יש, ניצחתי – ניצחון בכורה לסטאן דה מאן במאסטרס

היום הרביעי של סבב המאסטרס נפתח עם עוצמות טניס לא רגילות. בצל הניצחון המדהים של אנדי מארי בצהרי היום על קיי נישיקורי, שבעצם הבטיח לו עלייה לשלב הבא, סטן וואורינקה (3 בעולם) ינסה להשלים ניצחון ראשון בטורניר הערב על מרין צ'יליץ'(7 בעולם).

וואורינקה מגיע למשחק אחרי שבעצם הפסיד את המשחק הראשון ליריב המדורג מתחתיו, קיי נישיקורי(5). השוויצרי מבין כי הוא לא פתח את הטורניר בצורה טובה, ואם יירצה לשמור על המקום השלישי לעוד זמן רב, עליו להתעשת ולחזור לשחק כפי ששיחק בטורנירים האחרונים של השנה. וואורינקה, שבשנים האחרונות מתאמן תחת נורמן, הוא ההפתעה המרעננת של השנה האחרונה בטניס, ובעקבות העובדה כי אנדי מארי ניצח את 2 יריביו האחרים, הוא מקבל הזדמנות נוספת הערב לנסות להעפיל בכל זאת מבית א'.

רוקדים צמוד. ואורינקה וצ'יליץ' (טניס טיוי)
רוקדים צמוד. ואורינקה וצ'יליץ' (טניס טיוי)

לעומתו, מרין צ'יליץ' מגיע למשחק לאחר שהפסיד בעצמו למלך החדש בעולם הטניס, אנדי מארי. הקרואטי, ששומר על המקום ה7 בדירוג האחרון, רוצה גם הוא לנסות לעשות היסטוריה מבחינתו, ולהעפיל לראשונה בקריירה לשלב חצי הגמר בסבב המאסטרס.

המערכה הראשונה סיפקה לנו רגעים מופלאים מעולם הטניס, כאלו שניתן לראות רק מהטופ 8 של הספורט הכי יוקרתי בעולם. וואורינקה וצ'יליץ' נלחמו על כדור במגרש, רצו והריצו זה את זה מצד לצד, ובעצם נתנו את כל כולם על מנת לנצח את המערכה. מצד אחד, ראינו את וואורינקה משגר שישה אייסים כלפי הקרואטי, שהצליח לעשות רק אחד כזה. מצד שני, עשרה ווינרים במערכה הראשונה של הקרואטי לא נתנו לסטן מנוחה. במצב של שובר שוויון, ניתן להגיד כי הניסיון היה זה שהכריע. סטן וואורינקה לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, שבר את הקרואטי וניצח את שובר השוויון לאחר כשעה של טניס משובח. 6-7 (3-7) לסטן ואורינקה במערכה הראשונה.

מנצחים ואז נחים. ואורינקה (טניס טיוי)
מנצחים ואז נחים. ואורינקה (טניס טיוי)
נתוני מערכה 1 (טניס טיוי)
נתוני מערכה 1 (טניס טיוי)

המערכה השנייה הייתה המשך ישיר של המערכה הראשונה. הפעם, האייסים היו דווקא בעוכריו של ואורינקה שהפעם חטף בעצמו שישה אייסים מהקרואטי, לעומת אחד בלבד שלו. שני השחקנים המשיכו להמעיט בטעויות, ובמצב של 6-5 לואורינקה, ראינו שגיאה כפולה חמורה של צ'יליץ' שכמעט ועשתה את ההבדל, אך הקרואטי חזר והצליח להשוות ל6-6. אחוזי ההצלחה בהגשות(ראשונות ושניות), שהיו הרבה יותר טובים עבור סטן, הן בעצם מה שעשו את ההבדל בין השניים. בשובר השוויון, ניתן היה להבחין שבעצם המערכה הזאת הייתה פשוט שידור חוזר לחלוטין של המערכה הראשונה, וגם בשובר השוויון הזה הצליח סטן לנצח.6-7(3-7) לווארינקה גם במערכה השנייה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יש ניצחון. חצי גמר כבר יהיה קשה יותר מול מארי (טניס טיוי)
יש ניצחון. חצי גמר כבר יהיה קשה יותר מול מארי (טניס טיוי)

כבר מחר הטורניר ממשיך. נובאק ג'וקוביץ (2 בעולם), שבעצם הבטיח כבר את העלייה לשלב הבא, היה אמור לפגוש את גאל מונפיס, אך האחרון נאלץ לפרוש בעקבות פציעה. לכן, מי שיחליף את מונפיס הוא לא אחר מאשר דיוויד גופן, שינסה להפתיע את נובאק הנהדר. כמובן שאם יצליח ויעלה לחצי, אז ימשיך במקומו של הצרפתי.
בהמשך, יפגוש ראוניץ' את דומיניק תים במטרה אחת- לנצח את המשחק. הפסד כאמור יסבך את תמונת הבית, ואז נצטרך לספור לראוניץ ולתים (ואולי גם לגופן..) מערכות ומשחקונים על מנת להכריע מי יעפיל לחצי הגמר- שווה לחכות לסיקורים הבאים.

סטטיסטיקה (טניס טיוי)
סטטיסטיקה (טניס טיוי)
טבלת בית ב' בסיום 4 המשחקים הראשונים (טניס טיוי)
טבלת בית ב' בסיום 4 המשחקים הראשונים (טניס טיוי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort