סיקור Summerslam 2016

AJ סטיילס וג'ון סינה בקלאסיקה אמיתית, קרב אליפות שלא עמד ברף הגבוה שהמתמודדים עצמם הציבו, "קאמבק" שהיה מנקודות האור היחידות של הערב, קרב אליפות נוסף שכלל לא התקיים והמאבק בין לסנר לאורטון עם סיום שאותו אף אחד לא יכל לחזות. "סאמרסלם" 2016 הבטיח ובמהלך 4 שעות ארוכות, לפחות מבחינתי, לא קיים.

Pre-Show:
"הייפ ברוז", "אמריקן אלפה" והאחים אוסו ניצחו את "אסנשן", "בריזאנגו" ו"וודוילנס"
סאמי זיין ונוויל ניצחו את ה"דאדלי בויז"
שיימוס ניצח את סזארו בקרב #1 בסדרת הטוב מ-7

Jeri-KO ניצחו את אנזו אמורה & ביג קאס
האירוע החל עם יקירי ניו יורק המקומיים, אנזו & קאס, שהתקבלו בהתלהבות רבה ע"י הקהל בברוקלין כשבין 15 אלף האנשים שמילאו את האולם נמצאים גם משפחותיהם וחבריהם. קווין אוונס וכריס ג'ריקו הצליחו לקלקל את קבלת הפנים החמה וגברו על ה-Realest Guys In The Room אחרי שאוונס השליך את אנזו הישר אל "קודברייקר" של Y2J. לא רק שהחבר'ה המקומיים הפסידו על ההתחלה, אלא שבנוסף  המהלך המסיים בוצע ברשלנות ואיבד מהאפקט. התחלה סבירה ל"חגיגה הגדולה של הקיץ".

שארלוט ניצחה את סשה בנקס וזכתה באליפות הנשים
בעקבות כך שנאסר על דיינה ברוק להימצא בצד הזירה בזמן ההתמודדות וכשברקע זוכרים את התצוגה המופלאה של סשה בנקס וביילי מ-NXT TakeOver: Brooklyn בדיוק לפני שנה, המאבק בין סשה לשארלוט על התואר נבנה להיות קרב מרתק. הפתיחה הייתה מעט מסורבלת כאשר מהלך של השתיים בפינת הזירה הסתיים בנפילה מסוכנת של בנקס על צווארה, מיד אח"כ הגיעה עוד פעולה שנכשלה ודברים אלה לא תרמו להעלאת שביעות רצון הצופים מהמחזה. מהלך אקרובטי נהדר של האלופה מהפינה העליונה החזיר את הקהל לעניינים, אבל אחריו הגיעה האכזבה. שארלוט הפכה "בנק סטייטמנט" של סשה להצמדה, ניצחה בקרב וזכתה באליפות הנשים. למרבה ההפתעה "הבוסית" מאבדת את התואר בהגנתה הראשונה עליו ואם נדמה היה שההחלטה לגבי ההכרעה התקבלה במהלך ההתמודדות עצמה בשל פציעה של בנקס, זו הנחה נכונה באופן חלקי. אמנם סשה בנקס אכן הפסידה את האליפות בגלל פציעה, אך הדבר אינו הוחלט תוך כדי הקרב. ע"פ הדיווחים תוצאה זו נקבעה לפני כשבוע, על מנת לתת לסשה להחלים ממספר פציעות מהן היא סובלת ולצערינו זה יוביל להיעדרותה בשבועות הקרובים.

sasha
"הבוסית" לא מאמינה שזה קורה לה. רחוק מיכולתה בברוקלין אשתקד (האתר הרשמי של ה-WWE)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המיז ניצח את אפולו קרוז ושמר על האליפות הביניבשתית
כיאה לקרב שכמעט ולא היה שום "בילד-אפ" לקראתו, וגם כשכבר היה אז זה קרה בזמן הפרסומות ב"סמקדאון", המאבק בין מיז לקרוז פשוט לא עניין איש באולם בברוקלין. מאריס סיפקה את הסחת הדעת שנתנה למיז הזדמנות לסיים את הקרב עם "סקול קראשינג פינאלה" ולשמור על תוארו.

AJ סטיילס ניצח את ג'ון סינה
לפני הכל ניתן לומר בביטחון, זה היה ללא שום ספק הקרב הכי טוב של הערב! אפשר היה בקלות למקם את המפגש הזה יותר קרוב ל"מיין איבנט", אבל זה כבר נושא אחר. הקהל בהחלט התעורר בעימות זה וכל תשומת הלב הייתה לגמרי ממוקדת בסינה וסטיילס שנתנו הצגה. הרבה רגעים בולטים היו בקרב: AJ מתחמק מניסיון ל-AA של סינה ומבצע עליו "סטיילס קלאש", אך סינה יוצא מההצמדה. לאחר מכן מגיע תורו של סטיילס לצאת מהצמדה אחרי "פינישר" כאשר הוא מצליח לעשות זאת בעקבות AA מוצלח. AJ מתחמק מעוד AA ומכה בסינה עם ה"פנומנל פורארם", אבל סינה שוב יוצא. "האיש שמנהל את העניינים" הולך על AA מהפינה העליונה, אולם "הפנומנלי" עם יציאה משלו. השניים הגיעו מוכנים עם מגוון רחב של מהלכים יפים, סינה הראה כמה פעולות שנדיר לקבל ממנו וסטיילס כרגיל מדגים את הרפרטואר הגדול שלו. בסיום AJ מבצע על סינה "סטיילס קלאש" שני, מוסיף לכך גם "פנומנל פורארם" ומצליח לנטרל סוף כל סוף את אלוף העולם 15 פעמים ולזכות בקרב. סיומת נפלאה ליריבות בין שני הכוכבים הגדולים כשבסופה מבסס AJ סטיילס את מעמדו כשחקן מרכזי ב-WWE עם ניצחון "נקי" על ג'ון סינה-הפנים של החברה. בתום הקרב השאיר סינה את סרט ה-Never Give Up שלו באמצע הזירה, הצדיע לצופים ועזב. האם זה מסמל שהוא לוקח הפסקה מהיאבקות? זה ידוע שכיום יש לסינה הרבה עיסוקים מחוץ ל-WWE. מה לגבי סטיילס, האם הדבר הבא עבורו הוא מאבק על אליפות העולם? כנראה נקבל את כל התשובות ב"סמקדאון" הקרוב.

styles
סטיילס וסינה בתצוגת תכלית, הקרב הטוב ביותר של הערב (האתר הרשמי של ה-WWE)

גאלוס & אנדרסון ניצחו את "ניו דיי" כתוצאה מפסילה
אורח הכבוד, ג'ון סטיוארט, מציג את "ניו דיי" שמגיעים כמצופה ללא ביג E הפצוע. בשלב מסויים לוק גאלוס וקארל אנדרסון מבצעים "מג'יק קילר" על קופי קינגסטון, אך ג'ון סטיוארט מתערב ולא נותן להם לסיים את הקרב. גאלוס & אנדרסון מתכוונים לפגוע בסטיוארט ואז מגיע ביג E, תוקף אותם ובעצם גורם לוודס וקינגסטון להיפסל. "ניו דיי" שומרים על אליפות הזוגות ומקבלים חיזוק משמעותי בחזרתו של ביג E לקראת המשך ה"סטוריליין" עם חברי "דה קלאב" לשעבר שכנראה יזכו בעוד הזדמנות להיאבק על התואר, בשל התוצאה בקרב זה.

דין אמברוז ניצח את דולף זיגלר ושמר על אליפות העולם של ה-WWE
קרב זה הבטיח "לגנוב את ההצגה", אולם ברגע האמת היה רחוק מלספק את הסחורה. "סופר קיק" של זיגלר מחוץ לזירה, אבל דולף איבד זמן יקר עד שהצליח לגרור את אמברוז חזרה פנימה וזה אפשר לאלוף לצאת מההצמדה. גם "זיגזאג" לא הספיק ל"שוויצר" בקרב בו אף אחד מהשניים לא התעלה יותר מידי והסיום היה מאכזב. אמברוז מצליח להפוך ניסיון של זיגלר ל"פייס באסטר" מהפינה העליונה ל"דרטי דידס", מנצח ונשאר אלוף העולם. ה"פינישר" של אמברוז גם ככה לא הכי מרשים, אז לסיים את ההתמודדות אחרי "דרטי דידס" אחד בלבד? בדר"כ ב-PPV נהוג לשמור על המתח ולהינצל מ"פינישרים" לפחות פעם אחת, ככה שאפשר היה לתת למאבק להימשך יותר. נראה שלא הושקעה הרבה מחשבה בבניית קרב זה, אפילו שילוב של בריי וויאט במהלך או בסוף הקרב היו מוסיפים רבות לעניין בעימות, אך גם הזדמנות זו התפספסה. כגודל הציפיות, גודל האכזבות. נקווה שאם יהיה קרב נוסף בין אמברוז לזיגלר, הוא יהיה מושקע הרבה יותר ואם לא, אז לפחות שה"פיוד" הבא על התואר יעלה ברמה עם טוענים לכתר בדמותם של וויאט או AJ סטיילס.

world
זיגלר מול אמברוז. הרבה דיבורים, פחות מעשים (האתר הרשמי של ה-WWE)

נטליה, אלקסה בליס וניקי בלה ניצחו את בקי לינץ', נעומי וקרמלה
אווה מארי הייתה אמורה לקחת חלק בקרב זה ולשתף פעולה עם אלקסה בליס ונטליה, אבל כידוע מארי הושעתה בשבוע שעבר ל-30 ימים בעקבות הפרת מדיניות הבריאות של החברה (כמו גם אלברטו דל ריו ופייג'). אחרי שבליס ונטי ערכו את כניסתן, הגיע תורה של החברה השלישית בקבוצה להגיע ולהפתעת הצופים בברוקלין נשמעה מוזיקת הכניסה של אווה מארי. בדומה ל"סמקדאון" האחרון, הודיע כרוזה האישי על התירוץ התורן שבגללו מארי לא תוכל להתחרות והפעם זה היה בשל הלחץ שנגרם לה מצד הקהל. דבר זה היה פשוט מגוחך! שכן WWE עצמם הודיעו רק ימים לפני כן על השעייתה של מארי בכל רשת חברתית אפשרית, כך שלהמשיך ב"סטוריליין" שלה כאילו כלום לא קרה זה הזוי לחלוטין ומזלזל באינטלגנציה של הצופים. ה-WWE עשו נזק רק לעצמם במקרה זה, למזלם הם הצליחו מהר מאוד להסיט את תשומת הלב מהאירוע למשהו אחר-מעודד הרבה יותר. מי שתפסה את מקומה של מארי הייתה לא אחרת מאשר ניקי בלה שחזרה מפציעה בצוואר אחרי שנעדרה מאז אוקטובר 2015. ניקי מציגה "פינישר" חדש ומנצחת בקרב עבור קבוצתה עם TKO על קרמלה. אלופת הדיוות לשעבר מצטרפת רשמית ל"סמקדאון" ואלה חדשות מצויינות עבור מחלקת הנשים של המותג הכחול.

פין באלור ניצח את סת' רולינס וזכה באליפות ה-WWE האוניברסלית
באחד מהמפגשים היחידים באירוע בהם אין תלונות על הקרב עצמו, הוכתר אלוף ה-WWE האוניברסלי הראשון. במהלך הקרב רולינס מתחמק מניסיון ל"קו דה גרה" של באלור ומבצע עליו "פדיגרי", אך "מלך השדים" יוצא מההצמדה. בהמשך באלור מנסה פעם נוספת לפגוע עם ה"קו דה גרה" ומצליח בדרך לניצחון וזכייה בתואר החדש. מה שכן הוריד מעט מערכו של הקרב קרה דווקא לפני תחילתו, כשסטפני מקמהון ומיק פולי חשפו את חגורת האליפות החדשה. ברגע החשיפה אפשר היה לשמוע את אנחת הקהל שלא האמינו שזה העיצוב אותו בחרו לאליפות ה-WWE האוניברסלית הטרייה. צעד זה הראה את חוסר יצירתיות החברה ועצלנותה, היות וכעת ישנן 3 אליפויות מרכזיות זהות לחלוטין למעט הבדל קטן בצבעים.

סטפני ופולי חושפים את חגורת אליפות ה-WWE האוניברסלית. אכזבה לקהל (האתר הרשמי של ה-WWE)

קרב אליפות ארה"ב היה אמור להתקיים בין רוסב לרומן ריינס, אולם כלל לא יצא לדרך אחרי ששני המתמודדים הגיעו טעונים למפגש והתפתח ביניהם עימות קשה לפני צילצול הפעמון. התוצאה הייתה שרוסב לא יכל להילחם וריינס לווה ע"י השופטים אל מאחורי הקלעים. האלוף עמד לעזוב גם כן, אבל "ה-בחור" חזר והלם ברוסב עם "ספיר" עוצמתי. לא ידוע מה ה-WWE ניסו להציג בתרחיש זה ומה יהיה המשך "הפיוד", אך זו הייתה עוד החלטה שנויה במחלוקת באדיבות
ה-PPV השני בחשיבותו בשנה.

ברוק לסנר נגד רנדי אורטון הסתיים ב"נוקאאוט טכני" לטובת לסנר
RKO נגד F5, "הצפע" מול "החיה", 15 שנים בהתהוות – זה מה שניסו למכור לנו לקראת הקרב בין שניים מהגדולים אי פעם בענף, מה שקיבלנו היה רחוק מהמצופה. המפגש התחיל טוב עם שבעה סופלקסים של לסנר, שני RKO של אורטון ומאבק עיקש בין בוגרי מחזור 2002 המפורסם של OVW. מה שקרה אח"כ, הצופים באולם כבר לא ידעו איך לקבל. אורטון יוצא מהצמדה אחרי F5 של לסנר, ברוק רותח מעצבים ומתחיל להכות ברנדי נמרצות ללא הפסקה. ראשו של אורטון נפתח ולא מפסיק לדמם, שלולית דם ענקית נוצרת בזירה ולסנר ממשיך לחבוט ב"צפע" באכזריות עד שהשופט נאלץ לעצור את הקרב כעבור כ-10 דקות בלבד. שיין מקמהון מיהר להגיע לזירה לבדוק מה שלום אורטון וחטף גם הוא F5 מלסנר חסר השליטה, זה בהחלט לא מה שהקהל קיווה לראות ממפגש ענק זה. ספק אם זו הדרך בה רצו לסיים את הקרב ואם כן, אני בטוח שלא בצורה חמורה כ"כ. כבר רצות שמועות על מתאבקים שהיו בהלם מהתוצאה ואף התעמתו עם לסנר בסוף הקרב מאחורי הקלעים, בגלל הדרך בה נהג כלפי אורטון. ברוק לסנר בהחלט הגזים והיחס שלו בכלל לאחרונה הוא לא במקום, הוא כמובן יכול להרשות לעצמו התנהגות כזו עם החוזה המיוחד שלו ב-WWE, אבל זה רק פוגע בחברה וזהו רק עניין של זמן עד שגם לאוהדים ימאס מהכוכב היהיר. מבחינת "סטוריליין" יהיה קל מאוד להציג זוית של השעיה בשל מעשיו של לסנר לשיין והוא כמובן יחזור בזמן לקראת "רסלמניה" 33, השאלה מה מחכה לאורטון שהובס קשות ב"סאמרסלם" זה?

lesnar
הצוות הרפואי מנסה לטפל באורטון, לסנר לא מרפה. לא לזה ציפו אוהבי ההיאבקות (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית