דה חאה ועוד 21: יונייטד ניצחה את טוטנהאם בתצוגת שיא של השוער

סולשיאר מול פוצ'טינו. מנצ'סטר יונייטד מול טוטנהאם. המשחק המרכזי של המחזור. הערב (18:30) נפגשו שני המועדונים בוומבלי למשחק שעוד נזכור הרבה זמן. מנצ'סטר יונייטד, שעד לפני 6 משחקים הייתה הקבוצה הנלעגת ביותר בממלכה, עשתה מייק אובר בעזרתו האדיבה של הסופרסאב אולה גונאר סולשיאר. פתאום הכל נראה זורם, השערים מגיעים בצרורות (אפילו פול פוגבה מבקיע) ואם לפני כמה מחזורים טוטנהאם הייתה נראית כמועמדת לאליפות, היום גם המקום שהיא נמצאת בו (שלישית בטבלה) כבר לא בטוח. אך למרות זאת, כמו כל תרנגול עיוור שמוצא לעיתים גרגר, הקשיים הכלכליים לא נראה שמשפיעים על יכולת הקבוצה. למעט מעידה קלה (אך בליגה כמו הפרמיירליג קריטית) מול וולבס, גם היא מנצחת, כובשת ואפילו מרסקת יריבות.

דה חאה בכושר מדהים היה בכל מקום ועצר את טוטנהאם שניסתה באמצעות בליץ של קיין, סון, אריקסן ומי לא בעצם להכניע אותו. אך למרות זאת, שער של ראשפורד בדקה ה-45 קבע את תוצאת המשחק. פוגבה ומרסיאל גם כן היו מצוינים ולזכותם חלק נכבד בניצחון הגדול. יונייטד נצמדת לארסנל שבמקום החמישי, וכעת אך ורק הפרש שערים מונע מיונייטד לעקוף אותה. טוטנהאם יוצאת באכזבה אדירה.

הרכבים:

טוטנהאםה. לוריס, ב. דיוויס, י. ורטונגן, ט. אלדרווירלד, ק. טריפייר, ה. ווינקס (פ. יורנטה 81'), כ. אריקסן, מ. סיסוקו (א. לאמלה 43'), ד. אלי, ה. קיין, י. מ. סון

מנצ'סטר יונייטד: ד. דה חאה, ל. שואו, פ. ג'ונס, ו. לינדלוף, א. יאנג, נ. מאטיץ, א. הררה, א. מרסיאל ׁ(ר. לוקאקו 73') , פ. פוגבה, ג'. לינגארד (ד. דאלוט 83'), מ.ראשפורד

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

ובדקה ה-8 טוטנהאם הגיעה למצב הראשון במשחק, ופספסה הזדמנות פז לעלות ליתרון! אריקסן שלח כדור גדול לסון, שחלף על פני ההגנה, ומסר לווינקס, שבמצב של אחד על אחד מול השוער בעט ברשלנות ואפילו לא הגיע למסגרת. למרות זאת, הכדור הלך לקרן, הגיע שוב לווינקס מחוץ לרחבה ששחרר בעיטה טובה אך גבוהה מדי מעל השער.

בדקה ה-11 יונייטד הרגישה שהיא צריכה להחזיר לטוטנהאם עם החמצה גדולה משלה – אשלי יאנג העביר כדור אדיר לג'סי לינגארד, שבמצב טוב מול השוער ברחבה שלח את הכדור ליציע.

לא חלפה דקה וראשפורד קיבל כדור לא רע מחוץ לרחבה, חתך שמאלה וממצב קשה לא הצליח להכניע את לוריס.

בדקה ה-18 מרסיאל כמעט והכניע את לוריס, לאחר טעות גדולה של טריפייר. המגן היה אנמי והפסיד את הכדור לפוגבה, ששלח כדור נהדר לצרפתי. הוא חלף על פני הגנת טוטנהאם שניסתה לחטוף לו את הכדור וממצב לא קל בעט כדור טוב, שנבלם ע"י לוריס לקרן.

החמצה נוראית של ווינקס (חשבון הטוויטר הרשמי של טוטנהאם)

בדקה ה-24 הארי קיין קיבל כדור נהדר כתוצאה מקרן של טוטנהאם כאשר היה לבדו ברחבה, בעט לשער אך נחסם ע"י הגנת יונייטד.

בדקה ה-30 טוטנהאם כבר עלתה ל-1:0 בזכות הארי קיין, אך השער נפסל כתוצאה מנבדל שהוא נמצא בו במהלך המסירה של דלה עלי ברחבה.

ובדקה ה-45, רגע לפני שריקת השופט, ראשפורד ופוגבה במבצע אדיר מעלים את קבוצתם ל-1:0 יקר מפזפוגבה שלח כדור אדיר מחצי מגרש שהגיע לראשפורד. החלוץ היה לגמרי לבדו, אך לא בנבדל, שעט לעבר השער ובעט כדור נהדר מימין לשמאל, הכניע את לוריס ושם את יונייטד בעמדת יתרון מתוקה מאוד לקראת המחצית השנייה.

ראשפורד חוגג (חשבון הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

מחצית שנייה:

טוטנהאם נסיתה לחזור למשחק אך נתקלה ביכולת פשוט יוצאת דופן של השוער הספרדי. בדקה ה-48 ובדקה ה-50 הארי קיין ודלה אלי בהתאמה ניסו להכניע אותו, פעם ברגל ופעם בראש, אך השוער עם היכולות החתוליות הצליח להשאיר את קבוצתו ביתרון.

בדקה ה-54 יאנג הרים כדור נהדר למרסיאל, שנגח לא מדויק מספיק וחברו לנבחרת צרפת הוגו לוריס עצר את הכדור.

בדקה ה-56 פוגבה במבצע אישי לא רע שכלל כמה טעויות אצל טוטנהאם כמעט והכניע את לוריס, אך השוער המצוין שוב היה שוב במקום והדף לקרן את ניסיון ההקפצה של פוגבה. ברגע ספורטיבי נדיר, פוגבה פרגן לחברו לנבחרת לאחר המהלך ולחץ את ידו.

בדקה ה-59 אריקסן הרים כדור נהדר לקיין, שנגח מטרים ספורים מדה חאה, שהיה גם הוא במקום והשתלט על הכדור בצורה מעולה. משחק שוערים פשוט כביר.

בדקה ה-62 התקפה נהדרת של מנצ'סטר יונייטד הביאה את לוריס לעוד הצלה נהדרת. פוגבה התחיל, מרסיאל להטט באגף, שלח כדור נוסף לפוגבה שבעט לא רע מחוץ לרחבה, אבל ביום כזה גדול של שני השוערים, לא כל-כך קל להכניע את לוריס.

בדקה ה-66 לדלה אלי הגיעה אולי ההזדמנות הטובה ביותר של טוטנהאם המשחק, אך גם אותה הוא שלח לפח. לאחר איבוד כדור של פוגבה סמוך לרחבת התרנגולים, הם השכילו לצאת למתפרצת מהירה מאוד. לאחר כמה מסירות טובות דלה עלי עמד באחד על אחד מול דה חאה, כשכל מה שנשאר לו הוא לגלגל את הכדור לרשת, אך בכל זאת הוא בעט על דה חאה שיצא מצוין.

לא עברה דקה וטוטנהאם קיבלה כדור חופשי 25 מטרים מהשער. אריקסן בעט מצוין, עבר את החומה אך פספס בכמה סנטימטרים את המסגרת.

בדקה ה-70 עוד הזדמנות לטוטנהאם שהלכה לפח בזכות/ בגלל דה חאה. כדור קרן הגיע היישר לאלדרווירלד, שבעט מצוין לשער, אבל לצערו ולצערם של כל אוהדי טוטנהאם, דה חאה עצר את הכדור עם רגליו.

האמת, נגמרו כבר כל קלישאות לגבי דה חאה. ובכל זאת, שהארי קיין בועט מ-25 מטר כדור חופשי מדויק, והוא עוצר את הכדור הקשה וגורם לו להיראות קל מהרגיל, אתה פשוט מחזיק את השיער, פותח את הפה ומבין שאתה רואה פה רגעי שיא של השוער בכושר הטוב בעולם.

בדקה ה-74, מי אם לא דה חאה היה שוב במקום לאחר טעות בהגנה שלו. דלה אלי חלף על פני שחקן בתוך הרחבה, שלח כדור לפינה הימנית והשוער שוב היה שם כדי להרחיק.

משחק פשוט אדיר של השוער הספרדי (חשבון הטוויטר הרשמי של הפרמיירליג)

אם אני במקומו של הארי קיין, הייתי משתגע. מה עוד נשאר לחלוץ לעשות כדי להכניע את דה חאה? לאחר כדור גדול שקיבל מיורנטה ברחבה, פינוי שטח נהדר ובעיטה גדולה, השוער שבתצוגת שיא פשוט עצר עם הרגל את הכדור.

בדקה ה-89 גם יורנטה נכנס לרשימת המיואשים שהיה לבדו ברחבה ובעט חלש לעבר השוער, שקלט בקלילות.

גם יונייטד ניסתה לכבוש, ובעיטה של פוגבה בדקה ה-92 הלכה למסגרת, אך לוריס היה במקום.

טוטנהאם ניסתה וניסתה ושוב פעם ניסתה, אך פשוט לא הצליחה לשבור את דה חאה. תצוגת שיא של השוער מנעה הפסד ברור ליונייטד, שיוצאת עם ידה על העליונה. משחק גדול, 1:0 מתוק ליונייטד.

במשחק נוסף שנערך בליגה האנגלית היום, אברטון ניצחה 0:2 את בורנמות' משערים של קורט זומה ודומיניק קלברט-לווין.

בגזרת הליגיונרים, ביכראס נאתכו שיחק 14 דק' כאשר נכנס בדקה ה-81' בניצחון קבוצתו אולימיפיאקוס 0:2 על לבדיאקוס, משערים של פורטוניס וגררו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort