משחק שובר שיאים – ראוניץ' הגיע הכי קרוב שאפשר לגמר ונכנע למארי במשחק דרמטי

המשחק הקובע על העלייה לגמר הפגישה לראשונה שחקנים מבתים מוצלבים כשהשני מבית א', מילוש ראוניץ' (4 אך צפוי לעלות למקום השלישי), פגש את המדורג 1 בעולם וראשון בבית ב', אנדי מארי לחצי הגמר הראשון של גמר המאסטרס. ראוניץ' נכשל מול המדורג הבכיר בכל המפגשים מולו השנה, כולל חצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה וגמר וימבלדון האחרון. האם הילד המבטיח יכול להתעלות ולספק הפתעה מול השחקן הטוב בעולם כיום?

צמוד צמוד (טניס טיוי)
צמוד צמוד (טניס טיוי)

המערכה הראשונה החלה במגמה מעניינת. ראוניץ' נהנה מנקודות נוחות בזכות ההגשה המפורסמת וחבטת כף יד קטלנית, ואילו מארי מצא עצמו פעמים רבות נאבק עם נקודות רבות של יריבו, לעתים נקודות שבירה לרעתו. הסטטוס קוו הזה נשמר רק עד למשחקון ההגשה השישי של הסקוטי. ראו הצליח להתיש את יריבו ושבר, 7-5 מפתיע לראוניץ' במערכה הראשונה.

ראו לוקח אחת ממארי. מרתיע? (טניס טיוי)
ראו לוקח אחת ממארי. מרתיע? (טניס טיוי)
נתוני מערכה 1 (טניס טיוי)
נתוני מערכה 1 (טניס טיוי)

זה לא פגע במורל של מארי, שכבר היה בפיגור מערכה השנה מול ראוניץ', וניצח. במערכה שנייה צמודה עוד יותר, נלחמו השניים עד חורמה, כשראו משיג שבירה ראשונה ועולה ל-2-1. מארי שובר מייד חזרה, ואף עולה ל-2-3. ראו משווה, ומכאן מגיעים עד ל-6-6 ולשובר שוויון הולכים לשובר שוויון, שיכריע את המערכה כולה, אולי אף את המשחק. מארי יודע שהכל על כף המאזניים.

היד החזקה של מארי (טניס טיוי)
היד החזקה של מארי (טניס טיוי)

מארי שובר את ההגשה הראשונה של ראו בשובר השוויון. בהגשה השלישית שלו ניפק רגע של קסם כשתקף את הרשת והזכיר לכולם מיהו מספר 1 בעולם. כדור חתוך, מדוד וגאוני. ראוניץ' שומר על ההגשות הבאות ושובר לפני שלו, 4-5 מארי. אבל הסקוטי שבר שוב והגיע לנקודת מערכה על הנקודה שלו, וממש כמו בפעם האחרונה שנפגשו, שובר השוויון הלך למארי. ממשיכים למערכה שלישית וקובעת יישבר השיא שנקבע רק לפני שלושה ימים במשחק של מארי מול נישיקורי?

לא קל (טניס טיוי)
לא קל (טניס טיוי)

במערכה השלישית ראינו את שני השחקנים נשברים, תרתי משמע. 3-3 אחרי 2:51 על השעון. מדהים. עד 4-4 ראינו שוב את מגמת המערכה הראשונה. ראו זוכה בפי אחד ושליש נקודות, לכל הפחות, אבל שניהם לוקחים את ההגשות. ב-4-4 לפתע 40-0 למארי. משחק הגנה מושלם ואיבוד ריכוז של ראוניץ' בפעם השנייה בלבד במשחק עולות לו בשבירה של מארי, שכעת הגיש לניצחון ולעלייה לגמר המאסטרס לראשונה בקריירה. זה לא עניין את ראוניץ' שסיפק מותחן נוסף מול מארי שאצבעותיו החלו לדמם, ואחרי 3:22 הולכים לשובר שוויון הגורלי במשחק הארוך בהיסטוריה של הטורניר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ראו מבואס. יצליח לחזור? (טניס טיוי)
ראו מבואס. יצליח לחזור? (טניס טיוי)

מארי שובר, כפולה של מארי מחזירה שבירה. אגרסיביות מעלה את מארי ל-1-2. ראו ומארי שומרים על הגשותיהן, 3-4 מארי. ואז מארי עושה עד קסם עם התקפה ברשת ושובר! מדהים. 4-5 ומארי מגיש לניצחון. אך ראוניץ' עולה לרשת ושובר חזרה. שוב שוויון. ראלי ארוך שבסיומו מארי לוקח. 5-6. נקודת משחק. ראו משווה. מארי מחמיץ אך בדיקת ההוק איי קובעת נקודה למארי. הכדור החתוך שלו בחוץ, שבירה חוזרת לראו, 7-7. מארי משיב באייס מהחלומות, נקודת משחק שלישית לראשון בעולם. הכדור שלו ברשת, שוויון 8. חבטה שנייה אלוהית של ראו מעניקה לו נקודת משחק ראשונה הערב. מארי עולה לרשת ומשווה ל-9-9. הגשה ראשונה קטלנית מספקת למארי נקודת משחק רביעית. מארי סוף סוף שובר ומנצל והמשחק נגמר. מארי בגמר, לראשונה בקריירה.

נתוני מערכה 2 (טניס טיוי)
נתוני מערכה 2 (טניס טיוי)

נתוני המשחק היו צמודים מאוד. 10 אייסים לראוניץ', רק 3 פחות למארי. 6 כפולות לכל אחד, אחוזי ראשונה עדיפים לראו התקזזו עם השנייה של מארי, ועדיפות שלו בווינרים התקזזה עם פחות טעויות של מארי. בסופו של דבר העלייה נקבעה על חודה של מחט. אולי זה ההבדל האמתי בין מספר אחת המכהן למספר אחת, אם וכאשר, העתידי.

מארי עולה לראשונה בחייו לגמר טורניר המאסטרס (טניס טיוי)
מארי עולה לראשונה בחייו לגמר טורניר המאסטרס (טניס טיוי)

במידה וג'וקוביץ' יעלה לגמר אחרי המשחק עם נישיקורי הערב בעשר, ישחקו שני המדורגים ראשונים על המקום הראשון בעולם לראשונה אי פעם במשחק הגמר של הטורניר. אחרי משחק הגמר הארוך בסבב בשלוש מערכות מאז 1991, יהיה לנו חצי גמר לא פחות מסקרן בין המדורג רביעי למדורג שני, שניהם עשויים לעלות בדירוג אם יגיעו לגמר וינצחו בו. בינתיים מספר 1 כבר שם.

סטטיסטיקה (טניס טיוי)
סטטיסטיקה (טניס טיוי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort