המדיחה מדוחא: בני סכנין הפתיעה את מכבי חיפה ועלתה לרבע גמר הגביע

במשחק שסגר את רשימת העולות לרבע גמר גביע המדינה, אירחה הערב בני סכנין, ללא מאמן רשמי על הקווים, בניהולם של מאמן הכושר קרלוס ועוזר המאמן קוטלר, את מכבי חיפה, עם הופעות הבכורה של הרכש הנוצץ, ירדן שועה ועוזר המאמן החדש, בואה מורטה, במשחק שנדחה בעקבות ההצפה באיצטדיון דוחא לפני שישה ימים. בני סכנין, שנמצאת בתקופה קשה מאוד, כשהיא מקום אחד לפני האחרון, קיוותה לתוצאה שיכולה לעשות תפנית לעונה הנוראית שלה, כשמנגד, מכבי חיפה, שמצאה את עצמה פתאום, תוך כמה שבועות, במקום השלישי, רצתה להמשיך את הרצף הנהדר שלה, כאשר בלבול ללא הפסד מאז שהגיע ולהעפיל לרבע הגמר, למפגש גדול מול מכבי תל אביב.

הרכבים:

בני סכנין: קנדיל, גנטוס, פלאח, פניושי, אמבולה, חלאילה, גנאים, זגורי, ראדי, אזולאי וגדיר.

מכבי חיפה: חיימוב, מאבוקה, חבשי, ריינן, ארד, דוס סנטוס, מאיר, סלליך, אזולאי, שועה ורוקאביצה.

המשחק נפתח בלחץ של מכבי חיפה, כאשר כבר בדקה השלישית, שועה הכניס כדור נהדר לרז מאיר, שהעביר כדור רוחב למרכז הרחבה, אזולאי החיפאי בעט, אך זה היה חלש מדי ועלה מעל המשקוף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-16 אזולאי החיפאי הגיע לעוד הזדמנות, כאשר בלבול בהגנה הביא את הכדור לרגליו, הקשר בעט, אך נעצר אצל קנדיל.

בדקה ה-19, דווקא סכנין הגיעה להזדמנות גדולה, כאשר בעיטה חופשית מסובבת נהדרת של ראדי מכ-18 מטרים עברה מתחת לחומה, הגיעה לפינה הרחוקה, אך חיימוב הציל את חיפה משער יתרון של האדומים.

בדקה ה-28, רז מאיר הרים כדור טוב לרחבה, מאבוקה שם את הרגל ומהאוויר בעט לרדת החיצונית.

דקה 32- גול!! בני סכנין חטפה כדור במרכז, כמעט איבדה אותו שוב, אך ראדי גלש לכדור בצורה נפלאה והעביר אותו ישירות לשלומי אזולאי בצד שמאל, שחתך ימינה על קו הרחבה, בעט שטוח לפינה הקרובה והכניע את חיימוב. בני סכנין עלתה ליתרון 1-0.

בדקה ה-36 חיפה כמעט השוותה, כשירדן שועה נתן עקב מדהים לרוקאביצה בתוך הרחבה, החלוץ בעט טוב, אבל קנדיל שוב היה במקום.

בדקה ה-39, ראדי מסר כדור עומק נהדר לזגורי, שעשה הטעיה קטנה ובעט, אך חיימוב קלט את הכדור. בדקה ה-43, כרטיס צהוב ראשון במשחק, נשלף לעברו של גנאים מבני סכנין.

לאחר שלוש דקות תוספת זמן, אדלר שרק לסיום המחצית והוריד את סכנין מרוצה לחדר ההלבשה, כאשר בלבול מן הצד השני היה צריך למצוא את הכלים לקראת המחצית השניה. תוצאת המחצית 1-0 לבני סכנין.

ההגנה החיפאית לא הפריעה לו. אזולאי מבקיע את השער הראשון (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

המחצית השניה נפתחה בחילוף של סכנין, כאשר זגורי הפצוע לא היה יכול להמשיך, מה שהוביל לכניסתו של כליבאת למשחק.

בדקה ה-50, רז מאיר הרים כדור מהאגף, שסטה לכיוון השער וכמעט הפתיע את קנדיל. מיד לאחר מכן מכבי חיםה ביצעה את החילוף הראשון שלה, כאשר עוואד נכנס במקומו של דוס סנטוס.

בדקה ה-56, רוקאביצה פרץ לכיוון הרחבה, מסר לשועה שבעט מהמקום, אך קנדיל זינק נהדר והדף את הכדור. בדקה ה-62, חילוף כפול נוסף המכבי חיפה, כאשר סומא נכנס במקומו של סולליך. בדקה ה-63, גם מכבי חיפה קיבלה כרטיס צהוב, שהונף לעברו של מאבוקה.

בדקה ה-64, בני סכנין כמעט גמרה את המשחק, כאשר גדיר קיבל כדור במרכז הרחבה ובעט החוצה. חצי דקה לאחר מכן, כליבאת בעט כדור מסובב מקצה הרחבה, אך הכדור יצא החוצה.

בדקה ה-71 מכבי חיפה סיימה את מכסת החילופים שלה, כשסאן מנחם החליף את מאבוקה. בדקה ה-81, עוואד ניסה בעיטה מ-20 מטר, אבל הכדור הגיע לידיו של קנדיל.

בדקה ה-68, סכנין עם חילוף שני במשחק, כאשר שאמי נכנס במקומו של גאדיר.

בדקה ה-88, רוקאביצה הרים לרחבה, ארד הגיע ראשון לנגיחה, אבל הכדור שלו הגיע גם כן לידיו של קנדיל. בדקה ה-93, ירדן שועה קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון שלו במדים הירוקים. בדקה ה-94, בני סכנין רצתה להעביר את הזמן, ביצעה את החילוף האחרון שלה והכניסה את נאסר במקומו של חלאילה. בדקה ה-95, סאן מנחם עלה חזק לכדור גבוה וקיבל גם הוא כרטיס צהוב.

לאחר שש דקות תוספת זמן, אדלר שרק לסיום, החזיר את החיפאים הביתה מאוכזבים מאוד מההדחה והעלה חיוכים, שלא נראו הרבה זמן, בקרב השחקנים והאוהדים בדוחא. תוצאת הסיום 1-0 לבני סכנין.

הופעת בכורה לא מוצלחת. שועה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort