סיקור No Mercy 2016

קרב אליפות העולם כסיפתח האירוע, זיגלר ומיז במאבק דרמתי, תמונת תואר הנשים מקבלת טוויסט ואורטון סוף כל סוף התעמת עם וויאט בקרב של ממש. "סמקדאון" הציגו את ה-PPV הבלעדי השני שלהם ו-No Mercy הציב רף גבוה עבור המתחרים בצד האדום.

Kickoff Show:
"אמריקן אלפא" & "הייפ ברוז" ניצחו את "וודוילס" & "אסנשן".
קורט הוקינס ערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו ב-WWE והודיע שהקרב הראשון שלו יהיה ב"סמקדאון" הקרוב.
נודע שבקי לינץ' סובלת מפציעה שספגה טרם האירוע והיא אינה כשירה לקחת בו חלק.

AJ סטיילס ניצח את ג'ון סינה ודין אמברוז בקרב משולש ושמר על אליפות ה-WWE העולמית
כבר בתחילת הערב נעשתה היסטוריה: לראשונה אי פעם, הקרב המרכזי של האירוע פתח את התוכנית. ג'ון סינה חשק ברגע היסטורי משלו כאשר שם לעצמו מטרה להשיג את אליפות העולם ה-16 שלו, בזמן שדין אמברוז חיפש נקמה באלוף הנוכחי על כך ש"גנב" ממנו את תוארו ב"בקלאש" ו-AJ סטיילס רצה לבסס את עצמו סופית כ"איש שמנהל את העניינים". אולי בגלל שהקרב נערך בתחילת האירוע, יתכן וזה בשל כך שהקהל באולם היה יחסית שקט, אבל משום מה אווירת "מיין איבנט" לא הורגשה במהלך עימות זה או לפחות במרביתו. בכל אופן, שלושת המתמודדים נתנו את כל מה שהיה להם ואחרי שראינו את רוב המהלכים הסמליים של הכוכבים, הגיעה התפנית. סטיילס לוכד את אמברוז ב"קאלף קראשר", אך דין מתחמק ומשתמש באותו מהלך של AJ נגדו. סינה מצטרף, מפעיל STF על סטיילס בו זמנית ו"הפנומנלי" נכנע. הפעמון מצלצל, אמברוז וסינה מתווכחים לגבי זהות המנצח, אולם השופט מסביר להם שלא הייתה הכרעה והקרב ממשיך. ה"לונטיק פרינג'" מצליח לבצע "דרטי דידס" על סינה, אבל סטיילס מספיק להתאושש ולמשוך את השופט החוצה לפני סיום הספירה. אמברוז העצבני נפטר מ-AJ חוזר לזירה ומקבל AA מסינה מהפינה העליונה, אך אז סטיילס מתערב ומכה בו עם כיסא (קרב משולש הוא קרב ללא פסילות) בדרך להגנה מוצלחת על התואר. AJ סטיילס שוב משחק מלוכלך, עם זאת הוא מצמיד את ג'ון סינה בפעם השלישית תוך ארבעה חודשים ואכן מבסס את עצמו כאיש המרכזי ב"סמקדאון" כיום ואולי אף ב-WWE כולו. סינה יצטרך לחכות להזדמנות נוספת בכדי להשוות את שיאו של ריק פלייר ואמברוז, על אף שהגיע לקרב כאלוף היוצא, היווה גלגל שלישי ביריבות זו ויהיה חייב לעשות משהו משמעותי אם הוא רוצה להישאר פאקטור בתמונת האליפות.

סינה ברגע שחשב שהשתווה לפלייר. יקווה לזכות באליפות ה-16 בפעם אחרת (האתר הרשמי של ה-WWE)
סינה ברגע שחשב שהשתווה לפלייר. יקווה לזכות באליפות ה-16 בפעם אחרת (האתר הרשמי של ה-WWE)


ניקי בלה ניצחה את קרמלה
כמעט חודשיים עברו מאז החל ה"פיוד" בין קרמלה לניקי בלה וכעת הן ניפגשו סוף סוף בקרב 1 על 1. השנאה הגדולה בין השתיים הובילה למאבק מאוד אגרסיבי שבסופו יצאה אלופת הדיוות לשעבר עם הניצחון. ניקי מצליחה להיחלץ פעמיים מה"קוד אוף סיילנס", מה שמסעיר נורא את קרמלה והיא מתחילה לתקוף בפזיזות. בלה המנוסה מנצלת את מצבה של "הנסיכה מסטטן איילנד" וגוברת עליה בעזרת ה"ראק אטק 2.0" (TKO). ניקי בלה שמה בזאת חותמת על כך שהקאמבק שלה הושלם בהצלחה, האם קרמלה תיתן לה להמשיך למטרה הבאה או שה"סטוריליין" הזה עדיין לא נגמר?

ריינו והית' סלייטר ניצחו את האחים אוסו ושמרו על אליפות הזוגות של "סמקדאון"
האחים שולטים בחלק גדול מהקרב כשהם מבודדים דווקא את ה"מן-ביסט". סלייטר נכנס ומאזן מעט את הכוחות עד שחוטף "סופר קיק" מג'ימי ונלכד ב"טקילה סאנרייז" ע"י ג'יי. ריינו מנטרל את ג'ימי עם "גור" מחוץ לזירה, מחלץ את הית' ממהלך ההכנעה והשניים מתחלפים. מרגע זה הדרך לניצחון הייתה סלולה ו"גור" אחד נוסף נתן לאלופי הזוגות להמשיך בכהונתם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בארון קורבין ניצח את ג'ק סוואגר
אחרי סיום שנוי במחלוקת לעימות ביניהם ב"סמקדאון" האחרון, ניפגשו "הזאב הבודד" וה"ריל אמריקן" לקרב חוזר. בארון קורבין פוצע את ידו של ג'ק סוואגר בשלב מוקדם של ההתמודדות ומתמקד בה לאורך כל הדרך. למרות זאת, סוואגר תופס את קורבין ב"אנקל לוק", בארון נאחז בוילון הזירה ובזמן שהשופט משיב את הוילון למקומו, קורבין תוקע אצבע לעינו של סוואגר וזה מאפשר לו לבצע את ה"אנד אוף דייז" ולנצח. "בוקינג 50-50" קלאסי וכמובן שהקרב הבא בין השניים נמצא מעבר לפינה.

דולף זיגלר ניצח את המיז וזכה באליפות הביניבשתית
דולף זיגלר יוצא לקרב החשוב בחייו על רקע תשואות הקהל ומקבל עידוד גדול במהלך ההתמודדות כולה, כאשר זה עלול להיות קרבו האחרון ב-WWE. הרבה היה מונח על הכף מבחינתו של זיגלר והאלוף הביניבשתי העמיד מולו כל מכשול שרק יכל: מיז מסיר את ריפוד החיבור המתכתי של פינת הזירה, מטיח בו את ראשו של דולף, ממשיך עם "סלינגשוט פאוורבומב", אבל "השוויצר" יוצא מההצמדה. בדומה ל"בקלאש", מאריס מתיזה משהו לעיניו של זיגלר, מיז ממשיך עם "סקאל קראשינג פינאלה", אולם דולף מניח את רגלו על החבל התחתון ונשאר בחיים. קני ומייקי מה"ספיריט סקוואד" מגיעים להפריע, זיגלר נפטר מהם וחוטף SCF נוסף, אך מצליח להיחלץ ושורד שוב. השופט מגרש את קני, מייקי ומאריס אל חדרי ההלבשה, מיז נסער מהמתרחש וחוטף "סופר קיק" מהדהד שמסיים את "הסבב העולמי הבלתי נגמר" שלו עם האליפות הביניבשתית. דולף זיגלר מתגבר על כל הקשיים, מנצח בקרב, זוכה בתואר וממשיך בקריירה שלו תוך כדי שהוא "גונב את ההצגה"! כל השמועות על פרישה של זיגלר הופרכו, כהונתו החמישית כאלוף הביניבשתי החלה והוא ימשיך להיות בורג מרכזי ברוסטר של "סמקדאון".

זיגלר חוגג עם הקהל. נתן את קרב חייו (האתר הרשמי של ה-WWE)
זיגלר חוגג עם הקהל. נתן את קרב חייו (האתר הרשמי של ה-WWE)


נעומי ניצחה את אלקסה בליס
כפי שנודע מוקדם יותר, בקי לינץ' לא תוכל להיאבק באירוע ואליפות הנשים לא הייתה על הפרק. שיין מקמהון ודניאל בריאן הודיעו שהקרב על התואר שהיה מתוכנן, יתקיים ב-8 לנובמבר ב"סמקדאון" מגלאזגו, סקוטלנד. בנוסף, על אף פציעתה של אלופת הנשים, אלקסה בליס כן תשתתף הערב בקרב ויריבתה התבררה כ… נעומי. הדיווחים על היעדרותה של לינץ' צצו יום לפני "נו מרסי", אך לפי השמועות ה-WWE ידעו על כך הרבה לפני. מאוד מאכזב שלא הספיקו להכין תוכנית חלופית יותר מוצלחת, שכן אפילו חזרתה של אווה מארי הייתה מלהיבה יותר בשל אפקט הקאמבק. בכל מקרה, נעומי הייתה זו שקיבלה את ההזדמנות להופיע ב-PPV ונראה שהיא לקחה אותה בשתי ידיים. בליס יוצאת מ"ריר וויו", מפעילה "קרוס ארמברייקר" על נעומי, אבל זו מתגלגלת ומצמידה את הטוענת #1 לכתר אליפות הנשים. מנהיגת Team B.A.D לשעבר מערערת את מעמדה של בליס ונותנת לשיין ובריאן חומר למחשבה בקשר לתמונת האליפות.

בריי וויאט ניצח את רנדי אורטון
הצבתו של קרב אליפות ה-WWE העולמית בתחילת הערב נתנה לבריי וויאט ורנדי אורטון את ההזדמנות להיות ה"מיין איבנט" של האירוע ולמען האמת, למרות קצב לא גבוה, המפגש הצליח לספק את הסחורה. הצופים קיוו שה"בילד-אפ" הבלתי נגמר לקרב הזה ישתלם ואכן כך קרה. אחרי מאבק פיזי ועיקש, אורטון מבצע על וויאט את ה-DDT מהחבל האמצעי ומתכונן ל-RKO, אלא שאז נכבים האורות וכשנדלקים חזרה… מופיע לוק הארפר בזירה! הבן האובד של בריי וויאט, שנעדר יותר מחצי שנה בשל פציעה ברגלו, חזר לתדהמת הקהל וסייע ל"טורף העולמות" לנצח בקרב. אורטון ההמום ראה את הארפר, הסתובב וחטף "סיסטר אביגייל" מבריי שניצל את המהומה לזכייה בהתמודדות. לוק הארפר שב בשבוע שעבר מפציעתו ושותף ב"לייב איבנט" של RAW בצ'ילה, לכן כולם היו בטוחים שיצטרף למותג האדום ואף יהיה יריבו הבא של ברון סטרומן, מה שהגביר את ההפתעה בזה שצץ באירוע של "סמקדאון". ככל הנראה מה ששינה את התוכניות עבור הארפר הייתה הפציעה שספג אריק רוואן בכתף, בגללה יעדר כשישה חודשים ובשל כך הצטרף לוק לצד הכחול. על כל פנים, ציוות בריי והארפר הוא דבר נהדר עבור שניהם ויכול להחזיר את משפחת וויאט (לפחות בהרכבה הנוכחי) לימיה הגדולים.

איחוד (החוליות החזקות) של משפחת וויאט. צעד שיכול להחזיר את בריי למסלול ולתרום גם להארפר (האתר הרשמי של ה-WWE)
איחוד משפחת וויאט. צעד שיכול להחזיר את בריי למסלול ולתרום רבות גם להארפר (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort