ויירעדו הרשתות

שלשום (יום רביעי) נפל האינסטגרם, הפייסבוק קרס ואפילו הוואטספ לא עבד. בעידן הנוכחי שכל דבר עובר ומקבל זכות קיום דרך הרשת החברתית נראה היה שהזמן עומד מלכת עבור לא מעט אנשים. אך דבר אחד בוודאות התקיים וזה שעון החול הסופר לאחור לתחילת הפלייאוף בליגת העל! אז רגע לפני שמתחילה הישורת האחרונה של הליגה ניסינו לעשות לכם סדר ברוח הרשת החברתית ולבדוק כיצד נכנסת כל קבוצה לפלייאוף ועל מי או מה כדאי לשים לב לפני שריקת הפתיחה למחזור הראשון.

מכבי ת"א

סטאטוס : "משתגע כבר מלך להיות"

סטורי : נדמה שמכבי מנסה להעביר את הזמן עד שהעונה הזו כבר תיגמר. האליפות כבר בכיס כבר מזמן ונראה שהאתגר המרכזי שנשאר לקבוצה זה לנסות לקבוע שלל שיאים היסטוריים בליגת העל. הראשון הוא כמובן להשוות את ההישג שרק שלוש אלופות עשו לפניה – עונה ללא הפסד. הישג שנקבע פעם אחרונה על ידי מכבי חיפה המיתולוגית בשנת 1994. בנוסף יכולה האלופה שבדרך לקבוע את הפער הגדול ביותר מהסגנית (16 נק'), אחוזי הצלחה הגבוהים ביותר (82.2%), ההגנה הטובה ביותר (16 ספיגות) ויהיה מעניין לראות אילו מהשיאים תשבור המכונה של איביץ'.

תוסיפו עוקב : המרוץ לשחקן העונה – בתקופה האחרונה נראה היה שדור מיכה מוביל בבטחה במרוץ לתואר הנחשק אך אם יש אחד שיכול לאיים עליו זה חברו לקבוצה, אלירן עטר. הפלייאוף יוכל לתת לשניהם אפשרות לשים חותמת ברורה וחד משמעית על זהות השחקן המצטיין של הקבוצה והעונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מחפשים אתגרים חדשים (טוויטר מכבי ת"א)

מכבי חיפה

סטאטוס : "חזרנו פתאום, עכשיו אנחנו בבית"

סטורי : מכבי חיפה חזרה אחרי שנת היעדרות לפלייאוף העליון ואחרי מספר שנים לא קטן לצמרת הגבוהה. נכון, ראינו לא מעט קאמבקים מאוחרים ולא רלוונטיים מהקבוצה בשנים האחרונות שניפחו את הציפיות והתפוצצו עוד לפני החגים, אך הפעם נראה שיש משהו שונה בחבורה מהכרמל. יציבות מרשימה ושקטה, שחקנים צעירים, כוכב על והרבה שמות עבר שנזרקים לאוויר ככאלה שרוצים  להחזיר את המועדון לימיו היפים. הפלייאוף זו הזדמנות מצוינות בשביל מקבלי ההחלטות במועדון לבחון מי מהשחקנים מתאימים לרוץ עם הקבוצה כשחקנים בולטים גם בשנה הבאה כאשר יתמודדו מול קבוצות בכירות, מאומנות ועם שאיפות גם כן לצמרת.

תוסיפו עוקב : קרים פריי. נראה ששנים לא היה בכרמל שחקן שהדליק ניצוץ בקרב האוהדים הירוקים. הקשר הטורקי נראה עד כה יוצא מן הכלל וככזה שיכול להוביל את הקבוצה בשנה הבאה יעמוד גם הוא למבחן בפלייאוף ויצטרך להוכיח שמול יריבות איכותיות שינסו לסגור ולהגביל אותו יש לו עדיין לא מעט שפנים להוציא מהכובע.

מכבי נתניה

סטאטוס : "ככה זה שיש שניים, זה מה שנותן לי את הכוח להתגבר גם על אלף מכות"

סטורי : נקודת הפתיחה של מכבי נתניה השנה הייתה איומה ונוראה. ערן לוי שוחרר, הקהל כעס, תבוסה קשה במחזור הפתיחה, שלושה הפסדים בארבעת מחזורי הפתיחה, סבע הדרים  והכל היה מונח לקראת עונה לא פשוטה לקבוצה מהשרון. עבודה נפלאה של צמד המאמנים דראפיץ' וברדה עם מגע הקסם האישי אבל בראש ובראשונה המקצועי מביאים את הקבוצה למקום השלישי ולחצי גמר הגביע ומציינים עד כה עונה גדולה ליהלומים. צמד המאמנים שיפר כמעט כל שחקן ששיחק תחתם השנה וכמובן חתום על הרכישה הטובה ביותר של העונה, בצ'יראי החלוץ הנהדר.  נתניה שואפת בראש ובראשונה להביא תואר לעיר אחרי 41 שנה ותמקד את המאמצים שלה בכך וכמובן בניסיונות להבטיח מקום באירופה.

תוסיפו עוקב : צוות הניו מדיה של המועדון. מכבי נתניה מרשימה מאוד על המגרש השנה אך אם יש תחום שבה מרשימה לא פחות הוא הרשתות החברתיות. סרטונים מושקעים ומקוריים, חשבון טוויטר שנון ובעיקר המון הומור עצמי שמכניס לפרופורציות הנכונות את הנעשה על המגרש ומחוצה לו. אז עשו לעצמכם טובה ובהזדמנות הראשונה תעקבו ותבלו.

הפועל ב"ש

סטאטוס : "פחות אבל עוד כואב"

סטורי : העונה המאכזבת של האלופה היוצאת הסתיימה בסופו של דבר עם קצת שקט וכרטיס לפלייאוף העליון, דבר שלא היה בטוח כלל לאורך חלק לא קטן מהסיבוב השני בליגה. כעת נותר לקבוצה מבירת הנגב בעיקר להילחם ולהשיב מעט מן הכבוד שאבד לה לאורך העונה ולהוכיח שלמרות שהיא מעבירה את צלחת האליפות עדיין נשאר ופועם בה לב אדום מנצח ובשביל כך היא חייבת להשיג תוצאות טובות בפלייאוף העליון בדגש על המשחקים מול מכבי ת"א וכמובן להבטיח את המקום באירופה דבר שיקל על הקבוצה מבחינה כלכלית שברקע עזיבתה של אלונה ברקת אחרי 12 שנים.

תוסיפו עוקב : מיכאל אוחנה ומיגל ויטור. שני שחקנים שחוו פציעות קשות מאוד ובעצם כמעט ולא לקחו חלק במשחקי הקבוצה העונה. שני השחקנים צפויים לקבל דקות משחק משמעותיות בפלייאוף ואולי להעיר את הקבוצה ולהוכיח שניתן לבנות עליהם לשנה הבאה.

בני יהודה

סטאטוס : "כמה טוב , כמה יוסי"

סטורי : ההצלחה של בני יהודה העונה חתומה קודם כל על שם אחד וזהו יוסי אבוקסיס. המאמן בן ה-48 הצליח להוציא מהקבוצה ומשחקניו את המקסימום ולהביא אותם לפלייאוף ולחצי גמר הגביע. שברקע מאבקי האוהדים בברק אברמוב לבני יהודה נותר בעיקר להמשיך ולתת לשחקניה הצעירים ביטחון ודקות משחק ואולי להדהים את מכבי תל אביב בגביע המדינה ולנסות לזכות בתואר היסטורי ולחתום עונה גדולה.

תוסיפו עוקב : הסולחה בין אברמוב לאוהדי הקבוצה. הקרע הגדול בין הקהל לבין הבעלים החל לצבור תאוצה לאחר מכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה. בתקופה האחרונה הסתמנה רגיעה בין הצדדים אך יהיה שווה לעקוב האם הדבר הזה יחזיק גם עד סיום העונה וכיצד הדבר ישפיע על ההיערכות לשנה הבאה.

הפועל חדרה :

סטאטוס : "חלום עליכם"

סטורי : גם בחלומות הוורודים ביותר לא יכלה לחשוב חדרה על עונה טובה יותר. כרטיס לפלייאוף העליון בתוספת עלייה מדהימה לחצי גמר הגביע הם הישג עצום לקבוצה הצנועה של ניסו אביטן. חדרה פתחה את העונה בצורה מדהימה ובמהלכה מכרה חלק לא קטן מכוכביה הצליחה בסופו של דבר להשתחל לשישייה הראשונה. המטרה העיקרית של הקבוצה שמגיעה עם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון היא בעיקר לא להתבזות בפלייאוף בדומה למה שקרה לעירוני רמת השרון בשנת 2013 שהשיגה שלוש נקודות בלבד ומי יודע אולי החלום ימשיך לכתוב את עצמו וחדרה יזכו ללחוץ את ידו של נשיא המדינה.

תוסיפו עוקב : עדן קראצב ואיילון אלמוג. שני שחקניה הצעירים של מכבי ת"א מסומנים כדבר הגדול הבא בכדורגל הישראלי ואין זירה טובה כמו הפלייאוף העליון כדי לתת חותמת שהם לא רק העתיד אלא כבר ההווה ואולי להצטרף כבר בשנה הבאה לאלופה שבדרך.

חתום על ההצלחה של חדרה (פייסבוק)

הפועל חיפה :

סטאטוס : "הכל מסביב בינוני, מי אני? אנונימי אני, מה אני? בינונימי".

סטורי : איך מרגישה קבוצה שבעטה בעיטת וולה בדלי? איך מרגישה קבוצה שעדיין מחפשת את הזהות שלה? צריך לשאול את חניכיו של יואב כץ. הפועל חיפה שלאורך מרבית שלבי העונה הייתה בשישייה הראשונה מצאה את עצמה בעקבות רצף משחקים נוראי בפלייאוף התחתון. שרון מימר ושחקניו יצטרכו למצוא את הדרך הקרובה ביותר לים כדי לשכוח כמה שיותר מהר מסיום העונה ולסיים את הפלייאוף העליון עם כמה שיותר ביטחון לשחקנים שבונים עליהם לשנה הבאה. גם יואב כץ יהיה חייב להחליט במהרה מה יעלה בגורלו  של מימר לאחר האכזבה שלא הצליח להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון.

תוסיפו עוקב : שרון מימר. ביקורות רבות נשמעו על הגישה הפחדנית שנקט בה מימר במשחקים המכריעים בסוף העונה (דרבי, ב"ש). כעת שהלחץ כבר לא משחק תפקיד וגם ירידת ליגה אינה אופציה ריאלית יש למימר הזדמנות להוכיח שהוא יכול גם לשחק כדורגל התקפי, מהנה ומשוחרר ואולי הדבר יקנה לו כמה נקודות זכות לקראת השנה הבאה.

הפועל תל אביב :

סטאטוס : "את עושה מתוק כמו בוב שמר לי"

סטורי : עונת חמוץ מתוק, זו הייתה העונה הסדירה של הפועל תל אביב שאמנם בחלקים גדולים הייתה אכזבה אחת ענקית ודי שנזכיר את  רפואה שהלך וחזר, בצורת התקפית חסרת תקדים ומבט מתמשך אל עבר הקו האדום. עם זאת הפועל הצליחה לא להפסיד בדרבי אחרי לא מעט שנים, לנצח בטדי אחרי 9 שנים ובסופו של דבר מגיעה לפלייאוף עם מרחק ביטחון גדול מהקו האדום שאמור לאפשר לה לשחק בצורה משוחררת במשחקי הפלייאוף. הפועל ישאפו להשיג כמובן כמה שיותר נקודות כדי להשכיח את מהלך העונה הסדירה הרעה של הקבוצה ובעיקר להשיג עוד ניצחון על היריבה הנצחית מהבירה במשחק שיתקיים כמיטב המסורת יום לפני הבחירות.

תוסיפו עוקב : קלאודמיר. השחקן שהגיע בינואר פשוט שינה את הקבוצה מהקצה לקצה. הבעיטות החופשיות, הקרנות, הלחימה ובעיקר המנהיגות שהקרין על יתר השחקנים סייעו בצורה משמעותית להפועל לסיים את העונה בצורה טובה יותר ויהיה מעניין לראות אם הכושר הטוב בו נמצא השחקן ימשיך גם בפלייאוף מה שיכול לדחוף את הפועל עוד יותר מעלה.

עירוני ק"ש :

סטאטוס : "קח מקל, קח תרמיל בוא איתי אל הגליל".

סטורי : עוד עונה מאכזבת לקבוצה של איזי שרצקי. הבעלים שוב ניסה השנה להשקיע לא מעט כסף בחיזוק הקבוצה אך כבר במהלך העונה היה צריך להיפרד מחיים סילבס. גם המינוי של תומר קשטן לא הצליח להרים את הקבוצה למרות הסיכוי הקטן שהיה לה להשתחל לפלייאוף העליון. הפציעות במהלך העונה של גרסיה ואחמדי בתוספת השחרור בתחילת העונה של הסלביינק היו גדולים על הקבוצה הצנועה מהצפון. קשטן שסביר להניח לא ימשיך בשנה הבאה יצטרך למצוא את הדרך הטובה ביותר להעביר את הזמן בפלייאוף התחתון ולהכניס בשחקניו מעט אנרגיות שכן בהיעדר מטרות, קהל ומאבק עד סוף העונה עשויים בקבוצה הצפונית לספק לאוהדיה (במידה ויגיעו) לספק לא מעט רגעי שעמום ועייפות עד סיום הליגה.

תוסיפו עוקב : נחלי הצפון. לקהל אוהדי הפלייאוף התחתון העובדה שקריית שמונה תשחק בפלייאוף היא בשורה נהדרת. זוהי תקופת טיולים נפלאה, נחלי הצפון שוצפים ושוטפים אז נצלו את השבתות היפות, סעו לצפון ותיהנו ממה שיש לו להציע ועל הדרך תקוו לתפוס גם משחק כדורגל טוב. ולמנהלת הליגה נצא בקריאה – לא לשבץ את קריית שמונה במשחקים באמצע שבוע, תנו לאנשים לטייל!

הפועל רעננה :

סטאטוס : "זה היה ביתי, בלי קהל ועניין, היה ביתי".

סטורי : עונה מוצלחת מאוד עברה על הפועל רעננה. קורצקי קיבל קבוצה עם סגל אולי החלש ביותר בליגת העל (על הנייר), ללא אצטדיון ביתי (תעודת עניות לליגה שלנו שבשנת 2019  עוד מתקיימים משחקים באצטדיון ר"ג), ללא קהל ולא מעט סימנו את הקבוצה כיורדת הבטוחה. למרות נקודת הפתיחה הבעייתית וסאגת ההתפטרות הבלתי נגמרת של המאמן הקבוצה מהשרון הצליחה להעביר עונה רגועה ואפילו להיות במרחק נגיעה מפלייאוף עליון מדהים. בפלייאוף התחתון ירצה קורצקי להמשיך את הקו החיובי מסיום העונה הסדירה, להבטיח את ההישארות בשלב מוקדם ככל שאפשר ולהמשיך להראות ספורטיביות יוצאת דופן שמאפיינת את הקבוצה פעם אחר פעם.

תוסיפו עוקב : חשבון הטוויטר של המועדון. בהיעדר שחקן שבלט מעל כולם במהלך העונה נפנה אתכם לחשבון טוויטר ההיסטרי של הקבוצה. תעיפו מבט קצר ותגלו כמה משעשעים יכולים להיות החיים של מועדון כדורגל שאמנם נטול אוהדים אך מלא ככל הנראה בחוש הומור ובשנינות יוצאת דופן, לא תצטערו.

בית"ר ירושלים :

סטאטוס : "קוראים לה שגעת, קוראים לזה טרפת שכל המועדון כמו צלחת מעופפת"

סטורי : כישלון וטירוף אחד גדול. אין דרך טובה יותר לתאר את העונה הסדירה של המועדון מהבירה. העזיבה של טביב סמוך לתחילת העונה אמנם מספקת מעט נסיבות מקלות אך ההשקעה הגדולה (אך לא מדויקת) של משה חוגג, ההחתמה של קלינגר, בליל השחקנים שעברו בקבוצה, פרשיות אינברום, החזרה של בניון, בוזגלו , אוחנה ועוד סיפורים ומקרים שעבור מועדונים אחרים יכולים לספק חומר לחמש שנים כל אלה התנקזו לשנה אחת קפריזית ומטורפת  שהשורה התחתונה שלה היא אי העפלה לפלייאוף העליון וכישלון מקצועי אחד גדול. בית"ר בראש ובראשונה תצטרך למצוא את הדרך להעניק שקט למועדון בעיקר אחרי סאגת ההתפטרות של קלינגר שלא התקבלה על ידי חוגג. וכדי להעניק מעט נחת לאהודים עליה לנצח את שני המשחקים הראשונים בפלייאוף  כדי לברוח מהר ממאבקי התחתית מהר ככל האפשר (7 נקודות בלבד מאשדוד) ועל הדרך לנסות לנצח את סכנין והפועל תל אביב כדי לתת לאוהדים סיום מעט יותר מתוק לעונה לא פשוטה.

תוסיפו עוקב : כולם במבחן. משה חוגג מגיע לעונה הבאה ללא תירוצים ואחרי ששילם שכר לימוד לא קטן וישאף לבנות קבוצה טובה ואיכותית בשנה הבאה. ראינו את ההחתמות של שטקוס ורוטמן לקראת שנה הבאה ונראה שכל שחקני הסגל יצטרכו להוכיח את עצמם לבעלים על מנת שלא ימצאו את עצמם בקיץ מחפשים קבוצה חדשה.

ימשיכו יחד גם שנה הבאה? (פייסבוק)

מכבי פ"ת

סטאטוס : "בוא הביתה, אני כבר לא אומר מילה, בוא, בוא כי מאוחר"

סטורי : עוד קבוצה שעברה עונה מאכזבת מאוד . המלאבסים נפרדו מאלישע לוי במהלך העונה ולאחר ניסיון כושל עם מגמאדוב החזירו הביתה את הבן דוד האובד וקצת האבוד גיא לוזון. מנור סולומון ויוסי בניון עזבו גם הם את הקבוצה שהחליפה 4 זרים בינואר וזוהי העדות הטובה ביותר לכישלון המקצועי של הלוזונים. התבוסה 6-0 הייתה סטירת לחי מצלצלת לקבוצה שהבינה שחייבת להתעורר לפני שתמצא את עצמה בליגה הלאומית ולמזלה ניצחה במחזור האחרון את אשדוד מה שנתן לה מעט אוויר לקראת הקרבות הלא פשוטים. המלאבסים יהיו חייבים לשחק כמו קבוצה שנלחמת על חייה ולהבין את מקומה כדי לא להסתבך בקרבות מול אשדוד וסכנין.

תוסיפו עוקב : גיא לוזון.  השנים האחרונות של המאמן היו כישלון אחר כישלון. הבריחה מהפועל תל אביב, העונה הקטסטרופלית במכבי חיפה ופתיחת העונה הנוראית בבית"ר הביאו אותו שוב לנקודת ההתחלה בחיק המשפחה. וכמו תמיד גיא לוזון הוא הסיפור והפעם הוא נלחם על הקריירה שלו ויהיה חייב לעשות פלייאוף תחתון טוב ורגוע כדי להחזיר לעצמו את הביטחון לקראת המשך דרכו המקצועית.

מ.ס. אשדוד

סטאטוס : "צניחת מניות"

סטורי : לפני שנה השתחרר ג'קי בן זקן מהכלא וקיווה שהקבוצה שלו תסב לו קצת נחת בחזרתו לשגרה אחרי ריצוי עונשו. איך לומר? זה לא בדיוק קרה. עונה רעה מאוד מכל הבחינות עברה על הקבוצה של ג'קי בן זקן. בחירת שחקנים רעה, מאמנים שבאו והלכו והיום עומדים על הקווים יצור כלאיים של משה אוחיון ואבי בוחבוט שנמצא רק בשל תעודת הפרו, ניהול קבוצה שאין דרך לתאר אותו מלבד שערורייתי וכשכל הדברים הללו מתחברים מגיעים לקבוצה שנמצאת 6 נקודות מחוף מבטחים בתוספת הפרש שערים רע שככל הנראה יוביל את הקבוצה לליגה השנייה. הקבוצה האשדודית תצטרך פלייאוף לא פחות מהרואי ולהילחם על חייה המקצועיים מהשנייה הראשונה כדי לייצר קאמבק שאולי ייתן לה סיכוי להישאר בליגה.

תוסיפו עוקב : דן ביטון. אם יש נקודת אור קטנה בעונה של אשדוד זה הקשר המוכשר שהגיע בשנה שעברה מהפועל באר שבע. ביטון כבר מסומן בלא מעט פנקסים  של קבוצות הליגה הבכירות ורגע לפני שיכניס לרזומה שלו ירידת ליגה יהיו לו שבעה משחקים להוכיח שהוא היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל ולהעניק לג'קי הזדמנות להכניס עוד סכום לקופת המועדון.

בני סכנין

סטאטוס : "יכול להיות שזה נגמר"

סטורי : קשה לתאר את העונה של סכנין במילה אחרת חוץ ממחדל. כישלון מקצועי וניהולי שמביא את הקבוצה ערב הפלייאוף התחתון כקבוצה שירידת ליגה עבורה היא עובדה כמעט מוגמרת. לא פחות מחמישה מאמנים עבדו השנה בסכנין שהשיא הגיע בפיטוריו של דרסיליה לאחר חודש וחצי בלבד (לאחר שבמשחקי הליגה הקצרים שהוא אימן הקבוצה אפילו ניצחה את בני יהודה וסיימה בתיקו עם מכבי ת"א!). בחירת מאמנים וצוות מקצועי לא ברורה, מחדלי דוחא, שחקנים לא מספיק טובים, פציעות  ומעל הכל ניהול שנע על הקו הדק שבין פארסה לטרגדיה ספורטיבית. סכנין רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים ומה שנותר לה זה לעשות חשבון נפש טוב טוב עם עצמה ובדק בית רציני לקראת השנה הבאה אותה תבלה בעיקר בימי שישי.

תוסיפו עוקב : בעת הזו קשה באמת למצוא מישהו ששווה לשים אליו לב בסכנין אבל אם יש שחקן שיכול להפוך את הפלייאוף העליון לכזה שיקפיץ (או יבריח) אותו מסכנין זה הזר שהגיע לא מזמן, אלכסנדר סטניסבלייביץ' שהראה ניצוצות של כדורגל חיובי ויהיה מעניין לראות האם יוכל להביא את זה לידי ביטוי גם בקרבות הפלייאוף.

  • חשוב לזכור – במהלך הפלייאוף העליון תיכנס לשימוש לראשונה טכנולגיית VAR במשחקי הפלייאוף העליון וכמו שראינו במקומות אחרים שבהם הטכנולוגיה קיימת המשחק משתנה בצורה משמעותית. סביר להניח שטבילת האש לא תהיה פשוטה ועוד ייתכנו תקלות ובעיות בהטמעתה אך כולם בסופו של הדרך ייצאו נשכרים מכך.

ופנייה אחרונה למאמני ושחקני הקבוצות. זהות האלופה כבר ידועה, שלוש מחמש הקבוצות הנאבקות על מקום באירופה יזכו בו (בהנחה סבירה שמכבי תל אביב תשלים דאבל) ואפילו היורדות כבר השלימו עם ירידתן לליגה הלאומית – תעשו לנו כיף במשחקי הפלייאוף! שחקו משוחרר, התקפי, תנו לנו הנאה בכל שבת, (ראשון שני ושלישי לפעמים) תצדיקו את ההגעה שלנו למגרשים ובעיקר תגרמו לנו להתגעגע במשך שלושה חודשי הפגרה לכדורגל שלא תמיד הוא הכי טוב, מדויק ואיכותי אבל הוא קודם כל שלנו.

משחקי המחזור הראשון בפלייאוף העליון : 

מכבי תל אביב – הפועל חדרה (שבת 16:00)

מכבי חיפה – בני יהודה (שבת 20:30)

מכבי נתניה – הפועל ב"ש (ראשון 20:15)

משחקי המחזור הראשון בפלייאוף התחתון :

הפועל רעננה – בני סכנין (שבת 18:00)

הפועל תל אביב – מ.ס. אשדוד (שבת 18:15)

עירוני ק"ש – מכבי פ"ת (ראשון 19:00)

הפועל חיפה – בית"ר ירושלים (ראשון 21:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית