כמעט מושלם

הכי קרוב שאפשר

אחרי יומיים קשים באולם הג'ודו הגיע שגיא מוקי והראה לנו למה הוא תקווה למדליה. למרות ההפסד בקרב על ההארד מגיע לישראלי שאפו ואנחנו נמתין למדליה שלנו.

אחרי יומיים מאכזבים באולם הג'ודו שבו הודחו גל פולק, גילי כהן ושירן ראשוני כבר בתום הקרב הראשון, הצליח אמש שגיא מוקי להגיע הכי קרוב שאפשר למדליה והעפיל לחצי הגמר. בחצי הגמר הפסיד שגיא מוקי ליריבו ובקרב על מדליית הארד הפסיד שוב ובסוף למרות כל הציפייה וההתרגשות לא הצליח הישראלי לסיים עם מדליה אך כל מחיאות הכפיים מגיעות לו על הלחימה, הכבוד והגאווה שהביא למדינה.

שגיא מוקי בן 24, מגיע לאולימפיאדה הראשונה בחייו שהוא בכושר אדיר, במשך השנים האחרונות זכה במדליות ארד וכסף באליפיות אירופה ובאליפות אירופה האחרונה בבאקו זכה במדליית זהב והראה לכולם שהוא ללא ספק תקווה אדירה למדליה. לאולימפיאדה הוא הגיע שהוא מדורג במקום השלישי בעולם אך עם פציעה בגב שלא יודעים עד כמה היא תשפיע ולעומת שאר הישראלים פגש בקרב הראשון יריב לא פשוט בכלל, רוק דראקשיץ', סלובני שמדורג במקום ה-14. הקרב התחיל ומהשנייה הראשונה מוקי תקף את היריב שלו ונראה שהפציעה בגב מאחריו, הישראלי הציג קרב טקטי מאוד ואף ספג שני עונשים אך 2:16 דקות בתוך הקרב זה קרה, מוקי ביצע תרגיל שנקרא קושי גורומה (גלגל מותן) אשר נתן לו איפון מדהים, ניצחון ועלייה לשמינית הגמר.

בשמינית הגמר פגש הג'ודוקא הישראלי את הגרמני, איגור ונטקה, יריב לא פשוט אשר מדורג במקום ה-16 בעולם. כבר בתחילת הקרב שני הג'ודוקאים קיבלו עונשים ולאחר 35 שניות ונטקה קיבל עונש נוסף אך כמה שניות לאחר מכן מוקי קיבל עונש גם הוא ומאזן העונשים התאזן ל-2:2. הישראלי ביצע את הרגע שלו 1:22 לסיום הקרב, כאשר בעזרת תרגיל מוצלח ביצע וואזרי עליו שמר עד לסיום הקרב וכך העפיל לרבע הגמר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
המשיך במומנטום ועלה לרבע הגמר (איגוד הג'ודו בישראל)
המשיך במומנטום ועלה לרבע הגמר (איגוד הג'ודו בישראל)

ברבע הגמר חיכה לישראלי יריב מפתיע, ניקולאס דלפופלו האמריקאי, שהעפיל לרבע הגמר אחרי קרב ארוך ומתיש מול גאנבאטר המונגולי וניצח אך ורק בזכות החלטה שנויה במחלקות של השופטים. מוקי הגיע לקרב מוכן וידע שהוא הפייבוריט הברור אלא שהאמריקאי שבדרך כלל נלחם בצורה הגנתית תקף את הישראלי וכמעט הפתיע אך האחרון הצליח להתחמק וספג עונש. מוקי חיכה עד ל1:09 לסיום הקרב ואז ביצע תרגיל רגל מהיר, ניצח באיפון מדהים והעפיל לחצי הגמר, דבר שמבטיח קרב וודאי על מדליה.

ניצחון בחצי הגמר היה נותן לו קרב ודאי על מדליה (איגוד הג'ודו בישראל)
ניצחון בחצי הגמר היה נותן לו מדליה (איגוד הג'ודו בישראל)

בחצי הגמר הגיע הקרב הקשה ביותר עד כה עבור מוקי ובו הוא פגש את הג'ודוקא מאזרבייג'ן, רוסטם אורוז'וב, אלוף אירופה הנוכחי הוא ללא ספק יריב קשה מאוד אך מוקי כבר הצליח לגבור עליו בעבר והכול היה פתוח. הקרב התחיל וכבר אחרי 50 שניות שני הג'ודוקאים קיבלו עונש ודקה לאחר מכן הישראלי קיבל עונש נוסף ונראה מאוד מהוסס ולא תוקף כמו בשאר הקרבות. 3 וחצי דקות בתוך הקרב האזרי הצליח להטיל את מוקי בצורה מרשימה וקיבל יוקו ומאז עבר לשחק בצורה הגנתית. מוקי ניסה ככל שביכולתו על מנת להשיג ניקוד ולנצח אך לא הצליח ולבסוף הפסיד ונשלח לקרב על מדליית הארד.

אחרי ההפסד בחצי מוקלי הלך לחפש את הארד (איגוד הג'ודו בישראל)
אחרי ההפסד בחצי מוקלי הלך לחפש את הארד (איגוד הג'ודו בישראל)

גם בקרב על הארד חיכה למוקי יריב לא פשוט בכלל, הגאורגי לאשה שבדטואשווילי, אשר מדורג במקום ה-8 בעולם וללא ספק מהווה יריב שקול נגד הישראלי. מוקי ולאשה נלחמו בתחילת הקרב ראש בראש וכל אחד ניסה להפיל את השני אך אחרי שתי דקות קיבל מוקי שני אזהרות והגאורגי ניצל זאת כדי לדחוק את מוקי לפינה ולבסוף הטיל אותו בצורה מדהימה וניצח את הקרב באיפון.

 

שגיא מוקי מסיים יום אדיר ומלא אמוציות ללא מדליה אך ללא ספק מה שנשאר זה לעמוד ולמחוא כפיים לג'ודוקא הישראלי שנלחם ונתן את כולו והיה קרוב מתמיד להישג המרשים. אנחנו נמתין למדלייה בג'ודו מאורי ששון או מירדן ג'רבי שתעלה לתחרות היום אך נודה למוקי על אולימפיאדה נהדרת ללא ספק גאווה ישראלית!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort