(צילום: אתר רשמי)

מונדיאל נשים 2023: הכירו את הנבחרות של בית ח'

גרמניה כמובן הפייבוריטית לעלות מהבית הזה כשדרום קוריאה צפויה להצטרך אליה אבל אל תספידו מראש את הקולומביאניות. מרוקו תנסה להשאיר רושם מכובד

 

גרמניה:

ה-"פראואנטים" מלאת נחישות ללכת רחוק בטורניר ועל הנייר, הנבחרת השניה בטיבה בעולם אבל דירוג פיפ"א זה משהו אחד, הפסד לזמביה במשחק הכנה זה משהו אחר. אם הגרמניות רוצות ללכת עד הסוף, הן חייבות להיות בשיא הריכוז שלהן.

דירוג פיפ"א: 2

הישג שיא: זכייה (2003, 2007)

מאמנת: מרטינה ווס-טקלנבורג

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קפטנית: אלסנדרה פופ

שחקניות מרכזיות: מרלה פרומס, קתרין היינדריך, פליסיטאס ראוש, שרה דורסון, לנה אוברדורף, שרה דבריץ, מלאני לאופולץ, לינה מאגול, לאה שולר, לורה פרייגאנג, אלכסנדרה פופ

נבחרת גרמניה (צילום: אתר רשמי)

שווה מעקב: ג'ול ברנד. שחקנית הכנף בת ה-20 תתחרה על מקום בהרכב מול קלרה ביול ותקווה להיות ההפתעה הנעימה של הגרמניות בטורניר הזה.

לקראת הטורניר: הספד לזמביה וניצחון דחוק על וייטנאם רגע לפני שכל העסק מתחיל ללא ספק הדליק כמה נורות אדומות במחנה הגרמני אבל למזלן הבית שלהן לא מסובך מדי.

מטרות לטורניר: כאמור הבית של גרמניה פשוט מדי כדי שיצליחו איכשהו לא לסיים בו ראשונות. בשמינית הגמר כבר תחכה משוכה קשה יותר בהרבה, או ברזיל הטכנית, או צרפת הלוחמנית.

מרוקו:

"לביאות האטלס" מגיעות לטורניר בכורה ויקוו להשאיר רושם חיובי למרות שהוגרלו לבית לא כל בכלל עם גרמניה החזקה ודרום קוריאה ולומביה היצירתיות. בתור חוויה ראשונית על הבמה הגדולה מכולן, כנראה המטרה העיקרית תהיה לא להישאר עם רשת מחוררת אחרי שלושה משחקים.

דירוג פיפ"א: 72

הישג שיא: הופעת בכורה בטורניר

מאמן: ריינל פדרוס

קפטנית: ר'יזלאן שבאק

שחקניות מרכזיות: אינס ארוואייסה, נסרין אל שאד, סבאח סר'יר, רקיה מזראווי, יסמין מראבט, אלודי נקש, סלמה אמאני, ר'יזלאן שבאק, רוזלה אייאן

נבחרת מרוקו, (צילום: אתר רשמי)

שווה מעקב: נוהיילה בנזינה. שחקנית ההגנה בת ה-25 הולכת לעשות היסטוריה ולהפוך למשתתפת הראשונה בהיסטוריה של טורניר המונדיאל שלובשת חיג'אב בזמן משחקים. היסטוריה דתית בצד, לא מעט מהיכולת ההגנתית של הנבחרת תהיה תלויה בבלמת של FAR רבאט מהליגה המקומית, קבוצת הייצוג של צבא מרוקו.

לקראת הטורניר: מרוקו העלתה הילוך לקראת המונדיאל בכל הנוגע למשחקי ההכנה בחודש האחרון כשהחליטה לפגוש יריבות חזקות במטרה להגיע מוכנה לטורניר. היא אמנם לא כבשה אף שער אבל סחטה 0-0 מכובד גם מאיטליה וגם משוויץ וכנראה שזו הגישה איתה תבוא לטורניר, קודם כל הגנה.

מטרות לטורניר: איך אפשר לצפות למשהו בטורניר בכורה בבית שלשאר היריבות יש המון כוח התקפי? כמו שכבר ציינתי, ההגנה תצטרך לדבר כאן חזק. אם במטעות זה יוביל לעוד 0-0 ונקודה היסטורית, "לביאות האטלאס" בהחלט יציינו את זה כהישג.

קולומביה:

"לס קפטראס" חולמות בענק. אמנם לסיים כראש בית אינו בהישג יד בגלל הנוכחות של גרמניה, אבל המבטים לכיוון המקום השני בבית החלו עוד לפני שיצאו לדרך משחקי ההכנה של קולומביה.

דירוג פיפ"א: 25

הישג שיא: שמינית גמר

מאמן: נלסון אבדיה

קפטנית: דניאלה מונטויה

שחקניות מרכזיות: קרולינה אריאס, דניאלה קראקס, מנואלה וונחאס, דיאנה אוספינה, דניאלה מונטויה, לייסי סנטוס, קתאלינה אוסמה, לינדה קייסדו

שווה מעקב: לינדה קייסדו. הבחירה על מי לשים את הספוטלייט לא יכלה להיות ברורה יותר. החלוצה בת ה-18 שכיכבה בקופה אמריקה עד גיל 20 וסגרה לעצמה מעבר חלומי לריאל מדריד הגדולה ללא ספק תהיה זו שתוביל גם את הנבחרת הבוגרת לכל הישג שיהיה לה בטורניר הזה. יכולת שיא שלה בהחלט תתרום למאמץ לעלות לשמינית הגמר.

לינדה קייסדו הכוכבת הצעירה של נבחרת קולומביה (צילום: אתר רשמי)

לקראת הטורניר: משחק ההכנה האחרון של קולומביה הסתיים בטונים צורמים מאוד כבר בדקה ה-20 אחרי שהיריבה, אירלנד, פוצצה את המשחק כששחקנית אירית תוקלה בחריפות ונזקקה לביקור בבית חולים מקומי. לפני כן קולומביה פגשה את פנמה פעמיים וסיימה איתה בתיקו פעם אחת בזמן שהיא מנצחת את המשחק השני. ובכל זאת, פנמה אינה מדד ליכולת גבוהה, ואם קולומביה באמת רוצה להפתיע את דרום קוריאה בקרב על המקום השני, היא תצטרך להתאמץ הרבה יותר.

מטרות לטורניר: אם תשאלו את הקולומביאניות, המקום השני בהישג יד. כמובן שגם אם הן יעלו, שמינית הגמר כבר תהיה תחנה אחרונה כי צרפת/ברזיל זו אופרה אחרת.

דרום קוריאה:

"נמרות אסיה" מגיעות להזכיר לכולם שהן עדיין מעצמת כדורגל נשים למרות ירידה קלה באיכות הסגל בשנים האחרונות. על הנייר, חוץ מגרמניה, דרום קוריאה הנבחרת הכי חזקה בבית ח' וגם אמורה לעלות לשלבים הבאים בטורניר, אבל בשביל לא להיות מופתעת צריך להגיע ביכולת שיא למאני טיים.

דירוג פיפ"א: 17

הישג שיא: שמינית גמר

מאמן: קולין בל

קפטנית: קים הייה-רי

שחקניות מרכזיות: קים יונג-מי, שים סאו-יון, לים סאון-ג'ו, לי יונג-ג'ו, קים הייה-רי, צ'ו סו-היון, לי גיום-מין, ג'י סו-יון

נבחרת דרום קוריאה (צילום: אתר רשמי)

שווה מעקב: קייסי פייר. החלוצה בת ה-16 עשתה היסטוריה קטנה כשהפכה לדמות הכדורגל הראשונה בהיסטוריה של דרום קוריאה שמגיעה ממשפחה מעורבת. בת לאם קוריאנית ואב אמריקאי, פייר גדלה במדינת ניו ג'רזי וקיבלה את חינוך הכדורגל של האקדמיות המקומיות. אחרי שכבשה 5 שערים בצמד ההופעות הבודדות שלה בנבחרת עד גיל 17 של דרום קוריאה, היא קיבלה את הזימון המפתיע לנבחרת הבוגרת ומגיעה למונדיאל במטרה להמשיך לכתוב את ההיסטוריה הפרטית שלה.

לקראת הטורניר: רגע לפני ניצחון דחוק על האיטי, דרום קוריאה פירקה את זמביה פעמיים כשהיא כובשת 5 שערים בכל אחד מהמשחקים, מה ששוב מעיד שלפחות בחוד ההתקפה, יש על מי לסמוך. הבעיה העיקרית שלהן היא בין הקורות עם קים יונג-מי ויון יונג-גאול הותיקות שכבר איבדו מהחדות שלהן.

מטרות לטורניר: אין יותר מדי לאן לתמרן פה. לא לעלות לנוקאאוט ייחשב כאכזבה, לעלות מעבר לשמינית חלום. המטרה הריאלית היא שמינית גמר וזה כנראה יהיה בר השגה.

תחזית דירוג הבית: 1-גרמניה, 2-דרום קוריאה, 3-קולומביה, 4-מרוקו

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort