סיקור Monday Night RAW 25.7.16

מיד בעקבות אירוע ה-Battleground מגיעה אלינו מהדורה מיוחדת של Monday Night RAW אשר פותחת רשמית את "העידן החדש" ב-WWE: קליפ ושיר פתיחה חדשים, לוגו שונה, חבלים אדומים, והכי מעניין-קורי גרייבס מ-NXT הוא התוספת המרעננת לצוות השדרנים (רק חבל שהוא מחליף את JBL ולא את ביירון סקסטון). סטפני מקמהון ומיק פולי בזירה וכל רוסטר התוכנית נקרא להגיע לקדמת הבמה לשמוע את הבשורות. סטפני מאשימה את רומן ריינס באובדן אליפות ה-WWE ל-Smackdown, אך מבטיחה ש-RAW לא תישאר בלי אלוף. נודע שבמהלך התוכנית יתקיימו שני קרבות מרובעים והמנצחים של כל קרב יאבקו אחד נגד השני עבור הזכות להתמודד מול סת' רולינס
ב-Summerslam על התואר החדש שיקרא אליפות ה-WWE האוניברסלית (כמחווה לקהל שמכונה WWE Universe). אפשר להתווכח בנוגע לשם שנבחר ובהחלט יקח זמן להתרגל לשינוי, אבל אולי כשיחשף עיצוב החגורה החדשה נקבל פרספקטיבה אחרת. בנוסף, יתקיים גם קרב בין שארלוט לסשה בנקס על אליפות הנשים מהסיבה שבנקס הכניעה את האלופה ב-Battleground.

בלי לחכות יותר מידי, עוברים היישר לקרב המרובע הראשון ובו ניפגשו סזארו, רוסב, קווין אוונס ופין באלור. יש לשים לב שכל ארבעת המתמודדים בקרב זה התחילו במקור ב-NXT, מה שמראה על העבודה המצויינת שעשה טריפל H ב"מותג הפיתוח" ועל התופעה העצומה שהוא בנה שם. הקרב עצמו היה בקצב מהיר ועם אקשן בלתי פוסק: סזארו לא נתן למאבק להיגמר כשהוא מחלץ את באלור אחרי Pop-Up Powerbomb של אוונס ואז מוציא את ה-Prizefighter מ"אקולייד" של רוסב, לאחר מכן מגיע תורו של KO למנוע הכרעה בכך שהוא מציל את רוסב מ"שארפשוטר" של סזארו. בסופו של דבר פין באלור, בהופעת הבכורה שלו ב-RAW, מנצח בהתמודדות עם "קו דה גרה" על אלוף ארה"ב ויחכה לזוכה של הקרב המרובע השני. דרך מצויינת עבור "השד" להתחיל את המסע שלו ברוסטר הראשי.

4way 1
מארבעה יצא אחד (האתר הרשמי של ה-WWE)

עוד נציגה שלאחרונה הגיעה מ-NXT ורצתה לפתוח את דרכה ברגל ימין, היא ניה ג'קס. המבחן הראשון של ג'קס היה מעט יותר קל מזה שעמד מול אלוף ה-NXT לשעבר, כאשר היא פגשה מתחרה מקומית לא מוכרת. כמובן שהמטרה הייתה להראות את עוצמתה של ניה והיא לא התקשתה להביס את יריבתה שכלל לא היוותה עבורה אתגר.

בקרב המרובע הנוסף התמודדו כריס ג'ריקו, שיימוס, סאמי זיין ורומן ריינס במטרה להבטיח את מקומם באירוע המרכזי של הערב לצד פין באלור. ריינס שב ל-RAW לראשונה מאז ה-20 ליוני בעקבות ההשעיה שריצה וכל מהלך שלו הרגיז יותר ויותר את הקהל, נראה שמגוון הדברים שהוא מסוגל לבצע בזירה כ"כ דל וכאילו "אגרוף הסופרמן" זה המהלך היחידי שלו, מה גם שהוא החמיץ אחד מהם בפאשלה ענקית. למורת רוחם של הצופים, ריינס מנצח לבסוף בקרב עם "ספיר" על ג'ריקו, אבל החדשות הטובות הן שסאמי זיין התאושש מהפציעה שספג ב-Battleground ונדמה שהפגיעה לא הייתה חמורה בניגוד למה שנראה בזמנו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

4way 2
ריינס מפלס את דרכו לעוד הזדמנות לזכות בתואר (האתר הרשמי של ה-WWE)

ה-New Day חגגו את שבירת שיא הכהונה הארוכה ביותר בכל הזמנים וציינו 337 ימים כאלופי הזוגות. התיזמון של המאורע היה קצת תמוה בהתחשב בזה שרק יום לפני כן הפסידו בקרב למשפחת וויאט, אולם קסבייר וודס בעצמו הכיר בהפסד ובכך הקטין מעט את אי ההבנה. קינגסטון, וודס וביג E החליטו לצרף למסיבה מעריץ מהקהל, אבל מהר מאוד החגיגה נגמרה עם הגעתם של לוק גאלוס וקארל אנדרסון שתקפו את השלישייה בהצהרת כוונות חד משמעית –
The Club בצורתם החדשה חושקים באליפות הזוגות. חוץ מאנזו & קאס, גאלוס ואנדרסון הם היחידים ברוסטר הנוכחי שמתאימים לזכות בתואר ואחרי ש-New Day כבר קבעו את השיא, אפשר לסיים את כהונתם ב-Summerslam ולתת לשני הזוגות החדשים להיאבק ביניהם על האליפות.

קרטיס אקסל נילחם נגד נוויל שחזר אחרי היעדרות של כ-4 חודשים בגלל פציעה בקרסול. אקסל הגיע לזירה עם מוזיקת הכניסה האישית שלו ולא הוצג כחבר ה-Social Outcasts, דבר שמצביע על פירוק אפשרי של חבורת ה"ג'וברים" (מה שמגביר את ההנחה הוא שהית' סלייטר אפילו לא נבחר ב"דראפט"). נוויל לא מציג שום סימני חלודה ומנצח את אקסל עם ה-Red Arrow, חזרתה של מחלקת קלי המשקל היא חדשות נהדרות בשבילו.

כפי שהוכרז בתחילת הערב, שארלוט התמודדה 1 על 1 מול סשה בנקס על אליפות הנשים, קרב לו חיכתה סשה עוד מהתקופה שקדמה ל-Wrestlemania 32. עוד לפני העימות, בלי יותר מידי דגש לעניין שארלוט שברה את שיאה של ניקי בלה בזה שהחזיקה באליפות 309 ימים רצופים (אליפות הנשים יחד עם אליפות הדיוות). דיינה ברוק תופסת ברגלה של בנקס ומנסה להפריע בגלוי, אך ללא מענה מצד השופט. מאוחר יותר סשה משליכה את חגורת האליפות אל ידיה של דיינה ונשכבת על הרצפה כאילו הותקפה ע"י ברוק עם החגורה (זכר לאדי גררו, האליל של סשה), הפעם השופט בתגובה מגרש את דיינה אל חדרי ההלבשה. רגע מפחיד התרחש כאשר בנקס זינקה אל מחוץ לזירה על שארלוט ונחתה בצורה מזעזעת ישירות על ראשה וגופה התעוות באופן מסוכן, אבל למרבה המזל היא לא נפגעה והמשיכה בקרב. אחריה, גם שארלוט הלכה על מהלך מסוכן עם סלטה אחורית מהפינה העליונה החוצה וניתן להבין שהכוונה בזה היא להעצים את חשיבות אליפות הנשים והמחלקה כולה. זה היה קרב עיקש בין השתיים: סשה נחלצת מהצמדה של שארלוט אחרי Natural Selection בכך ששמה רגלה על החבל התחתון וגם יוצאת מ-Figure 8, האלופה גם כן ניצלת עם רגל על החבל אחרי ה-Bank Statement, אולם כש"הבוסית" לכדה אותה בפעם השנייה שארלוט נכנעה. סשה בנקס זוכה באליפות הנשים של ה-WWE והישגה מתקבל באהדה רבה וקריאות "You Deserve It" מהקהל, ההתרגשות על פניה ניכרת והיא מכריזה על הרגע כתחילת עידן היאבקות הנשים! זכייתה היא אכן צעד בכיוון הנכון עבור מחלקת הנשים.

banks
מגיל 10 סשה חיכתה לרגע הזה ובהחלט הרוויחה אותו ביושר (האתר הרשמי של ה-WWE)

ברון סטרואומן שנשאר בלי חבריו למשפחת וויאט, השמיד גם הוא כמו ניה ג'קס מוקדם יותר, מתחרה מקומי שלא היה לו שום סיכוי מול המפלצת הענקית כשהוא משתמש במה שהשדרנים כינו "צ'וקסלם הפוך" ויהיה מעניין לראות לאיזה כיוון יקחו את סטרואומן מכאן. נקווה שהוא לא ילך בדרכו של רייבאק.

אנזו אמורה וביג קאס ניצחו את ה-R .Shining Stars טרות', שחיפש פוקימונים ב-Pokemon GO ונכנס לזירה, מסיח את דעתו של פרימו ועולה לו בהפסד בקרב. התרחשות מגוחכת זו, בנוסף לזה שכל מה שהספיק לביג קאס כדי להצמיד את פרימו היה "ביג בוט" פשוט, רק ממחישים את השמועות שוינס מקמהון כבר ויתר על הכוכבים מפוארטו ריקו ועתידם לא נראה מבטיח מידי.

הקרב המרכזי של הערב: פין באלור נגד רומן ריינס על הזכות להילחם בסת' רולינס ב-Summerslam על אליפות
ה-WWE האוניברסלית. באלור מגיע לעימות כאנדרדוג על הנייר והבדלי המשקל באים לידי ביטוי כבר בשניות הראשונות כשריינס משליך את באלור מצד לצד מספר פעמים בלי שום מאמץ. למרות זאת באלור מצליח להתגבר על ריינס, מנצח אותו בעזרת ה"קו דה גרה" לשמחת הקהל ומבטיח את מקומו בקרב מול רולינס ב"חגיגה הגדולה של הקיץ". בהפסד זה של ריינס אפשר להמר שההנהלה מרוצה מהעניין, "ה-בחור" ממשיך להיענש על העבירה שביצע עם הפסד שני ברציפות וגם נוצר קרב חלומי בין פין באלור לסת' רולינס על האליפות החדשה ב-PPV השני בחשיבותו בשנה, מה שימשוך צופים רבים לקנות כרטיסים ולהגיע לאירוע החשוב בברוקלין.

coup de grace
ערב ראשון מוצלח לבאלור על הבמה המרכזית (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית