4 דקות בזכות וואזארי ועברה לבית הניחומים. את הקרב הראשון בבית הניחומים מול יריבה טורקית מינסקר מנצחת באיפון לאחר שליטה מוחלטת בקרב ועלתה לקרב על מדלית ארד מול יריבה גרמנייה. את הקרב על המדלייה מינסקר מנצחת כשהיא שולטת לחלוטין ומנצחת אותו באיפון.

נועה (הראשונה מימין) על הפודיום (eju)
נועה (הראשונה מימין) על הפודיום (eju)

שירה ראשוני (48- ק"ג) – הג'ודוקא נכנסה ליום התחרויות בסיבוב השני בזכות היותה מדורגת שם פגשה יריבה ארגנטינאית אותה ניצחה כ-30 שניות לסיום באיפון. ברבע הגמר פגשה יריבה מטורקיה שגם אותה בשחזור מהסיבוב הראשון ניצחה ראשוני כ-30 שניות לסיום באיפון. בחצי הגמר הישראלית פגשה יריבה יפנית לה הפסידה בגולדן סקור ועברה לקרב על מדלית ארד אותו היא הפסידה ומסיימת את התחרות במקום החמישי.

גילי כהן (52- ק"ג) – הג'ודוקא נכנסה ליום התחרויות בסיבוב השני בזכות היותה מדורגת שם פגשה יריבה מבריטניה. גילי פתחה את הקרב התקפית והשיגה וואזארי, הבריטית ניצלה כניסה לא מספיק טובה של הישראלית להשגת וואזארי. הבריטית הצליחה לאחוז בגילי טוב והשיגה וואזארי נוסף שהספיק לניצחון בתום 4 דקות.

אריאל בצלאל (52- ק"ג) – הקרב הראשון מול יריבה טורקית נפתח בשליטה של הטורקית בזכות טפיסה בשרוול, הג'ודוקא נשארה בקרב בזכות תגובות מהירות והתקפות סרק של היריבה, לאחר הפתיחה המהוססת אריאל החלה לתקוף והשיגה וואזארי ממנו המשיכה לתרגיל וניצחה את הקרב באיפון. את הסיבוב השני מול יריבה גרמנייה בצלאל צולחת בהצלחה. ברבע הגמר הג'ודוקא הצעירה פגשה יריבה יפנית ולמרות יום טוב נכנעה בוואזארי שהמשיך לריתוק. בבית הניחומים הישראלית מנצחת את הקרב מול יריבה בריטית כשהיא משיגה 2 וואזארי מול 1 של הבריטית. את הקרב על מדלית ארד אריאל מפסידה לקוסאברית לאחר קרב שקול שהוכרע בוואזרי שהמשיך לריתוק 1:20 לסיום. הישראלית מסיימת במקום החמישי.

עדי גרוסמן (57- ק"ג) – הג'ודוקא התחילה את יום התחרות שלה בסיבוב השני בו פגשה יריבה מגרמניה. הגרמנייה השיגה וואזארי ובסיום 4 דקות עלתה לשלב הבא וסיימה את יום התחרות של גרוסמן.

עמית פרישקולניק (57- ק"ג) – הג'ודוקא פגשה בסיבוב הראשון יריבה צרפתייה. הצרפתייה השיגה וואזארי ובתום 4 דקות עמית סיימה את יום התחרות שלה.

ניצן מירון (57- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול יריבה רומנייה הג'ודוקא מנצחת בתום 4 דקות לאחר שצברה וואזארי לזכותה וממשיכה לסיבוב הבא. בקרב השני הישראלית פוגשת יריבה קוסאברית ומפסידה לה.

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג) – הג'ודוקא התחילה את יום התחרות שלה בסיבוב השני אותו צלחה בהצלחה עם ניצחון על יריבה מארגנטינה. ברבע הגמר תמנע פגשה יריבה מגרמניה לה הפסידה ועברה לבית הניחומים בו פגשה את הקוסאברית שהדיחה את ניצן. הישראלית לא הצליחה לנצח והקוסבארית סימנה ניצחון שני על ישראליות. תמנע סיימה את התחרות במקום השביעי.

רותם שור (63- ק"ג) – הג'ודוקא התחילה את יום התחרות שלה בסיבוב השני בו פגשה יריבה גרמנייה. הישראלית הפסידה באיפון וסיימה את התחרות.

נועה שניר (63- ק"ג) – הישראלית הממוקמת 126 (בדירוג ijf) פגשה יריבה ספרדית הממוקמת כ-50 מקומות מעליה. קרב עיקש של שניר ביטל את הפערים בין השניים אך לבסוף נועה נכנעה באיפון לספרדייה.

ענבל שמש (63- ק"ג) – בסיבוב הראשון פגשה שמש יריבה טורקית. הקרב התנהל ללא עליונות ברורה של אף ג'ודוקא. כדקה וחצי לסיום שמש השיגה וואזארי. הישראלית לא הפסיקה לעבוד ודקה לאחר מכן ריתקה את היריבה ועלתה לסיבוב השני. את הקרב הבא מול יריבה בלגית שמש ניצחה לאחר שהשיגה וואזארי בתום הזמן בקצוב. ברבע הגמר הישראלית נכנעה ליריבה בריטית ועברה לבית הניחומים בו הפסידה ליריבה קנדית וסיימה את התחרות במקום השביעי.

יום התחרויות השני (5.2)

בר פרין (70- ק"ג) – בקרב הראשון בר פגשה יריבה מטורקיה. הישראלית פתחה את הקרב טוב ושלטה בו אך לא הצליחה להשיג ניקוד והקרב הלך לגולדן סקור בו פרין השיגה ניקוד תוך 23 שניות ועברה לרבע הגמר. ברבע פרין פגשה יריבה מגרמניה. הגרמנייה פתחה את הקרב טוב והצליחה להשיג ריתוק ששולח את הישראלית לבית הניחומים. בקרב הראשון בבית הניחומים בר פגשה יריבה בלגית שניצחה אותה בוואזארי שהמשיך לאיפון. הראש של הישראלית היה עדיין ברבע הגמר והיא מסיימת במקום השביעי.

ירדן מאירסון (78- ק"ג) – את הסיבוב הראשון מול יריבה מקומית ירדן צולחת ומעפילה לרבע הגמר. ברבע הגמר מאירסון פוגשת יריבה רוסייה שמכניעה אותה בריתוק והג'ודוקא הישראלית עוברת לבית הניחומים. את הקרב מול הרוסייה הישראלית מנצחת בזכות עונשים בגולדן סקור ועולה לקרב על מדלית ארד. בקרב על הארד מאירסון מנצחת בקלילות יריבה הולנדית בריתוק ומסיימת יום תחרות טוב על הפודיום.

מאירסון על הפודיום (דף הפייסבוק הרשמי של נבחרת ג'ודו נשים הישראלית)
מאירסון על הפודיום (דף הפייסבוק הרשמי של נבחרת ג'ודו נשים הישראלית)

עומרי קניון (78- ק"ג) – בסיבוב הראשון הישראלית פגשה יריבה מקומית לה נכנעה בגולדן סקור וסיימה את יום התחרות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort