סיקור MONDAY NIGHT RAW 14.11.16

4 קרבות טאג טים מוזרות במיוחד, גולדברג וברוק נפגשים סוף סוף, הופעה של נבחרת סמאקדאון ו-Survivor Series שקרוב מתמיד.

המופע התחיל עם כניסתו של כל מתאבקי RAW לזירה וכניסתם של מיק פולי וסטפני מקמהון. סטפני התחילה לדבר ולפרגן למתאבקים שהם המוצלחים ביותר שיש וטענו שכולם יותר טובים ממתאבקי סמאקדאון. לאחר מכן מיק קבע מספר קרבות: קווין אוונס ורומן ריינס נגד סזארו ושיימוס, ברון סטרומן, ג'ריקו ורולינס נגד הניו דיי וסשה בנקס ושארלוט נגד אלישה פוקס ונייה ג'קס.

רומן ריינס וקווין אונס מנצחים את סזארו ושיימוס

אם יש זוג מוזר יותר מסזארו ושיימוס זה חייב להיות ריינס ואוונס. יופי של קרב בין הארבעה. בקרב ראינו יופי של שיתוף פעולה בין סזארו ושיימוס ואני כבר אמרתי שאני לא מופתע אם יהפכו לחברים כבר בקרוב. אך בסופו של דבר האלופים ניצחו לאחר שריינס נתן ספיר לשיימוס וגרר את אוונס כדי להצמיד את "הלוקח הקלטי" לניצחון.

%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%93-2
לא חברים טובים אבל אולי פרטנרים טובים? (האתר הרשמי של ה-WWE)

סמי זיין מנצח את בו דאלאס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניצחון לא מפתיע במיוחד של זיין שמתכונן לקרב על האליפות הביניבשתית נגד זיגלר. קרב קצר במיוחד שהסתיים במהלך הסיום של זיין לניצחון.

ברון סטרומן, סת' רולינס וכריס ג'ריקו מנצחים את הניו דיי 

עוד שיתוף פעולה מוזר במיוחד בין רולינס לג'ריקו ולסטרומן למרות שרולינס לא שותף רוב הזמן. ברון סטרומן הציג שוב דומיננטיות מופלאה לאחר שהצמיד את וודס עם "הפאוורסלאם". לאחר הקרב רולינס ביצע את "הפדיגרי" על ג'ריקו ועזב את הזירה.

בראיין קנדריק מנצח את סין קארה

הניצחון הזה היה חשוב במיוחד לקנדריק לאחר שבשבוע שעבר סוואן הצמיד את קנדריק בקרב המדובר. מיד אחרי תחילת הקרב קנדריק זרק את קארה על העמוד, שלט בלי הפסקה ועשה את תרגיל החניקה המפורסם שלו על קארה והצליח לנצח לפני הקרב בשבוע הבא נגד שותפו לשעבר של קארה, קאליסטו.

images-1
האם קנדריק יצליח לשמור על האליפות שבוע הבא? (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ברוק לסנר וגולדברג עמדו ביחד על אותה זירה אחרי 12 שנה ששורה של מאבטחים מולם שברוב הזמן גולדברג קרא להיימן לשתוק ודיבר על הקרב. לאחר מכן ברוק דחף שני מאבטחים וגולדברג העיף את השאר והיה נראה שתתחיל מלחמה אך ברוק עזב את הזירה.

שארלוט וסשה בנקס מנצחות את נייה ג'קס ואלישה פוקס

נראה לי השיתוף פעולה הכי מפתיע בכל הערב הזה הן שני הירבות המושבעות האלה. סשה בנקס ושארלוט בכל זאת הצליחו לשתף פעולה ולנצח את נייה ג'קס ואלישה פוקס שגם היו ביריבות קצרה. סשה בנקס הצליחה להכניע את פוקס בדרך לניצחון.

אנזו, ביג קאס והקלאב מנצחים את גולדן טרוט' והשייניג סטארז

עוד קרב זוגות מוזר במיוחד בין אנזו וקאס ביחד עם הקלאב נגד גולדן טרוט' והשייניג סטארז שגם נמצאים ביריבות. שיתוף פעולה מצוין דווקא הוביל את אנזו, ביג קאס והקלאב לניצחון אחרי שגאלוס הצמיד את פרימו.

images-2
אנזו ופרימו מקרבות קודמים (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן סטפני מקמהון ומיק פולי נכנסו לזירה ואמרו בקול ברור וחד: שתהיה פה מלחמה! מיד אחריהם אחיה של סטפני שיין מקמהון ודניאל בריאן נכנסו לזירה והציגו את התכנית ה-900 של סמאקדאון שתתרחש מחר עם חזרתם של האנדרטייקר, ואדג' אך זמן קצר לאחר מכן נבחרת ראו נכנסה לזירה, כעבור מספר רגעים  נבחרת סמאקדאון נכנסה לזירה וקווין אוונס ואיי ג'יי סטיילס התחילו להקניט אחד את השני עד שלדין אמברוז נמאס והא התחיל להתקיף את כריס ג'ריקו ומשם התחילה מלחמה גדולה שבסיומה חברי נבחרת ראו העיפו את חברי נבחרת סמאקדאון והשיארו להם מסר גדול לקראת שבוע הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort