ערב שקט בחיפה: הפועל חיפה והפועל ת"א נפרדו מאופסות

הפועל ת"א והפועל חיפה אמנם הגיעו למשחק הזה כששתיהן בצמרת הפלייאוף התחתון, אך במצב הפוך לחלוטין. הפועל ת"א, שהייתה בסכנת ירידה למשך כל העונה, מצאה את עצמה מחדש עם חזרתו בשנית של קובי רפואה וניצחה את כל שלושת משחקיה האחרונים כדי להתרחק מהקו האדום. בצד החיפאי, קבוצתו של שרון מימר ממשיכה לאכזב כשלא ניצחה כבר שמונה משחקי ליגה רצופים, ולמרות שעדיין נמצאת בחלק העליון של טבלת הפלייאוף התחתון והקו האדום עדיין נראה רחוק, המשך הכושר החלש עשוי להוציא את הפועל חיפה לפחות מאיזור הנוחות, אם לא להכניס אותה לקרב הישרדות מאוחר.

 

הרכבים פותחים:

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס; דור מלול, חן דילמוני, ריקי מיטרבסקי, ניסו קפילוטו; גיא חדידה, גל אראל, ראדו גינסארי, גילי ורמוט; מתן חוזז, עידן שמש.

הפועל ת"א: רובי לבקוביץ'; עידן כהן, מרווין פירסמן, אדי גוטליב, אוראל דגני; קלאודמיר פריירה, ניר לקס, קאיו, רמזי ספורי; אחמד עאבד, נריוס ואלסקיס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

הפועל ת"א השתלטה על הפתיחה והתקרבה בהדרגה לרחבה החיפאית. בדקה החמישית הגיע האיום הראשון כשחיפה נדחקה לאחור ובכך איפשרה לקלאדומיר לקבל כדור מצד ימין בקצה הרחבה ובמצב בעיטה נוח, אך הבעיטה שלו הייתה מעט גבוהה.

גם המארחת ניסתה להיכנס למשחק אך ההתקפה המסוכנת הבאה הייתה של הפועל ת"א. בדקה ה-13 ספורי הכניס כדור יפה לאחמד עאבד באגף שמאל, אך ממצב קורץ הא לא היה מספיק החלטי והצליח להשיג רק קרן.

הקבוצה המסוכנ על המגרש הוסיפה להיות הפועל ת"א, אפילו כשהפועל חיפה השתלטה על החזקת הכדור. בדקה ה-21 אגף ימין של הפועל חיפה נשאר פרוץ עקב איבוד כדור של דילמוני, מה שאיפשר הגבהה לרחבה ללא הפרעה. ואלסקיס היה האיש שהגיע ראשון, אבל שטקוס היה מוכן לנגיחה והדף בצורה מרשימה לקרן. דילמוני למעשה נפצע במהלך והוחלף על ידי לירן סרדל.

לחילוף, גם אם כפוי, הייתה השפעה מיידית. בדקה ה-25 סרדל חטף את הכדור ברחבת הפועל ת"א והשאיר אותו למתן חוזז הפנוי, אבל הוא בעט כדור חלש החוצה. בזבוז של הזדמנות גדולה.

הפועל חיפה המשיכה לסכן ובדקה ה-30 התקרבה שוב. הגבהה מצויינת של מלול מאגף ימין הורחקה רק עד גילי ורמוט, שחתך לאמצע ובעט כדור מסובב, שאמנם לא נכנס אבל כן העלה קצת את מצב הרוח של הקהל המקומי. כעבור כדקה, מסירה ארוכה נפלאה של גל אראל שלחה את מתן חוזז למתפרצת של שניים מול שניים, חוזז ניסה לעבור שחקן בתוך הרחבה אבל איבד את הכדור וטענותיו לפנדל לא נענו.

המטוטלת נשארה בצד של הפועל חיפה ועל סף ההפסקה עידן שמש קיבל כדור נהדר לרחבה וכמעט כבש, אך דגני הספיק להתערב ולהרחיק לקרן. אל אותו כדור קרן הגיע מיטרבסקי, שנגח מקרוב מעל המסגרת, ובכך ירדו הקבוצות למחצית כשהתוצאה מאופסת.

 

הפועל ת"א פתחה את המחצית השנייה עם קאיו על הספסל, כשבמוקמו נכנס ג'וזף גנדה, מה שהוסיף מהירות להתקפה של קובי רפואה. אך דווקא הפועל חיפה הייתה זו שפתחה את המחצית השנייה בסערה. כדקה וחצי מפתיחת המחצית, ורמוט שלח כדור מדוייק למתן חוזז, שהשאיר לעידן שמש מול שער חשוף. הכדור אמנם נכנס מרגלי שמש, אבל הדגל הונף בטענה לנבדל של מתן חוזז.

האורחת מתל אביב ניסתה לבסס שליטה במשחק אבל בדקה ה-53 פתחה את עצמה למתפרצת. ורמוט הוביל את הכדור ומצא שוב בכדור עומק את חוזז, שלא היה חד מספיק מול לבקוביץ' ונהדף לקרן. עוד החטאה גדולה למושאל ממכבי ת"א.

רמזי ספורי הופיע למשחק בדקה ה-57, כשקיבל סוף סוף שטח עם הכדור, כ-25 מטרים מהשער. הבעיטה שלו נראתה גבוהה אבל ירדה בצורה מפתיעה, אלא ששטקוס הגיב נהדר והדף את הכדור מעל השער.

המשחק עצמו חווה דקות שקטות למדי, אך האצטדיון רעש כשבדקה ה-70 הוחלף גילי ורמוט, המצטיין על המגרש עד כה, בנס זמיר. אוהדי הפועל ת"א שרקו בוז לורמוט זכר למעברו למכבי ת"א, ואוהדי הפועל חיפה הגיבו בקריאות "תתפטר" למאמן שרון מימר, שנאלץ לבצע חילוף נוסף כעבור דקות ספורות כאר עידן שמש נפצע תוך ניסיון בעיטה ובן אז'ובל עלה במקומו.

הפועל ת"א נדחקה בהדרגה לאחור וכמעט שילמה על כך בדקה ה-80, אז חוזז העביר כדור רוחב לעבר אז'ובל החופשי, שלא הצליח להגיע אליו.

המשחק הסתיים כפי שהתחיל, ללא רעש באף קצה של המגרש ובדיוק בתוצאה בה התחיל. הרצף של הפועל חיפה המשיך, ורצף הניצחונות של הפועל ת"א הסתיים כאן בסמי עופר.

 

 

היום בליגה הלאומית:

במשחק שסגר את העונה הסדירה בליגה הלאומית, רמת השרון הנלחמת על חייה התארחה אצל הפועל אשקלון, שתתחיל את השבוע הבא בפלייאוף העליון. התוצאה תאמה את המרחק בטבלה – פרץ כבש בפנדל והעלה את אשקלון ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עומאר עבוד השווה בפתיחתה של השנייה, אך לבסוף משעלי הכריע לטובת אשקלון בדקה ה-71.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort