בחזרה לימי הקסם: אייאקס הביסה את ריאל מדריד בברנבאו

זה כבר מצב שגרתי עבור ריאל מדריד של השנים האחרונות. הליגה ברחה כבר מזמן, מהגביע היא גם כן הודחה, ושוב כל מה שנשאר לבלאנקוס הוא המפעל שנוצר עבורם. אך לאחר שני מפגשים מדכאים נגד ברצלונה, כעת לריאל נשאר משחק אחד על עונה שלמה נגד אייאקס, בה משחק מעין נציג של ברצלונה ושחקנה החל מהעונה הבאה, פרנקי דה יונג. הקטאלונים כבר ביקשו ממנו להדיח את ריאל עבורם, ועם הכושר של אייאקס ובמיוחד הכושר של ריאל לאחרונה, מחיקת היתרון 2:1 של ריאל מהמשחק באמסטרדם אינה תסריט מופרך כלל וכלל.

 

הרכבים פותחים:

ריאל מדריד: טיבו קורטואה; דניאל קרבחאל, סרחיו רגילון, נאצ'ו, רפאל וראן; קאזמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'; לוקאס ואסקס, ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה.

אייאקס: אנדרה אונאנה; נוסאיר מזראווי, ניקולס טליאפיקו, דיילי בלינד, מתייס דה ליכט; לאסה שונה, דוני ואן דה ביק, פרנקי דה יונג; האקים זייך, דויד נרס, דושאן טאדיץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

דווקא ריאל הייתה הראשונה לאיים. בדקה הרביעית לאחר כדור קרן שהורחק, לוקאס ואסקס הרים חזרה לרחבה. זה היה כדור טוב שהגיע לראש של וראן, אך הבלם של אלופת העולם נגח למשקוף.

אייאקס נדחקה לאחור בדקות הראשונות, אך הענישה בפעם הראשונה שיצאה קדימה. איבוד כדור בסמוך לקו החצי פתח מתפרצת של אייאקס כשטאדיץ' הוביל את הכדור עד הרחבה. עם כל הזמן שבעולם הוא חיכה לזייך שהגיע מאחור, פגש את הכדור בנגיעה ושם אותו בפינה. 1:0 לאייאקס.

ההפקרות בהגנת ריאל המשיכה והיא שילמה עליה שוב. בדקה ה-18 טאדיץ' פרץ באמצע המגרש, סובב את קאזמירו ומצא את נרס חופשי ומאושר ברחבה. הברזילאי סיים בקלות, 2:0 לאייאקס, שלא מאמינה שזה קרה כל כך מהר.

אייאקס לא הורידה את הרגל ובדקה ה-23 כמעט ניצלה עוד בור בהגנה. נרס נשלח לעומק לאחד על אחד כשרק מודריץ' מאחוריו, אך הוא ניסה להקפיץ מעל קורטואה והחטיא את המסגרת.

ריאל הצליחה לחבר התקפה בצד השני כעבור דקה, כשלבסוף ואסקס הצליח להשתחרר לבעיטה מתוך הרחבה, אך אונאנה היה מוכן והדף.

ויניסיוס המשיך להראות חוסר תכליתיות אופיינית בדקה ה-31. הוא יצא קדימה עם הרבה שטח, אך במקום למסור לבנזמה או לבייל הפנויים, הוא הכניס את עצמו לזווית קשה ובעט לרשת החיצונית.

על ריאל מדריד נכפו שני חילופים – לוקאס ואסקס וגם ויניסיוס נפצעו בהפרש של כמה דקות, במקומם נכנסו בייל ולאחר מכן אסנסיו.

בייל כמעט והצליח להשפיע על המשחק בדקה ה-42, כשפרץ לרחבה מצד שמאל וניסה להפתיע מזווית קשה, אך פגע רק בקורה.

ריאל מדריד נראתה חסרת אונים בביתה מול אייאקס, והתוצאה בהתאם. למזלה, היא כבר בברנבאו, כך שהדרך הביתה אינה ארוכה במיוחד עבורה.

מחצית חלומית לאייאקס. (Ajax Twitter)

 

ריאל, הפעם בהתאם לתוצאה, דחפה קדימה בתחילת המחצית הראשונה, אך גם הפעם דווקא אייאקס הגיעה למצב הראשון. בדקה ה-51 טאדיץ' שוב הופיע במרכז העניינים, הפעם בכדור אדיר הוא מצא את ואן דה ביק – אך הוא בעט חלש מזווית לא אופטימלית וקורטואה הצליח להדוף.

קארים בנזמה לא ממש הצליח להיכנס למשחק, אך בדקה ה-59 הוא כמעט כבש עוד שער חשוב. הצרפתי חלף על פני המגן שלו ונכנס לרחבה מאגף שמאל, ובמקום לנסות כדור רוחב דרך ארבעה שחקני אייאקס, ניסה לסובב פנימה מזווית קשה – הוא לא היה רחוק, אך החטיא את המסגרת.

אך אייאקס לא התכוונה להישען לאחור. בדקה ה-62 רגילון איבד כדור למזראווי על קו החוץ ליד החצי, ואייאקס שוב יצאה למתפרצת. בסופה הכדור הגיע לטאדיץ' על סף הרחבה, והוא סובב כדור נפלא לחיבורים של קורטואה. לאחר בדיקה ממושכת בהילוך החוזר, נקבע שהכדור לא יצא מהמגרש לפני שמזראווי חטף אותו, ואכן הראה לוח התוצאות 3:0 לאייאקס.

ריאל מדריד הייתה צריכה שלושה כדי לגרום לנס. בדקה ה-70 היא עשתה צעד אחד לכיוון הזה. רגילון מצא את אסנסיו ברחבה, וכובש שער הניצחון באמסטרדם שלח את הכדור לפינה הקרובה של אונאנה. 3:1.

אבל גם לאחר השער הזה, אייאקס לא התכוונה להילחץ. בדקה ה-72 קיבל לאסה שונה כדור חופשי מזווית שנראתה אופטימלית יותר להגבהה. אך הוא חיפש את השער, מצא את קורטואה לא מוכן, והמשיך להמם את ריאל. 4:1 לאייאקס.

הדקות האחרונות היו 18 הדקות הארוכות ביותר בקריירה של רבים משחקני ריאל. נאצ'ו הספיק גם לקבל אדום בתוך תוספת הזמן. הרצף האדיר של ריאל מדריד הופסק על ידי חביבת שנות השמונים והתשעים, שאולי לא תחזור להיות האימפריה של פעם, אך בערב קסום אחד החזירה את עולם הכדורגל לימים ההם. אם יש מגיע בכדורגל, ניצחון בדיוק כזה מגיע לאייאקס של 2019, והפסד בדיוק כזה מגיע לריאל של 2019, שסיימה את העונה שלה כתפאורה לחגיגה המושלמת של אייאקס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort