ע-VAR את המשוכה הראשונה: ראניירי הוביל את רומא לניצחון 1-2 על אמפולי בהופעת הבכורה עם עזרה משופטי הטלוויזיה

במסגרת המחזור ה27 בסריה א', אירחה הערב רומא, החמישית בטבלה, במשחק הבכורה של המאמן החדש, קלאודיו ראניירי, את אמפולי, קבוצת התחתית שנואשת לנקודות אשר ירחיקו אותה מעט מהקו האדום. המארחת, שספגה בשבוע האחרון שלושה שערים מלאציו בדרבי ועוד שלושה שערים מפורטו, בשמינית גמר ליגת האלופות, אשר הובילו להדחתה מהמפעל, ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להישאר קרובה לרביעייה הראשונה. מן העבר השני, האורחת, שניצחה רק פעם אחת בשבעה המשחקים האחרונים והייתה ממוקמת במקום ה-17, רצתה להשיג נקודות חשובות שיעלו אותה מקום אחד בטבלה וירחיקו אותה להפרש של ארבע נקודות מעל הקו האדום.

הרכבים:

רומא: אולסן, מרקאנו, ז'סוס, פלורנצי, סאנטון, אנזונזי, כריסטנטה, קלייברט, זאניולו, אל שעראווי ושיק.

אמפולי: דרגובסקי, סילבסטרה, וסלי, דללורקו, די לורנצו, קרוניץ', ביננאקיר, אקווה, פסקואל, פריאס וקאפוטו.

המשחק נפתח בטירוף מצידה של רומא, אשר רצתה לעלות ליתרון מהיר וליצור מומנטום חיובי עבור המאמן החדש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 8- גול!! כדור קרן של רומא הורחק על ידי ההגנה של אמפולי, אל שעראווי השתלט עליו מכ-20 מטרים, עשה הטעייה קלה, בעט כדור אדיר לרשת של דרגובסקי והכניע את השוער האורח. רומא עלתה ליתרון מוקדם של 1-0.

דקה 12- גול!! אמפולי חזרה למשחק מוקדם מהצפוי, כאשר בעיטה חופשית סתמית, הרחק משערה של רומא, הגיעה לראש של סילבסטרה, שנגח למרכז הרחבה, כדור שפגע בראשו של ז'סוס, הכניע את אולסון וגרמה לשער עצמי אומלל של הרומאים. אמפולי השוותה לתוצאה 1-1.

מיד לאחר השער הונף הכרטיס הראשון במשחק, עם צהוב לעברו של פלורנצי, בעקבות תלונות לשופט לאחר הגול. בדקה ה-13, כריסטנטה עצר מתפרצת של אמפולי בעבירה וקיבל גם הוא כרטיס צהוב..

בדקה ה-14, פאסקואל בעט כדור חופשי מצוין ומסובב, שהגיע למסגרת, אך נעצר רק בקורה.

בדקה ה-18, כדור חופשי של רומא נחת על ראשו של שחקן אמפולי, אשר כמעט כבש שער עצמי גם מצידו השני של המגרש, אבל הכדור עבר סנטימטרים מהקורה.

בדקה ה-30, התקפה יפהפייה של רומא, כאשר כריסטנטה מסר לרחבה, אל שעראווי המשיך משם נהדר עם העקב, ישר לזאניולו, שניצב מול השער של דרגובסקי, אך בעט כדור לא מדויק מחוץ למסגרת..

דקה 32- גול!! לאחר עבירה על קלויברט, פלורנצי הרים בעיטה חופשית מהאגף הימני לתוך הרחבה, זאניולו הכניס את הראש נהדר, נגח פנימה והחזיר את היתרון לקבוצה של ראניירי. רומא עלתה ליתרון 2-1.

בדקה ה-37, אקווה ספג כרטיס צהוב, לאחר עבירה על אל- שעראווי.

עד לסיום 45 הדקות הראשונות, לא נרשמו אירועים מיוחד מצידן של שתי הקבוצות, מה שהוביל את השופט לשרוק למחצית ולהוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה, כשידם של הרומאים על העליונה בשלב הזה של המשחק. תוצאת המחצית 2-1 לרומא על אמפולי.

קשה לעצור את הנגיחות שלו. זאניולו לאחר החזרת היתרון לרומא (דף הטוויטר של רומא)

אמפולי פתחה טוב יותר את המחצית השניה, עם דקות טובות, אך בלי הזדמנויות ממשיות מול שערו של אולסן.

בדקה ה-53, קלייברט ניסה בעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור עבר מטרים ספורים מהקורה של דרגובסקי.

בדקה  ה-55, בוצע החילוף הראשון של רומא, כאשר זאניולו, שנפצע, יצא מהמשחק ופינה את מקומו לטובתו של פרוטי. בדקה ה-62, אל שעראווי ביצע עבירה והצרף גם הוא לרשימת המוצהבים של רומא.

בדקה ה-64, גם אמפולי פתחה את מסכת החילופים, עם כניסתו של בריגי במקומו של אקווה. בדקה ה-65, כדור חופשי של אמפולי הגיע, לאחר עירבוביה ברחבה, לקרוניץ', שמצא את עצמו לבד מול השוער, אבל התבלבל ובעט בצורה נוראית כדור שאפילו לא התקרב לשערו של אולסן.

בדקה ה-71, כריסטנטה מסר כדור נהדר לאל שעראווי והציב אותו ברחבה לאחד על אחד מול דרגובסקי, אבל הבעיטה לא פגשה את המסגרת.

שתי דקות לאחר מכן, כדור מצוין שהורם מהאגף, הגיע לראשו של דללורקו, אשר נגח מצוין וחזק מחמישה מטרים, אך הכדור יצא החוצה

בדקה ה-79, אמפולי ביצעה חילוף נוסף, כשהכניסה את אוברלין, על חשבונו של פריאס.

דקה 80- כרטיס אדום. פלורנצי עשה עבירה, שנראתה גבולית, במרכז המגרש, אשר הובילה את השופט לשליפת הכרטיס הצהוב השני לעברו של שחקן רומא ולכרטיס אדום, שהוריד אותו לחדר ההלבשה. כרטיס אדום לפלורנצי.

דקה לאחר האדום, רומא ערכה גם כן את החילוף השני שלה, עם כניסתו של קארסדורף, במקומו של קלייברט. לאחר עוד שתי דקות, אמפולי השתמשה בחילוף האחרון שלה, העלתה על כר הדשא את אוצ'אן והוציאה את פסקואל. בדקה ה-86, רומא ביצעה גם היא את החילוף השלישי, כאשר קלאר החליף את שיק.

דקה 87- פסילת שער! קאפוטו השתלט בצורה טובה על כדור בתוך הרחבה, הוציא אותו החוצה לקרוניץ', שהיה פנוי לגמרי, בעט מצוין לפינה הרחוקה והכניע את אולסן, אך קריאה של צוות ה- VAR הובילה את השופט למסך הטלוויזיה ולפסילת השער, בעקבות נגיעת יד של שחקן אמפולי במהלך השער.

לאחר 6 דקות של תוספת זמן, השופט שרק לסיום והוריד את רומא מהמגרש כשהיא מרוצה מניצחון הבכורה של ראניירי ומצמצום הפער מהמקום הרביעי לשלוש נקודות בלבד. תוצאת הסיום 1-2 לרומא.

עמד במבחן הבכורה שלו. ראניירי (דף הטוויטר של רומא)

תוצאות מהעולם:

תוצאות משחקי היום בליגה הרוסית

אחמט גרוזני- אוראל 1:1 (לגרוזני: בלאי {פ'} 55'. לאוראל: מוחמדי {ע'} 38')

קראסנודר- אורנבורג 2:2 (לקראסנודר: ארי 63', סקופינצב 73'. לאורנבורג: סוטורמין 41', אויוולה 89')

תוצאה מהליגה הטורקית: 

גלאטסראיי- אנטליספור 0:5 (פג'ולי 17', אונייקורו 65' ו-78', נדייה 68', דיאגנה 94')

תוצאת משחק הגומלין בחצי גמר הליגה ההודית

בנגאלורו– נורת'איסט יונייטד 0:3 (פדור 72', דימאס 87', קההטרי 92') בנגאלורו ניצחה 2-4 בסיכום שני המשחקים ועלתה למשחק הגמר של הליגה ההודית.

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית