עוד יום במשרד: הופעה לא מבריקה הספיקה למכבי ת"א מול בית"ר

מכבי תל אביב היא לא מארחת נחמדה במיוחד עבור קבוצות תחתית נואשות לנקודות. בטח לא כשמדובר במכבי תל אביב עצבנית, אחרי שני משחקי ליגה ביכולת לא אידיאלית, ואף אובדן נקודות בדרבי. אך למרות זאת, לבית"ר ירושלים יש הכישרון והיכולת לנצל יום רע נוסף של מכבי, אם אכן יגיע, למרות ההעדרויות של טיירה וסילבסטר, ולא מעט בזכות הרכש החדש, פרדי פלומן, שינסה להוכיח את עצמו מול היריבה החזקה ביותר שיכול היה לבקש.

 

הרכבים פותחים:

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ'; מאור קנדיל, אנריק סבוריט, שרן ייני, שחר פיבן; דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה; עומר אצילי, אלירן עטר, צ'יקו אופואדו.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; דוד קלטינס, שמואל שיימן, אור זהבי, טל בן חיים; מיקי סירושטיין, דן איינבינדר, מאור בוזגלו; עידן ורד, פרדי פלומן, אנתוני וארן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

אולי כצפוי, מכבי פתחה בבליץ על השער של בית"ר, שקיוותה לשרוד את הדקות הראשונות, בין אם המצב נכפה עליה ובין אם תכננה אותו. כבר שתוך שלוש הדקות הראשונות איתמר ניצן נאלץ לעצור שתי בעיטות מסוכנות, אחת של אופואדו מתוך הרחבה ממסירה של ראיקוביץ', ואחת של גלזר לאחד כדור הקרן.

מכבי פתחה בלחץ מאוד גבוה גם ללא הכדור, והניעה אותו בסבלנות תוך חיפוש פרצה, אותה בדרך כלל מנצלים הבלמים כדי לקדם את הכדור לאזורים המסוכנים. בית"ר, לעומתה, נראתה יותר מכוונת למנוע ספיגה מאשר לעקוץ במתפרצת, כשלראייה בדקה העשירית, החלקה של שחר פיבן ואיבוד כדור ליד קו החצי לא הניבה מתפרצת מהירה מספיק.

בית"ר הצליחה לזכות בכדור חופשי בדקה ה-13, ותרגיל יפה פינה את וארן שנגח טוב, אך למרכז וראיקוביץ' קלט בקלות.

נראה היה שקבוצתו של קלינגר הצליחה לשרוד את הלחץ של הדקות הראשונות, לא רק מבלי לספוג אלא למעשה גם מבלי לאפשר מצבים מסוכנים מדי. חוסר החדות של מכבי מהשבועות האחרונים המשיכה להתקיים גם כאן, עם ריבוי טעויות מנטליות שהובילו לאיבודי כדור ועצירת השטף ההתקפי.

צ'יקו אופואדו הצליח לייצר מצב לבדו בדקה ה-33, כשחתך לאמצע ובעט כדור די חלש אך מספיק מדוייק כדי להכניע את ניצן ולחזור למגרש מהקורה.

כעבור כשלוש דקות אלירן עטר ניסה לרוויח קצת נקודות סטייל כשקיבל הגבהה מאגף ימין ובעט במספרת, הוא פגע טוב בכדור אך לא הצליח לכוונו למסגרת.

לבסוף, דניאל בר נתן שרק למחצית – בית"ר הצליחה לעמוד יפה מול מחצית חלשה נופת של מכבי, שהפעם לא הייתה לרשותה מותרות כמו שער בדקה הראשונה.

 

לאחר עשר דקות שקטות באופן יחסי, הצליחה מכבי ת"א לצאת למתפרצת של חמישה על ארבעה. המצב נראה מבטיח, ולבסוף אלירן עטר ניסה מפינת הרחבה, אך הכדור הוסט אל המשקוף.

כעבור כשתי דקות שוב יצאה מכבי קדימה, כשהפעם זהו אצילי שניסה לבצע את אותו מהלך בצד השני, והוא סחט עצירה יפה מניצן.

נראה היה שבית"ר קיבלה תחשות ביטחון מהמחצית הראשונה, יצאה יותר קדימה והשאירה את העורף חשוף. בדקה ה-59 שוב יצאה מכבי מהר קדימה, והפעם אופואדו השתחרר לבעיטה אך שוב הוא ראה את הכדור שלו פוגע בקורת השער של ניצן.

זה היה באוויר, ובדקה ה-62 זה גם הגיע. ניסיון מסירה כפולה של קנדיל ואצילי שיחרר לבסוף את האחרון, שחדר לרחבה ובעט – ניצן הצליח להדוף, אך לא מספיק טוב, ודור מיכה דחק בקלילות מחצי מטר. 1:0 למכבי ת"א.

השער הביא איתו גם שני חילופים משמעותיים לשתי הקבוצות. בבית"ר, הוחלף מאור בוזגלו החדש ביוסי בניון, ובמכי אבי ריקן החליף את אלירן עטר בניסיון להדק את השליטה של מכבי בקישור וגם את המערך ההגנתי.

מכבי אכן ירדה לאחור וחיפשה בעיקר למשוך את בית"ר קדימה כדי לנצל את השטחים למתפרצות, בעוד בית"ר לא באמת הצליחה לנצל את השליטה היחסית במגרש לכדי יצירת מצבים. למעשה, ניתן היה אפילו לומר שמכבי הייתה קרובה יותר לשני מבית"ר לשיוויון.

עמוק בתוך תוספת הזמן, פיבן הסתבך עם וארן ברחבה ואיפשר לצרפתי להכין כדור גדול לבניון, אך ראיקוביץ' עם הצלה גדולה הדף לקרן. ממנה יצאה מכבי למתפרצת, כאשר ריקן סחט הצלה מניצן, ויונתן כהן בעט את הריבאונד מעל השער הריק. אך למרות זאת, אלה אותן שלוש נקודות עבור מכבי, שבעיקר במשחק לא גדול הייתה זקוקה להן מאוד.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort