יריבות על הנייר: ברצלונה שוב הביסה בברנבאו ועלתה לגמר

אחרי תיקו 1:1 במפגש הקודם בקאמפ נואו, הגיעו שתי הקבוצות לקלאסיקו הראשון מתוך שניים בתוך ארבעה ימים בסנטיאגו ברנבאו. החדשות הרעות עבור ריאל מדריד: לא רק שהיא ממשיכה לראות יכולת לא משכנעת במקרה הטוב, היא עדיין לא ניצחה את ברצלונה העונה. החדשות הטובות: היא לא הייתה צריכה לעשות זאת הערב כדי להעפיל לגמר הגביע. ברצלונה, לעומתה, תשמח להמשיך לברוח לריאל בליגה, אך גם לפניה עמד קודם כל משחק הגומלין בגביע, אליו היא הגיעה בחיסרון קל מבחינת התוצאה, אך מבחינת הכושר בתקופה האחרונה, קשה היה להאמין שהיא לא תצליח להוציא מספיק לפועל כדי למצוא את עצמה בגמר הגביע בסיום הערב.

 

הרכבים פותחים:

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דניאל קרבחאל, סרחיו רגילון, רפאל וראן, סרחיו ראמוס; קאזמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס; לוקאס ואסקס, וינסיוס ג'וניור, קארים בנזמה.

ברצלונה: מארק-אנדרה טר סטגן; נלסון סמדו, ג'ורדי אלבה, קלמן לנגלה, ג'רארד פיקה; סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו, איבן ראקיטיץ'; ליונל מסי, עוסמאן דמבלה, לואיס סוארס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
המטרה: גביע. (SI Twitter)

 

זה היה קלאסיקו ראשון העונה בו מסי פתח, ובדקה השמינית הוא חיפש להטביע את חותמו. הוא חדר את מרכז הקישור של ריאל והעביר שמאלה לדמבלה, שניסה למצוא את סוארס ברחבה. החלוץ העביר רוחב לסרג'י רוברטו, אך רגילון היה שם כדי למנוע דחיקה לשער.

ברצלונה נראתה כמשתלטת לאיטה על המשחק, ובדקה ה-19 דווקא ויניסיוס נכנס לעניינים. הוא קיבל כדור מצויין ונשאר עם הרבה שטח ליד קצה הרחבה, אך הבעיטב שלו החטיאה את המסגרת.

ברצלונה שוב נחלצה מספיגה בדקה ה-23. בנזמה הכניס רוחב מעט חזק לויניסיוס, שהצליח בכל זאת להשתלט עליו אך נעצר אצל טר סטגן, והריבאונד לבסוף הורחק גם הוא.

בארסה המשיכה לנסות להפעיל לחץ, לנוכח עמדת הפיגור שלה. בדקה ה-37 קאזמירו חטף כדור לפיקה והוציא את ויניסיוס קדימה לבד מול טר סטגן. הילד הברזילאי הסתבך עם הכדור ועד שהספיק לבעוט כבר נחסם – הוא הצליח להשתלט בחזרה ולמסור לבנזמה, אך זה היה כדור לא טוב ובנזמה נאלץ לבעוט כדור לא מדוייק, שנעצר אצל טר סטגן.

דקה אחר כך שוב ויניסיוס היה במרכז העניינים. ריאל יצאה למתפרצת נוספת עם קאזמירו, שהעביר שמאלה לרגילון. הוא המשיך בכדור רוחב אליו הגיע ויניסיוס, אך לא בצורה אידיאלית והכדור עבר מעל השער.

ברצלונה, למרות שהגיעה למשחק בידיעה שאם לא תכבוש, לא תעלה, לא הצליחה אפילו לבעוט לשער במהלך המחצית הראשונה. למזלה הרב, היא לא סיימה אותה בפיגור, ועדיין הייתה לה מחצית שלמה לתקן.

קרב עיקש באגף הימני. (Real Madrid Twitter)

 

ברצלונה לא הייתה צריכה יותר מאיום אחד כדי לכבוש. דמבלה קיבל כדור באגף והוציא רוחב לסוארס, שבנגיעה אחת מצא את הפינה הקרובה של נבאס. 1:0 לברצלונה.

ריאל מדריד לא ויתרה והמשיכה לסכן את השער. בדקה ה-61 ויניסיוס שוב חלף על פני סמדו והצליח להעביר רוחב, הוא מצא את רגילון שהצליח לנגוח נהדר לפינה הרחוקה, אך טר סטגן הצליח לזנק ולהדוף.

ויניסיוס המשיך עוד משחק אופייני: פעיל אבל לא חד. בדקה ה-68 הוא השאיר מאחור את בוסקטס, זרק את סמדו ואת פיקה, אך עד שהספיק לבעוט לשער, סמדו חזר וחסם אותו.

דקה לאחר מכן ריאל שוב נענשה. סמדו מצא את דמבלה חופשי באגף ימין, ובניסיון להרחיק את כדור הרוחב, וראן דחק אותו פנימה. 2:0 לברצלונה.

נגמר? בריאל היו חולמים. בדקה ה-72 סוארס נכנס לבדו לרחבה והוכשל על ידי קאזמירו. פנדל לברצלונה. סוארס נשלח בעצמו למשימה והשלים צמד אישי בבעיטת פאננקה. 3:0 לברצלונה.

כמו כל קלאסיקו בשנים האחרונות, כך זה מרגיש, הדקות האחרונות של המשחק התנהלו על מי מנוחות, כשבריאל רק מחכים שהכל ייגמר. ריאל מדריד, כמו בכל שנה, כך זה מרגיש, שוב תיאלץ לתלות את כל תקוותיה בליגת האלופות. אם לא תיאלץ לפגוש את ברצלונה, מי יודע? אולי אפילו תצליח לעשות שוב את הבלתי סביר. אבל עם איך שהיא נראית השנה, זה בדיוק מה שזה. בלתי סביר.

וברצלונה? תהיו בטוחים שלא נמאס לה להשפיל את ריאל בכל פעם מחדש. הברנבאו, מבין כל מגרשי הליגה, שוב הוכיח עצמו כאהוב על כל שחקני ברצלונה, שלא נתנו משחק מבריק אך היו מספיק יעילים כדי להשיג את הניצחון המוצדק, שמשקף לחלוטין את פערי הרמות בין המועדונים, על המגרש ואף מחוצה לו.

 

המגרש האהוב עליו. (Barcelona Twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort