בית קטן במושבה

במשחק המרכזי אחר הצהריים בליגה הלאומית, אירחה הפועל פתח תקווה את הפועל כפר סבא שרצתה לשמור על המקום שמוביל לליגת העל בסיום העונה.

הרכבים:

פ"ת: דודי אלון, עומר ורד, דניאל בורחל, דוד אבידור, ירין חסן, רם לוי, , דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי, טאקויה מוריאמה, גל לוי, אמאדו סוקונה.

כפ"ס: איתמר ישראלי, טום שלח, לני אהרון, יבגני ברקמן, טל מכלוף, חיים איצרין, עומר צלישר, עומר פדידה, קווין ריינשטיין, בנג'מין קוקו, פטר אונייקאצ'י.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

אחרי 5 דקות של משחק, דניאל שוורצבוים נכנס לתיקול מאוחר על חיים איצרים וראה צהוב.

בדקה השביעית בורחל הרים לרחבה לגל לוי שנגח, אבל הקשר פספס את המסגרת ונגח החוצה, בלי קשר גם הורם דגל לנבדל נגד שחקנה של פ"ת.

בדקה ה-12' סוקונה ביצע עבירה על מכלוף והמשחק המשיך להיות מפוזר ופיזי.

בדקה ה-14' קרן של כפר סבא נהדפה על ידי ההגנה הכחולה לעומר צלישר שבעט טוב ודוי אלון השמיט לרגלי אניקאצ'י שכבש אבל השער הירוק נפסל עקב נבדל, החלטה טובה של הקוון שזיהה את החלוץ האורח מקדים את קו ההגנה.

הירוקים המשיכו ללחוץ והתקפה מצוינת של כפר סבא הסתיימה בבעיטה של איצרין מעל השער.

פ"ת ניסתה להגיב אבל חוץ מכדורים ארוכים לכיוונו של סוקונה, לא ממש איימה על שלושת בלמי כפר סבא, שאחד מהם יבגני ברקמן כמעט כבש את שער היתרון הירוק ארחי שעלה קדימה וקיבל מסירה לבעיטה מחוץ מרחבה, אותה שלח היטב אבל דודי אלון היה ערני. מנגד, גל לוי כמעט והבקיע אבל טל מכלוף בלם אותו לקרן. הכחולים ניסו להשיג שער מהמצב הנייח אבל הכדור לא הגיע בצורה נוחה לסוקונה והחלוץ רק הצליח להסיט עם העקב במקום לבעוט והכדור הלך החוצה.

בדקה ה-27' כפר סבא נאלצה לבצע חילוף כפוי אחרישטום שלח נפצע. סתיו נסיקובסקי עלה במקומו.

הכחולים התעוררו והתקפה נהדרת של המארחת הסתיימה במסירה של בורחל לסוקונה שבעט, אבל הכדור התגלגל סמוך לקורה של איתמר ישראלי ויצא החוצה.

בדקה ה-35' גם שחקן של כפר סבא נכנס לפנקס של השופט, בנג'מין קוקו ניסה למנוע מתפרצת כחולה והכשיל את רם לוי, מה שזיכה אותו בכרטיס מהשופט.

דקה לאחר מכן ראינו את הרשת זזה! עמית מזרחי פרץ נפלא והעביר כדור רוחב לרחבה, אליו התחבר אמאדו סוקונה ושלח אותו לרשת של איתמר ישראלי, 1:0 לפ"ת! 

בדקה ה-41' כפר סבא ביצעה חילוף שני, הפעם מקצועי. לני אהרון הבלם יצא, אלמוג אוחיון החלוץ נכנס במטרה להציל את המשחק. בינתיים רם לוי הכשיל את קוקו סמוך לרחבה של דודי אלון, כדור חופשי לירוקים.

רגע לפני המחצית כפר סבא כמעט מצאה את השוויון! קוקו שלח רוחב לרחבה, ירין חסן גלש להציל וכמעט כבש עצמי, רק קרן לירוקים. הכדור עלה לכיוון קוקו אבל החלוץ נבלם על ידי ההגנה של פ"ת שיצאה למתפרצת אבל גל לוי בזבז אותה עם כדור חלש לידיים של איתמר ישראלי.

השופט שרק לסיום המחצית הראשונה באצטדיון המושבה.

מחצית שניה:

המחצית השניה נפתחה עם החמצה אדירה בכחול! טעות של איתמר ישראלי הובילה התקפה של פ"ת בראשות מוריאמה שמסר לסוקונה, החלוץ העביר רוחב למזרחי אבל ישראליתיקן את הפאשלה עם גלישה אמיצה והצלה נהדרת.

וואו איזה מצב של כפר סבא!!! עומר פדידה קיבל כדור ובעט מהאוויר אבל זה הלך סנטימטרים מעל המשקוף של דודי אלון.

הקבוצות פשוט מתחרות מי תחמיץ ממצב קורץ יותר! מוריאמה נגח משני מטרים היישר לידיים של איתמר ישראלי שהדף לקרן.

המחשק נרגע מעט בעיקר בגלל הניסיונות של פ"ת לשמור על התוצאה בזמן שכפר סבא לא הייתה ממש מאיימת.

בדקה ה-67' שגיא דרור עלה במקום עמית מזרחי.

בדקה ה-69' קווין ריינשטיין ראה צהוב אחרי עבירה על רם לוי.

בדקה ה-74' כפר סבא ביצעה חילוף אחרון, עומר שלישר ירד לספסל ודן עזריה עלה במקומו. למקומיים נותרו עוד שני חילופים.

גם הכחולים ביצעו חילוף, בן לוי על במקום מוריאמה.

בדקה ה-78' דודי אלון הפגין את היכולת שלו אחרי התקפה אדירה של כפר סבא! אונייקאצ'י פרץ קדימה ומסר לפדידה שבעט נפלא אבל אלון עצר וקוקו המשיך בבעיטה נהדרת ששוב סחטה מהשוער הצעיר הצלה נפלאה! כפר סבא עדיין לא מוצאת את השוויון.

בדקה ה-80' מיכאל בן ברוך עלה בתור חילוף אחרון בפ"ת במקום כובש השער סוקונה.

כפר סבא כמעט והשיגה את השוויון אחרי התקפה מצויינת אבל נהדפה לקרן. הירוקים ניסו אבל נהדפו לקרן נוספת שגם ממנה לא עשו כלום.

וואו! בדקה ה-88' זה היה קרוב! מתפרצת ירוקה הסתיימה בבעיטה אדירה של הבלם טל מכלוף לכיוון השער אבל דודי אלון בעוד הצלה נפלאה הדף לקרן שממנה ברקמן נגח החוצה.

בדקה ה-89' הגיע השני של פ"ת! כדור ארוך של הבלם דוד אבידור מצא את בן לוי שהשתלט נפלא, עבר שני שחקני הגנה והוציא רוחב לשגיר דרוד שאמנם נעצר פעם אחת אצ איתמר ישראלי אבל מהריבאונד כבש את השני של הכחולים, 2:0 לפ"ת!

השופט הוסיף 4 דקות תוספת זמן אבל התוצאה נשארה כפי שהיא.

יתר משחקי יום שישי:

הפועל עכו – מכבי אח"י נצרת 1:1 לעכו: אליאור סיידר (79'-בפנדל), לאח"י: אקרם שריח (63').
מגרש
משחק
משחקהפועל ראשל"צ – סקציה נס ציונה 1:0 רז שטיין (47'-בפנדל).
מגר
שעה
משחבית"ר ת"א/רמלה – הפועל עפולה לרמלה: 1:3 עומר בוארון (14'), אנאס מחאמיד (19') וגיא בדש (75'), לעפולה: דני גרופר (63'). בוארון גם החמיץ פנדל בתוספת הזמן.
מגרש
משחקהפועל איכסל – בני לוד 1:1 לאכסאל: והיב חביבאללה (72'), ללוד: מוראד אבו ענזה (51'). בן בן יאיר הורחק כבר בדקה ה-14'  בשורות בני לוד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית