מגדל דוד

אחרי הניצחון של מ.ס. אשדוד אמש, בית"ר ירושלים הגיעה עם הגב אל הקיר לקראת המפגש מול הפועל ת"א באצטדיון המושבה כשברקע ההכנות לשבת הגורלית בה אשדוד תארח את סכניו במפגש של שתי הקבוצות שמתחת לקו האדום ובית"ר ירושלים תארח בביתה את האקס גיא לוזון ומכבי פ"ת שלו.

הרכבים:

הפועל: רובי לבקוביץ', עבאדי פרחאת, אדי גוטליב, אוראל דגני (ק), מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, קאיו, אחמד עאבד, נריוס ואלסקיס.

בית"ר: איתמר ניצן, דוד קלטינס, אורי זהבי, טל בן חיים, שמואל שיימן, אפונסו טיירה, אופיר קריאף (ק), יוסי בניון, גדי קינדה, פרדי-אנז' פלומן, אור אינברום.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה

תצוגה נהדרת של שני הקהלים הכינה אותנו בצורה נפלאה למלחמת העולם הזו כשהמשחק עצמו גם התחיל בצורה קצבית.

כבר בדקה השניה מרווין פרסמן ירד מכר הדשא אחרי חבלה שספג אבל המגן התאושש ושב לשחק.

בדקה התשיעית של המשחק שיימן קיצץ את פרחאת וראה צהוב.

בדקה העשירית של המשחק בית"ר הגיעה להזדמנות ראשונה, אבל אי הבנה בין קינדה לבניון טרפדה את ההתקפה כשקריאף נאלץ לבעוט ממצב לא נוח כדור שלבקוביץ' קלט בקלות.

המשחק של בית"ר המשיך בקו אגרסיבי מעט ובדקה ה-11' גם קלטינס נכנס לפנקס של זיו אדלר אחרי שהכשיל את בואטנג מאחור. קלאודמיר הרים את הכדור החופשי ודגני נגח נפלא אבל אור זהבי הציל לקרן, ממנה האדומים לא הצליחו להגיע למצב מסוכן.

בדקה ה-16' כדור טועה עף לכיוןן רחבת בית"ר ונריוס ואלסקיס ניסה להגיע אליו אבל הוכשל על ידי טל בן חיים, גם הבלם הירושלמי ראה צהוב. קלאודמיר ניגש לכדור החופשי אבל אור זהבי עמד נפלא בחומה והדף את הסכנה.

הבדקה ה-27 של המשחק אחרי התקפה של הפועל רפואה זרק כמה מילים מהספסל לעבר החלוץ שלו נריוס ואלסקיס שצרח על המאמן שלו בחזרה ורפואה העלה את ג'וזף גנדה להתחמם מיידית. אחרי שלוש דקות החילוף בוצע כשאנשי הפועל מונעים מואלסקיס לרדת ישירות לחדרי ההלבשה ומנסים להרגיע אותו בהושבה על הספסל.

בדקה ה-36' קריאף ספק הופל ברחבה על ידי גוטליב, אדלר לא שרק למרות שהקשר הירושלמי היה משוכנע שזה פנדל.

בדקה ה-43' של המשחק הגיע השער של האדומים! פריצה אדירה באגף מצידו של מרווין פרסמן וכדור רוחב שהגיע לקאיו שמול שער ריק גלגל פנימה, 1:0 להפועל ת"א!

עד לסיום המחצית לא היו אירועים, בית"ר בצרות.

מחצית שניה

ניסו יחזקאל עלה למחצית השניה עם חילוף כפול, בריהון ואנת'וני וארן עלו במקום אינברום וקריאף.

כבר אחרי חצי דקה אפונסו טיירה ראה צהוב אחרי עבירה על אחמד עאבד.

בדקה ה-59'  בואטנג מסר לקאיו ששלח עקב אבל זהבי הסיט עם הרגל לקרן.

בדקה ה-64' בית"ר קיבלה כדור חופשי אחרי עבירה על טיירה. פלומן ניגש לכדור אבל שלח אותו מעל השער.

בדקה ה-66' רפואה הוציא את כובש השער קאיו והעלה את שי אליאס הדפנסיבי יותר.

בדקה ה-69' נשרק פנדל לטובת בית"ר כשפלומן ספק הוכשל ברחבה אחרי איבוד כדור של פרחאת, מפה זה היה נראה גבולי אבל אדלר שרק. הצרפתי ניגש בעצמו לבעוט והבקיע במה שהיה הפנדל הראשון של בית"ר העונה! אנחנו ב-1:1 במושבה.

בדקה ה-73' פלומן שוב ברח לפרחטת שהכשיל אותו וראה צהוב. פלומן הרים טוב לרחבה אבל זהבי נגח החוצה.

רפואה ביצע חילוף אחרון, רז שלמה עלה במקום עבאדי פרחאת.

וואו זה היה קרוב! בעיטה אדירה של קלאודמיר טסה מעל השער של ניצן.

בית"ר עם חילוף אחרון, פלומן יצא ובוזגלו עלה לשחק.

בדקה ה-84' קינדה גם נכנס לפנקס של אלדר.

בדקה ה-87' גם בניון נכנס לפנקס אחרי שקיצץ את ספורי, בקצב הזה כל שחקני השדה בצהוב-שחור יירשמו למרות שבקושי נותר זמן משחק.

אדלר הוסיף 4 דקות משחק ובית"ר זכתה בקרן אותה בא להרים מאור בוזגלו. תוך כדי ההכנות לקרן גוטליב פגע באור זהבי וראה צהוב ולבסוף כשבוזגלו הרים ההגנה האדומה הדפה לקרן נוספת. בוזגלו הרים ודוד קלטינס נגח פנימה!!! 2:1 דרמטי לבית"ר!

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort