הומור, משפחה וכסף הם סוד הטניס

 

נובאק ג'וקוביץ, הוא הרבה יותר מעוד שחקן בהיסטוריה של הטניס. הסרבי, שמדורג 113 שבועות ברציפות במקום הראשון בעולם, ללא ספק מכוון למדליית הזהב באולימפיאדה הקרובה. ג'וקוביץ, רק בן 29, כבר זכה כמעט בכל תואר אפשרי ונאמר עליו לא פעם "הטניסאי הבלתי מנוצח הראשון". השנתיים האחרונות היו פשוט פנטסטיות עבורו, ואחרי שנים רבות בהן היה הצל של נדאל ופדרר, היום ג'וקוביץ הוא פשוט מכונת טניס מושלמת.   אז איך הוא הצליח בעצם להפוך את הקערה ?

ההומור הבלתי נגמר

על ג'וקוביץ נאמר כי יש לו חבטת גב היד פשוט מושלמת ומשחק טניס מצוין ביד ימין, אך הנכס היוקרתי ביותר של נובאק הוא ללא ספק חוש ההומור המטורף והבעות הפנים המשעשעות. את חוש ההומור הייחודי של ג'וקוביץ אי אפשר לקחת כמובן מאליו. ג'וקוביץ גילה אופי יוצא דופן כשהצליח להתגבר על הילדות הקשה בצל המלחמה בבלגרד ולאורך כל הקריירה לא איבד טיפה משמחת החיים שלו.

רגע השיא של ג'וקוביץ היה באליפות ארצות הברית הפתוחה ב2007. ג'וקוביץ, ילד בן 20, קנה את לב הקהל במופע קומי בלתי נשכח. לאחר כל ניצחון הוא פצח במופע חיקויים של השחקנים הכי מפורסמים בסבב. הוא הפשיל את המכנסיים עד הברכיים כמו נדאל, תופף על המחבט כמו פדרר והחליק את שיערו אחורה בדומה למריה שראפובה, מה שגרם לקהל לצחוק ולהתאהב בו זמנית. ההצלחה על המגרש לא נעלמה מעיניו של סילבסטר סטאלון, שלא היסס והעניק לג'וקוביץ תפקיד משמעותי בסרט הוליוודי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ככל שהתבגר ג'וקוביץ הוריד במינון החיקויים משום ששמע ששחקנים נעלבים מהמחווה הקומית שלו. עם זאת, גם בתקופות בהן הוא לא היה בשיא הקריירה, הוא שמר על החיוך המפורסם שלו והציג אותו גם לאחר הפסדים קשים.

עם עוד תואר (ATP)
עם עוד תואר (ATP)

המשפחה האוהבת

מאחורי כל גבר מוצלח עומדת אישה שמכוונת אותו, אין ספק שזאת לא עוד סתם קלישאה. גם ג'וקוביץ מסכים, כאשר הכריז בעבר: "אינך יכול להפיק את המרב מהפוטנציאל שלך כבן אדם וכגבר בלי אישה לצדך". לאחר 8 שנות זוגיות, ב2014 התחתן ג'וקוביץ עם בחירת ליבו, ילנה ריסטיץ. ילנה מלווה אותו למשחקים עוד מהתיכון ואף מנהלת את ארגון "נובאק ג'וקוביץ", שעוזר לילדי סרביה הנמצאים במצוקה.

באוקטובר 2014 חל השינוי הגדול ביותר בחייו של הטניסאי האגדי כאשר בנו הבכור נולד. הסיפור המעניין הוא שמו של התינוק סטפן- יש הטוענים שעל שמו של טניסאי העבר סטפן אדברג, שכיום מאמנו של פדרר. אם תרצו להשוות בין השניים, מאז שנולד סטפן, ג'וקוביץ פשוט שובר לאוהדי פדרר את הלב, כשבעזרת סטפן הצעיר זכה בשנתיים האחרונות כמעט בכל תואר אפשרי ולא ירד אפילו לרגע מהמקום הראשון בעולם. ג'וקוביץ נתן את עונתו הטובה ביותר בקריירה בשנת 2015, ויש הטוענים כי זו העונה הטובה ביותר של כל שחקן טניס אי פעם.

מי אמר שאין כסף בטניס ?

בתור ילד צעיר עם שאיפות גדולות להיות שחקן טניס, בדרך כלל הבעיה הגדולה היא מימון הטיסות, הטורנירים וכל הציוד הדרוש לאימונים ולמשחקים. עם זאת, כאשר אתה הופך להיות שחקן טניס מצליח ומוכר בסבב העולמי הכסף לא מאחר להגיע. שנת 2015 עבור נובאק ג'וקוביץ הייתה פשוט פנטסטית, מאזן 78-5 , עשרה תארים ושבירת שיא של זכייה ב6 תארי מאסטרס. כל התוצאות הללו קידמו את ג'וקוביץ גם מבחינה כספית כאשר בשנה זו הוא עשה סכום בלתי נתפס ששבר את השיא בסבב הגברים- 21,646,145 מיליון דולר !! כשנדמה היה לנו שזה השיא, באפריל האחרון עשה עוד היסטוריה ועקף את פדרר כמרוויח הגדול בפרסי זכייה בטניס כאשר חצה את רף 100 מיליון הדולר לאורך הקריירה.

מי ששואל את עצמו מה ג'וקוביץ עושה עם כל הכסף הזה, קיבל את התשובה כששמע שג'וקוביץ הקים ארגון למען ילדי סרביה הנמצאים במצוקה. ג'וקוביץ תורם כספים רבים לטובת אותם ילדים, והוא אישיות לדוגמה עבור כל ילד וילדה בסרביה.

לחזור עם הזהב מברזיל

BEN2
הפעם יחזור עם הזהב? (ATP)

ג'וקוביץ הוא ללא ספק אחד מהטניסאים הגדולים אי פעם שזכה כמעט בכל תואר אפשרי. עם זאת, אין לו עדיין ברזומה מדליית זהב אולימפית. באולימפיאדת בייג'ינג הוא הצליח לזכות במדליית ארד ובלונדון הפסיד בקרב על המקום ה3 ולא חזר עם מדליה.

ג'וקוביץ מגיע בשיא הקריירה שלו לאולימפיאדת ריו. הוא נמצא בכושר נפלא, ושובר שיאים בלי הפסקה. מלבד זאת, שמות בכירים החליטו לא להגיע לריו. אחרי שרוג'ר פדרר כבר הודיע שלא ישתתף בגלל פציעה, גם ואוורינקה הכריז כי לא ישחק בריו. למעשה, רק חמישה מבין עשרת המדורגים ראשונים בעולם ישתתפו בטורניר הגברים באולימפיאדה. שני השוויצרים פצועים, ראוניץ וברדיך הודיעו כי לא יגיעו בגלל וירוס הזיקה, ודומיניק תים העדיף את התחרויות בסבב במקום האולימפיאדה. בנוסף לכך, רפאל נדאל הודיע כי הוא מגיע בכושר לקוי, וייתכן ויוותר על אחד הטורנירים באולימפיאדה (יחידים, זוגות ומעורבים).

 

 

 

ב6 באוגוסט ג'וקוביץ יעלה לראשונה אל המשטח הקשיח בריו, המשטח האהוב עליו. עושה רושם שבסיטואציה שנוצרה, ג'וקוביץ צריך ואף חייב לנצח כל מתמודד אותו הוא יפגוש, להביא את מדליית הזהב ולסמן וי ענק על עוד יעד שיצליח לכבוש.

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort