הושלמה תמונת רבע הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה

נדאל המשיך להרשים ויפגוש ברבע הגמר את ראוניץ', המדורג הבכיר שנותר בטורניר, שניצח את באוטיסטה אגוט. גופן ניצח בארבע מערכות את תים וישחק מול דימיטרוב, שחזר מפיגור וגבר על איסטומין. הושלמה תמונת רבע הגמר של אליפות אוסטרליה הפתוחה

מילוש ראוניץ' (3) – רוברטו באוטיסטה אגוט (13) 6:7 (6), 6:3, 4:6, 1:6

אחרי ההדחות המפתיעות במיוחד של אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ', מילוש ראוניץ' הוא המדורג הבכיר ביותר שנותר בטורניר. וכמו תמיד אצל הקנדי, הוא מסתער בנחישות, בלי הרבה ברק, עם המון מוטיבציה ועוצמה, מרוכז ודרוך. היום ראוניץ' בן ה-25 השלים את הניצחון תוך שעתיים ו-51 דקות, כשהוא מפגיז 33 אייסים ו-75 ווינרים. במערכה הראשונה זה הלך קשה, כשהספרדי היה ביתרון והפסיד רק בשובר שוויון (שבו ראוניץ' חזר מפיגור 5:1). במערכה השנייה, באוטיסטה אגוט ניצח 3:6 והשווה ל-1:1 במערכות, כשהוא משיג שתי שבירות נוספות, אבל במערכות השלישית והרביעית ראוניץ' חבט 18 אייסים כדי להשלים העפלה נוספת לרבע הגמר, בניסיון להשלים את הישג השיא שלו מהשנה שעברה כשהגיע עד לחצי הגמר במלבורן. ראוניץ', שסיים את המשחק כשהוא מנצח 8 מתןך 9 המשחקונים האחרונים, עלה ל-0-5 חלק במפגשים ראש בראש מול הספרדי.

Milos Raonic's Australian Open bid continues after victory over Roberto Bautista Agut
נשאר הטניסאי הבכיר בטורניר. ראוניץ' (SKYSPORTS)

גריגור דימיטרוב (15) – דניס איסטומין 6:2, 6:7 (2), 2:6, 1:6

ברכות לבולגרים: גריגור דימיטרוב ברבע גמר טורניר גרנד סלאם לראשונה מאז ווימבלדון 2014. מנגד, איסטומין חזר להיות איסטומין. האוזבקי בן ה-30 הדהים את נובאק דג'וקוביץ' במלבורן כשהוא מציג יכולת אדירה, אבל היום, המדורג 119 בעולם חזר להיות לא יציב, ואחרי פתיחה טובה נשבר ואיבד ריכוז, עד להפסד תוך שעתיים ו-24 דקות. הבולגרי משחזר את הישג השיא שלו באליפות אוסטרליה מ-2014, אז הגיע לרבע הגמר. היום הוא אומנם נוצח במערכה הראשונה ופתח את השנייה בצורה מקרטעת, אבל מאז השתלט על המשחק וניצח עם 7 אייסים ו-37 ווינרים. האוזבקי אכזב מאוד, עם 66 אחוזי הצלחה בלבד על ההגשה הראשונה ו-38 שגיאות לא מחויבות. בקיצור, חזר לממדיו הטבעיים.

Grigor Dimitrov booked his place in the Australian Open quarter-final for the second time
הדהים את כולם ועלה בפעם השנייה בקריירה לרבע הגמר. דימיטרוב (SKYSPORTS)

תמונת רבעי הגמר לגברים:

מישה זברב – רוג'ר פדרר
סטן ואוורינקה – ג'ו ווילפרד צונגה
רפאל נדאל – מילוש ראוניץ'
גריגור דימיטרוב – דויד גופן 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בחצי הגמר ייפגשו המנצח בין המשחק הראשון למשחק השני ובין המשחק השלישי לרביעי.

לקראת רבעי גמר הזוגות:

גברים:

המפגש המרכזי ברבע הגמר הוא כנראה המפגש בין צמד הבראיינים – בוב ומייק האמריקאים, המדורגים במקום השלישי יפגשו את איבן דודיג הקרואטי ובן זוגו מרסל גרנולארס הספרדי, אשר מדורגים במקום התשיעי. אולי על הנייר המפגש לא נשמע אטרקטיבי במיוחד, אך זה המפגש היחיד בשלב זה בין זוגות המדורגים בעשירייה הראשונה.

כנראה שהאווירה הביתית בהחלט משפיעה, אחרת צריך למצוא סיבה אחרת למדוע יש כל כך הרבה אוסטרלים בשלב זה של הטורניר. הצמד המקומי מרק פולמנס ואנדרו וויטינגטון, המדורגים במקום ה- 242 ינסו להדהים את המדורגים במקום הראשון, הצמד הצרפתי פייר- הוגו הרברט וניקולס מהוט. קל זה לא יהיה, במיוחד שהצרפתים הם הפייבוריטים להגעה לגמר ולזכייה.

בשני המפגשים הנוספים יש לנו עוד צמדים אוסטרלים: סאם גרוט וכריס גוקיון המדורגים במקום ה-51 ינסו לנצח את הנרי קונטינן הפיני ובן זוגו ג'ון פירס האוסטרלי (כן גם הוא) המדורגים במקום הרביעי. במפגש האחרון הצמד הכל ספרדי פאבלו בוסטה וגיילרמו גארסיה- לופז המדורגים במקום ה-24 ילחמו על מקום בחצי הגמר נגד הצמד הכל אוסטרלי אלכס בולט וברדלי מוסלי המפתיעים שינסו להמשיך לעשות היסטוריה בעזרת הקהל המקומי.

גם בזוגות התמונה מתחילה להתבהר. צמד האחים בראיין, מהזוגות הגדולים בהיסטוריה (AO)
גם בזוגות התמונה מתחילה להתבהר. צמד האחים בראיין, מהזוגות הגדולים בהיסטוריה (AO)

נשים:

ברבע גמר זוגות הנשים מצפים לנו קרבות נפלאים בכל המפגשים. במיוחד עם המדורגות במקום הראשון והפייבוריטיות לזכייה, צמד הצרפתיות קרולין גארסיה וקריסטינה מלאדנוביץ' מול אשלי בארטי וקייסי דלאקוקוואה, שינסו להפתיע בעזרת נחישות והקהל הביתי שללא ספק יספק אווירה מחשמלת ותומכת.

גם הרוסיות לא נשארות מאחור, כשהצמד קטרינה מקארובה ואלנה וסנינה מהמקום השלישי יקוו לא להתקשות מדי מול אנדריאה הלווקובה הצ'כית ובת זוגתה הסינית שוואי פנג, המדורגות במקום ה- 12. בשאר המפגשים נראה את מיריאנה לוצ'יץ- בארוני הקרואטית יחד עם אנדריאה פטקוביץ' הגרמנית שינסו להעפיל לחצי הגמר על חשבון צמד היפניות ארי הוזומי ומיו קאטו.

מועמדות נוספות לתואר, שייקוו להתמודדות לא קשה מדי הן המדורגות שניים בטורניר, בטאני מטאק- סאנדס האמריקאית וזוגתה הצ'כית לוסי ספארובה שיאבקו על הניצחון מול הזוג מהמקום האחד עשרה – ראקל אטאוו האמריקאית וייפאן ז'ינג הסינית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort