צילום: שאול גרינפלד

אס״א ת״א פותחת עונה ומכוונת הכי גבוה שאפשר

עם תמהיל של שחקניות צעירות וותיקות, מאמן חדש על הקווים, זרות שעד כה מראות את האיכותיות שלהן, והבת ששבה הביתה, אס״א ת״א פותחת עונה. לי פלקון: ״מרגישה שיש לנו קבוצה טובה, באמת סגירת מעגל ומרגשת״
אייל צחי: ״אס״א ראויה לחזור לפסגת כדורגל הנשים בארץ״ ״מקווה שיתנו באמת את המשאבים הנדרשים כדי שהקבוצות בארץ יצליחו וכדורגל הנשים בארץ יצליח״

אס״א ת״א הוא המועדון המעוטר ביותר בכדורגל הנשים בישראל, דורות של שחקניות שגדלו בו, בשנים האחרונות אס״א המועדון לא הצליח לזכות שוב באליפות, כאשר הדומיננטיות של קרית גת בליגה עושה את שלה. הפעם האחרונה שאס״א הניפה את צלחת האליפות הייתה בעונת 2018/19 אז זכתה הקבוצה בדאבל ובביקור היסטורי בבית הנשיא.

אס״א בבית הנשיא (צילום: שאול גרינפלד)
באס״א מקווים שהעונה עם הזרות החדשות ויחד עם שחקניות החיזוק כשלצידן הצעירות ממחלקת הנוער המיוחדת של המועדון. הן יציגו עונה טובה, אף אחד לא אומר אליפות, אבל כולם באס״א מכוונים גבוה כי זה חלק מהזהות של המועדון.

את הקיץ אס״א החלה בפרידה ממספר שחקניות, הראשית שבהן היא טליה זומר שעברה לשחק בקולג׳ בארה״ב. מיטל שרעבי, מיקה כץ, רקפת זיידן, ואופל סופר עזבו גם הן. שירה פניגר הגיעה בהשאלה מרעננה, דניאל האם מנתניה ולי פלקון שבה הביתה למועדון בו גדלה וממנו יצאה לקריירה בחו״ל.

תמהיל של זרות איכותיות, שחקניות ותיקות וצעירות (צילום: שאול גרינפלד)

חמש זרות יש העונה בסגל של אס״א, מדיסון מורנין שנשארה מהעונה שעברה, אליה מצטרפות השוערת לינדזי קיטסון שבמשחקים הבודדים בהן שיחקה הראתה את היכולות שלה בין הקורות.
הקשרית האחורית שיי מוייר, החלוצה קארולינה טרונקוסו, והבלמית קלואי גורמן.

בהקשר של קלואי גורמן, כשאחד ממנהלי אס״א קיבל מייל באחד מסופי השבוע ובו נכתב ״אני שחקנית שמחפשת קבוצה״ הוא חשב שמדובר בעוד ספאם ועוקץ ניגרי, אבל סרטון הוידיאו המצורף גרם לו להסתכל על הסרטון ולתהות אם באמת יש פה משהו. הצוות המקצועי צפה בקלטת, ושבוע אחרי קלואי גורמן כבר הייתה בת״א.

קלואי גורמן (מימין) ושירה פניגר באימון הקבוצה (צילום: שאול גרינפלד)

הבלמית האמריקאית ששיחה בשנים האחרונות בפורטוגל וקבוצתה ירדה ליגה בעונה אחרונה, גילתה תושיה כשהבינה שאס״א מחפשת בלמית ופנתה למועדון. באס״א מרוצים מהבלמית שהגיעה בדרך לא שגרתית ורואים בה כמי שתחזק את מרכז ההגנה בעונה הקרובה.

ֿ
המאמן אייל צחי:
״אני מאוד שמח שהצטרפתי השנה לאס״א ת״א, שנה ראשונה שלי בכדורגל נשים בבוגרות, עד השנה עבדתי במחלקות נוער שונות, מהבכירות בארץ. הגעתי למקום שמבחינתי הוא הטופ של כדורגל הנשים בארץ.

קבוצה מסודרת, מאורגנת, יש לי פה צוות נהדר שנותן מענה לכל דבר שצריך. יש לי פה שחקניות טובות, גם הזרות, ולא רק טובות, גם חדר הלבשה טוב, איכותיות מאוד, בינתיים אני מאוד נהנה, אני מקווה שנצליח במהלך העונה להגיע להישגים יפים כי אס״א ראויה לחזור לפסגת כדורגל הנשים בארץ.

אייל צחי ״שנה ראשונה שלי בכדורגל נשים״ (צילום: שאול גרינפלד)
באופן כללי אני חושב שלכדורגל הנשים יש פוטנציאל מאוד מאוד גדול להתקדם לגדול ולהתפתח, אני מקווה שמי ששומע אותי גם בהתאחדות לכדורגל, וכל מי שאחראי על הסקטור הזה של הנשים יתנו באמת את המשאבים הנדרשים כדי שהקבוצות בארץ יצליחו וכדורגל הנשים בארץ יצליח״.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לי פלקון סיפרה לנו על תחושותיה ועל העונה הקרובה:

״אני ממש שמחה לחזור לאס״א, באמת די סגירת מעגל מרגשת, אחרי כל השנים שהייתי בחו״ל ובעצם זה היה המקום הראשון ששיחקתי בו וממנו יצאתי לחו״ל אחרי שבעצם די גדלתי במועדון, אז אני מאוד מאוד שמחה בהחלטה הזו, בינתיים אני באמת רואה צדדים ממש טובים במועדון, כמה שמנסים ומשקיעים ומנסים לתת את התנאים הכי טובים לנו כשחקניות שזה משהו שאני מאוד מעריכה וזה באמת דבר שאני תמיד שואפת אליו וזה מקצוענות״.

לי פלקון ״סגירת מעגל מרגשת״ צילום: שאול גרינפלד

״אז אני באמת מרגישה שיש לנו קבוצה טובה, הופתעתי, באמת הופתעתי לגלות שהצעירות שגדלו במועדון וכרגע מרכיבות חלק משמעותי בקבוצה, מעבר לזה שהן מוכשרות, הן באמת מראות אופי ונראה שבאמת הולכת להיות קבוצה מצויינת שהולכת לתת פייט כל משחק שנעלה אליו, ובאמת שילוב של כמה מהוותיקות שזו אני ומיכל וכמובן הזרות ולצד הצעירות שבאות להוכיח שהן גם מתאימות לליגה והן לגמרי שם, ואני מאוד מצפה לראות איך הדברים יתחברו״.
״הופתעתי מהצעירות״ מורן מוסקוביץ' ורביד כהן שעלו מהנוער. (צילום: שאול גרינפלד)

״המטרה היא כמובן תמיד תמיד כשאני עולה למגרש זה תמיד להשיג את הדבר הכי גבוה, אם זה אליפות וגביע, זה משהו שהוא תמיד מטרה וכמובן שנשאף ונעבוד קשה עבור זה. אבל זה דווקא מקום טוב להגיע ממנו, שאנחנו מגיעות ממקום צנוע ויש לפנינו המון המון עבודה. אני ממש ממש מצפה לעונה הקרובה, וסומכת על כל המערכת וכל מי שיש באס״א, גם מבחינת השחקניות וגם מבחינת הצוות המקצועי שכולנו נעשה את הכי טוב ובטוחה שנראה תוצאות טובה ושתהיה לנו עונה מוצלחת״.
מיכל בין:
״מתרגשות ומחכות בקוצר רוח לפתיחת העונה! אנחנו מכוונות כמו תמיד הכי גבוה. יש לנו קבוצה צעירה ורעבה יחד עם הזרות ולי פלקון שהצטרפה. אין ספק שהליגה העונה תהיה מאתגרת.
״מתרגשות ומחכות בקוצר רוח לפתיחת העונה״ מיכל בין. (צילום: שאול גרינפלד)

אנחנו מרגישות מוכנות לליגה בצורה הטובה ביותר בזכות הצוות אימון המדהים שעוטף אותנו והעבודה הקשה של כל אחת ואחת מהשחקניות.
יאללה אסא !״

סגל הקבוצה: לי פלקון, קלואי גורמן, קארולינה טרונקוסו, לינדזי קיטסון, שיי מוייר, שירה פניגר, דניאל האם, מיכל בין, ספיר אלבז, הילה בן ברק, ליהי רהט, מאיה אפרתי, מורן מוסקוביץ׳, מדיסון מורנין, אלן טופוריה, רביד כהן, אבישג אייס, שי-לי גלאון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. הנה הן באות: הכירו את הסגלים של ליגת העל – JSport

    […] ת״א אס״א רוצה לחזור לצמרת העונה, וכמו שסיקרנו לאחרונה הקבוצה מכוונת הכי גבוה אפשר. כן, עזבו אותה מספר […]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort