סיקור Monday Night RAW 4.7.16

אמש חגגו האמריקאים את יום העצמאות ה-240 למדינתם וביום כזה אין יותר יאה מלפתוח את Monday Night RAW עם קרב על אליפות ארה"ב. אחרי שרוסב הכניע את טייטוס אוניל בפני ילדיו שישבו בצד הזירה באירוע ה-Money in the Bank בחודש יוני ושמר על התואר, נפגשו השניים פעם נוספת בשבוע שעבר. אומנם האליפות לא הייתה על כף המאזניים בקרב זה, אך אוניל ניצח את רוסב ע"י ספירת חוץ וזכה בעוד הזדמנות להילחם על התואר השבוע. כמו במרבית הקרבות בהם יריבו של רוסב נאבק מולו תוך כדי ייצוג שמה הטוב של ארה"ב, גם הפעם יצא "הפרא הבולגרי" עם ידו על העליונה ושוב הגן בהצלחה על האליפות לאחר שטייטוס נכנע ל"אקולייד".
זהו כנראה הקרב האחרון בין טייטוס אוניל לרוסב ביריבות זו וטוב שכך, כי בואו נודה באמת – אוניל לא ממש בא לידי ביטוי בסטוריליין הזה חוץ מבכמה תגרות חסרות משמעות והוא לא ברמה של "הסופר אתלט", בטח לא כשמדובר באליפות ארה"ב. אנו רק נקווה שהטוען הבא לכתר יהיה יותר משמעותי, אולי אפילו סזארו אם להסתמך על מה שהתרחש ב-Smackdown האחרון.

רוסב חוגג עוד ניצחון על טייטוס אוניל והגנה מוצלחת על אליפות ארה"ב (האתר הרשמי של הWWE)
רוסב חוגג עוד ניצחון על טייטוס אוניל והגנה מוצלחת על אליפות ארה"ב (האתר הרשמי של הWWE)

ה-Social Outcasts בו דאלאס וקרטיס אקסל הפסידו בקרב מול אנזו אמורה וביג קאס. מי שתהה מה יש לאנזו & קאס לחפש אצל חבורת ה"ג'וברים" התורנית, הצטרך לחכות להמשך הערב כדי לגלות על התוכניות האמיתיות שהכינו לצמד הלוהט.

אלופת הנשים של ה-WWE שארלוט הגיעה לזירה יחד עם בת חסותה דיינה ברוק ובפניה לקהל טענה שכל חייה אנשים קינאו בה על הצלחותיה ושהאחרונה להרגיש כך כלפיה היא סשה בנקס. סשה חזרה לפני שבועיים אחרי היעדרות ממושכת מהמסכים (לא כולל את תוכניות המשנה Main Event ו-Superstars) וניכנסה היישר לתמונת המאבק על האליפות, אחרי שהצילה את פייג' ממתקפה של שארלוט ודיינה בסיום קרב בו התמודדה פייג' על התואר מול המחזיקה הנוכחית של החגורה. בשבוע שעבר "הבוסית" אף ניצחה יחד עם פייג' בקרב הזוגות נגד דיינה ברוק ושארלוט ובכך המשיכה להצהיר על כוונותיה לזכות באליפות הנשים. ה"קאמבק" של בנקס בזמנו אולי לא הצטייר כהכי מרגש, אך תגובתה לדבריה של שארלוט בערב זה הזכירה בדיוק מדוע היא המתאבקת הפופולרית ביותר כרגע ולמה מגיע לה לזכות באליפות. סשה נשאה נאום נהדר ומלא תשוקה שהוציא תגובה גדולה מהקהל והראה כמה מוכשרת סשה בנקס כשהמיקרופון בידיה. זו הולכת להיות יריבות מרתקת שתתרום הרבה למחלקת הנשים ושווה לחכות ולראות איך הדברים יתקדמו.

אלוף ה-WWE דין אמברוז ניצח את האלוף הביניבשתי המיז בקרב "אלוף נגד אלוף" שמייקל קול הציג כמקרה נדיר, למרות שהשניים התמודדו האחד מול השני ב-Smackdown האחרון ממש, לא להאמין כמה הם חושבים שם שהצופים תמימים. בסיום הקרב נשאר אמברוז לצפות בקרב בין סת' רולינס לבין דולף זיגלר, שדרש להילחם ברולינס בטענה שזו אולי ההזדמנות האחרונה להרשים מול מישהו בקליבר של "הארכיטקט" לפני ה"דראפט" שיכול להוביל לכך שהשניים יהיו בתוכניות שונות. ה"דראפט" יערך ב-19 ליולי ב-Smackdown שמאותו יום יחל להיות מועבר בשידור ישיר ויגרום לכך ששתי תוכניות הדגל של ה-WWE יהפכו למותגים נפרדים לראשונה מאז 2011.
סת' רולינס מנצח את דולף זיגלר במאבק צמוד לאחריו פונה לצופים ובדיוק כמו בשבוע שעבר דורש להסיר את רומן ריינס מהקרב המרכזי באירוע ה-Battleground אחרי שהאחרון הפר את מדיניות הבריאות של ה-WWE והושעה ל-30 ימים. זהו דבר שב-WWE לא נוהגים לעשות, כאשר על נושאים כמו עבירות משמעת ועניינים שלא קשורים לעלילה לא דנים מול הקהל. במיוחד לא כשזה שמעורב בתקרית, במקרה הנ"ל, הוא האיש שהחברה מתיימרת להפוך לפנים החדשות של האירגון. אם עד עכשיו הצופים לא קיבלו באהדה את ריינס ואת העובדה שה-WWE מתעקשים להציג אותו כשחקן המוביל שלהם, לדבר בפומבי על כך שהפר את מדיניות הבריאות ממש לא יעזור לריינס לזכות באהבת הקהל. בכל אופן אמברוז לא מתרשם מדבריו של רולינס ומפיל אותו לקרשים עם ה-Dirty Deeds על שולחן השדרנים.

דין אמברוז מסביר לסת' רולינס מה הוא חושב על טענותיו (האתר הרשמי של הWWE)
דין אמברוז מסביר לסת' רולינס מה הוא חושב על טענותיו (האתר הרשמי של הWWE)

במסגרת קמפיין ההתמודדות לניהול Smackdown שראינו מצד מספר דמויות בשבועות האחרונים, ביניהן טדי לונג וג'ון לורינייטיס, הגיעה ויקי גררו והציעה את עצמה לתפקיד. כמו קודמיה, נראה שגם היא לא תקבל את הג'וב המבוקש אחרי שנלקחה מהמקום ע"י מאבטחים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

R טרות' וגולדאסט ניצחו בקרב זוגות את ה-Vaudevillains איידן אינגליש וסיימון גוץ' ונראה שהם בונים רצף ניצחונות אחרי שלא הצליחו לנצח במשך זמן מה בתחילתו של הצמד שיצרו – The Golden Truth. בזמן הקרב ישבו לצד הזירה וצפו במתרחש Breezango טיילר בריז ופאנדנגו, שהם היריבים העיקריים של טרות' וגולדאסט ולא בטוח לאן תלך היריבות ביניהם שבמקרה הטוב נועדה להעביר זמן.

ג'ון סינה הגיע לזירה והחל לדבר על כך ש-AJ סטיילס נעזר בחבריו לוק גאלוס וקארל אנדרסון בכל הזדמנות ועל כך שתקפו אותו גם בשבוע שעבר, אך למרות הכל הוא עדיין עומד ובמקום להסתכל תמיד מעבר לכתף הוא מזמין את חברי The Club לבוא להתמודד מולו פנים מול פנים. AJ, גאלוס ואנדרסון נענים לאתגר ומגיעים לתקוף את סינה ואז צץ סיוע ממקום לא צפוי – אנזו אמורה וביג קאס נחלצים לעזרתו של סינה ומגרשים את סטיילס וחבריו מהזירה. בהמשך נודע שנקבע קרב לאירוע ה-Battleground בין AJ סטיילס, לוק גאלוס וקארל אנדרסון לבין ג'ון סינה ואנזו & קאס. לחלק יראה מוזר הציוות של סינה לצמד שרק לא מזמן הגיע מ-NXT, אבל יש כמה יתרונות לדבר: העיקרי הוא שהיריבות בין ג'ון סינה ל-AJ סטיילס תישאר טריה, ידענו (ורצינו) שזה יהיה סטוריליין ארוך כך שלעשות שני קרבות 1 על 1 רצופים בין סינה לסטיילס יזיק לשמירת המתח בין השניים. לכן קרב 3 על 3 ב-Battleground זה צעד נכון בדרך לקרב הגדול בין אלוף העולם 15 פעמים לבין הפנומנלי ב-Summerslam באוגוסט. דבר נוסף הוא ששילוב אנזו אמורה וביג קאס ביריבות בין דמויות מובילות כמו סינה וסטיילס כנראה מסמל שמנבאים גדולות לצמד הצעיר ובונים עליהם, יש שיגידו אלופי הזוגות החדשים בקרוב.

אנזו אמורה וביג קאס נחלצים במפתיע לעזרתו של ג'ון סינה (האתר הרשמי של הWWE)
אנזו אמורה וביג קאס נחלצים במפתיע לעזרתו של ג'ון סינה (האתר הרשמי של הWWE)

בקי לינץ' ניצחה את סאמר ריי בקרב שהיה אמור להתקיים בשבוע שעבר, אבל לא יצא לפועל אחרי שבקי תקפה את נטליה שישבה לצד הזירה בגלל שהאחרונה בגדה בה אחרי קרב הזוגות שהיה בין שתיהן לבין שארלוט ודיינה ברוק ב-Money in the Bank. קרב בין בקי לינץ' לנטליה נקבע ל-Battleground שם נראה איך נטי מתפקדת בדמות ה"היל" והאם השינוי שעברה יעורר את עניין הקהל.

קופי קינגסטון, ביג E וקסבייר וודס הגיעו לזירה ונענו בחיוב להזמנה של משפחת וואייט שהופנתה ל-New Day מוקדם יותר באותו ערב לבוא למקום ממנו הגיעו הוואייטים ולהתמודד מולם שם. בניגוד לשבועות קודמים נראה שהשלישייה החלה להתייחס למשפחה ברצינות, כפי שוודס דרש מחבריו אחרי שהוא היה היחיד שראה בבריי וואייט ומשפחתו איום ממשי. זהו שינוי לטובה בכיוון אליו הולכת יריבות זו מפני שתחילה היה נראה שאלופי הזוגות כרגיל יעשו צחוק מיריביהם, מה שהיה פוגע בדמותו של בריי ומזיק לסיכויו להתבסס כאחד מהמובילים ברוסטר הנוכחי, אך נראה שלבסוף לא כך הדבר. מאוד מסקרן לראות איך הדברים יתפתחו וכרגע נדמה שיהיה ממש מעניין.

New Day מקשיבים להצעה של בריי וואייט (wwe.com)
New Day מקשיבים להצעה של בריי וואייט (wwe.com)

הקרב המרכזי של הערב, בהשראת יום העצמאות: קבוצת ארה"ב – ביג שואו, קיין, זאק ריידר, אפולו קרוז, ג'ק סוואגר, מארק הנרי והדאדלי בויז נגד קבוצת "הברית הרב-לאומית" – כריס ג'ריקו, קווין אוונס, סזארו, סאמי זיין, אלברטו דל ריו, שיימוס והלוצ'ה דראגונס. זה היה קרב הדחות 8 על 8 שבסופו זאק ריידר, שנשאר אחרון בקבוצתו יחד עם ביג שואו, הצמיד את שיימוס היחיד שנשאר מנגד והביא את הניצחון לקבוצת ארה"ב. הדבר המעניין הוא שבדרך כלל בקרבות מסוג זה יש משמעות למתאבק שנשאר "השורד האחרון" ומביא ניצחון לקבוצתו, לכן נצטרך לראות האם זאק ריידר יקבל "פוש" או איזשהו תגמול על הישג זה או שמא זה יהיה רגע בודד של תהילה בדיוק כמו בזכייה שלו באליפות הביניבשתית ב-Wrestlemania 32.

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort