צילום: שאול גרינפלד
סיכום מחזור

גביע אתנה: הפועל פ״ת אס״א ועמק חפר ניצחו, רמה״ש הודחה

3:1 לעמק חפר על רמה״ש, נועה קוזק בהופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת, רוני לוי ראתה את הכרטיס האדום. אס״א ניצחה את חדרה ועלתה למקום הראשון בבית, הפועל פ״ת ניצחה את קטמון שתפגוש במחזור האחרון את קרית גת

רמה״ש – עמק חפר 3:1

רמה״ש הגיעה למשחק עם סגל חסר, הזרות של רמת השרון טרם הגיעו, והיחידה על הספסל הייתה השוערת הצעירה אגם חביב שהוחלפה כבר בדקה הראשונה לאחר שבטעות נרשמה בטופס המשחק כחלוצה, למעשה רמה״ש נותרה ללא ספסל. מהצד השני הגיעה עמק חפר בהרכב מלא. עימנואל אברהמי ומריאן עווד שחזרו מויאריאל פתחו בהרכב.

שחקניות עמק חפר חוגגות שער יתרון (צילום: שאול גרינפלד)

המשחק נפתח בגישושים של שתי הקבוצות, אבל עם הזמן עמק חפר השתלטה על המשחק והראתה את האיכויות שיש לה בחלק הקדמי. רמה״ש ניסתה לצאת עם כדורי עומק שיועדו לרוני לוי מה שלא כל כך עבד.
דק׳ 25 גול! 1:0 עמק חפר. מריאן עווד חטפה כדור ורצה בצד ימין ומקצה הרחבה בעטה לא חזק ברגל ימין כדור שלאמה הדפה לא טוב, והגיע לרגליה של רעות רווחה. רווחה בעטה כדור שפגע בקורה וחזר בדיוק לרחבת החמש, שם עמדה ג’סיקה וויד שמקרוב בעטה פנימה.
עד להפסקה השליטה הייתה אצל חפר שניסתה שתקפה שוב ושוב, בעיקר מהאגפים. רמה״ש לא הצליחה לשבור את המערך של עמק ולסכן אותה מול השער.

סתיו ארזי בטירוף אחרי השיוויון (צילום: שאול גרינפלד)

המחצית השניה נפתחה בחילוף בעמק חפר, קלי למורטה יצאה, נכנס נועה קוזק, השוערת הצעירה של עמק חפר ונבחרת ישראל בהופעת בכורה בקבוצה בוגרת, טוב שיש את גביע אתנה לתת לשחקניות הצעירות לצבור דקות משחק.

דק׳ 56 כרטיס צהוב לרוני לוי
דק׳ 65 כרטיס אדום לרוני לוי. טל איסייב ניסתה לעצור את רוני לוי בעבירה שזיכתה אותה בכרטיס הצהוב, רוני לוי קצת איבדה את זה ודחפה את איסייב לדשא בלי כדור, השופט שעמד קרוב הוציא לה צהוב שני ואדום. רמה״ש בעשר שחקניות.

דק׳ 84 גול! רמת השרון משווה. נועה ביטון הרימה כדור מדוד מצד ימין שהגיע לראשה של סתיו ארזי שמ-11 מטר נגחה חזק לפינה הרחוקה.
דק׳ 86 גול! 2:1 עמק חפר. רמת השרון לא הספיקה לחגוג את השיוויון ועמק חפר עלתה שוב ליתרון. ראניה ראשד הרימה כדור מצד ימין של הרחבה, ג’סיקה וויד התרוממה ונגחה חזק פנימה.

נועה קוזק בהופעת בכורה בקבוצה הבוגרת (צילום: שאול גרינפלד)

דק׳ 89 לאמה גנאמה עוצרת את ראשד, הכדור ניתז לרגליה של עופרי מרגלית שבעטה, נועם אכטל הצילה מהקו.
דק׳ 90 גול! מריאן עווד שלחה כדור ענק מחצי מגרש שהגיע לרשאד שנכנסה לרחבה ובאחת על אחת מול לאמה לא התבלבלה וכבשה. 3:1 גדול לעמק חפר. רמת השרון שהודחה מגביע אתנה תצטרך להתחזק ומהר.
למא גנאמה עוצרת את רעות רווחה (צילום: שאול גרינפלד)

הרכבים:
רמת השרון: למא גנאמה, פביולה, שובל טוויל, סתיו ארזי, רקפת זיידן, נועה ביטון, רוני לוי, קארין סנדל, מיטל שרעבי, נועם אכטל, אגם חביב. (אליה אילת, 1)
עמק חפר: קלי למורטה (נועה קוזק, 45), עימנואל אברהמי, טל איסייב, צ׳ארלי קיל (רותם שכטר, 81), רעות רווחה (עופרי מרגלית, 73), ג׳סיקה וייד, פאטמה חמודה, ראינה ראשד, סהר מימון ( נועה חשמונאי, 68), דיקסון, מריאן עווד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי כשרונות חדרה – אס״א ת״א 1:0
מכבי כשרונות חדרה אירחה את אס״א ת״א במגרשה הביתי, בפתח תקווה, כן, זו לא טעות, הקבוצה מחדרה שנדדה שעונה שעברה לעפולה שוב משחק ללא מגרש ביתי בחדרה ושוב צריכה לנדוד והפעם לפתח תקווה. מתי חדרה תזכה למגרש ביתי? שאלה מעולה.

שחקניות חדרה ואס״א במאבק על הכדור (צילום: שאול גרינפלד)

אס״א הגיעה למשחק עם סגל מלא אחרי שהשלימה השבוע את הסגל כולל מספר החתמות של זרות איכותיות, ביניהן השוערת קיטסון. בחדרה הסגל עדיין לא שלם והקבוצה תרצה להתחזק לפחות בעוד שחקנית זרה נוספת.
המשחק נפתח בגישושים של שתי הקבוצות ולא התעלה לרמה גבוהה במיוחד. קיטסון ניפקה מספר הצלות נהדרות שהשאירו את אס״א עם שער נקי. הקבוצות ירדו למחצית בתיקו מאופס.
המחצית השניה נפתחה עם חילוף כפול בחדרה, הילה שרון ו-ורוניקה מרקז נכנסו, מאיה גבריאלי ודימא אלרמחי יצאו. באס״א ליהי רהט יצאה, שי-לי גלאון נכנסה.
במחצית השניה חדרה הייתה קצת יותר מסוכנת אבל לא הצליחה לתרגם את זה לשערים.
דק׳ 67 גול! 1:0 אס״א. חטיפת כדור במרכז המגרש וכדור עמוק שנשלח לעברה של שחקנית הרכש החדשה, קארו החלוצה הארגנטינאית שהראתה את האיכויות שלה, רצה קדימה, נכנסה לרחבה, ניערה מעליה את הבלמית, עברה את השוערת ובעטה לרשת.
שחקניות אס״א ת״א חוגגות את שער הניצחון (צילום: שאול גרינפלד)

אס״א ת״א תפגוש במחזור האחרון את רמה״ש שכבר הודחה. חדרה ועמק חפר יפגשו למשחק על חצי הגמר.
יש שוערת לאס״א, לינדזי קיטסון נתנה הצגה (צילום: שאול גרינפלד)

הרכבים:
חדרה: מריאנה וודולזוב, דימא אלרמחי (הילה שרון, 46), שני דוד, ברייס הובר, הודיה ביטון, ואזקז, אסיה דרקסן, זוהר גת, מריה סמפדרו, מאיה גבריאלי (ורוניקה מרקז, 46), סאמר סופר.
אס״א ת״א: לינדזי קיטסון, ספיר אלבז, (דניאל הם, 83) קלואי גורמן, ליהי רהט, (שי-לי גלאון, 46) אבישג אייס, מורן מוסקוביץ׳, מדיסון מורנין, שיי מוייר, לי פלקון, קארו טרונקוסו (שירה פניגר,88), רביד כהן (מיכל בין, 77).

הפועל בנות קטמון ירושלים – הפועל פ״ת 2:0
אחרי שדיווחנו בשבוע שעבר על המחלוקת המשפטית בין שתי העולות החדשות, אתמול (ראשון) הן נפגשו במחזור השני של גביע אתנה, הפועל בנות קטמון ירושלים במשחקה הרשמי הראשון כקבוצה בליגת העל. הפועל בנות קטמון ירושלים הגיעה למשחק אחרי מסע רכש מרשים בקיץ. הפועל פתח תקווה שיחררה את רוב הסגל שהעלה אותה ליגה והתחזקה גם היא בשחקניות חדשות.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא אירועים מיוחדים ובתוצאה מאופסת.
דק׳ 61 גול! 1:0 הפועל פתח תקווה. כדור עומק שהגיע לסף הרחבה, שתי הבלמיות לא הצליחו להרחיק, יציאה גרועה מאוד של השוערת ואוסקובר שהגיעה מאחוריה חטפה את הכדור ודחקה פנימה.

דק׳ 71 גול! 2:0 הפועל פתח תקווה. טעות איומה של אולקו שמאבדת את הכדור על סף הרחבה ונותנת מתנה גדולה לסנדרה נבוואטמה שמול מרום קרן לא מתבלבלת ובועטת פנימה.
פתח תקווה המשיכה בלחץ שלה עד הסיום, קטמון עוד ניסתה לחזור למשחק אבל ללא הצלחה. ניצחון ראשון לפתח תקווה, בהפועל קטמון ירושלים יצטרכו לראות איך כל הרכש החדש מתחבר יחד לקבוצה לוחמת. במחזור הבא: קרית גת.

הרכבים:
הפועל קטמון ירושלים: מרום קרן (ראנטה סנטנה, 71), יוטנדה אולקו, ג׳אנט אגייר, מיקה כץ, מאיה חיטמן, פלאביה, הילה כץ, אדווה בוכהולץ, מעיין סופנוב (מרב יעקבס, 57), רחל שטיינשניידר, נוי אמסילי (יולי נחשוני, 80).
הפועל פתח תקווה: ספולוודה, רנין סלאמה, היידי לין, זוהר כהן (נרגס אלטורי, 87), סנדרה נבוואטמה, שני סירוטה, מאיה סירוטה (ליאור רובין, 63) רוני שמריך, אלינה מטקלוב, ליל אליזבת (שירה פרץ, 80), אסקובר

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort