ב"ש חילצה 1:1 מול נתניה, בצ'יראי כיכב

רק לפני שבועיים נפגשו אותן שתי קבוצות למשחק שמינית גמר הגביע, אז נתניה השאירה את באר שבע ללא סיכוי להילחם על אף תואר העונה. אקס ב"ש שכבש את הפנדל המכריע, גיא מלמד, היה אחד מהמסופסלים היותר מפתיעים של המשחק, כשבצד השני אריאל הרוש נשאר על הספסל וצפה באוהד לויטה פותח בהרכב, וגם נייג'ל הסלבנק קיבל מנוחה וניב זריהן פתח בהרכב על חשבונו.

 

הרכבים פותחים

הפועל ב"ש: אוהד לויטה; דור אלו, אורן ביטון, מרוהן קבהא, חאתם עבד אלחמיד; ג'ון אוגו, אריק סאבו, חנן ממן; ניב זריהן, מאור מליקסון, בן שהר.

מכבי נתניה: דני עמוס; ויקי כחלון, ג'ונתן בורנשטיין, ברנקו ורגוץ', טום הויבך; סתיו פיניש, אביב אברהם, עלי מוחמד, גבי קניקובסקי; מוטי ברשצקי, פאטוס בצ'יראי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

האקשן לא איחר להגיע כשכבר אחרי פחות מדקה הגיע פאטוס בצ'יראי חופשי למרכז הרחבה, אך בעט כדור רשלני החוצה.

בדקה העשירית הגיע תור באר שבע לאיים כשעבד אלחמיד קיבל הרבה שטח לפרוץ מהחצי שלו לעבר רחבת נתניה, אך במקום להעביר את הכדור ימינה לשחקן פנוי הוא בעט כדור רע מאוד החוצה.

המשחק המשיך ללכת מצד לצד ובדקה ה-14 הגיע בן שהר למצב מצוין בסיום מתפרצת מהירה, אך הכדור שלו, כמו שאר הבעיטות עד אותו הזמן, הלך בבושת פנים החוצה.

כדקה לאחר מכן הגיע גם שער. בצ'יראי הגיע ראשון לכדור ארוך, גבר על דור אלו וגם על קבהא, ולבסוף הקפיץ מעל לויטה בסיומת נהדרת למהלך סולו יפהפה. 1:0 למכבי נתניה.

התגובה של באר שבע הגיעה במהירות. בדקה ה-18 תפיסה של ברנקו ורגוץ' על ג'ון אוגו זיכתה אותו בכרטיס צהוב ואת באר שבע בפנדל. לבעיטת העונשין ניגש בן שהר, והוא לא התבלבל, שלח את דני עמוס לפינה ובעט למרכז השער. 1:1.

גם לאחר השיוויון המשיכה ההגנה של באר שבע לחלום. זה איפשר לברשצקי להישאר לבד לגמרי ולשחרר בעיטה טובה, אותה לויטה נאלץ להדוף לקרן.

נתניה המשיכה לתקוף ולמרות שלא הצליחה לבעוט כדורים מסוכנים מדי, ברק בכר שוב הרגיש שלא הולך לו וביצע חילוף מוקדם – שיר צדק נכנס במקום ניב זריהן, כך שלמעשה המערך השתנה לשלושה בלמים. שאר המחצית נמשכה ללא אירועים והסתיימה בתיקו, תוצאה לא אופטימלית עבור שתי הקבוצות שנלחמות על מקום בפלייאוף העליון.

 

קצב המשחק לא האט בהרבה גם במחצית השנייה. בדקה ה-53 כדור ארוך של קבהא היה צריך להיעצר אצל עמוס, אך הוא פיספס אותו והשאיר את בן שהר לבד מול שער ריק. אך בדיוק כמו במשחק הגביע, שהר החטיא הזדמנות גדולה להעלות את ב"ש ליתרון.

כעבור כשתי דקות הגיע תורה של מכבי נתניה להחטיא. בצ'יראי שלח את ברשצקי למצב מצויין לבד מול לויטה, אך הוא בעט חלש ונעצר בקלות.

כעבור שלוש דקות יצא עלי מוחמד לבד למתפרצת. אף אחד לא היה שם לבלום אותו, ובכל זאת הוא בעט חלש ולאמצע, ובכך לא השאיר בעיה לאוהד לויטה לעצור את הכדור.

נתניה המשיכה לסכן ובדקה ה-66 שוב היה זה בצ'יראי, שהפעם בעט כדור חזק מחוץ לרחבה שיצא לקרן אחרי ששפשף את אלחמיד.

כעבור שתי דקות הגיע כדור עומק לגיא מלמד, שהסתובב ובעט כדור מאזור מסוכן, אך מחוץ למסגרת.

עם עשר דקות לסיום, המחליף שיר צדק עשה טעות איומה והשאיר את בצ'יראי לבד מול לויטה. אך המונטנגרי לא היה חד מספיק ובעט מעל השער, ובכך פספס הזדמנות גדולה לעלות ליתרון.

בדקה ה-88 מצא עלי מוחמד את מלמד, ששוב ניסה לכבוש מול האקסית – אך הכדור שלו לא היווה דאגה עבור לויטה. נראה זו הייתה ההזדמנות האחרונה של נתניה להוציא שלוש נקודות יקרות, ואין ספק שהיא תצא מאוכזבת ממשחק בו יכלה באמת לעשות צעד גדול לעבר הפלייאוף העליון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort