תורת הסיכוי Survivor Series) 2016)

www.wikipadia .com
הבאנר הרשמי של Survivor Series 2016 (האתר הרשמי של הWWE)

כמו כל מסורת מכובדת גם אני התאהבתי בסדרת ההישרדות שהחלה את דרכה בשנת 1987 ומאז המסורת כמו כל מסורת היא יותר טובה מקודמתה. 

את סדרת ההישרדות השנה יהיה תענוג לצפות מכיוון שהשנה בשונה משנה שעברה אנחנו מקבלים בונוסים מדהימים שרק גורמים לי להתרווח בכיסא לאכול ולשתות  מהחטיפים והמשקאות הקלים  ולהתענג על כל רגע. וכמו כל אירוע שלם וצפה גם פה בטח בתוכנית הפתיחה יהיו פאנל המומחים שיתווכח יתעמת יתן דעה, ויפתיעו אותנו בקרב משני לא חשוב.

הקרבות החשובים יהיו באירועים המרכזים וכמו באירוע גיהינום בתא שהיה שייך ספציפית רק לסמאקדאון אך הביא לנו שלושה אירועים מרכזים אחד אחרי השני, גם פה באירוע סידרת ההישרדות יהיו קרבות מדהימים שידביקו אותי אל הכיסא בתדהמה.

הקרב הראשון הוא ברוק לסנר נגד ביל גולדברג. אני חושב שהקרב הזה כמה שהוא חשוב אמור להיות לקראת סוף או אמצע האירוע אבל אם כבר קרב פנטזיה אז קרב פנטזיה. מאז הקרב האחרון שלהם שהיה לפני 12 שנים שבו ביל גולדברג השיג את הניצחון ואת היד העליונה על ברוק לסנר ציפינו לקרב חוזר שנים והנה הוא מגיע. 

היתרון היחיד שיש ללסנר הוא הטכני שכן היה לו עבר מפואר בלחימה המשולבת. הוא מצליח לשלוט בשתי העולמות הללו של לוחמה משולבת ושל האבקות מקצועית ביד רמה. לעומת זאת יש את ביל גולדברג. האיש שהיה בעברו כחלק מיחידת ההגנה של אטלנטה פאלקונס בחור אימתני שלא היית רוצה לפגוש בסמטה. בעברו של של גולדברג יש קרבות מפוארים גם בwcw וגם בwwe, רצף ניצחונות מדהים שלא היה מבייש את הקברן וחגורת אליפות אחת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לצד ברוק לסנר יש עוד נעלם אחד פול היימן, האיש ושועל הקרבות הוותיק שהיה אחראי על אחד מהתופעות המדהימות הללו שנקראת ecw והביא לנו מתאבקים מדהימים כמו רוב וואן דאם, אדי וצ'אבו גררו, סנדמן, טומי דריימר ואחרים וטובים יודע מה הוא עושה. וכישרון פתיחת הפה שלו יכולה להביא את הקרב לכאן ולכאן. 

מאז הניצחון על הקברן הוא לא מפסיק לפאר את ברוק לסנר ואת יכולתו בזירה, כן הוא ניצח את הקברן כן הוא ניצח את ג'ון סינה כן הוא ניצח את טריפל איץ' ואחרים אבל האם הוא באמת מוכן לקרב חוזר מול גולדברג זאת נדע רק ביום ראשון הבא, הסיכוי נוטה לכאן ולכאן לכן אני נותן 50\50.

eam SmackDown LiveTeam Raw vs
הצוותים של RAW ו SD מוכנים לקרב (האתר הרשמי של הWWE)

הקרב הבא הוא קרב הישרדות קבוצת ראו נגד קבוצת סמאקדאון, לשתי הקבוצות בתוכניות השונות היו בעיות שנפטרו בזירה. בקבוצת ראו יש לכם את קווין אוונס עם חברו הטוב כריס ג'ריקו שהפסיד בקרב החמישה בראו האחרון כאשר אוונס הצמיד אותו לקרקע לשלוש). אלוף ארצות הברית רומן ריינס וסת' רולינס (שובה של ה"שילד"?) והנעלם הגדול ביותר שלהם ברון סטרומן.

מולם יש את קבוצת סמאקדאון שכוללת את האלוף אי ג'יי סטיילס, דין אמברוז, רנדי אורטון, שיין מקמהן והנעלם שלהם בריי וואיט, אף אחד לא יודע מי יתחיל את הקרב ואיך הוא יתקדם ובסופו של דבר יסתיים, אני לא נביא אני רק יכול לציין שהכול יכול ללכת לכאן ולכאן. 

הקרב יכול להתחיל בברון סטרומן ובריי וואיט ויכול להתחיל קווין אווינס וברון קורבין. שתי האנשים שאני רוצה להתמקד בהם הם ברון סטרומן שמייצג את ראו ואת בריי וואיט שמייצג את סמאקדאון. מה יקרה אם שניהם יכנסו לזירה לקרב. האם סטרומן יאמר לא רוצה ויעזוב את קבוצת ראו כקורבן לבריי או שמה הוא יאמר "לעזאזל עם הכל אני מעכשיו מתאבק רק בשביל קבוצת ברון" כמו שהוא אמר בראו האחרון.

דבר אחד אני יודע שזה יהיה קרב עקוב מדם, יהיו קורבנות משני הצדדים. לשתי הקבוצות יש סיכוי טוב לנצח, אבל אם יקרה מצב שבו סטרומן עצמו יצליח להדיח את מרבית קבוצת סמאקדאון ויעשה את הבלתי יאומן וידיח את בן משפחתו בריי וואיט ולהישאר השורד האחרון מהקבוצה, אז הוא השורד האמיתי בקרב הזה וצפוי לו עתיד גדול בתור אלוף עולם.

wwe.com
נבחרות הנשים של 2 הברנדים (האתר הרשמי של הWWE)

הקרב הבא הוא קרב הנשים קבוצת ראו שכוללת את המלכה שרלוט, הבוס סשה בנקס, המחבקת האולטמטיבית ביילי, אלישה פוקס והכוח העולה נייה ג'קס. גם פה היו יריבות שמנשכה במשך מספר חודשים. בין שרלוט לביילי לבין סשה בנקס, בין ביילי לבין דיינה ברוקס וכו'. 

בראו האחרון הם הצליחו לגשר בין כל היריבות הקשה וניראה שהם קבוצה מאוחדת שיהיה מאוד קשה לנצח במיוחד שיש את הכוח העולה הזה שנקרא נייה ג'קס וכמו בקבוצת הגברים גם היא לא חייבת לאף אחד שום דבר, היא עושה מה שהיא עושה, 

צד שני בקבוצה הזו יש גם את שלושת הזיקוקים אלישה פוקס,  סשה בנקס וביילי שהוכיחו שהם מחזיקים את נייה ג'קס וחברותיה קצר מאוד ושהן לא יתנו לגאווה להשתלט על הקבוצה ובכך לגרום להפסד לקבוצה. 

בקבוצת הנשים של סמאקדאון יש את ניקי בלה, בקי לינץ', אלקסה בלייס כרמלה ונעומי . גם פה היו יריבות קשה בין כל הניצים אך בסמאקדאון האחרון הכל הסתדר (כנראה) והן מוכנות לקרב. משתנה אחד שיש בקבוצת סמאדקרון הוא המאמנת שהצליחה לאגד ביניהם וזו היא נטליה.

פה אני נותן סיכוי 50\50 לשתי הקבוצות הכל יכול להיות באירוע שבו הכל קרה ויקרה בעתיד.

wwe.com
נבחרות Tag-Team של שני הצדדים (האתר הרשמי של ה-WWE)

הקרב הבא הוא קרב זוגות ענק (תרתי משמע ) בצד של ראו יש לך את פרימו ואפיקו, אלופי הזוגות של ראו הניו דיי, גאלוז ואנדרסון, ביג קאס ואנזו והזוג ההזוי, שיימוס וסאזארו  גם פה היו המון בעיות מנהיגות ואחרות שהצליחו להיפטר בזמן בראו האחרון נאלצו הצמדים לבלוע את הגאווה שלהם ולהתחבר ביחד השאלה הנשאלת האם גלוז ואנדרסון יצליחו גם הם לבלוע את הצפרדע ובכך להתעלות ולהביא לקבוצת ראו את הניצחון.

פה יש לנו את קבוצת סמאקדאון שכוללת את אלופי הזוגות של סמאקדאון ריינו והית סלייטר, ההיפ ברוז', אמריקן אלפה, האחים אוסו ובריזנגו. וככמו בראו גם פה נפתרו בעיות האישיות ובכך לנקות את הראש לקראת סידרת ההישרדת. פה אני לא רואה שום שמץ של גאווה אישית אך תהיה להם משוכה גדולה לעבור בדמותם של הניו דיי ושימוס וסיזארו שמהווים את הכוח יחד עם ביג קאס והכריזמה של אנזו ואקסוויר וודס .

גם פה אני נותן 50\50 לשני הצדדים הקרב יהיה צמוד מאוד בתקווה שיהיה מעניין מאוד ולא תפל, ובסופו של דבר תהיה לנו קבוצה אחת מנצחת.

המיין איוונט הבא הוא קרב אליפות הבן יבשתית בין סמי זיין מראו לבין דולף זיגלר מסמאקדאון. דולף זיגלר שהעלה את הרף בכך שהוא שם את החגורה על השולחן וקרא לכולם גם מראו וגם מסמאקדון לבוא ולנסות לקחת אותה, לאחר טורניר בראו שבו זיין נלחם נגד רוסב וניצח אותו הצליח לעשות את הבלתי יאומן ולעלות לקרב על החגורה 

שתי האנשים הוכיחו שוב ושוב שהם נותנים את הכל, מסתכנים והעיקר נהנים, האם זיגלר יפסיד את החגורה לראו מה יקרה האם הוא יקבל קרב חוזר? האם זה יוריד את סמאקדאון לחלוטין? והאם המיז יהיה חלק מהמשוואה הזו וינסה להתערב בכל דרך אפשרית קרי רמאות וכו' בכדי לגרום לדולף זיגלר לאבד את החגורה ובכך לבקש קרב על החגורה.

פה אני חלוק בדעתי מכיוון ששניהם מתאבקים אהובים, שני המתאבקים עשו חיל בשנה החולפת ולשתי המתאבקים מגיע הזדמנות לחגורה. פה אני אתן את דעתי 50\50 עם ניצחון קרוב מאוד של זיגלר (אם לא תהיה התערבות מגעילה של המיז ואישתו מאריס).

wwe.com
יעביר את כל המחלקה לסמאקדאון? קאליסטו מצפה לקרב מול קנדריק (האתר הרשמי של ה-WWE)

הקרב השישי והאחרון הוא קרב על אליפות במשקל הבינוני בין בראיין קנדריק לבין קאליסטו, בראיין קנדריק  הצליח איך שהוא לקחת מטי ג'יי פרקניס את החגורה ולהפוך את עצמו לאלוף, הקנדריק הוא שועל קרבות ותיק שהתחיל את דרכו אי שם בשנות ה90 לאורך 2000 והלאה נעלם וחזר. 

צד שני יש את קאליסטו, האיש והתופעה שמצליח כל פעם להדהים אותי כאשר הוא מבצע תרגילים אקרובטים, לעוף באוויר ולצנוח על שתי רגלים. האיש שהגיע מהלוצ'ה אנדרגראונד (סוג של היאבקות מקסיקנית) יחד עם רבים וטובים כמו אלברטו דל ריו, סין קרה, ואדי גררו יכול לתת קרב טוב נגד בראיין קנדריק

פה אני נוטה לכיוון בראיין קנדריק שיכול לנצח את סין קרה ובכך לבטח את חגורת האליפות לטובתו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort