ב"ש הודחה לאחר הפסד בפנדלים לנתניה

לעיתים די קרובות, משחקי הגביע הם רגעי מפתח בעונה של קבוצה ישראלית ממוצעת. הלכלוכיות מחפשות להפוך לסינדרלה, הבינוניות מקוות להגרלה נוחה והפתעה או שניים, והגדולות המוצלחות מקוות לסיים את העונה עם הגביע בתור נספח.

אם כי הפועל באר שבע נמצאת במצב די מיוחד. היא ממש לא תכננה להיות מחוץ לתמונה האליפות ובטח לא מחוץ לפלייאוף העליון בחודש ינואר, לאחר שהפסידה שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. עבור קבוצה במצב שלה, שהפער שלה מהציפיות הוא אסטרונמי, כל משחק גביע הוא משחק עונה – ובאר שבע הייתה חייבת לנצח הערב, בנתניה, כדי להשאיר את העונה בחיים.

 

הרכבים פותחים:

מכבי נתניה: דני עמוס; ויקי כחלון, ג'ונתן בורנשטיין, ברנקו ורגוץ', טום הויבך; ניקו אולסק, סתיו פיניש, עלי מוחמד, גבי קניקובסקי; מוטי ברשצקי, גיא מלמד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל ב"ש: אריאל הרוש; בן ביטון, בן תורג'מן, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא; אריק סאבו, לידור יוספי, קווין טאפוקו; דיא סבע, מאור מליקסון, עדן בן בסט.

 

קווין טאפוקו ערך בכורה בבאר שבע, שלושה ימים לאחר ששיחק את משחקו האחרון בחדרה – אליו הצטרף רכש חדש-ישן, בן תורג'מן, וגם אריק סאבו שחזר מההשעיה. בנתניה, בצ'יראי המושעה כמובן נעדר מהמשחק, מוטי ברשצקי היה זה שקיבל את הקרדיט בהרכב.

שתי הקבוצות בעיקר גיששו למשך רוב רובה של המחצית הראשונה, אם כי נתניה הייתה המסוכנת והחכמה יותר בעוד באר שבע התקשתה, אם בכלל ניסתה, לחבר רצף של מסירות.

עד הדקה ה-39 לא קיבלנו מצב מסוכן אחד, וגם אז הוא הגיע כתוצאה מכדור נייח – אולסק מצא את ברשצקי בכדור חופשי, אך הצלה אדירה של הרוש מנעה שער בטוח, וברנקו ורגוץ' לא הצליח לכוון את הריבאונד והחטיא מקרוב.

זה גם היה המצב האחרון של המחצית הראשונה, שהסתיימה מאופסת.

 

ב"ש המשיכה להראות נורא גם בפתיחת החצי השני, והפעם הצליחה נתניה גם לאיים בדקה ה-54, כשמלמד סיים צירוף יפה בבעיטה לפינה הקרובה, אליה הרוש היה מוכן.

כעבור 3 דקות עלי מוחמד ניצל איבוד כדור בהגנה כדי להגיע למצב של בעיטה, אך הכדור שלו החטיא את המסגרת.

באר שבע לא נשארה חייבת והכישרון האישי של שחקניה נכנס לפעולה, כאשר בדקה ה-62 דיא סבע שחרר כדור אדיר לעבר השער, אך פגע רק במשקוף.

המשחק מעט נרדם עד שבדקה ה-71 ניקו אולסק נכנס להיתקלות עם קווין טאפוקו – ממנה יצאו שניהם עם כרטיס צהוב, אך במקרה של אולסק זה גם היה כרטיס אדום מפוקפק משהו, והשאיר את נתניה בעשרה שחקנים.

אולי זה היה האדום, אולי זה היה הרצון להימנע מעוד הארכה – משהו גרם לבאר שבע להתעורר. בדקה ה-76 התקפה נהדרת הסתיימה בראשו של הסלבנק, שלא הצליח להכניע את דני עמוס.

בדקה ה-83 עוד יציאה קדימה של ב"ש יצרה אי סדר ברחבת נתניה, עד שלבסוף בן תורג'מן קיבל מצב נהדר לבעיטה, אך פיספס את המסגרת ושלח את המשחק להארכה.

 

דני עמוס כיכב בתחילת ההארכה ולא מהסיבות הנכונות – הוא יצא רע ורחוק מאוד והשמיט כדור קרן של מליקסון, ולמרות שהכדור הורחק לבסוף, עמוס חזר מאוחר לשער ואיפשר למליקסון לנסות להבקיע מהזווית הקשה – ניסיון אותו עמוס הצליח בקושי להדוף.

בדומה להארכה טיפוסית, לא נוצרו מצבים לכל אורכה, ואף שני שחקני נתניה, ויקי כחלון ועלי מוחמד, מתחו את שריר הירך האחורי והוחלפו בחצי השעה הנוספת. הסתיימה גם היא בתיקו מאופס והובילה אותנו לדו קרב פנדלים, לא לפני שבתוספת הזמן הכנסת כדור נהדרת של חנן ממן לבן סהר השאירה אותו חופשי, אך הוא החטיא בגדול, ושלח אותנו לקרב דרמטי במיוחד.

 

 

סתיו פיניש, שכבש את הפנדל המכריע לבני יהודה לפני שנתיים, ניגש ראשון, ודייק.

בן סהר, שרק החטיא הזדמנות לנצח, עכשיו היה צריך להשוות. עמוס ניחש נכון את הכיוון אך פיספס את הכדור, וזה 1:1.

את הפנדל השני של נתניה ניגש לבעוט טים הויבך, שבקור רוח שלח אותו לחיבורים.

מרואן קבהא ניגש לבעוט שני לב"ש, הוא בעט לאותה פינה כמו סהר, עמוס זינק נכון גם הפעם והדף את הכדור.

גבי קניקובסקי ניגש להגדיל את היתרון ועמד בקלילות בלחץ. עבודה טובה של הילד הצעיר.

מליקסון היה צריך לכבוש כדי להשאיר את ב"ש בעניינים. אך גם את הכדור שלו עמוס לקח.

דודי תירם היה זה שיכול היה לסגור עניין. הוא שלח את הרוש לכיוון השני, אך בעט לקורה. ב"ש בחיים.

הסלבנק ניגש לבעוט פנדל של עונה שלמה עבור ב"ש, ודייק בלי בעיה.

זה השאיר לגיא מלמד את הפנדח החמישי של נתניה, ועוד הזדמנות לנצח. הוא עשה בדיוק את זה, ומכבי נתניה ברבע גמר הגביע.

 

 

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort