המופע מבוואריה: באיירן דרסה 5:1 בחוץ את מנשנגלדבאך ונצמדה לדורטמונד

במסגרת המחזור ה-24 בבונדסליגה, אירחה הערב בורוסיה מנשנגלדבאך, הרביעית בטבלה, את באיירן מינכן השניה, למפגש בין שתי קבוצות טופ-4 באצטדיון בורוסיה פארק. מנשנגלדבאך, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, רצתה לעבור בחזרה את לייפציג, שניצחה מוקדם יותר ולהתמקם שוב במקום השלישי, כאשר מצידו השני של המגרש, באיירן ידעה שניצחון חוץ בבורוסיה פארק ישווה את מספר הנקודות שלה לדורטמונד המוליכה, שהפסידה אתמול במפתיע לאוגסבורג, כאשר רק הפרש שערים יבדיל בינה לבין הפסגה, אך קודם כל היה עליה לעבור את המשוכה הקשה.

הרכבים

בורוסיה מנשנגלדבאך: סומר, גינטר, אלבדי, לאנג, וונדט, קרמר, נויהאוס, הופמן, הזארד, סטינדל ופליה.

באיירן מינכן: נוייר, שולה, בואטנג, קימיך, ראפיניה, מרטינס, טיאגו, חאמס, מולר, לבנדובסקי וגנאברי.

המשחק נפתח בסערה מצידם של האורחים, כאשר מולר, כבר לאחר קצת יותר מדקה, העביר כדור ללבנדובסקי, שניסה להעלות את האורחים ליתרון מוקדם, אך סומר הדף לקרן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 2- גול!! חאמס הרים את הקרן, מרטינס עלה טוב מאוד לכדור ונגח נהדר פנימה! המארחת עוד התלוננה על עבירה של מרטינס על אלבדי שנפל במהלך השער, אך מה- VAR ראו שהשער חוקי ובאיירן חגגה יתרון מוקדם. באיירן מינכן עם יתרון מהיר של 1:0.

בדקה התשיעית, נשלף הכרטיס הראשון במשחק, כאשר צהוב הונף לעברו של הופמן ממנשנגלדבאך.

דקה 11- גול!! באיירן עם פתיחה מסחררת! גנאברי קיבל כדור בצד שמאל, רגע לפני הכניסה לרחבה, הכניס אותו מצוין פנימה, מולר שם את הרגל, נעצר אצל סומר, אבל השתלט על הריבאונד והכניע את שוער המארחת. באיירן מינכן הכפילה את היתרון ל-2:0.

לאחר דקות ארוכות בהן לחצה מנשנגלדבאך על שערה של באיירן, בדקה ה-22 יצאה האורחת ממינכן למתפרצת, כאשר מולר השאיר כדור בצורה נהדרת ללבנדובסקי והשאיר אותו לאחד על אחד מול השוער, אך החלוץ פספס בסנטימטרים את הקורה. בדקה ה-26, שוב מולר השאיר נהדר ללבנדובסקי ברחבה, שבעט כדור חזק מדי מעל השער.

בדקה ה-33, גנאברי טס לעוד מתפרצ, נכנס לרחבה בצד שמאל, בעט חזק אבל נעצר אצל השוער.

באותה הדקה, בצד השני של המגרש, המארחת הגיעה למצב נהדר, כשסטינדל השתלט על כדור ארוך בתוך הרחבה, ניצב מול השוער ובעט נעל השער

דקה 37- גול!! לאחר מספר מסירות מסודרות, הזאר הכניס כדור ענק לרחבה, שמצא את סטינדל מול נוייר, משם החלוץ בעט שטוח לפינה והחזיר את המארחת למשחק. בורוסיה דורטמונד צימקה לתוצאה 2-1.

בדקה ה-40, לבנדובסקי הוציא כדור מהרחבה לאגף הימני, משם מולר הרים נהדר חזרה לפולני שעלה לנגיחה, אבל הכדור חולץ לקרן. לאותה הקרן מרטינס עלה גובה ונגח למסגרת, אבל סומר קלט את הכדור בקלות.

לאחר שתי דקות תוספת זמן, שרק השופט לסיום המחצית והוריד את הקבוצות לחדר ההלבשה, כשבאיירן מרוצה מהיתרון במשחק החוץ ומנשנגלדבאך מעט מעודדת, לאחר השער המצמק אותו הצליחה להשיג קצת לפני הירידה להפסקה. תוצאת המחצית 2-1 לבאיירן מינכן.

כבש שער מוקדם שהוביל את המומנטום של באיירן. מרטינס חוגג עם המבשל חאמס (דף הטוויטר של באיירן מינכן)

המחצית השניה נפתחה גם היא בטירוף מצידה של האורחת, כאשר חטיפה שלה כבר אחרי המסירה שפתחה את 45 הדקות האחרונות, הובילה למתפרצת שהסתיימה ברגליו של חאמס, שבעט מתוך הרחבה כדור לפינה הקרובה, אך זה יצא החוצה.

דקה 47- גול!! באיירן השתלטה גם על כדור השוער שיצא משערו של סומר לאחר ההחמצה של חאמס, תיאגו התקדם לכיוון הרחבה, מסר כדור עומק לרחבה, שם מצא את לבנדובסקי, שמצא את הרשת, הרחיק שוב את מנשנגלדבאך מהמשחק ועלה ל-120 שערים במדי באיירן, כשרק רומינגה וגרד מולר מעליו. באיירן הגדילה שוב את היתרון, לתוצאה 3-1.

בדקה ה-51, בעיטה של מחוץ לרחבה של באיירן פגעה בידו של בואטנג, שקיבל צהוב והעניק למארחת כדור חופשי מסוכן, אותו בעט וונדט חזק לכיוון החיבורים, אך פספס במעט את המסגרת של נוייר.

בדקה ה-57 נשלף צהוב נוסף לבאיירן מינכן, הפען לכיוונו של טיאגו. בדקה ה-61, באיירן הייתה קרובה לשער נוסף, כאשר טיאגו עשה פעולה נהדרת באגף ימין והכניס כדור לרחבה, שם חיכה לבנדובסקי, שהשתלט טוב ובעט, אך נעצר אצל בלם מנשנגלדבאך.

בדקה ה-65, מנשנגלדבאך הייתה הראשונה שביצעה חילוף, כשהכניסה את זאקאריה במקומו של נויהאוס.

כבר לאחר שלוש דקות אותו זאקאריה כמעט וכבש לטובת המארחת, כשקיבל כדור טוב באגף הימני, נכנס לרחבה ובעט שטוח, אך הכדור התגלגל ליד הקורה ויצא החוצה.

בדקה ה-70, גם קרמר של מנשנגלדבאך קיבל צהוב, כאשר שתי דקות לאחר מכן המארחת עשתה חילוף נוסף, הוציאה את הופמן והעלתה את רפאל במקומו.

בדקה ה-73, התקפה יפהפייה של באיירן נגמרה במסירה נפלאה של מולר לרחבה, שם חיכה לבנדובסקי ובעט ישר לכיוון שערו של סומר, אך זאקאריה גלש בזמן והציל את המארחת.

דקה 75- גול!! עוד התקפה מהסרטים של באיירן! הפעם מסירות בנגיעה של האורחת הגיעו בסופו של דבר למולר באגף הימין, שהרים מצוין למרכז הרחבה ומצא שוב, ניחשתם נכון, את לבנדובסקי שנגח חזק, אבל סומר עצר נהדר את הנגיחה, הצליחה לבלום גם את הריבאונד של הפולני, אבל גנאברי השתלט על הריבאונד השני והכניס פנימה. באיירן עלתה ליתרון 4:1 שכנראה גמר את המשחק.

מיד לאחר השער, מנשנגלדבאך ביצעה את החילוף האחרון שלה, עם כניסתו של ג'ונסון במקומו של לאנג. בדקה ה-80, גם באיירן פתחה את מסכת החילופים שלה, כאאשר סנצ'ס החליף את חאמס. שלוש דקות לאחר מכן, גם דייוויס עלה למגרש, על חשבונו של גנאברי. בדקה ה-86, גם באיירן סיימה את החילופים שלה, כשיאונג נכנס במקומו של מולר.

דקה 90- פנדל וגול!! יאונג הכניס כדור מצוין לתוך הרחבה, אליה פרץ קימיך, עשה הטעייה והוכשל, כאשר השופט הצביע על הנקודה הלבנה. לבנדוסקי ניגש אל הכדור, שלח אותו לצד אחד ואת השוער לצד השני, השלים צמד וחתם תבוסה קשה למארחת. באיירן עלתה ל-5:1.

מיד לאחר בעיטת העונשין, לשופט לא היה טעם להמשיך את המשחק והוא שרק לסיום, הוריד את מנשנגלדבאך מובכת, עם תבוסה ביתית ואת האורחת ממינכן מרוצה מאוד מהמשחק שלה, כשהיא במרחק נגיעה מהמקום הראשון בבונדסליגה, בדרך אולי לאחד הקאמבקים הגדולים שהיו בגרמניה. תוצאת הסיום 5:1 לבאיירן מינכן על בורוסיה מנשנגלדבאך.

רשם עוד נקודת ציון מרשימה בבאיירן כשעבר את הרף של 120 שערים במועדון. לבנדובסקי (דף הטוויטר של באיירן מינכן)

תוצאות שאר משחקי היום בליגה הגרמנית

באייר לברקוזן– פרייבורג 0:2 (ארנגויז 4', ביילי 73')

פרנקפורט– הופנהיים 2:3 (לפרנקפורט: קוסטיץ' 20', הלר 89', פצ'אנסיה 97'. להופנהיים: ג'ולינטון 43', בלפודיל 60')

נירנברג- רד בול לייפציג 1:0 (קלוסטרמאן 40')

שאלקה- דיסלדורף 4:0 (נגדולי {פ'} 35', קובנאצ'קי 62' ו-84', רמאן 68')

הרטה ברלין– מיינץ 1:2 (להרטה: גרואיץ' 50', סטארק 60'. למיינץ: סטארק {ע'} 46')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort