לאומית – כפר סבא ממשיכים להדרדר, הצגה לעלי חטיב

לאחר שהמשחק בין הפועל אשקלון להפועל רמת השרון נדחה בשל המתיחות בדרום, משחקי המחזור ה-29 בליגה הלאומית נמשכים הערב עם שני מפגשים מסקרנים. במוקד – הפועל כפר סבא יכולה לחזור למקום השני אם תנצח את מכבי אחי נצרת, בעוד גם סקציה נס ציונה תנסה להישאר חזק במאבק מול הפועל עכו.

הפועל כפר סבא 3:2 מכבי אחי נצרת:

גם אופיר חיים, שהפסיד 2:0 להפועל עכו במשחק הבכורה על הקווים, לא הצליח לעצור את המפולת התלולה של הירוקים, שלא ניצחו כבר שבעה משחקים ברציפות. למרות התוצאות הרעות, השרוניים נמצאים עדיין מרחק ניצחון אחד מהמקום שמוביל לליגת העל. מי שתנסה לקלקל למארחת את התוכניות היא אחי נצרת המשתפרת של מוטי איוניר, שניצחה פעמיים והפסידה רק פעם אחת בארבעת משחקיה האחרונים.

בסופו של דבר המשחק נפתח, והוא חשף אותנו לפתיחה נהדרת עבור ירוקים מהשרון, כאשר שתי דקות בלבד הספיקו להם לעלות ליתרון במשחק. פאדי זידאן הכניס כדור עומק חכם לעומר צלישר, שהעביר מסירת רוחב מדויקת לכיוון תיבת החמש. מי שחיכה שם והשלים את המהלך עם כדור ברשת הוא פטר אוניקאצ’י שגלגל פנימה בקלילות.

חמש דקות עברו וכפר סבא הכפילה את היתרון בדקה השביעית! החבורה של אופיר חיים המשיכה ללחוץ על הדוושה, כאשר מהלך התקפי נפלא נוסף הסתיים בכדור עומק נהדר של עומר פדידה לפאדי זידאן. האחרון נותר באחד על אחד ולא אכזב מול מהדי זועבי. פתיחה מסחררת עבור הקבוצה של אופיר חיים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-35 המשחק הזה שב לחיים כאשר אחי נצרת הצליחה לצמק את התוצאה מכדור חופשי פנטסטי. זה התחיל כאשר האורחת קיבלה הזדמנות בכדור חופשי ועלי חטיב לא אכזב עם ביצוע פשוט נפלא לחיבורים של איתמר ישראלי מ-17 מטרים פחות או יותר, ורגע לפני המחצית השנייה המשחק נפתח מחדש.

בדקה ה-59 הקאמבק המדהים של אחי נצרת הושלם! תומר ששונקר כבש שער עצמי אומלל מתוך הרחבה אחרי כדור חופשי שהגביה עלי חטיב. חוסר מזל משווע למארחת, שמאבדת יתרון כפול שהצליחה להשיג כבר בדקה השביעית של המשחק. בסופו של דבר המשחק הזה הסתיים בניצחון מדהים של אחי נצרת, כאשר את שער הניצחון הדרמטי כבש בדקה ה-84 עלי חטיב, שממשיך להצטיין עם צמד נהדר.

בסופו של דבר, המשחק הנהדר הזה מסתיים ב-2:3 לאחי נצרת, שממנו המרוויחה העיקרית היא הפועל עפולה, שיכולה כעת לעקוף את קטמון ולהעפיל למקום השני בטבלה. כפר סבא, מנגד, ממשיכה בתקופה הרעה וכבר רואה איך הליגה הבכירה חומקת לה מבין האצבעות. חבל. שער המשחק היה ללא ספק של חטיב, אשר הוביל מתפרצת עם דריבל אדיר וסיים עם בעיטה אדירה ברגל שמאל, שנעצרה רק בחיבורים של ישראלי. שער מדהים ללא ספק.

הפועל עכו 2:2 סקציה נס ציונה:

האורחת מסרבת להרים ידיים במאבק על העלייה לליגת העל. למרות ה-1:0 להפועל פ”ת במחזור האחרון שהגיע אחרי שני ניצחונות רצופים, ניצחון יקרב את החבורה של עופר טסלפפה עד כדי מרחק נקודה מהמקום השני. מנגד, המארחת מגיעה מעודדת לאחר ה-0:2 על הפועל כפר סבא ורוצה לברוח כמה שאפשר מהתחתית.

בסופו של דבר השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-41, כאשר הכתומים הצליחו לעלות ליתרון אחרי מהלך נהדר של דור גלילי, שקיבל את הכדור באגף השמאלי ובעט חזק מחוץ לרחבה. הכדור פגע בקורה וניתז פנימה מגבו של שוער עכו, רום אילוז. המשחק היה חלש עד כה, האם זה יעלה את הרמה?

בדקה ה-53 הצפוניים קיבלו הזדמנות להשוות מהנקודה הלבנה לאחר שכדור עונשין מ-11 מטרים נשרק לזכותם. מי שניגש לבעוט הוא אליאור סיידר, שלא אכזב ובעט פנימה. 1:1 והדקות הטובות ממשיכות עם פתיחתה של המחצית השנייה של המשחק. בדקה ה-61 הקאמבק הושלם, מכיוון שהצפוניים היכו בברזל כשהוא חם והצליחו להפוך את התוצאה תוך שמונה דקות בלבד משער מצוין של אליאן רוחנה. נס ציונה השוותה לקראת הסיום והמשחק הסתיים בתיקו לא מספק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort