כאילו לא נגמר: מכבי ת"א שוב הביסה, 4:1 על נתניה

בעולם ללא הפתעות, המפגש הזה בנתניה היה מפגש הכנה לגמר הגביע. אך לא כך קרה, וביום רביעי הסתיימה באופן רשמי העונה של מכבי ת"א. אך למעשה, כבר שבועות לא מעטים מכבי נלחמת רק על קמפיין ליגה נקי מהפסדים. הקבוצה הזו כבר הוכיחה מספיק פעמים שהיא לא מורידה הילוך גם כשהכל גמור, רק שהפעם, בדיוק כמו ביום רביעי, עומדת מולה יריבה שהכל נמצא אצלה על הכף ובשלב הזה של העונה, לא יתקבל במחוזותיה פחות ממקום באירופה. כדי להשיג את מטרה זו, או לפחות להראות שהיא ראויה לה, היא תיאלץ להשכיח לחלוטין את המפגש הקודם בין הקבוצות.

 

הרכבים פותחים:

מכבי נתניה: דני עמוס; ויקי כחלון, ג'ונתן בורנשטיין, ברנקו ורגוץ, דודי תירם; ניקו אולסן, סתיו פיניש, עלי מוחמד, גבי קניקובסקי; גיא מלמד, פאטוס בצ'יראי.

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ'; מאור קנדיל, אופיר דוידזאדה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי; דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן; אלירן עטר, יונתן כהן, ארון שוינפלד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

באופן נדיר למדי במחוזותינו, שתי הקבוצות נאבקו משריקת הפתיחה על השליטה במשחק ושתיהן חיפשו את השער מוקדם מאוד, אבל עדיין לשתיהן היה חסר הצעד האחרון, לפחות בדקות הפתיחה. אלירן עטר לא היה רחוק מעוד שער נפלא בדקה ה-20 כאשר קיבל כדור בין הקווים של נתניה וחיפש את השער מרחוק, אבל בעט מעל המסגרת.

גם נתניה הצליחה לסכן את השער כעבור ארבע דקות, או יותר נכון להגיע למצב. קניקובסקי קיבל את הכדור באגף שמאל, חתך לכיוון האמצע ומצא את גיא מלמד חופשי ברחבה, מלמד ניסה לכבוש בנגיעה ובעט הרחק מעל השער.

נתניה שילמה ביוקר על ההחמצה בדקה ה-28. חילופי מסירות נהדרים ברחבה שלה השאירו את יונתן כהן חופשי מול עמוס, הוא בחר לפרגן למאור קנדיל שחיכה בצד השני של רחבת החמש, והמגן הימני דחק פנימה. 1:0 למכבי ת"א.

הקצב הגבוה נמשך, ונתניה שוב נשארה חשופה למתפרצת. בדקה ה-32 הכדור הורחק מהרחבה עד אבי ריקן, ששלח קדימה את אלירן עטר. מספר 16 בכחול רץ עם הכדור מחצי המגרש עד לרחבה, אך לבסוף נעצר על ידי הגנת נתניה מבלי שהספיק לבעוט לשער.

נתניה המתוסכלת מצאה תקווה מחודשת בדקה ה-41. כדור קרן מדוייק של ניקו אולסק הסתיים בראשו של גיא מלמד, שנגח כדור חד ומדוייק לחיבורים של ראיקוביץ' חסר האונים. 1:1. זו גם הייתה תוצאת המחצית, ותוצאה שללא ספק שיקפה את המתרחש על הדשא.

 

נתניה פחה את המחצית השנייה בחילוף התקפי, כשיחמיר היקה עלה לשחק במקום ניקו אולסק. בדקה ה-47 היא גם יצאה למתפרצת עם פוטנציאל מסוכן, אך מכבי סגרה יפה את החיסרון המספרי והכריחה בעיטה לא נוחה של סתיו פיניש, שפגע בשלטי הפרסום.

בדקה ה-53. צירוף נהדר נוסף של מכבי שיחרר את יונתן כהן במרחק של כ-23 מטרים מהשער. חלוץ בני יהודה לשעבר הכין את רגל שמאל ושיגר טיל לעבר החיבורים, אך פגע רק במשקוף.

כהן הגיע לעוד הזדמנות גדולה כעבור שתי דקות בלבד. הוא נשאר באחד על אחד מול דני עמוס אחר מסירה חכמה של שוינפלד, אבל עמוס מתח את הרגל והדף לקרן. אלה היו דקות נהדרות של מכבי.

נתניה כמעט וענתה בדקה ה-57. קנדיל איבד כדור במרכז המגרש, קניקובסקי ניצל את החור ושלח את בצ'יראי קדימה. בתום מאבק עם ז'איר על הכדור, הצליח המונטנגרי לגבור עליו אך איבד שיווי משקל ובעט ברגל שמאל החוצה.

הקצב לא נרגע. בהתקפה הבאה הכדור הגיע לאבי ריקן בפינת הרחבה, הוא חיפש את השער בניסיון שאפתני ואילץ את עמוס לזנק לכדור שעבר מילימטר מעל המשקוף.

לא עברה דקה, והגיעה ההצלה הגדולה של המשחק – או שמא שתי ההצלות הגדולות. שינפלד קיבל כדור באגף והעביר רוחב לכהן, שניסה לדחוק מקרוב עם העקב אך נעצר אצל עמוס. הריבאונד הגיע לרגלי אלירן עטר, אך גם אותו עמוס הצליח לעצור. השוער של נתניה שמר אותה במשחק.

מכבי לא הורידה את הרגל. חטיפת כדור במרכז המגרש הובילה ליציאה קדימה ביתרון מספרי. בסופה אבי ריקן בחר לבעוט מחוץ לרחבה, ושוב הכדור שרק ליד העמוד.

כדור הקרן שוב גרם להתקפי לב במכבי. בדקה ה-65, לאחר ערבוביה ברחבה, הבעיטה נחסמה פעם אחת אך נפלה לרגלי גיא מלמד, שכבש מקרוב. אך הקוון לא היסס בהרמת הדגל לנבדל, ובדיקת ההילוך החוזר אישרה את ההחלטה. אין שער.

מכבי המשיכה להחמיץ ובדקה ה-68 זה היה שוינפלד שנשאר לבדו ברחבה מול דני עמוס, אך היסס בבעיטה ונעצר על ידי מגן יריב.

בדקה ה-73 הסכר סוף סוף נשבר. ריקן העביר עקב יפה בין רגלי המגן, אצילי נכנס לרחבה בתנועה והוכשל בבירור על ידי עלי מוחמד. פנדל למכבי ת"א. אצילי, שנכנס כמה דקות קודם לכן, ניגש בעצמו לבעוט ולא התקשה להכניע את עמוס. 2:1 למכבי ת"א.

נתניה נשברה סופית בדקה ה-85. דויזדאדה הקפיץ מעל ההגנה לאצילי ומצא אותו במצב של שניים מול השוער עם שכטר לצידו. מחליף פירגן למחליף, שכטר דחק בקלילות, 3:1 למכבי ת"א.

מכבי לא התכוונה לסיים כאן והמשיכה לדרוך על הגרון. שכר חטף כדור ברחבת נתניה והוכשל, יגאל פריד שוב לא היסס להצביע לנקודה הלבנה. ההילוך החוזר אישר – בדקה ה-89, פנדל למכבי ת"א. אצילי שוב נעמד מול עמוס. הוא בעט לחיבורים, אך כניסה של שחקני מכבי ת"א לרחבה גררה בעיטה חוזרת. גם אותה אצילי הכניס בלי בעיה, 4:1 למכבי ת"א.

נתניה ידעה שנקודות מפגש כזה הן קשות להשגה, אך לשחזור של התבוסה במפגש הקודם בין הקבוצות היא בוודאי לא פיללה. היא תצטרך להרים את עצמה מהר מאוד וללמוד את הלקחים לא רק לשבוע הבא, אלא גם לעונה הבאה ואולי גם לקיץ.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort