מארי, הקו הלבן של הרשת והציפור

מארי, גם הוא צפה היום בפדרר.. גם הוא מבין את הברוך. ומה עושה ווינר במצב כזה? מתעלה. זה מה שעשה היום מארי. סטאפ אפ. אחרי מערכה ראשונה מתישה של חבטות שנראות כמו קרב מכות, עלה מארי ברמת המשחק וגרם ליריבו משכבר הימים טסונגה להיראות מגוחך. זה יכול להיות עוד קרב ארוך ומתיש, אבל מארי "אוהב לסיים את זה מהר" בווימבלדון. אם זה יקרה, אולי זה גם יביא לו את גביע המנצחים. כך לפחות זה היה נראה אחרי 2 מערכות. אבל ווימבלדון זה ווימבלדון ורבע גמר זה רבע גמר, אז יש מה להוסיף. בעוד מותחן אדיר, הפעם השתתפו המדורג 12 והמדורג 2 במשחק שמראה מדוע ווימבלדון זה הפסגה של הטניס.

במערכה הראשונה כל אחד מהשחקנים שמר על משחקון ההגשה שלו עד שמארי שבר במצב של 2-2. מארי שמר על המשחק שלו ועלה ל-4-2. המשחק היה נראה במעמד צד אחד. או אז העלה הצרפתי את רמת המשחק שלו אל מעל לממוצע, אולי גם מעל למה שהוא האמין שהוא מסוגל. בעיקר בקו האחורי. טסונגה שבר בחזרה והשווה ל4-4 ובמצב של 6-6 לא היה ניתן להמנע משובר שוויון דרמטי. בשובר השוויון, שהיה נראה בלתי נגמר, נעשו טעויות לכאן ולכאן, עד שמארי התעלה וטסונגה התעייף ומארי ניצח בשובר שוויון 12-10 כדי לעלות ל0-1 במערכות. מזכיר מעט את משחקו של פדרר? חכו, יש עוד.

מארי לוקח את שתי המערכות הראשונות (סקאיי)

במערכה השנייה מארי המשיך את מגמת הניצחון בשובר השוויון ופשוט התעלל במדורג 12 בעולם ועלה ל-0-5. טסונגה התעייף והוריד את הרגל מהדוושה, וכנראה הושפע מאוד משובר השוויון. טסונגה מכיר את המאזן בין שניהם, שעומד על 12-2 ערב המשחק לטובתו של המדורג שני בעולם. כנראה שהוא פשוט איבד את זה. אורח הכבוד דיויד בקהאם ראה איך המערכה הסתיימה ב-1-6 קליל למארי.

גם דיויד בקהאם הגיע לראות משחק יפה, וקלע בול (סקאיי)
גם דיויד בקהאם הגיע לראות משחק יפה, וקלע בול (סקאיי)

המערכה השלישית לא הייתה דומה לאף אחד מהראשונות. טסונגה נראה מאופס ומארי נראה כמי שנחלש. אחרי מצב של 2-1 הצליח הצרפתי לשבור ועלה ל-3-1 על מארי. אז טסונגה איבד נקודת משחקון והוא המשיך לשוויון. אחרי ריטרן נפלא של מארי הצליח טסונגה לקחת גם את המשחקון הזה לקול שאגה של מארי, שהרגיש שהמערכה בורחת לו. טסונגה מוכיח שהוא שחקן של עשירייה ראשונה, והוא משאיר מאחוריו את המערכה השנייה האומללה. מארי מתאפס, ומצמצם ל-4-2. טסונגה המשיך לתסכל אותו ועלה ל-5-2, כשמארי חובט את המחבט בקרקע. טסונגה ניצח בגדול 6-3 וצימק ל-1-2 במערכות.

טסונגה עושה קאמבק (סקאיי)
טסונגה עושה קאמבק (סקאיי)

המערכה הרביעית נפתחה במגמה של משחקונים ארוכים וקשים. הרבה קריאות צ'לנג', הרבה אמוציות לצד התעלות של טסונגה. הקרב מגיע לשיאו כשמארי עולה ל-2-3 במשחקון ההגשה שלו. זאת אחרי שהתקשה מאוד לקחת את המשחקון ההגשה הראשון והיה כבר קרוב להישבר. במצב של שעתיים ו-50 דקות הגיש טסונגה אבל נשבר ברגע קריטי, 2-4 למארי. האים ינצח את המשחק?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מלחמת העולם הזו נמשכה במשחקון הבא כשבמצב של שוויון 40 מתעלה שוב הצרפתי ושובר בחזרה. 3-4 מארי. כאן הגיעה נקודה שהייתה קרובה לשבירה של מארי בכמה שלבים, וסימלה את כל המשחק. במצב של ארבע שלוש הגיש טסונגה. מארי עלה ל-15 30, ואחר כך ל-30 40 לרעתו כשאיבד את אפשרות השבירה. התסכול שלו על חוסר ההצלחה וכן בכל חבטה שהשיג נקודה הוציאו ממנו שאגות תסכול ושמחה בהתאמה. בכל זאת מארי השווה אחרי טעות של הצרפתי. בנקודת השוויון היה יתרון למארי, וטסונגה קיבל קריאת אאוט לווינר, שלקחה לו את הנקודה, הוא התעשת ונתן נקודה נפלאה לשוויון. כדור מצוין של טסונגה נעצר בחוסר מזל ממש בקו הלבן של הרשת. שוב נקודת שבירה. בנקודה הבאה הכדור של טסונגה פגע ברשת, בלבל את מארי שחבט ונעצר גם כן בלבן של הרשת! שוויון! בראלי נהדר השחיל מארי כדור בלתי ניתן למענה. יתרון שלישי למארי. טסונגה כבר התנשף מרוב עייפות. אחרי חבטה אדירה של מארי, טסונגה ענה בצורה מדהימה והחזיר לשוויון בפעם הרביעית! מלחמה אמיתית. טסונגה עלה ליתרון ראשון עם אייס פנטסטי. כל הקהל במתח. מארי חובט החוצה וטסונגה משווה ל4-4. איזה משחקון! איך תיגמר המערכה?

מארי מאבד שתי מערכות ברצף (סקאי)
מארי מאבד שתי מערכות ברצף (סקאי)

המשחקון הבא התחיל באותה מגמה של מהפכים, אלא שהפעם טסונגה התחזק בעקבות המשחקון הקודם והצליח לשבור במשחק ברמה הכי גבוהה שיש לו. 5-4. הצרפתי מגיש למערכה הרביעית כולה. מארי המתוסכל ניגש במצב של פיגור 30-0 לשופט כי הצ'לנג' שלו לא התאפשר, אבל הוא לא אישר, היה מאוחר מידי. שוב הקו הלבן של הרשת בוגד במארי, והוא מפסיד את המערכה. קאמבק אדיר של טסונגה ל-2-2.

במשחקון הראשון מארי ניצח אחרי ראלי דרמטי, והיה קרוב להישבר. אבל מארי בטניס הרואי שבר את המשחקון הראשון של הצרפתי ועלה ל-2-0. האים יצליח להעפיל לחצי? טסונגה ניסה להשיב בטניס סבלני במערכה בה היו הכי הרבה ראלים ארוכים במשחק. מארי זכה במשחקון השלישי והשלים 3-0. טסונגה עלה ליתרון במשחקון ההגשה השני אך מארי ניצל והשווה. אז התערבה ציפור והפריעה לצרפתי. לא בפעם הראשונה היום, אגב. הטבע עם מארי, מסתבר, כי הוא מנצח גם את המשחקון הזה. את המשחקון הבא ניצח מארי על ה-0. 5-0 למארי. משחקון אחד יספיק לניצחון.

מארי מתקדם במערכה החמישית ללא מענה (סקאיי)
מארי מתקדם במערכה החמישית ללא מענה (סקאיי)

משחקון אחד לקח טסונגה על האפס. במשחקון המכריע, מארי עלה בקלילות ל-40-0 עם שלוש נקודות שבירה וסיים בקלאסה עם אייס מושלם. דגל סקוטלנד מונף בגאווה בווימבלדון, אנגליה. מארי עולה לחצי הגמר אחרי קרב טיטאנים נוסף. אם שאלנו את עצמנו איך מתעלים על המשחק הראשון של פדרר? קיבלנו תשובה מלאה ומרתקת של משחק, שדווקא הפעם היה ביתרון מבטיח של הפייבוריט, בניגוד למשחק של פדרר. אבל בסוף ניצח מי שהיה אמור לנצח. לסיכום, יום ענק ברבע גמר ווימבלדון, שני משחקים של 2-0 עם קאמבק נפלא וחמש מערכות. יותר מזה? אי אפשר לבקש. יש בהחלט למה לצפות גם בחצי. שם ייפגשו מארי וברדיך, וכמובן פדרר והכוכב העולה ראוניץ'.

מארי בשמחת הניצחון (סקאיי)
מארי בשאגת הניצחון (סקאיי)

נקודה מדהימה למחשבה – במשחק של פדרר מול צ'יליץ', המשחק האגדי יש לאמר, היה רגע משונה. כידוע, מאז שנכנסה מערכת עין הנץ היא משמשת למצבים של ערעורים ואמורה לעזור לשופט ולשחקנים לקבל שיפוט מדויק והוגן יותר. אלא שבמצב של מומנטום לשוויצרי בהגשה של צ'יליץ', נעשתה קריאת אאוט לכדור של הקרואטי, כשזה באגף השמאלי כמעט מחוץ למגרש, ומגרש שלם להשכרה עבור מכה מנצחת של המדורג שלישי בעולם. אגב, פדרר הספיק להכות בכדור בחצי כוח כשהקריאה נקראה, והיה ללא ספק משיג נקודה במשחקון. אלא שצ'יליץ' החליט לבקש מהשופט ערעור ובדיקה מול מערכת ההוק איי, והתגלה שהכדור לא היה בחוץ. הנקודה נחשבה לזכותו של הקרואטי במהלך של חוסר צדק משווע, כי פדרר לא הכה בכדור במלוא העצמה עקב הקריאה השגויה של שופט הקו ונשדד בנקודה. מסתבר שהמערכת שבאה להועיל מסוגלת גם להזיק. נקווה שבכדורגל לעולם לא נעמוד במצב כזה, הוא ענף ספורט שבו כל מהלך הרבה יותר משפיע על התוצאה הסופית.

הצרפתי מאוכזב. ינסה שוב בפעם הבאה (סקאיי)
הצרפתי מאוכזב. ינסה שוב בפעם הבאה (סקאיי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort