180 דקות מטדי

שש קבוצות מליגת העל, אחת מהלאומית ועוד סינדרלה ענקית מליגה א', מצאו את מקומן בשלב רבע הגמר של גביע המדינה. מי תמעד, מי תיפול ומי תמשיך לחלום בגדול כל הדרך אל הפיינל-פור באצטדיון טדי? את כל המספרים, ההימורים והניתוחים תוכלו למצוא כאן.

מי תגיע לחצי הגמר בבירה? (UEFA.com)

הפועל עפולה – בני יהודה ת"א
למרות שהסינדרלה האמתית בשלב שמונה הגדולות היא ללא ספק מ.ס כפר קאסם מליגה א' דרום, גם נציגת הליגה הלאומית תנסה לעשות היסטוריה ולהעפיל לחצי גמר שני תוך ארבע שנים. לאחר שניצחה בענק את נועלת טבלת ליגת העל, מ.ס אשדוד בתוצאה 3-1, תנסה עפולה להשאיר מאחור קבוצה נוספת מליגה זו. מי שתעמוד בפניה תהיה מניפת גביע המדינה מלפני שנתיים והממוקמת שנייה בטבלת ליגת העל, בני יהודה, שלא התקשתה במיוחד בשלב שמינית הגמר נגד אחת מקבוצות הצמרת של הליגה הלאומית- נצרת עילית. גם ללא הכוכב העולה ומלך השערים היוצא של הקבוצה ירדן שועה, בני יהודה היא אחת הפייבוריטיות לזכייה בגביע השנה והיא תנסה לנצל את ההגרלה הקלה, שנחשבת לקלה אף יותר כשמדובר במתכונת משחקים של "בית-חוץ", מתכונת שכאמור, מקטינה את הסיכויים לסנסציה.

הימור המערכת- המזל משחק לטובת בני יהודה השנה והיא תהיה הראשונה להגיע לחצי הגמר מבלי לפגוש אף קבוצה מליגת העל בדרך.

יעפילו לחצי הגמר על חשבון אבוקסיס? שחקני עפולה חוגגים עלייה. (דף הפייסבוק הרשמי של מועדון כדורגל הפועל עפולה)

מכבי נתניה – מכבי פתח תקווה
המשחק השקול ביותר של שלב רבע הגמר בו הכל יכול לקרות. שתי הקבוצות ממרכז הארץ שהניפו בעבר את גביע המדינה, נעדרו משלבי ההכרעה שלו בשנים האחרונות ושתיהן ינסו להשיג את הכרטיס היוקרתי לחצי הגמר, האחת על חשבונה של השנייה. בעוד מכבי פתח תקווה, עליה עוברת תקופה לא פשוטה כלל וכלל במסגרת הליגה בחודשים האחרונים, ניצחה בביתה את הכח רמת גן בשלב שמינית הגמר, מכבי נתניה הדיחה את האלופה היוצאת הפועל באר שבע בתום תצוגת אופי נדירה לאחר ניצחון בדו קרב הפנדלים. במומנטום בו היא נמצאת כרגע, מכבי נתניה השביעית בטבלת ליגת העל נכון לכתיבת שורות אלו, לא תסתפק רק במקום בפלייאוף העליון וככל הנראה מי שעלולה לשלם על כך היא מכבי פתח תקווה שמינתה בימים אלו את המאמן השלישי שלה העונה, הלא הוא גיא לוזון.

הימור המערכת- על אף שהפער בין שתי הקבוצות הללו הוא הנמוך ביותר מבין ארבעת המפגשים, מכבי נתניה המאוחדת והחזקה תשלח את מכבי פתח תקווה להתרכז בקרבות התחתית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מלמד והחברים חוגגים עלייה לרבע נגד באר שבע. (דף הפייסבוק הרשמי של מועדון כדורגל מכבי נתניה)

מ.ס כפר קאסם סוהיב – הפועל חדרה
מפגש בין שתי הקבוצות המפתיעות ביותר של העונה- העולה החדשה שמשאירה את ענקיות ליגת העל מאחור נגד הקבוצה מליגה א' שעשתה את הסנסציה הגדולה ביותר בגביע המדינה השנה. מ.ס כפר קאסם תארח את המשחק הראשון ותנסה להפעיל את הנשק הסודי שלה- אצטדיונה הביתי שעזר לה להדיח את קריית שמונה, גם נגד לוסיו, דובב גבאי והחברים באדום שיעשו הכל כדי להוציא תוצאה טובה בכפר קאסם ולסגור את החשבון באצטדיון נתניה. הפועל חדרה שלא נמצאת בשיאה בלשון המעטה בתקופה האחרונה, תנסה לחזור לתלם נגד מוליכת הטבלה מליגה א' דרום, לשחזר את הישג השיא בגביע שנקבע בשנת 1975 ובעונה שכזו, גם לסמן את הפועל חדרה בתור זו שיכולה בסופו של דבר גם להניף את הגביע, זו ממש לא מילה גיסה.

הימור המערכת- אותו הסיפור כמו בהתמודדות בין הפועל עפולה לבני יהודה- מ.ס כפר קאסם יכולה אולי להפתיע קבוצות שעדיפות עליה ב-90 דקות, אך כשמשחק הגומלין נכנס לתמונה קשה מאד לראות איך חדרה תצליח לפספס את חצי הגמר.

רוצים להמשיך לשבור שיאים. שחקני הפועל חדרה (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל חדרה גבעת אולגה שולם שוורץ)

בני סכנין – מכבי תל אביב
רובם ככולם של אוהדי הכדורגל בארץ ציפו לראות בשלב רבע הגמר סופר קלאסיקו ישראלי כפול בין מכבי ת"א שחווה את אחת העונות הטובות והמפלצתיות ביותר של קבוצת כדורגל בישראל לבין מכבי חיפה המתחדשת של מרקו בלבול, אך שלומי אזולאי החליט אחרת. למרות זאת, כל מי שזוכר את חצי הגמר הסוער של שנת 2016 במהלכו ניצחה מכבי ת"א את בני סכנין בתוצאה 3-2 בתום משחק רווי אירועים, שערים ועצבים יודע שהמפגש בין השתיים יכול תמיד לספק את הסחורה. החיילים של איביץ' מכוונים השנה לטרבל שני בהיסטוריה ולא לתואר אחד פחות וקשה להאמין שדווקא ההגנה הגרועה בליגת העל תהיה זו שתמנע ממנה את גביע המדינה.

הימור המערכת- מכבי עדיין לא הפסידה העונה וזה עומד להימשך כך לפחות עד חצי הגמר.

בלתי ניתנים לעצירה, גם בגביע (דף הפייסבוק הרשמי של Maccabi Tel Aviv FC – מועדון הכדורגל מכבי ת"א)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort