סיקור MONDAY NIGHT RAW 28.11.16

ניו דיי בדרך לשבור שיא, אלופה חדשה אצל הנשים, קרב אלוף נגד אלוף והכרזה ענקית לגבי ברוק לסנר!

פתיחת התכנית: כריס ג'ריקו בתכניתו "היילייט ריל":
ג'ריקו מארח את חברו הטוב ביותר, האלוף האוניברסלי קווין אוונס, שלועג לסת' רולינס שהפסיד לו בשבוע שעבר. רומן ריינס יוצא וקוטע את מופע הבידור כשקורא לאוונס בדיחה, ג'ריקו מוציא את הרשימה המפורסמת ומתחיל את המונולוג שלו, אך אוונס צורח עליו שישתוק. ריינס מציע לאוונס קרב אחד על אחד, שאם ינצח בו יקבל קרב על האליפות האוניברסלית באירוע "רואודבלוק". אוונס מסכים והקרב נקבע להמשך התכנית.

מאחורי הקלעים:
ג'ריקו הפגוע מנסה להבין מדוע אוונס צעק עליו שישתוק, אך אוונס משיב שאין לו זמן לדבר על דברים כאלה. לג'ריקו נמאס ובדיוק כאשר מיק פולי מגיע לנזוף בג'ריקו על מעשיו בשבוע שעבר, הוא מודיע לו כי אין צורך שירחיק אותו מהזירה גם הלילה, כי הוא לא מתכוון לעזור יותר לקווין אוונס.

ברון סטרואומן מנצח את אר תרות':
באופן צפוי וברור, סטרואומן ממשיך במפגני העוצמה שלו והפעם מול אר תרות' המסכן. "הכבשה השחורה" מצליח להצמיד את תרות' תוך 38 שניות בלבד אחרי פווארסלאם עוצמתי. לאחר הקרב גולדאסט, הפרטנר של תרות' מנסה לנקום בסטרואומן ותוקף אותו, אך באופן צפוי סטרואומן משתלט עליו וחונק אותו. סמי זאין, שמתחיל יריבות עם סטרואומן בשבועות האחרונים, נחלץ לעזרתם של השניים אך גם הוא ללא יכולת מול סטרואומן הענק, שרק השופטים מונעים ממנו להמשיך את ההתעללות בזאין.

ברון סטרואומן בעוד מפגן דומיננטיות (האתר הרשמי של WWE)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

טוני ניס מנצח את סדריק אלקסנדר:
סדריק אלקסנדר מפסיד באופן מפתיע לטוני ניס, מול הקהל בעיר הולדתו שארלוט, בעוד קרב נהדר של קטגוריית המשקל הקל.
הקרב מסתיים כשסדריק עולה לקפיצה מהחבל העליון, אך דרו גולאק שצפה מהקרב מבחוץ, הסיח את דעתו וגרם לו ליפול. טוני ניס ניצל את המצב והצליח להצמיד את אלקסנדר.

מאחורי הקלעים:
כריס ג'ריקו מקיים את הבטחתו כשעוזב את האולם, וכשמגיע אל החניון מגיח משום מקום סת' רולינס ותוקף אותו בברוטליות. רולינס מנסה לבצע פדיגרי על ג'ריקו אל הרצפה, אך הוא נזרק אל שמשת מכונית שהייתה באזור, אך מעלה איתו את ג'ריקו. רולינס מבצע פדיגרי ענק על ג'ריקו היישר אל גג מכונית! סת' משיג את נקמתו.

קרב אליפות הנשים – סשה בנקס מול שארלוט פלייר:
שתי מתמודדות אדירות נפגשות בקרב שהובטח עוד בשבוע שעבר, עם הרבה דם רע ביניהן. הקרב מסתיים כאשר שתי המתמודדות נחושות להראות עליונות במלחמה מחוץ לזירה, עד כדי כך שלא הבחינו בספירת השופט, ונפסלו שתיהן. במצב כזה האליפות נשארת אצל שארלוט, אך המנהל הכללי מיק פולי לא נתן ליריבות שכזו להסתיים בפסילה והכריז על קרב חוזר שיתרחש מאוחר יותר בתכנית.

רוסב מנצח את אנזו אמורה:
אנזו ממשיך להתגרות ברוסב שעוד זועם עליו בשל אירועי השבוע שעבר, ומסיים את הקרב בפסילה שלו בעקבות בעיטה שנתן במכוון לאנזו ישר ל… אתם יודעים.

אווץ'!! רוסב מוציא עצבים על אנזו (האתר הרשמי של WWE)

מאחורי הקלעים:
מארק הנרי מקבל ברכות על כיכובו בסרט חדש, אך טייטוס אוניל קוטע את מסכת הברכות וטוען שהוא זה שהיה אמור לשחק שם.
הנרי מסתובב ומתעלם, אך טייטוס תופס את ידו ומזהיר אותו שלא ילך כשהוא מדבר איתו. הנרי מתעצבן ודוחף. תחילתה של יריבות בין השניים?

ריץ' סוואן מנצח את נועם דר:
נועם דר מוצמד לראשונה בקרב תחת תכנית ראו לאחר קרב צמוד ומלהיב (כמו כל קרב של קטגוריית המשקל הקל). הקרב מסתיים עם ה"ריץ' קיק" אל הפרצוף של נועם, שמוצמד לשלוש על ידי המועמד מספר אחת לאליפות של בריאן קנדריק.

רומן ריינס מנצח את קווין אוונס:
קרב בין שני אלופים נגמר בנצחון של אלוף ארצות הברית על האלוף האוניברסלי. ריינס על יד העמוד מתכונן לבצע את הספיר, רץ אל עבר אוונס ונבלם על ידו, אוונס רץ אל החבל לתנופה, אך ריינס מפתיע אותו עם ספיר עוצמתי ומנצח. רומן ריינס זוכה בקרב על האליפות האוניברסלית מול קווין אוונס באירוע "רואודבלוק".

ריינס מתעופף (האתר הרשמי של WWE)

מאחורי הקלעים:
בריאיון שערך מייקל קול עם פול היימן, מביע פול היימן צער עמוק על כך שההשפלה שספג ברוק לסנר מול גולדברג תכתב בספרי ההסטוריה ובספרי מורשתו של לסנר ומשתף את קול בכך שבעקבות ההפסד, ברוק משוכנע כי יש לו מה להוכיח לעולם ולכן ירדוף את גולדברג עד שיוכיח. ולכאן נכנסת ההכרזה האדירה של היימן: "אם גולדברג בקרב הרויאל ראמבל, ברוק לסנר בקרב הרויאל ראמבל".

קרב אליפות הזוגות – ניו דיי מנצחים את הקלאב
הקלאב בקרב נהדר, מראים דומיננטיות ועוצמה, מצליחים להוציא את ביג אי מהמשוואה לקראת סוף הקרב ולהשאיר את קארל אנדרסון מול אקסבייר וודס. אנדרסון מגלגל את וודס להצמדה, אך וודס משיב בגלגול משלו ומצמיד לשלוש את אנדרסון.
ניו דיי מגנים על התואר בדרך לשבירת השיא של "דמולישן", בעוד 17 ימים.

אלופים עתידיים? (האתר הרשמי של WWE)

קרב מרכזי: קרב חוזר על אליפות הנשים – סשה בנקס מנצחת את שארלוט פלייר:
שארלוט פלייר מפסידה את האליפות מול הקהל בעיר הולדתה שארלוט, בקרב הצמדה בכל מקום מול סשה בנקס.
כמה דקות מתחילת הקרב שהיה צמוד ברובו, האקשן מגיע אל אזור הבמה. שארלוט זורקת את סשה אל הרצפה ומבצעת סלטה אחורית מראש שולחן השדרנים, אך לא מצליחה להצמיד את בנקס.
לאחר מכן, הקרב ממשיך אל אזור הקהל במעלה מדרגות האולם. סשה בנקס נועלת את שארלוט בהכנעה אקסטרימית שלא רואים כל יום, כשראשה של שארלוט מבעד למעקה המדרגות העליון וגופה בין המעקה האמצעי לתחתון. הספיקו רק כמה רגעים לסשה בנקס בכדי לגרום לשארלוט להכנע.
יש לנו אלופת נשים חדשה!
ריק פלאייר אביה של שארלוט, שנפגע קשות על ידה כשאמרה לו לפני כמה חודשים שבשבילה הוא מת, יצא החוצה במפתיע לברך את האלופה החדשה. יופי של סיום לתכנית השבועית של ראו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית