בגדי המלך: ג'ירונה הדהימה את ריאל בברנבאו

רוחות של שינוי מנשבות בצד הלבן של מדריד. למרות יכולת לא מרשימה, גם בתקופת סולארי ובעיקר בתקופת לופטגי, ריאל מדריד יצאה מרצף של שלושה משחקים קשים וקריטיים עם שלוש תוצאות מצויינות. משחק הצהריים בברנבאו מול ג'ירונה המתרסקת אולי יכול היה להוות מעין אתנחתא לקראת עוד רצף משחקים קשה, אך לנוכח הניצחונות של ברצלונה ואתלטיקו ביום האתמול (שבת) ריאל לא יכןלה להרשות לעצמה להירגע אם היא עדיין מתכוונת להישאר במירוץ האליפות.

 

הרכבים פותחים:

ריאל מדריד: טיבו קורטואה; אלברו אודריוסולה, מרסלו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס; קאזמירו, טוני קרוס, דני סבאיוס; לוקאס ואסקס, מרקו אסנסיו, קארים בנזמה.

ג'ירונה: יאסין בונו; פדרו פורו, ראול גרסיה, ג'ונאס רמאליו, פדרו אלקאלה, חואנפה; דוגלאס לואיז, פרה פונס, אלכס גראנל; כריסטיאן פורטו, כריסטיאן סטואני.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

שלב הגישושים התארך מעט במשחק הזה, כשכצפוי ג'ירונה הראתה נכונות לרדת לאחור ולתקוף במתפרצות, שכמה מהן נראו מבטיחות אך לא סיכנו את השער.

ריאל החלה להתקרב לרחבה ונראתה מסוכנת יותר בהדרגה, ובדקה ה-17 הגיע המצב הראשון שלה. הכדור מצא את דרכו לרגלי לוקאס ואסקס על יד הרחבה, הוא חדר פנימה יפה אך לא הצליח לסיים מול בונו, שסגר לו את הזווית מצויין.

אך עם הלחץ הזה נפתחים שטחים מאחור, וג'ירונה הייתה קרובה לנצל זאת דקה לאחר מכן. יציאה מהירה קדימה יצרה מצב של שניים מול שניים במחצית המגרש של ריאל, פורטו העביר את הכדור לסטואני שחיפש את השער, ומצא את קורטואה מוכן.

ריאל המשיכה להסתמך על האגפים כדי לשמור את ג'ירונה במצב מגננה, ובדקה ה-25 הצליחה גם להביא את הלחץ לידי ביטוי בלוח התוצאות. כדור קרן מצד ימין הורחק על ידי בונו והגיע עד קרוס, שהרים אותו חזרה לרחבה. שם חיכה קאזמירו, שנשאר לבד במרכז רחבת ה-16 ונגח היישר לפינה של בונו. משחק ליגה שני ברציפות עם שער של קאזמירו, 1:0 לריאל מדריד.

השער לא שינה דבר על המגרש. ריאל המשיכה לשלוט, ללחוץ ולהפעיל שוב ושוב את האגפים. בדקה ה-32 זה יצר מצב נוסף, כשאודריאוסולה קיבל כדור באגף ימין ושלח אותו לרוחב השער. זה נראה מבטיח, אך בנזמה לא הצליח לשים את הרגל ולדחוק פנימה.

באחת מהתקפותיה הנדירות, הצליחה ג'ירונה לייצר בעיטה מסוכנת לשער כאשר בדקה ה-40 גראנל בעט מכ-20 מטרים כדור אלכסוני ששרק ליד העמוד.

ריאל ענתה ביציאה מהירה קדימה, כשבסופה ההזמה לקח כדור וניצל את השטח לפניו כדי לחדור לרחבה ולבעוט. אך הזווית לא הייתה אופטימלית, המיקום של בונו דווקא כן, והוא הדף בלי בעיה.

בדקה ה-44 הרשת זזה בשנית. קאזמירו מצא את מרסלו בכדור שטוח לתוך הרחבה, המגן בעט ברגל ימין והכניע את בונו, אך השער נפסל מיידית בשל נבדל ברור של מספר 12 הותיק. מחצית רגועה למדי עבור ריאל, אולי אף רגועה מדי בשביל קבוצה שמובילה בשער אחד בלבד.

שוב מוצא את הרשת. (Real Madrid Twitter)

 

המחצית השנייה לא הביאה איתה שינוי באופי המשחק. בדקה ה-48 כדור קרן נוסף טייל ברחבה ומצא את דרכו לבנזמה, והבעיטה שלו פגעה בשחקן ג'ירונה והלכה החוצה.

כעבור שלוש דקות שוב יצאה ריאל קדימה, והפעם היה זה אסנסיו שניסה לתקוף מאגף שמאל. הוא שלח הגבהה יפה לצד השני של הרחבה, לשם הגיע בנזמה, אך שוב זווית הנגיחה לא הייתה אופטימלית והוא פגע רק ברשת החיצונית.

בדקה ה-59 ריאל נתפסה לא מוכנה וכמעט שילמה על כך, במהלך שעירב את שני המחליפים. הגבהה של פורטו מצד ימין הגיעה ללוסאנו, שנגח מקרוב ונעצר אצל קורטואה. אל הכדור נהדף היישר למרכז הרחבה, שם חיכה אלייש גרסיה שהצליח לבעוט מעל השער משישה מטר. החמצה ענקית, שיכולה הייתה להפוך לקריאת השכמה עבור ריאל, או אפילו עבור ג'ירונה.

האורחים מקטלוניה רכבו על הגל ובדקה ה-64 שוב התקרבו מאוד לשער. שוב הייתה זו הרמה מאגף ימין, הפעם היה זה סטואני שנגח ונעצר. שוב הריבאונד נבעט חזרה לעבר השער, אך הפעם הוא נעצר בידו של ראמוס. פנדל לג'ירונה. סטואני ניגש לבעוט והניח את הכדור במרכז השער. מספר 13 לסטואני העונה, 1:1.

הברנבאו השתתק, וג'ירונה החלה להאמין. בדקה ה-71 הגיע פורטו לרחבה לאחר מסירה כפולה והימר על בעיטה, והכדור שלו הרעיד את העמוד של קורטואה.

הדקות הקטרסטרופליות של ריאל מדריד המשיכו. בדקה ה-75 איבוד כדור במרכז המגרש הוציא מתפרצת של האורחים, כשלוסאנו חדר לרחבה ובעט כדור חד לפינה הרחוקה. קורטואה הדף, אך פורטו היה ראשון לריבאונד והצליח להחדיר אותו לפינה הקרובה. 2:1 לג'ירונה.

לראשונה מאז החמישי בדצמבר, ולראשונה בליגה מאז ה-25 בנובמבר, ג'ירונה ניצחה. והיא עשתה את זה דווקא נגד ריאל מדריד, דווקא בתקופה הטובה ביותר שלה העונה. סרחיו ראמוס קינח עם אדום נוסף בדקה ה-90, וקורטואה כמעט ונגח פנימה בדקה ה-95. עם איך שנראתה הדקה ה-60 ואילך, לא נראה שהיה מה שיעצור את ג'ירונה מניצחון, וזה אולי הסימן המדאיג מכולם עבור ריאל מדריד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort