2:2 מותח בין הפועל חיפה לרעננה

במסגרת המאבק על המקום האחרון בפלייאוף העליון, פגשה הפועל חיפה את הפועל רעננה במשחק היחיד במזחור בו שתי הקבוצות עדיין במאבק על המקום האחרון בפלייאוף העליון. עם זאת, בעוד הפועל חיפה הייתה צריכה רק מעידה של הפועל חדרה, כשאף תיקו יפסיד לה במקרה של הפסד של קבוצתו של ניסו אביטן למכבי נתניה, רעננה הייתה צריכה, בנוסף לניצחון שלה מעידות גם של חדרה, גם של בית"ר ירושלים נגד הפועל ת"א וגם של קריית שמונה נגד מכבי חיפה.

 

הרכבים פותחים:

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס; דור מלול, שון גולדברג, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו; ראסמוס סיוסטד, גל אראל, גיא חדידה; גילי ורמוט, נס זמיר, עידן שמש.

הפועל רעננה: אסף צור; עדי נמני, ירדן כהן, עידו לוי, בן והבה; אביחי ידין, בן בנימין, מירקו אורמוש, כארם ארשיד; אור דסה, קייס גאנם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

שתי הקבוצות נראו כמנסות לנצח – הגיוני בהתחשב בחשיבות המשחק. לאחר 10 דקות של גישושים הגיעה הברקה אחת מצד הפועל חיפה, כשגילי ורמוט הצליח לפרוץ מאגף ימין ולהכניס כדור רוחב נהדר, אך אסף צור היה שם כדי להדוף את הנגיחה של נס זמיר.

הקבוצה שכבשה הכי מעט שערים בליגה הייתה חייבת לכבוש הערב כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעלות, ובדקה ה-18 הניסיון הראשון שלה הגיע מרגלי קיים סאנם, שמפינת הרחבה חתך לרגל שמאל ובע כדור טוב שפספס במעט את המסגרת.

רעננה המשיכה לנסות ואחרי כדור קרן בדקה ה-21, הכדור שהורחק מצא את דרכו חזרה לרחבה מרגלי ארשיד, ועידו לוי כמעט הסיט אותו לתוך השער, אך שטקוס הענרי הגיב לכדור הקשה והדף אותו מעל השער.

ההתקפות של רעננה המשיכו להניב פרי ובדקה ה-25 הפרי גם עלה על לוח התוצאות. כדור ארוך לכיוון הרחבה הגיע לבסוף לאורמוש. הוא מצא ברחבה את ארשיד, שנשאר לבד מול שטקוס וסיים בלי בעיה לפינה הרחוקה. 1:0 להפועל רעננה, לעיני קהל שסבלנותו החלה לפקוע, בטח למשמע החדשות הרעות מהפועל חדרה.

הפועל חיפה החלה ללחוץ, בלית ברירה, ואחרי כמה התקפות לא מוצלחות הגיעה הפריצה. מלול הכניס כדור יפה לורמוט, שבכדור רוחב מדוייק מצא את האיש שיודע לכבוש גם לא מהספסל, עידן שמש. 1:1.

המומנטום עבר במהירות לצידה של הפועל חיפה שהמשיכה לתקוף. בדקה ה-42 דור מלול העביר רוחב מאגף ימין, הכדור הורחק ועל סף הרחבה פגש אותו המגן השני, שון גולדברג, אבל הכדור שלו היה מעט חלש מדי וצור אסף אותו ללא בעיה.

שתי הקבוצות ירדו בסופו של דבר להפסקה ללא הבדל בלוח התוצאות ולמעשה גם ללא הרבה הבדל על המגרש. אין ספק שבהפועל חיפה לא היו מרוצים מתוצאת המחצית, אך לאור תוצאה מבטיחה לטובת הפועל חדרה, כל זה לא שינה הרבה.

 

דווקא רעננה הזיזה את הרשת ראשונה במחצית השנייה. בדקה ה-54 שוב אורמוש הכניס כדור לרחבה, הפעם כדור רוחב מאגף שמאל. שטקוס יצא אליו אבל הוא לא צפה את הכניסה של ארשיד, שדחק את הכדור לרשת החשופה שהשאיר שטקוס. למזלה של הפועל חיפה, הקוון הרים דגל לנבדל מפוקפק למדי.

לבסוף הצליחה הפועל חיפה לבצע מהפך. בדקה ה-69 גילי ורמוט חתך כדור אלכסוני נפלא מאגף ימין, שני חברים לקבוצה נשארו לבד בצד השני של הרחבה, והאיש שדחק לבסוף פנימה הוא גיא חדידה. 2:1 להפועל חיפה, בישול שני לורמוט, ועכשיו חיפה הייתה צריכה חדשות טובות מאצטדיון נתניה.

היתרון החזיק מעמד בדיוק ארבע דקות. כדור קרן של רעננה הורחק מהרחבה אך הכדור השני הגיע לבסוף לרגלי המגן השמאלי ירדן כהן, שבעט כדור אדיר מחוץ לרחבה והכניע את שטקוס. 2:2.

הפועל חיפה החלה להעלות יותר שחקנים להתקפה והשאירה את העורף חשוף. זה איפשר לעדי נימני להתקדם באין מפריע בדקה ה-78, להשלים מסירה כפולה עם גאנם ולהישאר לבד מול שטקוס, אך יציאה טובה של הליטאי הכריחה את נמני להקפיץ כדור חלש מעליו שלבסוף יצא החוצה.

שתי הקבוצות נכנסו לעשר הדקות האחרונות כשהן צריכות ולפיכך מנסות להשיג את כל שלוש הנקודות. אפילו מהפועל רעננה לא ראינו את הכדורגל ההגנתי שאפיין אותה כל העונה, וראינו משחק רב שערים מהקבוצה שבמשחקיה הובקעו הכי מעט שערים העונה. שתיהן היו צריכות רק שער שוויון של מכבי נתניה.

החדשות מנתניה הגיעו לסמי עופר ובמקביל כמעט עלתה הפועל חיפה ליתרון 3:2 משלה. אך חדידה לא דייק במסירה לגינסארי, שנאלץ לנסות בעיטה אקרובטית ולא פגע במסגרת מקרוב. עם ארבע דקות תוספת זמן, המנצחת הייתה עולה לפלייאוף, לנוכח הספיגות של בית"ר ירושלים וקריית שמונה.

קייס גאנם כמעט וכבש בתוספת הזמן כשבעט כדור לא מדויק מתוך הרחבה, אך הפועל חיפה הרגישה בטוחה למדי והמשיכה ללחוץ, גם אם ללא הועיל. השריקה לבסוף הגיעה, ושתי הקבוצות האלה ייפגשו פעם נוספת בפלייאוף התחתון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort