הליגה האנגלית: מנצ'סטר סיטי התקרבה לאליפות

הדרבי של מנצ'סטר היה חם מתמיד, כאשר הקבוצות נמצאות במאבקים שונים לגמרי בליגה האנגלית. מנצ'סטר סיטי, האורחת במשחק הזה, נמצאת במאבקי האליפות שלה עם ליברפול. היא ידעה שניצחון במשחק הזה יעלה אותה למקום הראשון על חשבון ליברפול במחזורי הסיום של העונה. מנגד, מנצ'סטר יונייטד, נמצאת במאבקים עם צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם על המקומות שמובילים לליגת האלופות בעונה הבאה. מנצ'סטר יונייטד, נמצאת כמובן ביריבות עם ליברפול שמתחרה עם סיטי על האליפות אך היא גם לא רוצה שהיריבה שלה מאותו עיר תזכה באליפות. המארחים הגיעו למשחק לאחר תבוסה 4:0 לאברטון ורק עם שני ניצחונות בשבעת משחקיה האחרונים. האורחים, הגיעו למשחק בתקופה טובה מאוד, מלבד ההדחה בליגת האלופות. במשחק הקודם בין הקבוצות ניצחה מנצ'סטר סיטי 3:1. מנצ'סטר סיטי, נאלצה לשחק ללא קוין דה-בריינה הפצוע.

הרכבים, מנצ'סטר יונייטד: דויד דה-חאה, מתאו דרמיאן, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדולף, לוק שאו, אנדראס פריירה, פרד, פול פוגבה, ג'סי לינגארד, מרקוס ראשפורד.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, וינסנט קומפני, איימריק לאפורט, אולכסנדר זינצ'נקו, איקיי גונדוגן, פרננדיניו, דוידי סילבה, ברנרדו סילבה, סרג'יו אגוארו, ראחים סטרלינג.

מהלך המשחק, מחצית ראשונה:

המשחק נפתח עם המון לחץ של מנצ'סטר סיטי על הגנת יונייטד שהתקשתה להניע כדור. היא ניסתה לייצר התקפות מסוכנות כבר בתחילת המשחק אך לא הצליחה. מנצ'סטר יונייטד, יצאה להתקפות מתפרצות וניצלה את איבודי הכדור של האורחת. כבר בדקה העשירית נאלץ קומפני לעשות עבירה כדי לעצור מתפרצת והוא קבל על זה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. המשחק היה מהיר ורץ מצד לצד, כאשר ההזדמנות המסוכנת הראשונה הגיעה בדקה ה-16. פוגבה שלח כדור גובה מעל כל הגנת סיטי, הכדור הגיעה לרגל של לינגארד שבעט אל מחוץ למסגרת. בדקה ה-19 דויד סילבה הוריד כדור לברנרדו סילבה שבעט חזק מרחוק, אך דה-חאה עצר בקלות. מיד לאחר מכן, האדומים רצו למתפרצת והכדור נשלח ללינגארד, שלא הגיע לכדור לפני אדרסון. לאחר הדקות הסוערות האלו, המשחק נרגע קצת והיה פחות מסוכן. בדקה ה-24 קיבל פריירה את הצהוב הראשון בצד של מנצ'סטר יונייטד. שתי דקות לאחר מכן, זינצ'נקו ביצע עבירה וקיבל גם הוא צהוב. אשלי יאנג ניגש להגביה אך הכדור הורחק ע"י הגנת סיטי. החצי השני של המחצית הראשונה, השליטה הייתה לגמרי של מנצ'סטר סיטי, כאשר יונייטד לא הצליחה לייצר שום דבר. בדקה ה-44 גונדוגן, אגוארו וסטרלינד התמסרו ברחבת יונייטד עד שסטרלינג בעט חלש לפינה ודה-חאה הציל את קבוצתו מספיגה. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 0:0.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית שנייה: 

המחצית השנייה נפתחה בצורה שווה לחלוטין. דתי הקבוצות התקשו לתקוף ולשבור את ההגנה של היריבה. בגלל זה סיטי ביצעה חילוף התקפי כבר בדקה ה-51 והוציאה את פרננדיניו, במקומו היא הכניסה את לירוי סאנה הגרמני. בדקה ה-54 גונדוגן מסר לברנרדו סילבה, שרץ ונכנס לרחבה עשה הטייה שמאלה כדי לנער את שאו ממנו ובעט לרשת של דה-חאה כדי לקבוע 1:0 משמעותי לטובת מנצ'סטר סיטי.המארחים הצליחו להתעורר לאט לאט ובדקה ה-63 פוגבה הוכשל מספר מטרים לפני הרחבה של סיטי. הצרפתי ניגש לבעוט ושלח את הכדור ישר לחומה. בדקה ה-66 פרד איבד כדור באמצע המגרש והכדור נמסר לסטרלינג ששלח כדור למחליף סאנה. סאנה הגיע לאחד על אחד ושלח את הכדור לרשת כדי לקבוע 2:0 למנצ'סטר סיטי.

שחקני סיטי חוגגים (קרדיט: דף הפייסבוק של הליגה האננגלית).

חמש דקות לאחר מכן, ביצעה מנצ'סטר יונייטד את חילופה הראשון כאשר הוציאה את אנדראס פריירה והכניסה את רומלו לוקאקו. הרוחות במשחק נרגעו לקראת הסיום ומנצ'סטר סיטי לא יצאה להתקפות. בדקה ה-83 המארחים ביצעו חילוף כפול והוציאו את ג'סי לינגארד ומתאו דרמיאן, במקומם נכנסו אנתוני מרסיאל ואלכסיס סאנצ'ז. גם מנצ'סטר סיטי ביצעה חילוף כפול והוציאה את איקיי גונדוגן וסרג'יו אגוארו כדי להכניס את דנילו וגבריאל ז'סוס. באותה דקה קיבל לוק שאו כרטיס צהוב. בסיום ארבע הדקות שהוסיף השופט ניצחה מנצ'סטר סיטי את הדרבי בתוצאה 2:0 .

שמחה מוצדקת של שחקני סיטי (קרדיט: דף הפייסבוק של הליגה האנגלית).

יתר תוצאות היום בליגה האנגלית:

וולבס 1:3 ארסנל, כבשו לוולבס: רובן נבס (28'), מאט דוהרטי (37') וג'וטה דיוגו (45+2'). כבש לארסנל: סוקארטיס (80').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort