סיקור SmackDown 7.7.2016

למרות היעדרותו של רומן ריינס מהתוכניות האחרונות בעקבות כך שהפר את מדיניות הבריאות וכתוצאה הושעה ל-30 ימים, נראה שמקבלי ההחלטות בחברה עדיין מוצאים דרכים ללמד אותו לקח על מעשיו. בפתיחה של Smackdown אנו עדים לשיחה בין סת' רולינס לג'יי אוסו בה לא בפעם הראשונה רולינס מתייחס מול הצופים לתקרית של ריינס בכך שמכנה אותו רמאי, מה שניתן לפרש כצעד שנועד לפגוע בתדמיתו של "ה-בחור" ולהעניש אותו בשל העבירה שביצע. עקב דבריו של רולינס על בן דודו של אוסו ושאר משפחתו, ג'יי מזמין את "ה-איש" לקרב 1 על 1 כדי להשתיק אותו כהוגן.
בתחילת ההתמודדות נשמעו קריאות עידוד רבות דווקא לעבר סת' רולינס, מה שמעלה את השאלה-האם זו הייתה טעות להשאיר את רולינס בתפקיד ה"היל" אחרי שחזר מהפציעה שהשביתה אותו לשבעה חודשים? הקהל מאוד אוהב אותו וחיכה לשובו, גם סרט הדוקו ב-WWE Network שתיעד את תקופת החלמתו עד ל"קאמבק" המיוחל הביא להמון סימפטיה כלפיו, לכן זה פשוט מרגיש שגוי. במיוחד כשכרגע עם יציאתו של רומן ריינס מהתמונה, שלפי ההשערות גם לא יזכה בחזרה באליפות ה-WWE באירוע ה-Battleground, יש צורך עז בדמות "בייביפייס" מובילה שתייצג את הארגון וברוסטר הנוכחי אין מישהו שמתאים יותר מרולינס לתפקיד זה.
בחזרה לקרב, סת' רולינס מצליח לנצח את ג'יי אוסו עם "פדיגרי" כשבאותה עת דין אמברוז ישב בצד הזירה בתפקיד הכרוז האורח. אמברוז המשיך להיות מוצג כמישהו שלא חושש מההשלכות ועושה מה ואיך שמתחשק לו, אלא שבתקופה האחרונה זה פשוט מוגזם ולא מתאים. בערך מאז שה"לונטיק פרינג'" החל להנחות את תוכנית האירוח "Ambrose Asylum" שקיבל משיין מקמהון, אמברוז הפך לאישיות יותר מידי קומית והשינוי הזה לא מחמיא לו בכלל. המהפך הזה לא מוציא את אלוף ה-WWE באור יפה ואולי דווקא אובדן האליפות ב-Battleground יחזיר את אמברוז לקרקע.

SD1
"הארכיטקט" מנסה להבין מה עובר על אלוף ה-WWE (צילום מסך)

מי שלעומת זאת עובר שינוי לטובה הוא דווקא זאק ריידר שמאז Wrestlemania 32 נמצא בתנופה גדולה. ה-Long Island Iced-Z הביא לקבוצתו ניצחון בקרב הדחות 8 נגד 8 ב-RAW האחרון וכפי שרבים הניחו, התגמול על ההישג לא איחר לבוא.
ריידר הציג גירסה חדשה של מוסיקת הכניסה שלו, דבר שכבר מראה על השקעה ומחשבה על פיתוח דמותו ובנוסף השיג ניצחון יוקרתי על שיימוס בעזרת ה-Elbro Drop. בסיום הקרב נוכחנו לדעת שההשערות הסתברו כנכונות: בראיון עם טום פיליפס זאק ריידר הודיע שהמטרה הבאה שלו היא אליפות ארה"ב ובכך הוא קורא תיגר על רוסב להילחם מולו על התואר. נראה שעבודה קשה וסבלנות משתלמות, כי בכך שלא ויתר ועל אף שעברו שנים בין הכהונה שלו כאלוף ארה"ב עד לזכייתו באליפות הביניבשתית ב-Wrestlemania 32 אותה הפסיד לאחר יום אחד בלבד, ה"ברוסקי" קיבל עוד הזדמנות וינסה לבסס את מעמדו כמתאבק ראוי וכן להוכיח שהוא כאן בזכות ולא בחסד.

במחלקת הנשים, עוד קרב של בקי לינץ' לא התקיים כמתוכנן בדומה למה שקרה בשבוע שעבר ב-RAW, רק שהפעם בקי היא זו שהותקפה. נטליה תקפה את האירית הנמרצת מאחורי גבה לפני שזו הספיקה בכלל להגיע לזירה והפעילה עליה את ה"שארפשוטר". מעשיה של נטי נענו בשריקות בוז צורמות מצד הקהל, מה שמראה את זה שבת שושלת הארט עושה עבודה טובה בתור "היל". השתיים יפגשו ב-24 לחודש באירוע ה-Battleground וילחמו בתקווה לשים קץ לבעיות ביניהן.

אנזו אמורה וביג קאס הגיעו לנמק את החלטתם לעזור לג'ון סינה אחרי שהותקף ע"י AJ סטיילס, לוק גאלוס וקארל אנדרסון ב-RAW האחרון. קאס טען שהמטרה שלהם לא בהכרח הייתה לסייע לסינה, אלא שלו ולאנזו יש בעיה דווקא עם The Club. קולין קאסידי לשעבר הוסיף והסביר שאם סטיילס, גאלוס ואנדרסון מתכוונים להמשיך לתקוף את סינה כל שבוע, מה ימנע מהם לתקוף גם את אנזו & קאס? וזו בדיוק הסיבה בגללה The Realest Guys In The Room התערבו במתקפה של סטיילס וחבריו על הפנים של האירגון.
לאחר חילופי דברים בין שתי הקבוצות החל קרב בין אנזו אמורה ל-AJ סטיילס. הדבר הבולט ביותר בקרב היה הניסיון הכושל של אנזו לזנק אל מחוץ לזירה על AJ, גאלוס ואנדרסון בעקבותיו הוא נתקע בחבל העליון, פיספס את המטרה והתרסק לרצפה. קטע זה היה מלחיץ מאוד והזכיר את רגע הפציעה של אמורה באירוע ה-Payback רק לפני חודשיים בו קיבל זעזוע מוח והקרב נפסק. למזלו של אנזו במקרה זה הוא יצא בלי פגיעה ואחרי בדיקה זריזה של השופט, הקרב נמשך. לקראת הסיום אנזו אמורה הוסח מחילופי מהלומות בין ביג קאס לגאלוס ואנדרסון מחוץ לזירה ו-AJ ניצל את ההזדמנות כדי לבצע עליו את ה"סטיילס קלאש" ולזכות בניצחון. סה"כ יהיה מעניין לראות איזה תפקיד ימשיכו למלא אנזו & קאס בבניית הסטוריליין בין ג'ון סינה ל-AJ סטיילס, כשכמובן באחד משיאיו קרב משולש בינם לבין The Club.

על תקן הקרב המיותר של הערב: המיז חיפש מי זרק את הסלט על אישתו מאריס במלחמת האוכל שהתרחשה בתחילת RAW האחרון וסימן את קאליסטו שבתגובה הזמין את הכוכב ההוליוודי להילחם בו. בסופו של דבר מיז מנצח עם ה-Skull-Crushing Finale. מה שיותר היינו מעדיפים לקבל זה מידע לגבי זהות הטוען לכתר הבא במאבק על האליפות הביניבשתית של המיז, אבל את זה בטח נגלה ב-RAW.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ברוק לסנר מתוכנן לקחת חלק ב-Summerslam ב-21 לאוגוסט (אם ייצא בשלום מהקרב שלו נגד מארק האנט ב-UFC 200) ובהודעה חמה הוכרז שיריבו לאירוע יהיה לא אחר מאשר רנדי אורטון. כזכור אורטון סבל מפציעה בכתף ונעדר מאז אוקטובר 2015.

SD2
The Viper נגד The Beast בחגיגה הגדולה של הקיץ (צילום מסך)

מה שקדם לקרב המרכזי היו מאמציו של כריס ג'ריקו למצוא מי גנב את הצעיף היקר שלו כאשר במהלך החיפושים אנו מקבלים את הסלוגנים והשטיקים הרגילים של אלוף העולם 6 פעמים, כמו "Stupid Idiot" וכו'. בניגוד לדין אמברוז, ג'ריקו מבצע את האלמנטים הקומיים בצורה מבריקה ומצחיקה שכן התנהגותו והשטויות שהוא אומר ועושה מתאימות לתכונותיו. בכל מקרה, חיפושיו של Y2J מובילים אותו לקווין אוונס שמחזיר לו את הצעיף ומצטרף לעמדת השדרנים לקרב של ג'ריקו נגד סאמי זיין.
במהלך הקרב סאמי זיין מזנק אל מחוץ לזירה על ג'ריקו ופוגע בשולחן השדרנים, אוונס מתיז מים על זיין בטענה שהוא מפריע לו לפרשן וזיין בתשובה משליך את כריס ג'ריקו על KO. בהמשך אוונס מנסה להפריע לסאמי זיין וכמעט גורם לו להפסיד, אולם זיין יוצא מהצמדה של ג'ריקו, הופך עוד ניסיון של Walls Of Jericho ומצמיד אותו בגילגול בדרך לניצחון. כריס ג'ריקו קם, מבצע "Codebreaker" על זיין ומשאיר אותו חשוף להתקפה של קווין אוונס שקופץ על המציאה וקוטל את סאמי עם ה-"Pop-Up Powerbomb".
פרק נוסף נכתב ביריבות הבלתי נגמרת הזו בין שני החברים הכי טובים לשעבר בדרך למערכה המכרעת ב-Battleground ב-24 ליולי.
ה-"Prizefighter" ו"האנדרדוג מהמחתרת" אולי נועדו להילחם לנצח, אבל אחרי ה"דראפט" כנראה ימצאו את עצמם בתוכניות שונות ואנחנו נצטרך לחכות זמן רב כדי לצפות בעוד אחד מהמפגשים הקלאסיים בין שני אלופי ה-NXT לשעבר.

SD3
היריבים המרים בעוד יום רגיל במשרד (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

 

 

 

D

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort