סיקור Smackdown 20.9.16

הטוענים לכתר תארי הזוגות נקבעו, מיז ממשיך לשחק מלוכלך, אירוע מרכזי בקאליבר של PPV וקרב אליפות נוצץ הוכרז לשבוע הבא. "סמקדאון" מתכוננים ל"נו מרסי" ועל הדרך נאבקים ב-RAW על הרייטינג.

התוכנית החלה עם דניאל בריאן בזירה וה-GM ערך חתימת חוזה פומבית לקראת קרב אליפות הנשים של "סמקדאון" בין בקי לינץ' לאלקסה בליס, שיתקיים ב"נו מרסי". בריאן קיווה שהעניינים לא יצאו מכלל שליטה כמו שקורה בדר"כ במעמדים אלו, אך כמובן שלא כך היה. הבנות חיממו אחת את השנייה, בליס תקפה את האלופה ונמלטה כשלינץ' ניסתה להשיב מלחמה. תוך כדי הספיקו השתיים לחתום על החוזה ולהפוך את הפגישה ביניהן בעוד שבועיים וחצי לרשמית.

לאחר שנודע מוקדם יותר שמיז יגן על תוארו בהמשך הערב מול דולף זיגלר, ניגש האלוף הביניבשתי לג'נרל מנג'ר מאחורי הקלעים והתלונן. בריאן אמר לו שאין שום בעיה לבטל את הקרב ויחד איתו גם את חוזהו של מיז, בדיוק כפי שרשום באחד הסעיפים בו והאלוף נאלץ לוותר על טענותיו.

האחים אוסו ניצחו את "אמריקן אלפא"
בקרב חוזר מחצי גמר טורניר הזוגות ניפגשו ג'ימי וג'יי אוסו עם ג'ייסון ג'ורדן וצ'אד גייבל, שחזר מהפציעה בברך שנגרמה לו בידי האחים. המנצחים במפגש זה יקבלו קרב על אליפות הזוגות נגד הית' סלייטר וריינו ב-PPV הקרוב, לכן הרבה היה מונח על הכף עבור שני הצמדים. "אמריקן אלפא" מתחילים טוב, אבל אז ג'ימי וג'יי מתמקדים בברכו הפגועה של גייבל ומשתלטים על העניינים. ג'ורדן נכנס לקרב ומאזן את הכוחות, אולם כשנראה היה שהסיפור נגמר אחרי קומבינציית "סופר קיק" ו"ספלאש" מהפינה העליונה ע"י האחים אוסו, גייבל מתערב ושובר את ההצמדה. ג'ורדן רואה שגייבל עדיין פגוע ברגלו ומחליט לא להתחלף איתו, אך זה עולה לו ביוקר. ג'ימי וג'יי עם "סופר קיק" כפול ו"ספלאש" נוסף על ג'ייסון ג'ורדן מנצחים בהתמודדות וזוכים בקרב אליפות ב"נו מרסי". הרבה מהמרים על כך שסלייטר וריינו יאבדו את תארי הזוגות כבר בהגנה הראשונה שלהם על ההחגורות, האם האחים אוסו אכן יהיו האלופים לראשונה מאז פברואר 2015?

הברך הפגועה של גייבל היוותה מטרה עבור האחים אוסו והתגלתה כנקודת תורפה (האתר הרשמי של ה-WWE)
הברך הפגועה של גייבל היוותה מטרה עבור האחים אוסו והתגלתה כנקודת תורפה (האתר הרשמי של ה-WWE)


בארון קורבין ניצח את אפולו קרוז
היריבות שמקורה עוד מימי NXT והוצתה מחדש בשבועות האחרונים, הובילה לקרב נוסף בין בארון קורבין לאפולו קרוז כשג'ק סוואגר צופה מקרוב מעמדת השדרנים. קורבין מנצח עם "אנד אוף דייז" על קרוז ומסמן את המטרה הבאה שלו, כאשר נעמד פנים אל פנים מול סוואגר. אפולו קרוז ממשיך את רצף ההפסדים שלו, אבל לפחות לא ראינו אותו מחייך ובשבילו זו כבר התקדמות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המיז ניצח את דולף זיגלר ושמר על האליפות הביניבשתית
בעקבות הדרך בה ניצח מיז את זיגלר ב"בקלאש", קיבל דולף עוד צ'אנס להיאבק על האליפות ולרוע מזלו, התוצאה הייתה זהה. מיז המשיך להתגרות בדניאל בריאן כשחיקה את המהלכים המפורסמים של ה-GM מימיו בזירה, מאריס שוב ניסתה להתיז משהו לעיניו של זיגלר, וגורשה אל חדרי ההלבשה כשהפעם השופט תפס אותה על חם. "השוויצר" מנצל את המהומה ומבצע "זיגזאג", אך מיז יוצא מההצמדה ומנסה לברוח עם תוארו. זיגלר מחזיר אותו לזירה וכשהשופט לא שם לב, מיז מצליח להתיז לעיני דולף מהמיכל שהשאירה מאריס לפני שעזבה ולנצח בקרב עם ה"סקול קראשינג פינאלה". האלוף הביניבשתי שוב מרמה בדרכו להגנה מוצלחת על התואר וזיגלר מתייאש יותר ויותר. כמה זמן עוד יצליח חבר היכל התהילה של אוניברסיטת קנט סטייט לסבול את הכישלונות האלה ומתי הוא ישבר?

מאריס מנסה להתערב. בניגוד ל"בקלאש", הפעם היא נתפסה על חם (האתר הרשמי של ה-WWE)
מאריס מנסה להתערב. בניגוד ל"בקלאש", הפעם היא נתפסה על חם (האתר הרשמי של ה-WWE)


רנדי אורטון ניצח את אריק רוואן
ה"פיוד" שהבטיח רבות, ממשיך להיות מגוחך משבוע לשבוע. אורטון ניצח עם RKO את "הכבש הלבן", שלפני מספר שבועות נראה היה שננטש ע"י בריי וויאט, ועדיין לא קיבלנו הסבר אם השניים חזרו לשתף פעולה או לא. בסיום הקרב הופיע וויאט על המסך, אמר שהוא ורנדי קשורים "עד שהמוות יפריד ביניהם" (מה לעזאזל? לא זכור לי שהם התחתנו) וציין שאורטון הוא רק בנאדם שיכול למות בכל רגע בניגוד לבריי האל שלא מסוגל למות. היריבות בין "הצפע" ל"טורף העולמות" נמשכת כבר חודש שלם בלי שהשניים התעמתו בזירה אפילו פעם אחת ומה שנהיה מה"סטוריליין" הזה הוא פשוט בדיחה עצובה.

ניקי בלה ונעומי ניצחו את קרמלה ונטליה כתוצאה מפסילה
בתחילת הקרב נטליה לוכדת את ניקי בלה ב"שארפשוטר", אבל קרמלה (שותפתה של נטליה) מושכת את ניקי החוצה ותוקפת אותה בברוטאליות מחוץ לזירה. נטי ההמומה לא מבינה מה קורה והשתיים נפסלות. כנראה של"נסיכה מסטטן איילנד" חשוב יותר להתעלל בניקי בלה מאשר לנצח אותה בקרב לגיטימי, אולי בגלל הטענות בזמן האחרון שקרמלה היא בסה"כ הגרסה הפחות מוצלחת של ניקי.

דין אמברוז ניצח את ג'ון סינה
אחרי העימות בין השניים בשבוע שעבר, ניפגשו ג'ון סינה ודין אמברוז לקרב שבקלות יכול לעמוד בראשו של כל אירוע PPV. במהלך ההתמודדות אמברוז מצליח לצאת מהצמדה בעקבות AA של סינה שבהמשך מנסה את המהלך פעם נוספת, אך "הלונטיק פרינג'" הופך אותו ל"דרטי דידס" והפעם זו הייתה תורו של ג'ון לצאת. מאוחר יותר סינה הולך שוב על ה"פינישר" שלו, אבל אמברוז מתחמק ומצמיד אותו בגלגול בדרך לניצחון "נקי" (!) על אלוף העולם 15 פעמים. לאחר הקרב AJ סטיילס תוקף את שניהם, מגיע דניאל בריאן ומכריז שבשבוע הבא יקבל אמברוז את קרב ה-1 על 1 שלו נגד AJ על אליפות העולם, כפי שהבטיח לו שיין מקמהון. סטיילס הלהוט מסתובב וחוטף "דרטי דידס" מאמברוז שינסה להגיע בתשיעי לאוקטובר בתור האלוף המכהן לקרב האליפות המשולש ב"נו מרסי" נגד ג'ון סינה וה"פנומנלי". אין ספק שקרבות ברמה זו הם מצויינים עבור הצופים וגם מהווים פאקטור רציני במלחמת הרייטינג של "סמקדאון" נגד RAW.

אמברוז זוכה בניצחון יוקרתי ויגיע במומנטום לקרב האליפות שבוע הבא (האתר הרשמי של ה-WWE)
אמברוז זוכה בניצחון יוקרתי ויגיע במומנטום גדול לקרב האליפות בשבוע הבא (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort