ליגת העל: בית"ר ניצחה את רעננה ושמרה על סיכוי לפלייאוף העליון

אחרי סערת השיפוט בטרנר וחוסר השקט בנושא אור אינברום, בית"ר ירושלים הגיעה למגרשה הביתי למשחק מול הפעול רעננה, לה הפסידה בסיבוב הקודם במשחק שזכור מאוד לגיא לוזון והשחקנים הבית"רים אחרי שהקהל לא נתן לקבוצה לצאת דקות ארוכות מאצטדיון רמת גן. מאז לוזון הספיק ללכת הביתה, רעננה של קורצקי ממשיכה להיות כבשה שחורה של לא מעט קבוצות ובית"ר של קלינגר התאפסה על עצמה פחות או יותר.

הרכבים:

בית"ר: איתמר ניצן, דוד קלטינס, אור זהבי, טל כחילה, שמואל שיימן, דן איינבינדר, גדי קינדה, אנז'-פרדי פלומן, יוסי בניון, עידן ורד (ק), מיחאי וודוץ.

רעננה: אסף צור, בן והבה, עידו לוי, אביחי ידין, מאור ג'רסי, בן בנימין (ק), מירקו אורמוש, בן סביר, מרטין זמאן, כרם ארשיד, קייס גאנם.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

כבר בפתיחת המשחק, רגע לא נעים לבית"ר כשגדי קינדה נפגע ולפי הסימונים לספסל נראה דלא יכול להמשיךץ אנתוני אנאן עלה לחימום מהיר בזמן שהצוות הרפואי טיפל בקשר הפצוע. אחרי דקה מחוץ למגרש, קינדה חזר וכעת נראה שבינתיים לפחות הוא ימשיך.

בדקה ה-11 הגיע הכרטיס הצהוב הראשון, קייס גאנם איחר בתיקול לכדור שגדי קינסה הגיע אליו ראשון ובמקום הכדור הוריד את הקשר הירושלמי, שלום בן אברהם הכניס אותו לפנקס.

בית"ר מיד כבשה את הראשון! ההתקפה שהגיעה מהמצב הנייח הסתיימה בכדור נהדר של עידן ורד לרחבה שפגע במירקו אורמוש ונכנס פנימה, 1:0 לבית"ר.

בדקה ה-16' בית"ר הייתה קרובה לשני אחרי שבניון שלח כדור אדיר לקלטינס שהרים אבל פספס את פלומן בסטימטרים בודדים, אם הצרפתי היה מגיע לזה כנראה שזה מסתיים ברשת.

בדקה ה-19' ראינו מצב ראשון לרעננה כשארשיד התקדם ובעט, אבל שלח את הכדור מעל השער של ניצן.

בדקה ה-20' גם קינדה נכנס לפנקס של בן אברהם והמשחק התחמם כשכמה שניות לאחר מכן בן סביר פגע באיינבינדר ללא תגובה ומיחאי וודוץ החזיר עם תיקול משלו על ג'רסי שכן זיכה אותו ברטיס.

רעננה המשיכה ללחוץ ולמזלה של בית"ר גאנם לא דייק בנגיחה שלו אחרי שזמאן נתן לו כדור טוב.

רעננה הוציאה את בן סביר בדקה ה-34' לאחר שנפצע, מי שעלה הוא אור דסה.

בדקה ה-36' מפגש לא נעים בין עידו לוי ופלומן הותיר את שניהם על הדשא, בן אברהם סבר שלא הייתה עבירה של הבלם האורח, הבית"רים חשבו אחרת.

המשחק שוב הפף למיני-שדה קרב, שוב זה היה עידו לוי שמעורב בהיתקלות עם שחקן בית"ר, הפעם דוד קלטינס והפעם בן אברהם שרק וגם הוסיף כרטיס לבלם האורח. עדור החופשי הלך טוב והגיע לראש של וודוץ אבל החלוץ הרומני נגח מעל השער.

בדקה ה-42' רעננה הייתה קרובה לשוויון אחרי כדור חופשי שעלה לרחבה אבל בן והבה לא דייק ושלח מעל השער.

השופט הוסיף 2 דקות למחצית הראשונה וראינו עוד רגע מעורר מחלוקת מבחינת השיפוט ובית"ר כשקינדה נשלח בכדור עומק נפלא והוכשל על ידי אסף צור מחוץ לרחבה, צור ראה רק צהוב למרות שאם קינדה עוקף אותו הוא מול שער חשוף. את הכדור החופשי שיימן שלח לרחבה אבל בית"ר לא ניצלה אותו, 1:0 במחצית למקומיים.

מחצית שניה:

בדקה ה-48' בית"ר זכתה לכדור חופשי אחרי עבירה של אורמוש על פלומן אבל לא ניצלה אותו.

בדקה ה-58', קלינגר ביצע חילוף ראשון, יעקב בריהון עלה במקום יוסי בניון.

גם רעננה עשתה חילוף, עידו דוידוב עלה במקום אביחי ידין.

המשחק תפס כיוון מבולגן וקלינגר הכניס את אנת'וני אנאן לעשות סדר במקומו של עידן ורד.

בדקה ה-67' דוידוב איים על השער אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה. אין ספק שהמשחק נרדם מהרגע שבית"ר כבשה את הראשון מוקדם מאוד במחצית הראשונה, משהו צריך להעיר את העסק.

בדקה ה-68' שיימן ראה צהוב אחרי עבירה מאחור.

קורצקי העלה את אריאל נגוואקם במקום קייס גאנם בחילוף אחרון.

בדקה ה-73' בית"ר התקרבה לשער שני. אנאן חילץ נהדר ועשה דאבל-פס יפה עם בריהון אבל הבעיטה שלו פגעה בעידו לוי.

בדקה ה-81' בריהון היה קרוב לשער אבל בעט מעל המסגרת אבל 20 שניותצ לאחר מכן ראינו שער ענק שדל גדי קינדה! בריהון ליהטט באגף ימין והרים לרחבה וקינדה שחרר מספרת אדירה לרשת של אסף צור, 2:0 לבית"ר!

קלינגר הוציא את פלומן בתור חילוף אחרון והעלה את מיקי סרושטיין כדי לשמור על האמצע.

בדקה ה-88' סרושטיין ראה צהוב אצל הבית"רים.

השופט הוסיף 4 דקות תוספת זמן אבל רעננה לא הייתה קרובה לחזור לעניינים ובית"ר הסתפקה במה שיש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית