ליגת ג'פניקה – מכבי פתח תקווה נהנתה מפנדל לא מוצדק, וגברה על קריית שמונה 0:2 בחוץ

הקדמה:

עירוני קריית שמונה תארח הערב באצטדיונה העירוני את מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל. להוציא את ההדחה המאכזבת בגביע, המארחת הצפונית לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים שלה בליגה, למעשה מאז הרגע שבו תומר קשטן נכנס לתפקיד המאמן. עם זאת, את שני המשחקים האחרונים היא סיימה בתיקו. ניצחון הערב יכניס אותם אל מאבק הכניסה לפלייאוף העליון.

מנגד, גם המלאבסים מפתח תקווה לא הפסידו בליגה מאז שמאמנם החדש נכנס לתפקיד, אך גיא לוזון עבר בינתיים שני מחזורים בלבד בתפקידו החדש-ישן. הקבוצה לקחה ארבע נקודות מתוך שש תחת מאמנה החדש-ישן, אך באמצע השבוע הפסידה 1:0 למכבי נתניה בגביע המדינה. כעת, הקבוצה רחוקה שש נקודות מהקו האדום, והיא מגיעה עם מטרה ברורה לצפון – לברוח מהתחתית.

במשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה, שנערך במחזור התשיעי, הצפוניים ניצחו 0:1 באצטדיון המושבה, כאשר מי שהכריע את ההתמודדות היה הבלם מרקוס דיניז, שנעדר הערב מהמשחק בין שתי הקבוצות. שתי הקבוצות מגיעות במחשבה שהתחתית אשר קרובה אליהן מאוד אינה מקום מזמין במיוחד עבורן, והמטרה היא ברורה – לטפס במרומי הטבלה ולהיאבק על מקום בפלייאוף העליון בכל מחיר.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קריית שמונה – ברטקוס, נחמיאס, אבו עביד, שכר, מור, שמיר, בראון, בראון, ריאן, בארי, אבוחצירה.

פתח תקווה – גיגי, דנינו, סיסוקו, סיבוק, שיש, במבוק, קופר, קאניוק, כהן, טאקו, בריבו

מהלך המשחק:

ארבע דקות בלבד מהרגע בו פתח השופט זיו אדלר את המשחק, והגיע האיום הראשון בשל טעות נוראית של קופר אשר נראה מאוד מבולבל, ואיבד כדור שני תוך דקה. ריאן ניצל זאת והעביר ליואל אבוחצירה בתוך הרחבה, החלוץ בעט בזריזות, אך משקוף השער פגש את הכדור וקריית שמונה עדיין ב-0:0 עם החמצה גדולה מאוד בדקות הפתיחה של המשחק הזה.

בדקה התשיעית של המשחק התרחש רגע אירוני מאוד – בניגוד גמור למהלך המשחק עד כה, הכדור הורחק עד לרגליו של הקשר האנמי והחלש קופר, הוא לא התבלבל ובבעיטה חזקה לקורה אשר נכנסה פנימה על סף רחבת ה-16 הצליח להכניע את ברטקוס. שחקן הרכש חגג את שער הבכורה שלו אצל המלאבסים, והמתיק מאוד את איבודי הכדור המביכים מדקות הפתיחה של תחילת המשחק בקריית שמונה.

המצב הבא במשחק הגיע רק בדקה ה-24 לאחר דקות ארוכות של שקט, כאשר קריית שמונה איימה פעם נוספת והמשיכה להיות הצד הדומיננטי יותר במשחק הזה. הפעם היה מדובר במהלך נאה של ריאן, שהשתחרר 25 מטרים מהשער, התקדם מעט ושיחרר מרגלו כדור חד במטרה להפתיע את גיגי, אולם האחרון לא התרגש והיה במקום על מנת למנוע מהכדור לחדור לתוך הרשת שלו. פתח תקווה עדיין מחזיקה ביתרון, למרות שהיא בכלל לא קיימת.

בדקה ה-30 הגיע עוד שער מקומם עבור מכבי פתח תקווה – והמלאבסים כבר ב-0:2! הפעם, את עיקר התודות צריכים להפנות לשופט זיו אדלר שהעניק פנדל על אף שאבו עביד הצמיד את ידו לגופו לאחר הרמה של סיבוק מצד שמאל, והפנדל שנשרק בעצם לא היה מעולם. לידור כהן אמר תודה, והכפיל בבעיטה חזקה לרשת הגבוהה. קריית שמונה יכולה לבוא בטענות על קיפוח, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיו לה לא מעט הזדמנויות במחצית הראשונה – שהיא פשוט לא הצליחה לנצל.

המחצית השנייה הייתה חלשה בהרבה מהראשונה שהייתה מלאה באירועים מעוררי מחלוקת יותר ופחות, ובעיקר בהחמצות של הצפוניים. המחצית הזו סיפקה לנו משחק חלש בהרבה, כאשר קריית שמונה הסתפקה בהנעת כדור מסורבלת ללא האש מהמחצית הראשונה בה היא ניסתה לצמק את התוצאה. האיום המשמעותי ביותר במחצית הזו הגיע מרגליו של שכר. קובי מור נתן לו כדור נהדר, אולם הנגיחה של החלוץ הלכה ישר לידיו של גיגי, שגם ראוי לקרדיט על תגובה נהדרת.

בסופו של דבר, המשחק הזה מסתיים ב-0:2 למכבי פתח תקווה, בניגוד מוחלט למהלכה של המחצית הראשונה. אך אם נשפוט לפי היכולת של המארחים במחצית השנייה של המשחק – מכבי פתח תקווה בהחלט ראויה לשלושת הנקודות הללו על העמידה הנכונה שלהם על המגרש, על הנחישות ועל היכולת של צחי גיגי בעיקר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort