סיקור SMACKDOWN LIVE 29.11.16

מועמדים לכתר חדשים בזוגות, היריבות בין קורבין לקאליסטו נמשכת, אי ג'י סטיילס מראה שלא כדאי להתעסק איתו והתכנית החדשה LIVE 205 נפתחה לאחר האירוע

המופע מתחיל עם חתימתם על חוזה הקרב בין בקי ואלכסה בקרב על אליפות הנשים ב-TLC הקרוב. בקי ואלכסה נכנסו לזירה ואלכסה התחילה לדבר על כך שהיא עדיין עם התואר רק בגלל מראה אירי מטומטם, אז בקי ענתה לה שבסופו של דבר היא ניצחה אותה ואז אלכסה ענתה לה שהרגליים שלה היו על החבל והיא בכלל לא הייתה אמורה לנצח. בקי חתמה על החוזה והזכירה לאלכסה שהיא האלופה והניפה את התואר שלה בגאווה. אלכסה דיברה על כך שכל פעם שהיא שומעת את בקי מדברת היא רוצה להקיא ולאחר מכן חתמה על החוזה. בקי עצרה את אלכסה באמצע משפט ותקפה אותה וביצעה עליה אקספולדד סופלקס. לאחר שבקי ניסתה לעשות לאלכסה סופרפלקס מהחבל השלישי לתוך שולחן אלכסה הספיקה להתחמק, דחפה אותה לתוך שולחן והשאירה מסר גדול.

smackdown-november-29-2
אלכסה משאירה מסר גדול בנוגע לעתיד האליפות (האתר הרשמי של ה-WWE)

קאליסטו ודולף זיגלר מנצחים מפסילה את ביירון קורבין ודה מיז

קאליסטו וקורבין, מיז וזיגלר יריבים אחד נגד השני. השליטות היו שונות אחד בין השני. לאחר שמיז הוציא סולם וניסה לתקוף את זיגלר עם הסולם זיגלר ביצע על מיז די די טי על הרצפה הוא הספיק להיכנס לזירה ולתת כיף לקאליסטו לאחר שהותקף רוב הקרב. קאליסטו נכנס למומנטום על דה מיז עד שדה מיז העיף לו ביג בוט. לאחר שקאליסטו התאושש הוא עף על קורבין מחוץ לזירה ודה מיז ניצל את השנייה חסרת הריכוז והכניס את קאליסטו מהר לזירה רק לפני שדה מיז נכנס באופן מלא לזירה דולף זיגלר הביא לדה מיז סופרקיק ולאחר מכן קאליסטו ביצע על מיז את תרגיל הסיום שלו אבל לפני שזה היה 3 קורבין תקף את קאליסטו עם כיסא ועזב את הזירה.

smackdown-november-29-3
דה מיז וזיגלר נלחמים (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו את משפחת וויאט (ברי וייאט, רנדי אורטון ולוק הארפר) מדברים על הקרב שלהם בהמשך הערב נגד אמריקן אלפא. ברי וויאט אמר שהוא ואורטון הצמד הכי טוב בסמאקדאון ורנדי אורטון אמר שהוא באמת מרגיש את הכוח ושהאמת שהיא הם הכי טובים. רנדי אמר להארפר שהוא צריך לגמור את העבודה ובגלל זה הוא ילחם בהמשך הערב נגד קיין.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בהמשך המופע כרמלה נכנסה לזירה ואמרה שלפני שהיריבה שלה תבוא היא רוצה להשאיר הודעה לג'ון סינה (כידוע החבר של ניקי בלה) ואמרה לו שהיא "מתנצלת" עד מה שהיא תעשה לחברה שלו בקרב ללא פסילות ב-TLC שיערך ביום ראשון והיא אמרה שבכל מקרה היא תכה את ניקי כל כך חזק עד שהיא תיפצע בגב שלה. לאחר מכן ניקי בלה נכנסה לזירה בסערה והתחילה לתקוף את כרמלה עד שהשופטים היו צריכים להפריד בין השניים.

דין אמברוז נכנס לזירה במסגרת "התכנית אירוח" שלו שחזרה "האמברוס אסויילם" והציג את ג'ימס אלסוורת' בתור האורח שלו ולאחר מכן אלסוורת' נכנס לזירה. אמברוז שאל את ג'יימס כמה ישנות המגפיים שלו? לאחר מכן אלסוורת' שינה נושא ואמר שלפני 6 חודשים הוא אפילו לא יכל לדמיין שהוא יהיה בסמאקדאון. הוא אמר שהוא היה במקום נכון ובזמן הנכון הודות לדין וגם אמר לו שאם הוא צריך משהו הוא יכול רק לבקש. אלסוורת' אמר שהוא ניצח את סטיילס 3 פעמים והוא יכול לעשות זאת שוב. לאחר מכן אי ג'יי סטיילס נכנס לזירה ואמר איך לעזאזל אלסוורת' בסמאקדאון ושהוא יחסית חכם למטומטם. דין ענה: "אז הפסדת למטומטם 3 פעמים?" סטיילס ענה לאמברוז שהוא יגרום לאמברוז להרגיש כמו בדיחה. אז אמברוז אמר שלסטיילס אין מספיק נסיון לקרב מסוכן שכזה ב-WWE. סטיילס תקף את אמברוז ואת אלסוורת' הוא תקף עם סולם, כיסא וביצע עליו "סטיילס קלאש" על הרצפה מהמדרגות והשאיר להם מסר ברור.

קיין מנצח את לוק הארפר

היריבות בין קיין למשפחת וויאט ממשיכה לאחר שקיין ניצח את לוק הארפר ב-SURVIVOR SERIES השניים ממשיכים לקרב חוזר. הקרב ברובו היה בשליטתו של קיין שלאחר "צ'וקסלאם" על הארפר הצמיד אותו ולקח את הניצחון. בזמן האחרון קיין נלחם הרבה נגד הארפר דווקא…  האם יכול להתפתח יריבות בין השניים?

רנדי אורטון וברי וויאט מנצחים את אמריקן אלפא

איזה החלטה שגויה של ה-WWE! לפי דעתי אמריקן אלפא היו צריכים להישאר הטוענים לכתר ולא רנדי אורטון וברי וויאט שהם חדשים יחסית בתור צמד. אמריקן אלפא ניסו להילחם כמה שהם רק יכולים אך ללא הצלחה אחרי שלוק הארפר הופיע משום מקום והסיח את הדעת של ג'ייסון ג'ורדן. בזמן הזה אורטון עשה RKO על גייבל ושנייה לאחר מכן ג'ורדן עשה "שולדר בלוק" וניסה לעשות על וויאט אך הוא התחמק בזמן ועשה סיסטר אביגיל על ג'ורדן בדרך לניצחון.

smackdown-november-29-1
אורטון חונק את ג'ורדן (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן סטיילס הלך מאחורי הקלעים עד שסלייטר וריינו עצרו אותו שלא בכוונה אז סטיילס הבהיר להם שהם עומדים מול האלוף ושיזוזו, אז אמברוז העצבני תקף את סטיילס ונלחמו עד סוף התכנית.

WWE 205 LIVE

התכנית החדשה לקרוזוויט בפרק הראשון שלה! היה לנו 3 קרבות מעניינים שאחד מהם נגמר באלוף במשקל קל חדש!

המופע נתפתח עם הצגה של כל הקרוזוויט שעמדו מול הקהל לכבוד התכנית החדשה.

בוליווד בויז מנצחים את דרו גולאק וטוני ניס

ניצחון גדול מאוד לצמד המנוסה על ניס וגולאק. אחרי דאבל סופרקיק על גולאק הבוליווד בויז לקחו את הניצחון. הבוליווד בויז מראים את היכולות המרשימות שלהם ונראה שהם יעשו חיל מאוד גדול בעתיד.

ג'ק גלגר מנצח את אריאה דאוורי

ניצחון מצויין לבריטי הלבנבן אחרי דרופקיק קטלני לראש של דאוורי בדרך לניצחון.

אליפות משקל הקל: ריק סוואן מנצח את בריאן קנדריק

יש לנו אלוף חדש! ריק סוואן האנרגטי מנצח את קנדריק עוד פעם רק שהפעם הוא זכה באליפות והראה לכולם שהוא קרוזוויט שעדיף להיזהר ממנו. אחרי בעיטה קטלנית של סוואן על קנדריק סוואן הצמיד את קנדריק שרואה כוכבים ולקח את הניצחון.

fbf1ccbd9517ae140bb1e45770b7ca7f_crop_north
סוואן לאחר הניצחון בתואר (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort