תחזיות למשחקי הגברים באליפות אוסטרליה הפתוחה

הכוחות הצעירים והכוחות הוותיקים פועלים זה לצד זה באליפות אוסטרליה הפתוחה. כולם מרגישים את ההתרגשות שבהגעה לשמינית הגמר, ומאן שלב אחד לרבע, בו כבר הכל אפשרי. למעשה, יהיה רק אחד מיוחד ואחת מיוחדת שינצח ותנצח בארבעת המשחקים שנשארו. זה בעצם כל מה שצריך כדי להיות אלוף. אבל מי יהיו אותם בר וברת מזל? כתבתו של נתיב כפרי

בגברים, ג'וקוביץ' השאיר מאחוריו חלל גדול. מספר 2 בעולם נמצא כבר תקופה בירידה משמעותית ביכולת, וההדחה המוקדמת שלו מהטורניר, גם אם סנסציונית, אינה מפתיעה. עוד בווימבלדון נפל נולה קרבן לסאם קוורי בסיבוב השלישי, ואחר כך באה עוד נפילה באולימפיאדה. ההגעה לגמר היו אס אופן משקרת משום שג'וקוביץ' לא קיבל תחרות ובקושי שיחק, כשאחד אחרי השני נפצעו היריבים שלו באורך מסתורי ופרשו. כשפגש יריב ראוי בגמר, את ואוורינקה, הוא הפסיד לו.

משהו רע עובר בממלכת נולה. הסרבי בן ה-29 פיטר את המאמן האגדי שלו בוריס בקר, והחל בשנה האחרונה להיראות לצידו של גורו הנראה כמו השפעה שלילית על הסופרסטאר ששלט בטניס בשנים האחרונות. איבוד מספר 1 בעולם היה רק מתבקש, וכעת מארי שממשיך כבר לסיבוב רביעי וצפוי להגיע לפחות עד לרבע הגמר אם לא יותר מכך רק הולך ומתרחק מיריבו. אם כן, שבעצם קרה לנולה הוא מנטלי, ואם זה משבר רציני הרי שהוא יהיה קשה בהרבה ממשבר פיזי.

בעוד ג'וקוביץ' שומט את הבכורה העולמית ואת הסיכוי להיות הראשון בהיסטוריה שזוכה פעם שביעית באוסטרליה, הרי שעבור האחרים התחרות נפתחת בהרבה. שני הוותיקים נדאל ופדרר מגיחים לפתע מן החרכים ומביטים סביב בביטחון, שלא לאמר בתיאבון. שניהם חוזרים מקושי פיזי ואחרי שסיימו את 2016 בקול ענות חלושה, ולעומת ג'וקוביץ' שניהם עוד מסוגלים לבצע קאמבק ענק. נדאל התקשה מול יריב עקשן בדמות סאשה זברב בן ה-19, והיה זקוק לכל חכמת המשחק שלו כדי לעבור שלב. עם זאת, השור הספרדי עדיין רחוק משיאו, ונראה כי בעוד מונפיס עשוי להיות טרף קל (הספרדי מוביל בביטחה במאזן 12-2 על הצרפתי), הרי שברבע משחק מול ראוניץ' צפוי להיות סוף הדרך עבורו.

נדאל יציב, אך עדיין רחוק משיאו. יוכל להמשיך כל הדרך אל הגמר? (AO)
נדאל יציב, אך עדיין רחוק משיאו. יוכל להמשיך כל הדרך אל הגמר? (AO)

לעומתו, פדרר מביט על עצמו במראה ושוכח בן כמה הוא. כן, "פד אקספרס" שלנו כבר לא ילד. הוא בן 35. המסע שלו בעונה שעברה להשיג שוב את הכתר של ווימבלדון אחרי שנולה הודח הופסק בחצי הגמר. כוחו לא עמד לו מול ראוניץ', והוא החליט לקחת פסק זמן ולנסות שוב, אולי בפעם האחרונה. אבל הוא משחק כל כך משוחרר, שקשה לתפוס שזה לא אותו ווינר חיוני שהתרגלנו לראות בשנות ה-20 לחייו. פדרר רוצה לנסות ולשפר את הדירוג שלו, זאת המטרה העיקרית שלו. והוא חושק בעוד ווימבלדון, ממש כפי שנדאל חולם על עוד רולאן גארוס. אבל אם אפשר על הדרך לזכות בגראנד סלאם, אז למה לא בעצם? בינתיים לפחות, נראה כי השוויצרי בכושר עדיף על יריבו הספרדי משכבר הימים. אבל הקרב מול נישיקורי הזריז, החמקמק והצעיר ב-9 שנים מחר עשוי להיות לו לרועץ. וגם אם יעבור את המשוכה הזו, כבר ברבע יחכה לו הטוב מכולם, אנדי מארי. יהיה מרתק, זה בטוח.

פדרר גורם לנו לשכוח בן כמה הוא (AO)
פדרר גורם לנו לשכוח בן כמה הוא (AO)

ראוניץ' יהיה ככל הנראה מספר 1 בעולם אחרי שיסתיים שלטונו הנוכחי של מארי. יש לו את כל מה שצריך, למעט ניסיון. הוא חזק, חכם, אסטרטג מצוין, מהמגישים הטובים בסבב, שחקן הגנה אדיר ושחקן התקפה מסוכן. עוד חסר לו מעט ברק, אבל הוא מחסה על כך בחינניות ובעצמה, כמו גם בערמה טקטית. כרגע התחרות שלו היא בעיקר עם ואוורינקה ונישיקורי על מקומות 3-5, שם שלושתם צמודים מאוד. אבל אם יצליח לגבור על נדאל ברבע הגמר, יהפוך לפייבוריט המרכזי להגיע עד לגמר. שם הכל פתוח ותלוי לא מעט בתכנית המשחק שיכין המדורג שלישי בעולם ליריבו. וראוניץ' יודע – עם תואר גראנד סלאם בכיס, כולם יסתכלו עליו אחרת. גם הפרשנים, גם אוהבי הספורט ובעיקר היריבים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ראוניץ' אורב בפינה למקום מספר 1 בעולם. כשיתפנה, הוא יזנק עליו (AO)
ראוניץ' אורב בפינה למקום מספר 1 בעולם. כשיתפנה, הוא יזנק עליו (AO)

סטאן ואוורינקה סובל מאיזו מאניה דיפרסיה קשה. נדמה לעתים כי המחבט מספר 1 של שוויץ (עדיין מוזר לכתוב את המלים האלה) נלחם לא ביריב כלל, כי אם בעיקר עם עצמו. הוא מקשה על עצמו, וגורם לעצמו לבעיות. הוא משיג נקודה מדהימה ולפתע עושה שגיאה מטופשת ואווילית. אז מי אתה, סטאן דה מאן? אין ספק, כי מאחר ומדובר בזוכה שלושה תארי גראנד סלאם, הרי שואוורינקה הוא כבר אחד השחקנים הגדולים של דורנו. אבל גם ממרומי גילו הלא צעיר הוא מסוגל עדיין לעשות סוויץ' של 720 מעלות ולהפוך למספר 2, אולי אף מספר 1 בעולם. מה הוא יעשה באוסטרליה השנה? רק הוא ואלוהים יודעים את התשובה. בעצם, רק סטאן יודע. ומה עם המדורג מספר 1 בעולם אנדי מארי? הוא ימשיך לרוץ ויחכה לראות מי ינסה לעקוף.

מבחינתו של מארי שכולם ימשיכו לרדוף אחריו. כרגע הוא היחיד שאין לו מה להוכיח לאף אחד אחר (AO)
מבחינתו של מארי שכולם ימשיכו לרדוף אחריו. כרגע הוא היחיד שאין לו מה להוכיח לאף אחד אחר (AO)

משחקי שמינית הגמר:

גברים:

מארי –  מ. זברב. המנצח ישחק ברבע הגמר מול המנצח בין: נישיקורי – פדרר

ואוורינקה – ספי. המנצח ישחק ברבע הגמר מול המנצח בין: טסונגה – אוונס

נדאל – מונפיס. המנצח ישחק ברבע הגמר מול המנצח בין: ראוניץ' – באטיסטה

טים – גופן. המנצח ישחק ברבע הגמר מול המנצח בין: דימיטרוב – איסטומין

סרינה תחכה למי שזאת לא תהיה בגמר. כל דבר אחר יהיה הפתעה גדולה. תשיג את השיא של 23 גראנד סלאם באוסטרליה? (AO)
סרינה תחכה למי שזאת לא תהיה בגמר. כל דבר אחר יהיה הפתעה גדולה. תשיג את השיא של 23 גראנד סלאם באוסטרליה? (AO)

נשים:

קרבר – ואנדרוויי. המנצחת תשחק ברבע הגמר מול המנצחת בין: צירסטי – מוגורוזה

ברטל – ו. וויליאמס. המנצחת תשחק ברבע הגמר מול המנצחת בין: פאבליוצ'נקובה – קוזנצובה

פלישקובה – גברילובה. המנצחת תשחק ברבע הגמר מול המנצחת בין: בריידי – בארוני

מקרובה – קונטה. המנצחת תשחק ברבע הגמר מול המנצחת בין: סטריקובה לסרינה וויליאמס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort